Město Frýdek-Místek‎ - 17.03.2016 MMFM 38293/2016-PDZ-TS-údržba místních komunikací

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Frýdek-Místek‎.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VV OOP - Stanovení DZ - FM MK na všech katastrálních územích města lokální vysprávky, opravy, (90.125 kB)

PDZ - TS běžná údržba MK (1.475 MB)

62
<br>
<br>
<br>
<br> og eco.-
<br>
<br> FN mm
<br> (vyjímečně 5,0 m)
<br> bm
<br> min.5,5
<br> a#
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> A”
<br>
<br> cca 50
<br>
<br> Schéma Bl1
<br> Standardní pracovní místo na
pozemní komunikaci s malým
dopravnímzatížením <.>
<br>
<br> příčné uzávěra jedno-strannými
<br> směrovacími deskami
<br> odstup podélně 1~2m
příčné 0,6 - 1 m
<br> podélná uzávěra oboustrannými
směrovacími deskami
odstup max.10 m
<br> příčné uzávěra jednostrannýmí
<br> směrovacími deskami
<br> odstup podélně 1 - 2 m
příčné 0,6 - 'í m
<br> výstražné světía typu 1 na každé
<br> směrovací desce
<br> 1)
užítí dopravních značek a
dopravních zařízení v případě
souběžných parkovacích
pruhů,chodníků a/nebo
stezek pro cykíísíy podíe
schémat 8/1 6 až 3/20
<br> vzdáleností v metrech
<br>
<br> TP 6612015
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> á“-
<br> *MU
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2)
<br>
<br>
<br> volny
prostor
20 m
<br> (34b
<br>
<br> 22
<br>
<br> cca 50
<br> Schéma BIZ
<br> Standardní pracovní místo na
pozemní komunikaci s malým
dopravním zatížením.Zúžení
vozovky najeden jízdní pruh <.>
<br>
<br>
<br> příčné uzávěra zábranou
minimaIněavýstražnásvětlatypu1
<br> podélná uzávěra obou-strannými
směrovacímídeskami
odstup max.10m
<br> podélná uzávěra zábradlím na
straněchodníkuístezkyprocyklisty
<br> příčná uzávěra zábranou
minimalně3výstražnásvětíatypu1
<br> 1) může být ve výjimečných
případech menší (víz kap <.>
6.1.2.)
<br> 2) užííí dopravních značek a
dopravních zařízení v případě
souběžných parkovacích
pruhů,chod-níků a/nebo
stezek pro cykíísty podle
schématB/'í 6 až 3/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br>
<br>
<br> TP 66121015
<br> 63
<br> E519 dokument [a sgpästí systému TP panna.Bví Wořen v eíektronícké podobě íako íedínz' agendng dokmgnç <.>
<br>
<br>
<br>
<br> l Schéma Bí3
g Standardní pracovní místo
<br> Zúžení jízdního pruhu <.>
OÁ'OQ -
s'th i
<br>
<br>
<br> hm
<br> podélné uzávěra oboustrannými
směrovacímí deskami
odstup max.10m
<br> 1)
<br> 2,?5
<br> T
74 hm
<br> min <.>
<br> l1
<br> příčné uzávěra jedno-strannými
směrovacími deskami
odstup podélně 1-2m
příčné 0,6-1 m
' výstražné světla typu 1 na každé
l směrovací desce
<br> “So
<br>
<br>
<br> 1) užítí dopravních značek a
<br> dopravních zařízení v případě
l souběžných parkovacích
pruhů,chodníků a/nebo stezek
pro cykíísíy podle schémat 3/17
l až 8/20
<br> výstražné světlo typu 1
Am nebo značka umístěna na
l 50m) fluorescenčním žlutozeleném
íř podkladu,v protisměru shodně
<br>
<br>
<br>
<br> vzdálenosti v metrech
<br>
<br>
<br>
<br> TP 66 í' 2015
<br>
<br>
<br> 01:09 -
<br> 08'03
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 1)
<br>
<br>
<br> 20-30
<br> 50-70
<br>
<br> Schéma Bí4
<br> Standardní pracovní místo <.>
Práce v jízdním pruhu.Dva
pomocnéjízdní pruhy <.>
<br>
<br> příčné uzávěra oboustrannýmí
směrovací mi deskami
odstup podélně 1-2m
<br> příčné 0,6-1 m
<br> podélná uzévéra oboustrannými
směrovacímí deskami <.>
odstup max.10 m <.>
<br> oddělení protismérných jízdních
pruhů podle intenzity provozu
vodicí stěnou,vodicím prahem <,>
vodicí deskou,zvýrazňující
deskou,řadou dopravních knoflíků
(odstup 0,3 - 1.0 m),fólií nebo
barvou
<br> příčné uzévéra jednostrannými
směrovacími deskami
odstup podélně 1-2m
<br> příčné 0,6-1 m
výstražné světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> 1) užítí dopravních značek a
dopravních zařízení v případě
seubéžných parkovacích
pruhů,chodníků a/nebo stezek
pro cyklisty podle schémat 3/16
až 3/20
<br> výstražné světlo typu 1
nebo značka umístěna na
fluorescenčním žlutozeíeném
podkladu,v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br>
<br>
<br> TF' 66 l 21015
<br> 65
<br>
<br>
<br> EZ
9 lt:)
<br> 09-08
í eee casu)
ülZB
<br>
<br> 01309 '-
„v
<br> 09-09 --
Elza
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> B21b
[nebo B26}
3060
<br>
<br> 2)
<br> max.50
<br>
<br>
<br> 30-50
<br> A15
<br>
<br> 50-70
<br>
<br> Schéma 315.1
<br> Standardní pracovní místo <.>
Zúžení vozovky na jeden jízdní
pruh <.>
<br>
<br> výstražné svétío typu 1
<br> nebo značka umístěna na
íluorescenčním žlutozeleném
podkladu,v protisměru shodně
<br> příčné uzévěra zábranou
miniméině 3 výstražné světla
typu 1
<br> podélné uzévěra oboustrannýmí
směrovací mi deskami
odstup max.10 m
<br> příčné uzévěra jednostrannými
směrovacími deskami
odstup podélně 1-2m
<br> příčné 0,6-1 m
výstražné světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> 1Jmůže být ve výjímečných
případech menší (víz
kap.6,1.2.)
<br> 2) užítí dopravních značek a
dopravních zařízení v případě
souběžných parkovacích
pruhů,chodníků a/nebo stezek
pro cykíísty podle schémat 3/1 6
až 3/20
<br> vzdáleností v metrech
<br>
<br> 66
<br> TP 66 !2015
<br>
<br>
<br>
<br> 0/:09 '-
eLv V
O
OS'OE --
etza
<br> OL'S --
za
<br> ©
<br> ZZ
eva
<br>
<br> 09-08
teze Uqaui
qtzs
<br>
<br>
<br> minÍZJS
<br>
<br>
<br>
<br> 52m
[nebo 326)
<br> 30-50
<br>
<br> max.50
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 321a
<br> A15
<br>
<br> 30-50
<br> 50-70
<br>
<br> Schéma B15.2
<br> Standardní pracovní místo <.>
Zůžení vozovky na jeden jízdní
pruh.V případě úpravy
předností v jízdě dopravními...

Načteno

edesky.cz/d/363993

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Frýdek-Místek‎      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz