Obec Adamov - Krizový štáb obce

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Adamov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Krizový štáb obce
Úřední deska - Úřad - Obec Adamov u Českých BudějovicNávštěvníků stránek
celkem: 1201003 měsíc: 9228 den: 282 hodina: 9 Úřad - Úřední deska Úřední deska
Krizový štáb obce
Informace
Starosta obce Adamov za účelem přípravy na krizové situace a jejich řešení zřídil krizový štáb obce jako svůj pracovní orgán dle § 21 odst.2 písm.a) zákona č.240/2000 Sb.ve znění zákona č.430/2010 Sb.<.>
Krizový štáb obce v rámci připravenosti na řešení krizových situací přiměřeně vykonává činnosti bezpečnostní rady obce s rozšířenou působností <.>
XXXXXXXX do krizového štábu obce zařadil osoby nezbytné pro přípravu na krizové situace a jejich řešení:
XXXX XXXXXXXX - starosta      tel: XXXXXXXXX,XXXXXXXXX
XXXXXX XXXXXX - místostarosta  tel: XXXXXXXXX
XXXXX XXXXXX - velitel jednotky hasičů
XXXX XXXXXX - člen jednotky hasičů
XXXX XXXXXXXX - zaměstnanec obce
Mgr.XXXXX XXXXXXXX - sociální oblast
MUDr.XXXXX XXXXXX - odborný lékař
Kontakt Obec Adamov u Českých Budějovic V Chalupách 47 373 71 Adamov IČ: 00581160 Tel:387 228 075 E-mail: info@adamovcb.eu č.ú: 104005666/0300 č.datové schránky: q7bb677   Úřední hodiny PO: 11.00 - 20.00 starosta od 18.00 do 20.00 ÚT: 09.00 - 13.00 ST: 09.00 - 17.00 ČT: 09.00 - 13.00 PÁ: zavřeno jednání s místostarostou je možné kdykoliv po telefonické domluvě Mapa webu Verze bez stylu Standardní verze Prohlášení o přístupnosti Vygeneroval WRS

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Adamov
11. 02. 2025
22. 01. 2025
13. 01. 2025
30. 12. 2024
22. 12. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Obec Adamov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz