Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rýmařov.
MĚSTO RÝMAŘOV
náměstí Míru 230/1,79501 Rýmařov
<br> *MURYX00Q7K0V*
M U R Y X 0 0 Q 7 K 0 V
<br> Váš dopis zn <.>
Adresát:
<br> Spisová značka
Č.J <.>
Vyřizuje
Odbor:
Telefon / Fax
E-mail:
<br> RR 6/2016 KOE / 3
MURY 11063/2016
Bc.XXX XXXXXXXXX
regionálního rozvoje
XXX XXX XXX / XXX XXX 310
kopackova@rymarov.cz
<br> Datum
<br> 3.5.2016
<br> Dodatečné informace č.1 k zadávacímu řízení
Veřejná zakázka - dodatečné informace č.1 k zadávacímu řízení - Hlasové a datové služby
prostřednictvím mobilních sítí GSM pro Město Rýmařov a další přistupující organizace - obce <,>
příspěvkové organizace
Zadavatel dle bodu 4.4 Zadávací dokumentace poskytuje dodatečné informace k výše uvedenému
Zadávacímu řízení <.>
DOTAZ Č.1:
Na str.6 zadávací dokumentace (dále též jen „ZD“) zadavatel mimo jiné definoval i požadavek na
HW budget ve výši 150.000,-Kč,aniž by byl tento bod v ZD dále upřesněn.Dle našeho názoru je
požadavek definován příliš obecně a v rozporu se zákonem o veřejných zakázkách,a to včetně zásady
transparentnosti dle § 6 (což konstatoval i ÚOHS v níže odkazovaném rozhodnutí),kterou je zadavatel
povinen dodržet i při zadávání zakázek malého rozsahu.Pokud by se snad jednalo o poskytnutí dotace
na nákup blíže neurčených přístrojů (telefony,modemy),dovolujeme si zadavatele informovat,že
takový požadavek je v rozporu s ustálenou judikaturou,viz např.rozhodnutí Úřadu pro ochranu
hospodářské soutěže dostupné na https://www.uohs.cz/cs/verejne-zakazky/sbirky-rozhodnuti/detail13100.html.Z výše uvedených důvodů žádáme zadavatele o vynětí požadavku na HW budget ze ZD <.>
Odpověď:
Zadavatel považuje požadavek na budget (HW banku) jasně definovaný.Zadavatel požaduje
použít HW banku pro obměnu koncových zařízení používaných v mobilní síti.Nákup se bude
vždy provádět dle aktuálních potřeb Zadavatele v cenách,které uchazeč pro tyto zařízení nabízí
segmentu korporátních zákazníků <.>
Zadavatel trvá na HW bance pro nákup zařízení ve výši 150 tis.Kč.Všichni případní účastníci
zadávacího řízení mají stejně stanovené požadavky,nedochází tedy k porušení zásady
transparentnosti dle § 6 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <.>
DOTAZ Č.2:
Zadavatel v článku č.9 ZD stanovil jako hodnotící kritérium „ekonomickou výhodnost nabídky“.Ve
stejném článku stanovil dílčí hodnotící kritéria a jejich váhy.Přestože zadavatel nezvolil žádné jiné
než cenové hodnotící kritérium,rozhodl se přepočítávat jednotkové ceny na body <.>
Zadavatel v odst.7.5 ZD uvedl předpokládanou hodnotu zakázky 1.920.000,-Kč bez DPH a dále v
příloze ZD uvedl přehled využívání služeb za 3 měsíce.Lze tedy konstatovat,že má zadavatel k
dispozici předpoklad objemu služeb (počet SIM karet,provolaných minut,odeslaných SMS,apod.)
které hodlá po dobu trvání smlouvy odebrat.Pak je dle našeho názoru nelogické a především v
rozporu s ustanovením § 6 zákona netransparentní,proč zadavatel pro hodnocení nabídek místo
výpočtu celkové nabídkové ceny přistoupil k přepočítání jednotkových cen na body.Tím,že není
hodnocena cena za celý předpokládaný objem předmětu plnění (součet jednotkových cen jednotlivých
položek vynásobený jejich množstvím),ale hodnota získaná přepočtem cen jednotlivých položek na
body,dochází k porušení zásady transparentnosti dle § 6 zákona,která je přitom jednou z klíčových
tel.: +420 554 254 100
IČO: 00296317
ID datové schránky: 7zkbugk
fax: +420 554 254 112
DIČ: CZ00296317
Úřední hodiny Po a St 08:00 – 11:30 a 12:30 – 17:00,mimo úřední hodiny pouze po předchozí domluvě <.>
<br> www.rymarov.cz
<br> zásad při zadávání veřejných zakázek.Žádáme proto zadavatele o adekvátní úpravu způsobu
hodnocení nabídek <.>
Odpověď:
Váš dotaz č.2 nemá charakter žádosti o dodatečné informace,ale spíše se jedná o podnět
k úpravě způsobu hodnocení nabídek.Zadávací řízení je mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,o
veřejných zakázkách <.>
Zadavatel na váš podnět podává následující vysvětlení:
Zadavatel považuje základní principy ZŘ dle § 6 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách
za splněné.Způsob hodnocení je zcela transparentní a odpovídá potřebám Zadavatele,které
jsou zobrazeny v jednotlivých vahách <.>
Přepočítání jednotkových cen na body je transparentní,protože Zadavatel předem jasně sdělil <,>
jak bude jednotkové ceny přepočítávat <.>
Zadavatel bodová kritéria používá,protože jednotlivé tarify jsou pro Zadavatele rozdílně
důležité.Vzhledem k počtu využívajících TARIF BEZ VOLNÝCH MINUT A SMS (580 čísel) a
TARIF S NEOMEZENÝM VNITROSTÁTNÍM PROVOZEM (255 čísel) jsou nastavené váhy k
očekávanému budoucímu provozu <.>
Zadavatel podobně postupuje i u datových tarifů <.>
Zadavatel dále upravuje znění odstavce 8.6.zadávací dokumentace <.>
8.6
Nesplnění kvalifikace
Dodavatel,který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu,musí být zadavatelem vyloučen z
účasti v zadávacím řízení <.>
Zadavatel zpřesňuje odstavec v bodě 7.7.Popis veřejné zakázky (zpřesnění vyznačeno tučně)
o Pokrytí území ČR signálem pro hlasové služby minimálně 95 % populace ČR.Uchazeč je
povinen zajistit pokrytí sign...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Rýmařov | ||
---|---|---|
22. 12. 2021 | Výběrové řízení - referent ŽP - ochrana přírody a krajiny | |
17. 12. 2021 | Střednědobý výhled rozpočtu 2022-2025 - úřední deska | |
17. 12. 2021 | Rozpočet 2022 - úřední deska | |
16. 12. 2021 | Rozpočtová opatření č. VI - rok 2021 - úřední deska | |
14. 12. 2021 | Záměr prodeje nemovitého majetku města - ZM 09.12.2021 | |
...a další |