Obec Ludvíkovice - Veřejná zakázka malého rozsahu - Oprava schodiště, přístupového chodníku a zásobovací rampy ZŠ Ludvíkovice, Ludvíkovice č.p. 68

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ludvíkovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 3 - návrh smlouvy o dílo
Smlouva o dílo
<br>
Objednatel: ZŠ a MŠ Ludvíkovice
se sídlem: Ludvíkovice 68,407 13 Ludvíkovice
IČ: 72742313 (neplátce DPH)
Bankovní spojení: 5351506399/0800
zastoupená: Mgr.Lenkou Demuthovou,ředitelkou školy
(dále jen „objednatel“)
a
Zhotovitel:
se sídlem:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
(Objednatel a Zhotovitel dále také společně jako „Smluvní strany“ a každý samostatně jako „Smluvní strana“)
uzavřeli níže uvedeného dne,měsíce a roku dle ustanovení § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů,tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“):
<br> I <.>
Předmět Smlouvy
Předmětem této smlouvy jsou „Oprava schodiště,přístupového chodníku a zásobovací rampy ZŠ Ludvíkovice,Ludvíkovice č.p.68“ dle cenové nabídky ze dne …………(dále jen „Dílo“) a Objednatel se zavazuje Dílo převzít a zaplatit za něj Zhotoviteli cenu,která je sjednána v čl.II této Smlouvy <.>
Zhotovitel prohlašuje,že jeho nabídka obsahuje zaručený a úplný rozpočet jednotlivých prací a materiálů,nutných k provedení díla ve smyslu § 2620 zák.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník.Zhotovitel prohlašuje,že se seznámil s předmětem plnění a je si vědom rozsahu prací <.>
<br> II <.>
Cena Díla a způsob úhrady
Smluvní strany se dohodly,že celková cena díla činí:
XXXX XXX DPH: …………………….<.> Kč
DPH (XX%): ……………………….Kč
cena včetně DPH: ………………….Kč
<br> K ceně bude fakturována sazba DPH dle platných předpisů v době zdanitelného plnění <.>
Zhotovitel objednateli vystaví fakturu po předání díla se splatností 14 dnů po vystavení.Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu <.>
Objednatel je plátcem DPH.Za datum zdanitelného plnění se považuje skutečné datum předání předmětu plnění <.>
Fakturovaná částka bude uhrazena na účet Zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy <.>
Objednatel může bez zbytečného odkladu odstoupit od smlouvy,požaduje-li zhotovitel zvýšení o více než 10 % ceny podle rozpočtu.V tomto případě je Objednatel povinen nahradit zhotoviteli část ceny odpovída...
Příloha č. 2 - slepý rozpočet

Příloha č. 1 - krycí list
krycí list nabídky
Identifikace zájemce o zakázku „Oprava schodiště,přístupového chodníku a zásobovací rampy ZŠ Ludvíkovice,Ludvíkovice č.p.68“
Uchazeč:
<br>
Sídlo
:
<br>
Telefon / mobilní telefon:
<br>
Fax:
E-mail:
<br>
Identifikační číslo:
<br> Daňové identifikační číslo:
<br>
Rodné číslo
:
<br>
Celková nabídková XXXX XXX DPH:
<br>
DPH:
<br>
Celková nabídková cena včetně DPH:
<br> Dodací lhůta (ve dnech):
Záruka (v měsících):
Počet listů nabídky:
<br> Povinné přílohy:
<br> Krycí list
Vyplněný návrh Smlouvy o dílo
Prohlášení dodavatele o splnění základních kvalifikačních předpokladů
Doklad prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů
<br> Živnostenský list
<br> Výpis z obchodního rejstříku
Čestně prohlašuji,že ke dni podání nabídky uchazeč splňuje kvalifikační předpoklady uvedené v § 53 odst.1 zákona č.137/2006 Sb <.>
<br> V
dne
<br>
Jméno osoby oprávněné jednat za uchazeče
Podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče
<br> � v případě fyzické osoby místo podnikání
<br> � vyplňuje se XXX v případě,že uchazeč je fyzická osoba
Výzva
ZŠ a MŠ Ludvíkovice,p.o <.>
<br> podává
<br> výzvu k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu
<br> Název akce:
<br>
<br>
<br> 1.Podmínky zadání zakázky
<br>
<br> 1.1.Vymezení předmětu plnění zakázky
<br>
Předmětem zadávacího řízení jsou stavební úpravy u objektu základní školy Ludvíkovice
<br> vyspecifikované v projektové dokumentaci zpracované Ing.Vladimírem Poldou,č.zak.16/2019 <.>
<br>
<br> Jedná se o opravu vnějšího schodiště u hlavního vstupu a navazujícího přístupového chodníku a o
<br> opravu zásobovací rampy <.>
<br>
<br> Projektová dokumentace bude uchazečům poskytnuta obecním úřadem na vyžádání <.>
<br>
<br> Požadovaná záruka na dílo: 24 měsíců
<br>
<br> Realizace zakázky proběhne v termínu od 29.6.– 31.8.2020 <.>
<br>
<br>
<br> 1.2.Místo plnění zakázky
<br>
1.3.Hodnocení nabídek
Způsob hodnocení:
<br> Předložené nabídky budou hodnoceny podle níže uvedených dílčích kritérií:
<br> Č.Hodnotící kriterium Váha kriteria
<br> 1 Celková cena – bez DPH / vč.DPH 100%
<br>
<br> 1.4.Požadavky na způsob zpracování nabídky,včetně nabídkové ceny
<br> 1.Cenová nabídka bude uvedena bez DPH a včetně DPH <.>
<br> 1.1.Cenová nabídka bude vyhotovena v členění dle položkového rozpočtu (příloha č.2) <.>
<br> 1.2.Cenová nabídka na práce - provedení - je cenou pevnou,obsahující veškeré náklady,které jsou
<br> nutné pro realizaci požadovaného díla <.>
<br> 2.Nabídka musí obsahovat:
<br>
<br> Vyplněný formulář "KRYCÍ LIST" (příloha č.1) opatřený razítkem a podpisem oprávněné osoby
<br> (osob) uchazeče v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpise z Obchodního rejstříku nebo
<br> zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů (plná moc pak musí být součástí
<br> nabídky,uložená za krycím listem nabídky)
<br>
<br> Vyplněný návrh Smlouvy o dílo (příloha č.3)
<br>
<br> Nedílnou součásti nabídky uchazeče musí být:
<br> Prohlášení dodavatele o splnění základních kvalifikačních předpokladů
<br> Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokla...

Načteno

edesky.cz/d/3628534

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Ludvíkovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz