Praha 16 - Závěr zajišťovacího řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 16.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Závěr zjišťovacího řízení - Optimalizace trati Černošice - Odb. Berounka
Odbor výkonu státní správy I
Vršovická 65
100 10 Praha 10
<br> Ministerstvo životního prostředí
Vršovická 1442/65,100 10 Praha 10
<br> (+420) 26712-1111
posta@mzp.cz
ISDS: 9gsaax4
www.mzp.cz
<br> 1/16
<br> Praha dne 8.4.2020
Č.j.: MZP/2019/500/2759
Sp.zn.: ZN/MZP/2019/500/347
<br> Z Á V Ě R Z J I Š Ť O V A C Í H O Ř Í Z E N Í
<br> podle § 7 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně
některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí) <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Identifikační údaje:
<br> Název: Optimalizace trati Černošice (včetně) - Odb.Berounka
(mimo)
<br> Charakter záměru: Záměrem je liniová železniční stavba.Jedná se o rekonstrukci
železničního svršku,spodku,mostních objektů a trakčního vedení <,>
rekonstrukci zastávek Černošice a Černošice-Mokropsy,odstranění
vybraných přejezdů a u ostatních přejezdů jejich zabezpečení
světelnými PZZ 3.kategorie se závorami.Realizace stavby
přispěje ke zvýšení atraktivity regionální i dálkové železniční
osobní dopravy a zároveň bude k dispozici dostatek volných tras
pro nákladní dopravu.Stavba zajistí základní parametry
modernizovaných tratí,prostorovou průchodnost pro ložnou míru
UIC – GC a třídu zatížení D 4.Úprava směrových poměrů je řešena
tak,aby v ucelených úsecích bylo dosaženo maximální rychlosti
110 km/h pro klasické soupravy a 125 km/h pro soupravy
s naklápěcí skříní.Na několika místech dochází k výraznějším
posunům stávajících os kolejí.Největší směrové korekce trati se
odbývají v prostoru křížení s přeložkou silnice II/115
v Černošicích,která je také součástí stavby.Kromě zvýšení
rychlosti a zkrácení jízdní doby je důležitým přínosem stavby také
zvýšení bezpečnosti železničního provozu.Z hlediska staveb
železniční infrastruktury je součástí souboru staveb III.tranzitního
železničního koridoru,konkrétně úseku Praha Radotín – Beroun <,>
který řeší optimalizaci železniční trati č.171 <.>
<br> Kapacita (rozsah) záměru: Záměrem...

Načteno

edesky.cz/d/3779219

Meta

EIA   Stavby  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 16      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz