Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Dolní Dobrouč.
Příloha č.3
Smlouva č.……….<.>
Smlouva o dílo a dohoda o ceně uzavřená podle ustanovení § 2586 a následného zákona č <.>
89/2012 Sb.Občanský zákoník v platném znění
Smluvní strany:
Objednatel
<br> IČ
<br> Obec Dolní Dobrouč
Dolní Dobrouč čp.380
561 02 Dolní Dobrouč
278742
<br> DIČ
<br> CZ00278742
<br> Zastoupená
<br> Pavlem Šislerem,starostou obce
<br> Telefon
<br> 465 543 111
<br> Bankovní spojení
<br> ČS a.s.Ústí nad Orlicí,č.ú.: 1216029309/0800
<br> Ve věcech smluvních oprávněn jednat
<br> XXXXX XXXXXX
<br> Ve věcech technických k jednání a k převzetí
oprávněni
Telefon
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> E-mail
<br> sisler@dolnidobrouc.cz
smejkal@dolnidobrouc.cz
<br> 465 543 111,702 155 930
<br> Zhotovitel
IČ
DIČ
Zastoupený
Bank.spojení,číslo účtu
Ve věcech smluvních oprávněn jednat
Ve věcech technických oprávněn jednat
Telefon
E – mail,web
<br> 1
<br> Smluvní strany,jejichž zástupci prokázali svou totožnost a kompetence,se dohodly na uzavření
smlouvy o dílo s tímto obsahem:
I <.>
Předmět plnění
Zhotovitel se zavazuje pro objednatele vlastním jménem a na svou zodpovědnost zhotovit a
objednatel se zavazuje převzít a zaplatit dílo:
<br> „Veřejné osvětlení pro chodce,chodník k nádraží – I.etapa“
<br> podle projektové dokumentace,zpracované Elektroprojekcí XXXXX XXXXXX,Dukelská XXX,XXX XX
Litomyšl,v rozsahu I.etapy,tj.: nový rozvod veřejného osvětlení (napojený ze stávajícího sloupu
VO),4 nové sloupy se 4 svítidly v rozsahu dle slepého položkového rozpočtu I.etapy,který je
součástí zadávací dokumentace <.>
Dále předmět plnění zakázky zahrnuje:
a) Součinnost při zabezpečení kolaudace stavby a při vydání pravomocného kolaudačního
rozhodnutí <.>
b) Zajištění posudků,kontrolu a revizních zpráv <.>
c) Zajištění veškerých dalších podkladů pro vydání pravomocného kolaudačního souhlasu <,>
tj.především řádně vedený stavební deník,certifikace použitých materiálů a prohlášení
o shodě,projektovou dokumentaci skutečného provedení stavby atd <.>
d) Likvidace odpadů v souladu s platnými předpisy <.>
e) Zajištění veškerých potřebných povolení a úkonů pro provedení stavebních prací,které
nejsou součástí dokladové části (tj.zejména rozhodnutí o zvláštním užívání komunikace <,>
stanovení přechodného dopravního značení,vytyčení sítí apod).Vydání pravomocného
územního,popř.stavebního rozhodnutí si investor zajišťuje sám <.>
f) Geodetické zaměření skutečné trasy vedení kabelu včetně sloupů VO,bude předáno ve
3 kopiích a v digitální podobě ve formátu DGN <.>
g) Zajištění bezpečnosti chodců na dotčeném chodníku během výstavby <.>
h) Zhotovitel je povinen před zahájením vlastní realizace provést fotodokumentaci
stávajícího stavu dotčených pozemků a před dokončením stavby je uvést do původního
nebo lepšího stavu <.>
Zhotovitel se zavazuje provést dílo dle této smlouvy <.>
<br> 2
<br> II <.>
Místo plnění
Místem plnění veřejné zakázky jsou pozemky:
• pozemkové parcely parcelní čísla 2163/3,2166/8,2166/3 a 4287/16 v k.ú.Dolní Dobrouč
Uvedené nemovitosti jsou zapsané na listu vlastnictví 10001 zadavatele Obce Dolní Dobrouč
<br> III <.>
Doba plnění
Zahájení plnění:
<br> 01.08.2016
<br> Ukončení plnění:
<br> 30.09.2016
<br> IV <.>
Součinnost objednatele
1.Objednatel zajistí přítomnost svého zástupce a v případě potřeby zajistí možnost okamžité
konzultace podrobností a koordinace práce
V <.>
Cena díla
1.Cena byla stanovena nabídkou.Kopie cenové nabídky je nedílnou součástí smlouvy – příloha
č.1 <.>
2.Cena je pevná,neměnná a závazná,pokud nedojde ke změně rozsahu plnění nebo ke
změně sazby DPH <.>
3.Celková cena za dílo činí …………………………………….<.> Kč bez DPH
VI <.>
Způsob provedení díla
1.Při pracích prováděných k zajištění díla budou dodržovány předepsané technologické
postupy a s dílem související normy,bude postupováno v souladu s platnou legislativou <,>
především v oblasti dodržování bezpečnosti provozu na sousední komunikaci <,>
dodržování BOZP a s platnou legislativou v oblasti nakládání s odpady <.>
VII <.>
Platební podmínky
1.Fakturace proběhne jednorázově.Úhrada bude provedena bezhotovostní formou
úhrady na bankovní účet zhotovitele,který bude uvedený na faktuře - daňovém
dokladu,vystaveném do 14 dnů po předání díla <.>
<br> VIII <.>
Kvalitativní podmínky
1.Zhotovitel předloží doklad,že zpracovatel je držitelem oprávnění k provádění prací <.>
3
<br> 2.Na dílo bude poskytnuta záruční doba v délce 60 měsíců <.>
IX <.>
Předání a převzetí,kompetence
1.Při odevzdání a převzetí díla bude o tomto sepsán zápis.Součástí předání bude i předání
všech podkladů potřebných pro vydání pravomocného kolaudačního souhlasu <.>
2.K převzetí díla je ze strany objednatele kompetentní XXXXX XXXXXX <.>
X <.>
Smluvní pokuty
X.V případě prodlení s dokončením a předáním díla bez vad a nedodělků v termínu se
zavazuje zhotovitel zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každý den
prodlení s dokončením a předáním díla <.>
2.V případě nedodržení termínu odstranění vad a nedodělků dohodnutého v zápise o
předání a převzetí díla se zhotovitel zavazuje zaplatit...
Příloha č.1
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
Zakázka
zakázka malého rozsahu mimo režim zákona <,>
zadaná podle SMĚRNICE č.1/2014 ze dne 2.6.2014,vydané Radou Obce Dolní Dobrouč
<br> Název:
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE STAVBY
„Veřejné osvětlení pro chodce,chodník k nádraží – I.etapa“
Základní identifikační údaje
<br> Zadavatel
<br> Název / obchodní firma :
Adresa sídla / místa podnikání:
IČ :
Osoby oprávněné za zadavatele jednat:
Kontaktní osoby :
Telefon,fax:
E-mail:
<br> Obec Dolní Dobrouč
Dolní Dobrouč 380,561 02 Dolní Dobrouč
<br> 00278742
XXXXX XXXXXX,starosta obce
Ing.XXXXX XXXXXXX,investiční referent
+XXX XXX XXX XXX
smejkal@dolnidobrouc.cz
<br> Uchazeč
<br> Název:
Sídlo/místo podnikání:
Tel./fax:
E-mail:
IČ:
DIČ:
Osoba oprávněná za uchazeče jednat:
Nabídková XXXX v CZK – Údaje určené ke čtení při otevírání obálek s nabídkami:
Samostatně DPH
Cena celkem bez DPH:
Cena celkem včetně DPH:
(sazba ……… %):
<br> Osoba oprávněná za uchazeče jednat
Podpis oprávněné osoby
Titul,jméno,příjmení
<br> Funkce
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> razítko
Čísıøjednacíz 233/2016/IR
<br>
<br> Obec Dolní Dobrouč
<br> vÝsz K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> dle SMĚRNICE č.1/2014,Pravidla pro Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu mimo režim Zákona
<br> I
<br> ze dne 2.6.2014,vydané Radou obce Dolní Dobrouč
<br> 1.Identifikační údaie veřejného zadavatele a veřejné zakázky
<br> 1.1.Veřejná zakázka (VZ):
<br> 1.2.Druh a předmět V2:
1.3.Zadávací řízení,limity VZ:
<br> 1.4.Zadavatel:
<br> 1.5 <.>
<br> 2.Vymezení plnění veřejné zakázky
<br> 2.1 Předmět veřejné zakázky
<br> Veřejné osvětlení pro chodce,chodník k nádraží- I.etapa
veřejná zakázka - stavební práce
<br> veřejná zakázka malého rozsahu mimo režim zákona
<br> Obec Dolní Dobrouč
Døını' Dnbrøuč 380,PSČ 561 02
IČ: 00278742,DIČ: cz 00278742
<br> Osobou pověřenou zadavatelem jako osobou kontaktní ve věci zadávacího řízení:
<br> Pavel Šìsler,Starosta obce
<br> tel.: 724 189 554
e-mai|:sis|er@do|nidobrouc.cz
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX,investiční referent
tel.: XXX XXX XXX,702 155 930
<br> e-mail: Smejkal@dolnidobrouc.cz
<br> Předmětem veřejné zakázky je realizace I.etapy záměru rozšíření veřejného osvětlení v obci Dolní
Dobrouči (osvětlení chodníku k vlakovému nádraží) dle projektové dokumentace zpracované
Elektroprojekcí XXXXX XXXXXX,Dukelská XXX,XXX XX Litomyšl.Jedná se o nový rozvod veřejného
osvětlení (napojeny ze stávajícího sloupu V0),4 nové sloupy se 4 Svítidly v rozsahu dle Slepého
položkového rozpočtu l.etapy,který je Součástí zadávací dokumentace,v následujícím technickém
<br> 1
<br> 2.2
<br> čísıøjednacı': 233/2016/IR
<br> řešení: ve Stávajícím Sloupu osvětlení přechodu pro chodce bude zrušena svorkovnice - Čokoláda a
osazena nová stožárová svorkovnice.Z ní bude veden kabel AYKY 4×16 vchodníku v hl.0,35 m
v plastové chráničce až ke sloupu č.4.Společně S kabelem bude veden zemnící drát Fe-Zn 10 mm <.>
Sloupy budou umístěny mimo těleso chodníku,standardně do zapískované ochranné chráničky JS
300,ukotvené do betonu a chráněné betonovou pokličkou <.>
<br> Bližší podkladyjsou v příloze výzvy nebo k nahlédnutí v projektové dokumentaci u osoby pověřené
zadavatelem.Za zadavatele je pověřenou osobou Ing.XXXXX XXXXXXX,investiční referent <.>
<br> Dále předmět plnění zakázky zahrnuje:
<br> 2.2.1 Součìnnost při zabezpečení kolaudace stavby a při vydání pravomocného kolaudačního
rozhodnutí <.>
<br> 2.2.2 Zajištění posudků,kontrolu a revizních zpráv <.>
<br> 2.2.3 Likvidace odpad v Souladu s platnými předpisy <.>
<br> 2.2.4 Zajištění veškerých potřebných povolení a úkonů pro provedení Stavebních prací,které nejsou
součástí dokladové části (tj.zejména rozhodnutí o zvláštním užívání komunikace,stanovení
<br> přechodného dopravního Značení apod).Vydání pravomocného územního,popř.stavebního
rozhodnutí sí investor zajišťuje sám <.>
<br> 2.2.5
<br> 2.2.6
<br> Zajištění veškerých dalších podkladů pro vydání pravomocného kolaudačního souhlasu,tj <.>
především řádně vedený Stavební deník,certifikace použitých materiálů a prohlášení o shodě <,>
projektovou dokumentaci Skutečného provedení stavby atd <.>
<br> Další ustanovení obsažené vnávrhu Smlouvy o dílo,která je nedílnou Součástí zadávací
dokumentace
<br> 4.1 <.>
4.2 <.>
<br> 5.1 <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Nejvyšší přípustná hodnota veřejné zakázky činí 115 000 Kč bez DPH <.>
Termíny plnění veřejné zakázky (předpokládané)
<br> 01.08.2016
30.09.2016
<br> Zahájení plnění:
Ukončení plnění:
<br> Místo plnění veřejné zakázky
Místem plněníveřejné zakázkyje:
<br> ı pozemkové parcely parcelní čísla 2163/3,2166/8,2166/3 a 4287/16 vk.ú.Dolní
Dobrouč <.>
<br> Uvedené nemovitosti jsou zapsané na listu vlastnictví 10001 zadavatele Obce Dolní
Dobrouč
<br> 8.1
<br> 8.2
<br> 9.1
<br> 9.2
<br> 10 <.>
<br> 10.1
<br> 10.2
<br> 10.3
<br> Číslo jednací: 233/2016/IR
<br> 6.Obecné požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace
<br> 6.1 Profesní kvalifikační předpoklady
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč,který předloží:
<br> 6.1.1 Kopii - výpis z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis z jiné obdobné
evidence,pokud je v ní zapsán.Není-li uchazeč zapsán v obchodním rejstříku,pak předloží
doklad o přidělení identifikačního čísla (IČ) <.>
<br> 6.1.2 Kopii - doklad,že zpracovatel je oprávněn provádět stavební práce potřebné ke splnění
zakázky
<br> 7.Zadávací dokumentace
7.1.Zadávací dokumentace obsahuje:
<br> 7.1.1 Kompletní projektovou dokumentaci,ve které jsou zahrnuty všechny stavební práce i.i II <.>
etapyr a Slepý položkový rozpočet na I.etapu <.>
<br> 7.1.2 Krycí list nabídky
7.1.3 Návrh Smlouvy o dílo
<br> Obchodní podmínky
<br> Zadavatel Stanovil veškeré obchodní podmínky v návrhu Smlouvy o dílo,který uchazeč obdržel
v rámci zadávací dokumentace <.>
<br> Uchazeč v návrhu Smlouvy doplní chybějící údaje,tj.:
ı identifikační údaje dodavatele
I smluvní cenu
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám,prohlídka místa plnění
<br> Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím
<br> podmínkám osobně při předem dohodnuté návštěvě n...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Dolní Dobrouč | ||
---|---|---|
10. 03. 2025 | Návrh rozpočtu obce Dolní Dobrouč na rok 2025 | |
05. 03. 2025 | Upozornění na odstávku elektřiny - 26. 3. 2025 | |
28. 02. 2025 | Veřejná vyhláška - opatření obecné povahy - stanovení místní úpravy provozu na pozemních… | |
27. 02. 2025 | Usnesení - Dražební vyhláška pro elektronickou dražbu | |
26. 02. 2025 | Veřejná vyhláška - opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních… | |
...a další |