Město Brno - Veřejná vyhláška - schémata PDZ - veřejné osvětlení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

TSB_-_schemata_pro_VO.pdf

MAGISTRÁT MĚSTA BRNA
601 67 BRNO,Kounicova 67
_______________________________________________________________________________
Odbor dopravy
Č.j.: MMB/0117381/2016
Spis.zn.: 5400/OD/MMB/0117381/2016
<br> Vyřizuje/linka
Ing.Lang /542174217
<br> Brno dne
21.3.2016
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Odbor dopravy MMB jako příslušný orgán státní správy podle § 77 odst.1 písm.c) a § 124 odst.6
zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve
znění pozdějších předpisů <,>
po předchozím písemném vyjádření Policie ČR KŘP JMK,č.j.KRPB-45316-1/ČJ-2016-0600DI ze
dne 15.3.2016 <,>
postupem v souladu s ustanovením § 171 a následně části šesté zákona č.500/2004 Sb.správní řád <,>
ve znění pozdějších předpisů,na základě žádosti:
Technické sítě Brno,a.s <.>,Barvířská 5,602 00 Brno,IČ: 255 12 285
<br> stanovuje přechodnou úpravy provozu
na silnicích II.a III.třídy,na místních pozemních komunikacích a na veřejně přístupných účelových
komunikacích v katastru města Brna podle dokumentace,která je nedílnou součástí tohoto
stanovení <,>
z důvodu provádění údržby a havarijních oprav na sloupech a svítidlech veřejného osvětlení <.>
Délka provádění prací nepřesáhne 1 hodinu na jednom sloupu veřejného osvětlení <.>
Platnost je omezena podle zákona 361/2000 Sb.na dobu max.1 rok od vydání stanovení <.>
Užití dopravních značek,světelných signálů a dopravních zařízení nesmí být v rozporu
s příslušnými ustanoveními zákona č.361/2000 Sb <.>,vyhlášky č.398/2009 Sb <.>,vyhlášky
č.294/2015 Sb.a s technickými podmínkami TP 65 a TP 66 <.>
Povinností žadatele je kontrolovat soulad užití dopravních značek,světelných signálů a dopravních
zařízení s projektovou dokumentací a zabezpečit jejich údržbu po celé období přechodné úpravy
provozu na pozemní komunikaci <.>
<br> Č.j.: MMB/0117381/2016
Odůvodnění:
Na základě žádosti právnické osoby Technické sítě Brno,a.s <.>,Barvířská 5,602 00 Brno <,>
IČ: 255 12 285,o stanovení přechodné úpravy provozu podané dne 18.3.2016,vydal Odbor
dopravy MMB stanovení přechodné úpravy provozu na výše uvedených pozemních komunikacích <.>
Poučení:
Podle § 77,odst.5 zákona o silničním provozu,příslušný správní úřad nedoručuje návrh opatření
obecné povahy a nevyzývá k podání připomínek nebo námitek <.>
Proti opatření obecné povahy,podle § 173,odst.2 správního řádu,nelze podat opravný prostředek <.>
Opatření obecné povahy nabývá platnosti pátým dnem po vyvěšení veřejné vyhlášky na
úřední desce <.>
Tímto stanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vyplývající ze smluvních vztahů mezi
žadatelem o místní úpravu provozu a právnickou osobou zajišťující realizaci dopravního značení <.>
<br> „otisk úředního razítka“
<br> Ing.XXXXXX XXXX
referent Odboru dopravy MMB
oprávněná úřední osoba
<br> Příloha a nedílná součást stanovení: 14x situace dopravního značení
Opatření obecné povahy – stanovení přechodné úpravy na pozemních komunikacích musí být
vyvěšeno po dobu 15 dnů na úřední desce Magistrátu města Brna a zveřejněno též způsobem
umožňujícím dálkový přístup <.>
<br> Vyvěšeno dne: ……………
<br> Sejmuto dne: ……………
<br> Razítko a podpis orgánu,který potvrzuje vyvěšení a sejmutí z úřední desky:
<br> Obdrží:
Žadatel: Technické sítě Brno,a.s <.>,Barvířská 5,602 00 Brno,IČ: 255 12 285

Lang_-_schemata_-_TSB.pdf

Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schemata B/X.1
<br> Standardní pracovní místo <.>
Jednosměrná komunikace
Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> B21b
(nebo B26)
<br> 30 - 50
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
0
<br> MAX.50 m
<br> MIN.2,75 m
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími
deskami
odstup max.10 m
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> B21a
30 - 50
1
<br> A15
50 -70
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
výstražná světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schemata B/X.1
<br> Standardní pracovní místo <.>
Jednosměrná komunikace
Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> B21b
(nebo B26)
<br> 30 - 50
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
0
<br> MAX.50 m
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími
deskami
odstup max.10 m
<br> 1
<br> 1
<br> MIN.2,75 m
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> B21a
30 - 50
1
<br> A15
50 -70
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
výstražná světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schemata B/X.1
<br> 50 -70
Standardní pracovní místo <.>
Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> A15
1
<br> B21b
(nebo B26)
<br> 30 - 50
<br> výstražné světlo typu 1
nebo značka umístěná na fluorescenčním
podkladu,v protisměru shodně
<br> 30 - 50
B21a
0
<br> příčná uzávěra zábranou
minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> 1
<br> 1
<br> C4a
Z2
<br> 1
<br> 0
<br> MAX.50 m
<br> MIN.2,75 m
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími
deskami
odstup max.10 m
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> B21a
30 - 50
30 - 50
1
<br> A15
50 -70
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
výstražná světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> B21b
(nebo B26)
<br> Schéma pro označení pracovního na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schemata B/X
<br> Standardní pracovní místo.Vozovka
s více jízdními pruhy v jednom směru jízdy <.>
Práce na vnějším jízdním pruhu <.>
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
<br> MIN.2,75 m
<br> 0
<br> podélná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup max.10 m
dopravními kužely
(v případě nedostatečných šířkových poměrů
lze nahradit směrovací desky vodicími deskami)
1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
výstražná světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> 1)
IP 18b
70 - 100
<br> 1
<br> 1) v případě směrově rozdělené komunikace
umístit po obou stranách jízdního pruhu
<br> 1)
A15
<br> 100 - 150
<br> Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schemata B/XX
<br> Standardní pracovní místo na vozovce
podél tramvajového pásu (provoz
tramvají zachován) <.>
<br> B21b
B
(nebo B26)
<br> 30 - 50
<br> 0
<br> MIN.2,75 m
<br> podélná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup max.10 m
dopravními kužely
(v případě nedostatečných šířkových poměrů
lze nahradit směrovací desky vodicími deskami)
1
1
1
1
1
<br> 0
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími
deskami
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
výstražná světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> P5
<br> 5 - 25
B21a
<br> 30 - 50
<br> 1
<br> A15
<br> 50 - 100
<br> Výstražné světlo typu 1
nebo značka umístěna na fluorescenčním
žlutozeleném podkladu
<br> :
<br> Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schémata B/XX
<br> A15
50 - 70
<br> Operativní pracovní místo na vozovce
1
<br> MAX.50 m
<br> MIN.2,75
<br> příčná uzávěra třemi dopravními kužely
(výška 0,5 m)
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
<br> podélná uzávěra dopravními kužely
(výška min.0,5 m) nebo vodicími deskami
odstup max.6m <,>
<br> příčná uzávěra třemi dopravními kužely
(výška 0,5 m)
výstražné světlo typu 1
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
<br> 1
<br> A15
50 - 70
<br> Výstražné světlo typu 1
nebo značka umístěna na fluorescenčním
žlutozeleném podkladu
<br> Schéma pro označení pracovního místa na komunikaci s XXX.dovolenou rychlostí do XX km/h - modifikace schémata B/XX.1
<br> A15
50 - 70
<br> Operativní pracovní místo na vozovce
1
<br> Výstražné světlo typu 1
nebo značka umístěna na fluorescenčním
žlutozeleném podkladu
<br> MAX.50 m
<br> 2)
<br> MIN.2,75
<br> 1)
<br> příčná uzávěra třemi dopravními kužely
(výška 0,5 m)
odstup podélně 1 - 2 m
příčně 0,6 - 1 m
XXX v případě nepohyblivého pracovního místa
<br> podélná uzávěra dopravními kužely
(výška min.0,5 m) nebo vodicími deskami
odstup max.6m <,>
X...

Načteno

edesky.cz/d/356286

Meta

Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz