Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Informace k VŘ č.027/2016 – vedoucí Úseku technického:
Termín pro podání přihlášek byl prodloužen do 29.4.2016
<br> Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.027/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
vedoucí Úseku technického
s místem výkonu práce: Úsek technický
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Řídí Úsek technický,koordinuje činnosti útvarů zařazených v úseku a zodpovídá za jejich
výkon činností.Zajišťuje pro útvary zařazené v úseku potřebnou součinnost s útvary z jiných
úseků.Uplatňuje v úseku důsledně vnitřní kontrolní systém.Jedná s tuzemskými
i zahraničními partnery v okruhu své působnosti a svých pravomocí.Koordinuje řešení
a postupné zavádění informačního systému města <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Bc.XXXXXXXXX XXXXXXXXXXX,tel.XXXXXXXXX <.>
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 13 – základní platový tarif od
20.990,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu <,>
znalost principů veřejné správy <,>
praxe v řízení pracovních týmů min.5 let <,>
orientace v problematice technické infrastruktury města <,>
schopnost samostatného jednání,flexibilita,vysoké pracovní nasazení <,>
znalost práce PC - Word,Excel,Outlook,internet <.>
Dále výhodou:
praxe v oboru a ve veřejné správě <,>
zkušenosti s řízením projektů <,>
znalost některého neslovanského světového jazyka <.>
Termín nástupu: dle dohody,co nejdříve po ukončení výběrového řízení <.>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
věk minimálně 18 let <,>
způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
ovládání jednacího jazyka <.>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
strukturovaný životopis <,>
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <,>
Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a
Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění
pozdějších předpisů (netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených po 1.12 <.>
1971) možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je k dispozici na
http://www.brno.cz/obcan/volnamistaavyberovarizeni/formulare/ <.>
_________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 29.4.2016 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.196/1
602 00 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení je možno ověřit např.:
na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1.<,>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka)
Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
funkční místo <.>
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na
internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB <.>
Vyhlašovatel si ...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | ROZHODNUTÍ o umístění stavby: Mateřská škola v lokalitě Západní brána | |
17. 09. 2025 | 203 Ex 22289/24 Usnesení o oznámení DR | |
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Kounicova IV (rekonstrukce vodovodu = oprava chodníku) | |
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Veslařská 206 | |
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Stará | |
...a další |