Město Brno - VŘ 032/2016 vedoucí Referátu správa rozpočtu, Odbor rozpočtu a financování MMB

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_032_2016_ORF_vedouci_referatu_Sprava_rozpoctu-ke_zverejneni.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.032/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
vedoucí Referátu správa rozpočtu
s místem výkonu práce: Odbor rozpočtu a financování MMB
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Vedoucí Referátu správa rozpočtu je součástí týmu Oddělení rozpočtu na Odboru rozpočtu
a financování.Zodpovídá za metodické vedení a koordinaci rozpočtového procesu města
a příspěvkových organizací zřízených městem,sledování a ohodnocení sumárních výsledků
jejich rozpočtového hospodaření.Provádí kontrolu dat rozpočtu v informačním systému <,>
reporting,rozbory a analýzy.Řídí tým ekonomů – rozpočtářů a předává jim své zkušenosti
z oblasti veřejné správy <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Ing.XXXXX XXXXXXXXXX,ekonom rozpočtář ORF,tel.: XXX XXX 261 <,>
Ing.XXXX XXXXXXX,vedoucí Oddělení rozpočtu ORF,tel.: XXX 173 254 <.>
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif
od 17.870,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
 vysokoškolské vzdělání ekonomického směru <,>
 velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,MS Outlook) <,>
 znalost obecně závazných předpisů souvisejících s vykonávanou činností (zákon
č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném znění,vyhláška
MF ČR 323/2002 Sb <.>,o rozpočtové skladbě,v platném znění) <,>
 velmi dobrá schopnost jednat s lidmi,asertivita,psychická odolnost,organizační
schopnosti,samostatnost,spolehlivost,pečlivost,odpovědnost,vysoké pracovní nasazení <,>
 ochota se dále vzdělávat <.>
Dále výhodou:
 znalost programů Gordic/GINIS <,>
 praxe a zkušenosti v oblasti rozpočtů územních samosprávných celků <,>
 zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti finančního hospodaření územních
samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku
pracovního poměru) <.>
Termín nástupu: 1.5.2016
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
 státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
 věk minimálně 18 let <,>
 způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
 ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
 strukturovaný životopis <,>
 výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
 ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
 Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění
pozdějších předpisů (netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
 Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených
po 1.12.1971) možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je k dispozici
na http://www.brno.cz/ sekce Občan/Volná místa a výběrová řízení/Formuláře <.>
_________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 20.4.2016 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení je možno ověřit např.:
 na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
 na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1.<,>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým tex...

Načteno

edesky.cz/d/367425

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz