Obec Mosty u Jablunkova - Opatření obecné povahy - Program zlepšování kvality ovzduší aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek - CZ08A

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Mosty u Jablunkova.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 5

Signature NotDigitally
Verified
<br> Bc <.>
Kurt
Dědi
č
<br> Příloha č.5 k opatření obecné povahy s č.j.: 23967/ENV/16
<br> 1) Odůvodnění podle §10g odst.4 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní
prostředí a o změně některých souvisejících zákonů,ve znění pozdějších předpisů:
<br> V souladu se zákonem č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně
některých souvisejících zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
č.100/2001 Sb.“) je schvalující orgán dle § 10g odst.4 tohoto zákona povinen zohlednit
požadavky a podmínky,které byly stanoveny dle § 10g odst.2 zákona č.100/2001/Sb <.>
ve stanovisku k návrhu koncepce.O způsobu zohlednění stanoviska je schvalující orgán podle
§ 10g odst.5 zákona č.100/2001 Sb.povinen informovat příslušný úřad,dotčené správní
úřady a dotčené územní samosprávné celky <.>
Ve stanovisku k návrhu koncepce s názvem „Program zlepšování kvality ovzduší aglomerace
Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek – CZ08A“,které bylo vydáno dne 30.března 2016
(č.j.: 84567/ENV/15),byly schvalujícímu orgánu (MŽP) stanoveny podmínky dle § 10g odst <.>
2 zákona č.100/2001/Sb <.>,které byly v koncepci,tj.v Programu vydávaném tímto opatřením
obecné povahy,zohledněny následovně:
Odůvodnění podle §10g odst.4 zákona
č.100/2001 Sb.<,>
Část A: Podmínky a požadavky z hlediska vlivů na životní prostředí a veřejné zdraví:
1) Prioritně realizovat následující opatření,Podmínka byla zohledněna v plném rozsahu
která jsou klíčová pro hodnocenou v rámci bodu V.tohoto opatření obecné
aglomeraci v oblasti zlepšení kvality povahy,které ukládá,že opatření Programu
ovzduší:
stanovená v bodu I,II,III a IV tohoto
opatření obecné povahy budou realizována
 Opatření podporující snížení imisního v souladu se stanoviskem MŽP vydaným dne
dopadu automobilové dopravy na kvalitu 30.března 2016 s č.j.: 84567/ENV/15 <.>
ovzduší zejména u obcí s více než 5000
obyvateli,pro které byl v PZKO CZ08A
stanoven emisní strop <.>
Text stanoviska k návrhu koncepce
<br> 
<br> Opatření podporující snížení imisního
dopadu
individuálního
vytápění
domácností pevnými palivy na kvalitu
ovzduší <.>
<br> Pro tato klíčová opatření ke snížení imisní
zátěže by měl být na úrovni kompetentních
orgánů vypracován harmonogram,jehož
plnění bude každoročně vyhodnocováno <.>
2) Územně a časově diverzifikovat dotační Podmínka byla zohledněna v plném rozsahu
podporu
modernizace
individuálního v rámci bodu V.tohoto opatření obecné
vytápění domácností.Lokality s překročením povahy,které ukládá,že opatření Programu
1
<br> signed by Bc <.>
XXXX XXXXX
Date:
XXXX.XX.XX
XX:XX:XX
CEST
Reason:
nedefinovany
Location:
nedefinovany
<br> Příloha č.5 k opatření obecné povahy s č.j.: 23967/ENV/16
<br> imisního limitu
přednostně <.>
<br> by
<br> měly
<br> být
<br> řešeny stanovená v bodu I,II,III a IV tohoto
opatření obecné povahy budou realizována
v souladu se stanoviskem MŽP vydaným dne
30.března 2016 s č.j.: 84567/ENV/15 <.>
3) Pro naplňování jednotlivých opatření Podmínka byla zohledněna v plném rozsahu
obsažených v PZKO CZ08A vybírat v rámci bodu V.tohoto opatření obecné
přednostně takové projekty,které budou mít povahy,které ukládá,že opatření Programu
co největší přínos ke snížení znečištění stanovená v bodu I,II,III a IV tohoto
ovzduší u řešených znečišťujících látek,opatření obecné povahy budou realizována
zvláště u benzo(a)pyrenu a suspendovaných v souladu se stanoviskem MŽP vydaným dne
částic <.>
30.března 2016 s č.j.: 84567/ENV/15 <.>
4) Při povolování nových komunikací v Podmínka byla zohledněna v plném rozsahu
lokalitách s překročenými limity znečištění v rámci bodu V.tohoto opatření obecné
ovzduší realizovat v nejvyšší možné míře povahy,které ukládá,že opatření Programu
technická nebo kompenzačních opatření,stanovená v bodu I,II,III a IV tohoto
která zajistí,že v obytné zástavbě nedojde ke opatření obecné povahy budou realizována
zhoršení imisní zátěže v porovnání s v souladu se stanoviskem MŽP vydaným dne
30.března 2016 s č.j.: 84567/ENV/15 <.>
výchozím stavem <.>
5) Realizaci nových projektů dopravní
infrastruktury,popřípadě zkapacitnění těch
stávajících,provádět s takovými technickými
opatřeními,která zamezí jejich nadměrnému
obtěžování obyvatelstva hlukem <.>
6) Při realizaci koncepce přihlédnout k
odpovídajícím doporučením k posílení
pozitivních vlivů na životní prostředí a
veřejné zdraví uvedeným v kapitole 12.3
vyhodnocení SEA <.>
7) Při výsadbě dřevin mimo zastavěné území
je třeba uplatňovat výhradně geograficky
původní,stanovištně vhodné dřeviny <.>
Výsadby je vhodné propojovat se stávajícími
krajinnými prvky.Zábory sídelní zeleně musí
být kompenzovány <.>
8) V odůvodněných případech (např.z
důvodu vysoké prašnosti způsobované
provozem na komunikaci) zajistit zpevnění
povrchu nezpevněných komunikací s
upřednostňováním
druhů
povrchu
umožňujících vsakování srážkových vod <.>
<br> Podmínka byla zohledněna v plném rozsahu
v rámci bodu V.tohoto opatření obecné
povahy,které ukládá,že opatření Programu
stanovená v bodu I,II,III...

Příloha č. 4

Signature NotDigitally
Verified
<br> Bc <.>
Kurt
Dědi
č
<br> Č.j.: 84567/ENV/15
V Praze dne 30.března 2016
<br> STANOVISKO
Ministerstva životního prostředí
podle § 10g zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí
a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů
na životní prostředí),ve znění pozdějších předpisů <,>
k návrhu koncepce
„Program zlepšování kvality ovzduší aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek –
CZ08A“
<br> Předkladatel
a zpracovatel koncepce: Ministerstvo životního prostředí
odbor ochrany ovzduší
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
<br> Zpracovatelé posouzení: Mgr.XXXXXX XXXXXX,Integra Consulting s.r.o <.>
(autorizovaná XXXXX ke zpracování dokumentace a posudku
ve smyslu § XX zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní
prostředí,ve znění pozdějších předpisů,č.j.: 73321/ENV/14)
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX Šulcová,Integra Consulting s.r.o <.>
Mgr.XXXXXX XXXXX,Integra Consulting s.r.o <.>
Ing.XXXX XXXXX,Integra Consulting s.r.o <.>
Ing.XXXXXX XXXXXXX,Integra Consulting s.r.o <.>
Ing.XXXXX XXXXXXX,Regionální centrum EIA s.r.o <.>
Ing.XXXXX XXXXXXX,Regionální centrum EIA s.r.o <.>
Mgr.XXXXXXX XXXXXXXXX,Občanské sdružení Ametyst
(držitel autorizace podle § XXi zákona č.114/1992 Sb <.>,o ochraně
přírody a krajiny,ve znění pozdějších předpisů,č.j.: 2702/ENV/12116/630/12)
<br> Ministerstvo životního prostředí,Vršovická 65,100 10 Praha 10,(+420) 26712-1111,www.mzp.cz,info@mzp.cz
<br> signed by Bc <.>
XXXX XXXXX
Date:
XXXX.XX.XX
XX:XX:XX
CEST
Reason:
nedefinovany
Location:
nedefinovany
<br> MUDr.XXX XXXXXXXXXX,Zdravotní Ústav Ústí nad Labem
(autorizovaná osoba dle zákona č.258/2000 Sb <.>,o ochraně
veřejného zdraví hodnocení vlivů na veřejné zdraví)
<br> Ing.XXXX XXXXXXXXX,Zdravotní Ústav Ústí nad Labem
Stručný popis koncepce:
Programy zlepšování kvality ovzduší (dále jen „PZKO“) jsou vytvářeny pro zóny
a aglomerace,kde došlo k překročení imisního limitu popřípadě k více než povolenému
počtu překročení imisního limitu stanoveného zákonem č.201/2012 Sb <.>,o ochraně
ovzduší,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně ovzduší“) pro jednotlivé
znečišťující látky.PZKO analyzují stav kvality ovzduší v zóně,aglomeraci,jeho příčiny <,>
identifikují významné zdroje znečišťování ovzduší,stanovují opatření vedoucí k dosažení
norem kvality ovzduší.Mezi významná nová opatření zavedená zákonem o ochraně
ovzduší patří stanovení emisních stropů a lhůt k jejich dosažení pro vymezená území <.>
Program zlepšování kvality ovzduší aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek –
CZ08A (dále jen „PZKO CZ08A“) byl zpracován v rámci projektu „Střednědobá strategie
ke zlepšení kvality ovzduší v České republice“.Navrhovaná opatření PZKO CZ08A
k dodržení imisních limitů jsou navržena do roku 2020 <.>
Účelem PZKO CZ08A je poskytnout komplexní dokument k identifikaci příčin
znečištění ovzduší a především stanovit taková opatření,jejichž realizace povede
ke zlepšení kvality ovzduší a dosažení přípustné úrovně znečištění ovzduší.Tam,kde jsou
tyto úrovně splněny,je třeba realizovat opatření navržená v PZKO CZ08A v přiměřeném
rozsahu tak,aby byla dobrá kvalita ovzduší udržena a nedošlo k jejímu zhoršení <.>
V oblastech aglomerace CZ08A,kde je imisní limit překročen,musí být implementována
stanovená opatření,a to v rozsahu uvedeném v koncepci.Opatření byla stanovena
za pomocí rozptylové studie a byla modelově sestavena způsobem,aby v aglomeraci
došlo k dosažení zákonem požadované kvality ovzduší <.>
PZKO CZ08A se skládá z:




<br> úvodní části
analytické části
návrhové části
implementační části
<br> PZKO CZ08A vychází z údajů o emisích a imisním zatížení,které jsou
zpracovávány Českým hydrometeorologickým ústavem (dále jen „ČHMÚ“) <.>
Cílem PZKO CZ08A je dosáhnout na celém území aglomerace Ostrava,Karviná <,>
Frýdek-Místek splnění imisních limitů daných zákonem o ochraně ovzduší,aby:

<br> došlo na území aglomerace,kde jsou imisní limity překračovány,ke snížení
koncentrací znečišťujících látek v ovzduší pod hodnoty imisních limitů
a současně <,>
<br> 
<br> byla udržena a zlepšována kvalita ovzduší také tam,kde jsou současné
koncentrace znečišťujících látek pod hodnotami imisních limitů <.>
<br> 2/7
<br> Ministerstvo životního prostředí,Vršovická 65,100 10 Praha 10,(+420) 26712-1111,www.mzp.cz,info@mzp.cz
<br> Řešené znečišťující látky pro aglomeraci PZKO CZ08A:
-
<br> Suspendované částice:

<br> PM10 - dochází k překračování imisního limitu pro 24hodinové koncentrace,dochází
k překračování ročního imisního limitu;
<br> 
<br> PM2,5 – dochází k překračování ročního imisního limitu <.>
<br> -
<br> Benzo(a)pyren: dochází k překračování ročního imisního limitu <.>
<br> -
<br> Benzen: do roku 2012 docházelo k místnímu překračování ročního imisního limitu <.>
<br> -
<br> Arsen: do roku 2009 docházelo k místnímu překračování ročního imisního limitu <.>
<br> -
<br> NO2: překročení imisního limitu bylo v minulosti v referenčním období PZKO (2007 2011) indikováno na stanici Ostrava-Če...

Příloha č. 3

Příloha č. 2

Signature NotDigitally
Verified
<br> Bc <.>
Kurt
Dědi
č
<br> Příloha č.2 k opatření obecné povahy č.j.: 23967/ENV/16
Použité zkratky:
PZKO = Program zlepšování kvality ovzduší aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek – CZ08A
OOP = opatření obecné povahy
BAT = nejlepší dostupné technologie
zákon = zákon č.201/2012 Sb <.>,o ochraně ovzduší,v platném znění
NPSE = Národní program snižování emisí ČR
OPŽP 2014 – 2020 = Operační program Životní prostředí 2014 – 2020
IPPC = zákon č.76/2002 Sb <.>,o integrované prevenci,o integrovaném registru znečišťování a o změně některých zákonů,v platném znění
SPE = Souhrnná provozní evidence
č.j.MŽP:
2706/780/15
<br> Identifikace odesílatele
Třinecké železárny,a.s <.>
IČO: 18050646
Průmyslová 1000
Staré Město
739 61 Třinec
<br> Text námitky
1) V bodě E.2."Regulace vyjmenovaných zdrojů v
souladu s § 13 ods.1 zákona o ochraně ovzduší" je
napsáno,že na ORP Třinec by měl být regulován zdroj
Koksochemická výroba,což je dle našeho názoru
bezdůvodné.Zdroje č.110,130,810 - 830 měly ve
vykazovaném roce (2011) pod 1 tunu emisí TZL a
dle našeho názoru nemohly mít každý samostatně
imisní příspěvek vyšší než 4 mikrogramy na m3.Na
těchto nevýznamných zdrojích emisí TZL splňujeme
nové závěry o XXX (nejlepších dostupných
technikách) a nejsme technicky schopni zajistit další
vyšší úroveň čištění odpadního plynu/vzdušiny <.>
<br> Rozhodnutí
Nevyhovuje se
Stanovení imisních příspěvků v PZKO neproběhlo na úrovni
jednotlivých zdrojů,ale na úrovni celé kategorie dle přílohy č <.>
2 zákona v daném území – pokud byl identifikován významný
imisní příspěvek dané kategorie a zároveň kategorie zahrnovala
zdroje více než jednoho provozovatele,byl dané kategorii
stanoven emisní strop.Pokud kategorie s významným imisním
příspěvkem zahrnovala zdroje spadající pouze do jedné
provozovny jednoho provozovatele,bylo stanoveno prověření
provozu zdrojů v návaznosti na § 13 zákona <.>
V lokalitě Třinec byla identifikována jako kategorie
s významným imisním příspěvkem kategorie 3 dle přílohy č.2
zákona,kam spadají (v dané lokalitě) pouze zdroje spadající do
jedné provozovny,tj.IDFPROV 770890551 <.>
Imisní příspěvek tedy nebyl stanovován individuálně pro zdroje
„110,130,810“ apod <.>,nýbrž byl stanoven souhrnně za celou
emisní kategorii dle přílohy č.2 zákona.Text PZKO byl
v kapitole E.1 a E.2 s ohledem na námitku upřesněn,aby z něj
<br> 1
<br> signed by Bc <.>
XXXX XXXXX
Date:
XXXX.XX.XX
XX:XX:XX
CEST
Reason:
nedefinovany
Location:
nedefinovany
<br> Příloha č.2 k opatření obecné povahy č.j.: 23967/ENV/16
č.j.MŽP:
<br> Identifikace odesílatele
<br> Text námitky
<br> Rozhodnutí
výše uvedené jednoznačně vyplývalo <.>
Upřesňujeme,že § 13 zákona nestanovuje přezkum
integrovaného povolení dle IPPC.Dle § 13 zákona provede
krajský úřad prověření možnosti zpřísnění povolení provozu
s ohledem na nákladovou efektivitu a s ohledem na BAT <.>
<br> 2) Když jsou v bodě E stanoveny emisní stropy pro
"Průmysl a Dopravu",měl by být rovněž stanoven
emisní strop pro další skupinu s významným vlivem
na znečištění především v době překračování
imisních limitů a to "Vytápění domácností" <.>
<br> Nevyhovuje se
Emise z lokálních topenišť jsou řešeny na národní úrovni
v NPSE
(viz
http://www.mzp.cz/cz/narodni_program_snizovani_emisi) <.>
Opatření zaměřená na snižování vlivu domácností na imisní
zatížení jsou v PZKO uvedeny v kapitole E.3.4 a jsou navázána
na OPŽP 2014 – 2020 <.>
Zákon v příloze č.5 nepředpokládá,že by byly stanoveny
emisní stropy pro domácnosti,neboť pro jeho implementaci ve
vztahu k domácnostem neposkytuje žádný konkrétní nástroj <,>
kterým by mohlo být plnění emisního stropu pro domácnosti
vymáháno a aplikováno.OOP o vydání PZKO sleduje
obsahové náležitosti,které ukládá zákon <.>
<br> 3) V tabulce 101 bod "BD1b "Snížení emisí TZL a
PM10 - Koksovny" je duplicitní s novými závěry o
BAT pro výrobu železa a oceli,které jsou od 08.03 <.>
2016 pro provozovatele koksoven v MSK závazné.Je
zbytečné je uvádět v dalším závazném dokumentu <.>
<br> Nevyhovuje se
Opatření BD1 a ostatní opatření v PZKO jsou vztaženy rovněž
na zdroje,které nespadají pod IPPC.Opatření BD1 je vztaženo
i na zdroje umístěné do lokality po nabytí účinnosti OOP <.>
S ohledem na skutečnost,že v ČR se doposud nevyskytují
koksovny,které by nespadaly pod IPPC,je podopatření BD1b
ke koksovnám ve vztahu k existujícím zdrojům skutečně
duplicitní a je již realizováno v rámci zákona o IPPC,nicméně
2
<br> Příloha č.2 k opatření obecné povahy č.j.: 23967/ENV/16
č.j.MŽP:
<br> Identifikace odesílatele
<br> Text námitky
<br> Rozhodnutí
s ohledem na nové zdroje,které by mohly být do lokality
umístěny,bude podopatření zachováno <.>
<br> 4) V tabulce 103 bod BD1d Snížení emisí TZL a PM10
- Recyklační linky stavební suti.V tomto bodě se
uvádí: Skrápěcí zařízení bude vždy v provozu (pokud
bude výrobní zařízení využíváno v daném čase k
výrobní činnosti),s výjimkou zimního období,kdy
vnější teplota klesne pod 3 °C.V případě,že dojde k
poruše skrápěcího zařízení,bude výrobní zaříze...

Příloha č. 1

zde ke stažení

Ministerstvo životního prostředí v
C.j.: 23967/ENV/16
<br> V Praze dne 14.dubna 2016
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Ministerstvo životního prostředí (dále jen „MŽP“) jako příslušný správní orgán
podle ustanovení § 9 Odst.l zákona ě.201/ 2012 Sb <.>,o ochraně ovzduší,v platném znění <,>
(dále jen „zákon“),v souladu s ustanovením § 171 a násl.zákona ě.500/2004 Sb <.>,správní
řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),vydává v souladu s požadavky
přílohy č.5 zákona
<br> Program zlepšování kvality ovzduší
aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek - CZOSA
<br> (dále jen „Program“),který je nedílnou součástí tohoto opatření Obecné povahy a tvoří jeho
přílohu.Cílem Programu je co nejdříve dosáhnout požadované kvality ovzduší pro
znečišťující látky uvedené v bodě l až 3 přílohy ě.1 zákona,tuto kvalitu dále udržet
a zlepšovat,a to na celém území aglomerace Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek - CZOSA (dále
jen „aglomerace CZO8A - OV/KA/FM“) <.>
<br> MŽP dále stanovuje podle § 9 odst.2 a přílohy ě.S zákona
I.Emisní str0py pro skupinu stacionárnich zdrojů (dle kapitoly E.1 Programu)
<br> a) Emisní strop ve výši 1740 tun tuhých znečišťujících látek za rok pro stacionární
zdroje umístěné ve správním obvodu Obce s rozšířenou působností Ostrava,které
náleží dle přílohy e.2 zákona do kategorie VÝROBA A ZPRACOVÁNÍ KOVŮ
APLASTŮ a jsou uvedeny vtabulce ě.63 a 64 vkapitole E.1.2 Programu a pro
zdroje téže kategorie,které jsou nově umisťovány do tohoto území po vydání tohoto
opatření Obecné povahy.Emisní strop se uplatní od roku 2020 včetně <.>
<br> b) Emisní strOp ve výši 1773 tun tuhých znečišťujících látek za rok pro stacionární
zdroje umístěné ve správním obvodu Obce s rozšířenou působností Třinec,které náleží
dle přílohy e.2 zákona do kategorie VÝROBA A ZPRACOVANÍ KOVŮ A PLASTÚ
a jsou uvedeny v tabulce ě.62 v kapitole E.l.2 Programu a pro zdroje téže kategorie <,>
které jsou nově umisťovány do tohoto území po vydání tohoto opatření Obecné
povahy.Emisní strop se uplatní od roku 2020 včetně <.>
<br> Stránka 1 z 12
<br>
<br> Ministerstvo životního prostředí v
C.j.: 23967/ENV/16
<br> II.Emisní stropy pro silniční dopravu pro vymezená území (dle kapitoly
E.l Programu)
<br> Emisní stropy pro silniční dopravu se stanovují pro zastavěná území obcí s počtem obyvatel
nad 5 000 nacházejících se v aglomeraci CZOSA - OV/KA/FM.Hodnota emisního stropu pro
silniční dopravu se stanovuje jako úroveň emisí (vyjádřená vprocentech),na kterou musi
emise PMm ze silniční dOpravy poklesnout do roku 2020 oproti referenčnímu roku 2011,jež
vyjadřuje 100 % úroveň emisí PMH) z dopravy.Hodnoty emisního stropu jsou stanoveny
vtabulce níže.Emisní stropy pro silniční dopravu pro níže vymezená území se uplatní
Od roku 2020 včetně <.>
<br> věné území obce Emisní strop pro silniční dopravu
70%
_ “ 60%
' Těšín 75%
rýdek-Místek 60%
rýdlant nad Ostravicí 70%
<br> vířov 70%
<br> ablunkov 60%
<br> 60%
<br> lová 70%
60%
<br> etrovice u Karviné 80%
etřvald 60%
ychvald 95%
v 85%
<br> c 65%
<br> ratimov 80%
<br>
<br> Stránka 2 z 12
<br> Ministerstvo životního prostředí
<br> Č.j.: 23967/ENV/16
<br> III.Stacionární zdroje,u nichž byl identiñkován významný příspěvek k překročení
imisního limitu vaglomeraci CZOSA - OV/KA/FM (dle kapitoly E.2 Programu)
<br> a u nichž bude postupováno dle § 13 odst.1 zákona
<br> Prověření možnosti zpřísnění podmínek provozu zdrojů uvedených v tabulce níže ve smyslu
§ 13 odst.1 zákona musí být zahájeno krajským úřadem do 6 měsíců od nabytí účinností
tohoto Opatření obecné povahy <.>
<br>
<br> Pořadové číslo
<br> Kód zdroje dle
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> IDFPROV' Název zdroje zdroje dle sro:z k přílohy č.2
roku 201] k zákonu
770890551 TŘINECKĚ ŽELEZÁRNY,as.- Koksochemická výroba 1 10 3.5.2 <.>
770890551 TŘINECKĚ žELEzARNY,as.- Koksochemická výroba 130 3.1 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksochemioká výroba 210 3.5.1 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksochemická výroba 220 3.5.1 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksoohemická výroba 310 3.5.3 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksoehemická výroba 320 3.5.3 <.>
770890551 TŘlNECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksochemická výroba 510 3.5.4 <.>
770890551 TŘINECKĚ žELEZARNY,as.- Koksochemická výroba 520 3.5.4 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,as.- Koksochemická výroba 590 3.5.4 <.>
770890551 TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY,a.s.- Koksochemická výroba 710 3.5.6 <.>
770890551 TŘINECKÉ žELEZARNv,as.- Koksochemická výroba 810 3.5.5 <.>
770890551 TŘINECKÉ žELEzARNY,as.- Koksochemická výroba 820 3.5.5 <.>
770890551 TŘINECKÉ žELezARNY,as.- Koksochemická výroba 830 3.5.5 <.>
714220261 ArcelorMittal Ostrava a.s.-závod lO-Koksovna 1 1 1 3.5.2 <.>
714220261 ArcelorMittal Ostrava a.s.-závod 10-Koksovna 161 3.2 <.>
714220261 ArcelorMittal Ostrava a.s.-závod 10-Koksovna 171 3.1 <.>
714220261 ArcelorMittal Ostrava a.s.-závod lü-Koksovna 21 1 3.5.1 <.>
714220...

Načteno

edesky.cz/d/382749

Meta

Územní plánování   EIA   Územní plánování   EIA   EIA   Veřejná zakázka   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Mosty u Jablunkova      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz