Obec Bohutín - Rozhodnutí o umístění stavby - Jihovýchodní obchvat

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Bohutín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

(nemá)/19
Č.j.McUPB „masem-; str.73
<br> Poplatek: Správní poplatek podle zákona č.<.> 634/2004 Sb.<.> o správních poplatcích je osvobozen <.>
<br> Obdrží:
<br> Účastníci řízení (případně zástupcijz
<br> SUDOP PRAHA a.s.<.> lDDS: nd9$qu
<br> sídlo: Olšanská Č.p.2643í1a,130 00 Praha 3-Žižkov zastoupení pro.Ředitelství silnic a dálnic ČR,IČO 65993390,Na Pankráci č.p.546156,140 00 Praha 4-Nusle " Město Příbram.Tyršova č.p.108.Příbram l.261 19 Příbram 1 Obec Bohutín,IDDS: qr6ank2
<br> sídlo: Vysoká Pec c.<.> 140,262 41 Bohutín
<br> Obec Narysov,IDD : erbyug
<br> sídlo: Narysov č.p.76,261 01 Příbram 1
<br> Dotčené orgány: Drážní úřad - sekce stavebni,oblast Plzeň.IDDS; Smjaatd sídlo Škroupova op.11.301 36 Plzeň Hasičský záchranný sbor Střč.kraje,územní odbor Příbram,IDDS: h5tha7 sídlo: Školní č.p.70,Příbram Vllí.261 01 Příbram 1 Krajská hygienická stanice Stč.kraje se sídlem v Praze.územní pracoviště Příbram,IDDS: hhcaiBe sídlo: U Nemocnice č.p.85.Příbram |.261 01 Příbram 1 Krajský úřad Střc.kraje,odbor dopravy.IDDS: keebyyf sídlo: Zborovská Č.p.81/11,150 00 Praha 5-Smichov Krajský úřad Střc.kraje.odbor ŽP a zemědělství.IDDS: keebyyf sídlo; Zborovská č.p.81/11,150 00 Praha S-Smíchov Městský úřad Příbram.Odbor životního prostředí,Tyršova č.p.108.Příbram I,261 19 Příbram 1 Městský úřad Příbram.Samostatné oddeleni silničního hospodářství,Tyršova č.p.108,Příbram l,261 01 Příbram 1 Městský úřad Příbram,SUUP.odd.územního plánování,Tyršova č.p.108,Příbram |,261 19 Příbram 1 Městský úřad Příbram,SUÚP,památková péče,Tyršova č.p.108,Příbram |,261 19 Příbram 1 Ministerstvo dopravy,Odbor infrastruktury a územního plánu,IDDS: n75aau3 sídlo; nábřeží Ludvíka Svobody Č.p.122212,110 00 Praha 1-Nové Město Ministerstvo obrany,Sekce ekonomická a majetková,Odbor ochrany územních zájmů Praha,IDDS: hjyaavk sídlo: Tychonova č.p.2111.160 00 Praha 6-Hradčany Ministerstvo vnitra,Odbor správních činností,oddělení evidence obyvatel,IDDS: 6bnaawp sídlo: Nad štolou č.p.936/3.170 00 Praha 7-Holešovice Ministe...
(nemá)/18
Č.j.MeUPB [Myloš—„Gulo 511269 _l/ 5.3 00 »d/Z 19 '( „cg „(f/,a ff oc ; / <.>,) „„ _ 231;le jd€% po.<.> f“ „'s Mf? v ňl'fji'H147L
<br> ' ! U gala/n e'm PHCPQ do" m ašOw/f ()a 5 ;“ “ML m“ ! Oba Ub ML,“
<br> f/
<br>.| 1.1 f ' ť,<,> / polťm (g„ [,Laufen/va Hutí—.M2? “* 7300.44 Úy ' á- fké“ ŘD <,>
<br> fyčR-UIQQ.k.hp P&L/u 0/36)Lua—/M <.>
<br> f -,<.> 7-3 Jnanmna mali-J) tfii/327 Of) Cátáuzk feat (ř,/"ML <.>
<br> : " _ 7 "01901 0/9,"4 XXX m [Gogen/(,a r'l a,ve éč/f ÉDLQ 'i'-lir <.>
<br> ?“?le eeeíď usa/ď.bar/oe Rare/? W„j'm ýuÝš—Oóém
<br>,Á Á,; 5/5 Šéf—Ča Žel
<br> \.<.> f <.>,<,>.Jar/fam Vol & Fram na po,fmze „.„Je
<br> ! * z z,/ _,Hc; CAJC/dc! Q/Č ! “0.306 „a Q)![Úlťrř /3!\) ara (,!/ <.>,171610:.Q/ČJ/CJ
<br> f/ol hou it“/da <.>
<br> gašú—up 'MJ
<br> % 5 ;70/6?
<br> Vypořádání s námitkami výše uvedenými:
<br> Stavební úřad konstatuje,že souběžné komunikace podél ll18 nahrazují přerušené stávající lesní a polní cesty a jsou nedílnou součásti veřejně prospěšné stavby Obchvatu |l18.Bez těchto doprovodných komunikaci by nebylo možné stavbu obchvatu realizovat.Jedná se o veřejné prospěšnou stavbu dle územně plánovací dokumentace! pro kterou neni potřeba pro územní řízení,souhlas majitele dotčeného pozemku,neboť lze pozemek pod stavbou vyvlastnit <.>
<br> Námitky veřejnosti- Osadního výboru Zežice ze dne 12.06.2019: Obr.č.7.: kopie námitek podaných Osadním výborem Žežice ze dne 12.06.2019 (následující strana)
<br> Č.j.MoUPB 1 “116512019 str.71
<br> G_“
<br> kruhový objezd.IVO Příbram - Brod a následné využítí napojeni kruhového objezdu u Brodu dle stávajícího projektu).Otn'šarnll Žežlc by tímto získali možnost volby ze žežlc pokračovat na stávající křižovatku u softballového hřiště : odbočit vlevo na Příbram či vpravo na Pflbram -- Brod.a nebo využít variantu rychlejšího přlpojenl na NO a pokračovat na kruhový objezd NO
<br> Příbram-Brod.<.>.0 Ec ' Š /€£Cz
<br> V Příbrami 11.06.2019 Bc XXXXX XXXXX předseda Osadního vý ru Žežlce
<br> Č.j.MeUPB 1 i6l65í2ll19 str.70
<br> MÚ 'i...
(nemá)/17
Č.j.McUPB | terris amu str.65
<br> Jedná se o silnici !.třídy,kde křížení s ohledem na intenzity dopravy a návrhovou rychlost vylučuje přejezdy zemědělské techniky.Dle zákona 13/1997 o pozemních komunikacích 5 5 jsou silnice I.třídy určeny zejména pro dálkovou a mezistátní dopravu <.>
<br> Obchvat odvede ceiou tranzitní dopravu mimo město a sníží intenzity i ve zmiňovaných lokalitách.Dopad obchvatu,a to po vybudování jen 2.části obchvatu & i obou částí,je detailně prověřen v kapacitnim posouzeni <.>
<br> Vybraní zhotovitele projektu i zhotovitele stavby musí probíhat v souladu s právními předpisy ČR tj.i se zákonem o veřejných zakázkách.proto uváděné informace o ceně projektu jsou irelevantní a s umístěním stavby nesouvisí.Námitka o vedeni trasy obchvatu měla být uplatněna při tvorbě UP <.>
<br> Počet vlastniku či uživatelů pozemku je promenne číslo v liniové stavbě.Stavba obchvatu má délku 5,500 km.Stavba je stavbou veřejně prospěšnou a potřebná práva k pozemkům a stavbám lze odejmout nebo omezit,proto je námitka bezpředmětna.Soucasti dokumentace je lesní a zemědělská příloha,ve které jsou všechny požadované informace o velikosti všech typů záboru.Obě přílohy jsou a byly součástí dokumentace k nahlédnutí <,>
<br> Trvalý zábor lesních pozemku je cca 20 000 m2 a trvalý zábor pozemků s ochranou ZPF je cca 232 000 m2 <.>
<br> Součásti stavby obchvatu jsou i přeložky inženýrských sítí.Proto pokud stavba ohrožuje stávající vedení,bude přeloženo <.>
<br> Námitky z ústního veřejného jednáni ze dne 21 062019,které uplatnili XXXX a XXXXXXX Šedivých:
<br> Obr.č.X.: kopie námitek podaných Šedivým Petrem a Radmilou Šedivou dne 21.06.2019 (následující strana)
<br> Č.j.MeUl'B | lolbř/Zíllíl str.66
<br> ou: XXXXXXX : XXXX Šodívých Zdaboi'ská XXX Příbram V—Zdaboř,PSČ XXX XX Účastník územního řízení podle 5 85 odst.2 písm.bj stavebního "zákona: Osoba,jejichž vlastnické nebo jiné věcné právo k sousedním stavbám anebo sousedním pozemkům nebo stavbám na nich může být územním rozhodn...
(nemá)/16
Č.j.McUPB | terris amu str.65
<br> Jedná se o silnici !.třídy,kde křížení s ohledem na intenzity dopravy a návrhovou rychlost vylučuje přejezdy zemědělské techniky.Dle zákona 13/1997 o pozemních komunikacích 5 5 jsou silnice I.třídy určeny zejména pro dálkovou a mezistátní dopravu <.>
<br> Obchvat odvede ceiou tranzitní dopravu mimo město a sníží intenzity i ve zmiňovaných lokalitách.Dopad obchvatu,a to po vybudování jen 2.části obchvatu & i obou částí,je detailně prověřen v kapacitnim posouzeni <.>
<br> Vybraní zhotovitele projektu i zhotovitele stavby musí probíhat v souladu s právními předpisy ČR tj.i se zákonem o veřejných zakázkách.proto uváděné informace o ceně projektu jsou irelevantní a s umístěním stavby nesouvisí.Námitka o vedeni trasy obchvatu měla být uplatněna při tvorbě UP <.>
<br> Počet vlastniku či uživatelů pozemku je promenne číslo v liniové stavbě.Stavba obchvatu má délku 5,500 km.Stavba je stavbou veřejně prospěšnou a potřebná práva k pozemkům a stavbám lze odejmout nebo omezit,proto je námitka bezpředmětna.Soucasti dokumentace je lesní a zemědělská příloha,ve které jsou všechny požadované informace o velikosti všech typů záboru.Obě přílohy jsou a byly součástí dokumentace k nahlédnutí <,>
<br> Trvalý zábor lesních pozemku je cca 20 000 m2 a trvalý zábor pozemků s ochranou ZPF je cca 232 000 m2 <.>
<br> Součásti stavby obchvatu jsou i přeložky inženýrských sítí.Proto pokud stavba ohrožuje stávající vedení,bude přeloženo <.>
<br> Námitky z ústního veřejného jednáni ze dne 21 062019,které uplatnili XXXX a XXXXXXX Šedivých:
<br> Obr.č.X.: kopie námitek podaných Šedivým Petrem a Radmilou Šedivou dne 21.06.2019 (následující strana)
<br> Č.j.MeUl'B | lolbř/Zíllíl str.66
<br> ou: XXXXXXX : XXXX Šodívých Zdaboi'ská XXX Příbram V—Zdaboř,PSČ XXX XX Účastník územního řízení podle 5 85 odst.2 písm.bj stavebního "zákona: Osoba,jejichž vlastnické nebo jiné věcné právo k sousedním stavbám anebo sousedním pozemkům nebo stavbám na nich může být územním rozhodn...
(nemá)/15
Č.j.MeUPB 1 mms./zum str.61
<br> O O
<br> zvýšení zátěže o 10 bB nutno posoudit,jestli je v pořádku a není účelově
<br> akustická studie,respektive hlukové mapy.příloha č.7,č.9.č.11,vykazují zásadní nepřesnost,protože nezobrazují stávající hlukovou zátěž : ulice Zdabořská.včetně jejího zvýšení
<br> plynoucího : projektovaného navýšení dopravní zátěže v letech 2025 až 2045 <.>
<br> Tímto dochází ke zásadnímu zkreslení situace vobíasti ulice Zdabořská vúseku,kde běží souběžně SIV obchvatem.kde interference dvou zdrojů hluku může významně a negativně
<br> ovllvnit míru zatížení hlukem,což uvedené hlukové mapy vůbec nezohledňují.!
<br>.Zapracoviní úprav řešící akustiku,prach a vzhled komunikace
<br> 0
<br> O
<br> znova posoudit profil stavby s ohledem na hluk,především změnu vedení komunlkace na náspu mezi km 4.549 a km 4,100 oproti vedení v úrovni stávajícího terenu podle PD k EIA
<br> posouzeni zachování stávajících přejezdů komunikace - konkrétně tyto body: 1.4,2km jod Šedivých k lesu),2.3,5km (před Podvršky směr Žežice)
<br> doplnit projekt o protihlukové opatření vblízkosti stávajících ploch bydlení i ploch určených v územním plánu pro bydlení ve shodě s doporučením,které je uvedeno v aktuallzaci akustického posouzení :.č.18.0140-01.viz kapitola “8.Závěr“ <.>
<br> znovu posoudit řešení překlenutí Florentinske štoly tak,aby technické řešení umožnilo překlenutí v minimální výši nad terénem a nebylo potřeba realizovat vozovku na náspu 3-4 m vysokém v úseku okolo a nad studánkou a směrem kOuborným,sohledem na to,že výškově umístění stavby v této oblasti zásadně zhorší kvalitu života obyvatel žijících v této lokalitě <.>
<br> a to jak v oblasti šíření hluku.tak i prachu a smogu.kterým bude zasažena zejména obytná část nad statkem Ing.Holěho vdůsledku převažujícího jihozápadního proděni vzduchu.které je charakteristické pro tuto oblast <.>
<br> zvážlt provedení povrchu vozovky tzv.tichým asfaltem za účelem dalšího snížení hlučnosti.zahrnout do projektu a dopravního ře...
(nemá)/14
('._i.?\!cl?1'lšMmhř—ÉUIU
<br> NŠHBL
<br> * AVLS ARON
<br> \3'
<br> /
<br> 5511 57
<br> *- '- REBEL
<br> XXXX XXXX
<br> + |.| L,/' \'- L* „ [ (;)—* A—______ ___-(I \ \_
<br> ; \ P“ ___—___— l \ — coz :L N na; 3:49de axousluauvuvno
<br> 000100 * 0 "J“ L '? "NA AAOHH'IHiLOHd
<br>.lil'
<br> OOO'GBZ * O “D1
<br> NBHEL
<br> AVlSAhON
<br> N3531
<br> AVLSAAON
<br> NBHBL
<br> AVLSAAON
<br> 000'000 + 0 UD!
<br> DOZ il IN iAZEIčj BNQIŠId BHOILSIHELXVHVHO Z'Q1VA5AONHWHu0Hd
<br> (".j.<.> \-lclíl>B „mm
<br> 1
<br> (II“)
<br> hH.33
<br> Č.j.McUPB l Itiloňr'šlíllll str.59
<br> Vypořádání s námitkami výše uvedenými:
<br> Stavební úřad konstatuje,že v souladu se zákonem bylo vydáno souhlasné závazné stanovisko Krajského úřadu Středočeského kraje,odboru životního prostředí a zemědělství dne 10.6.2019 pod č.j.07354312019/KUSK: kde se konstatuje tato podmínka jako neproveditelné,kdy změna nemá významný negativní vliv na životní prostředí,navrhovaným řešením se zvýší bezpečnost a plynulost provozu při zachování dostupnosti uzemí <.>
<br> Původní řešení s okružnimi křižovatkami bylo v rozporu s ČSN 736101 č|.11.2 která stanovuje jako nejmenší dovolenou vzájemnou vzdálenost křižovatek na směrově nerozdělené silnici I.třídy 1,5 km <.>
<br> Vedení nivelety v km 4.549 a v násypu je nutne kvůli křížení 80 154 Přístupové komunikace,které jsou křížený pod silnicí l/18.Opačně vedeni (trasa li'18 v zářezu a 80 154 v násypu) není možné,zářez silnice "18 by zasáhl do Florentinské štoly <.>
<br> Na stavbu obchvatu byla zpracována hlukové studie v souladu s platnými právními předpisy.Stavbu a studií zpracovali oprávněni projektanti (držitelé oprávnění zpracovat tuto dokumentaci či její jednotlivé části) a stavba jako celek byla posouzena dotčenými orgány.Byla vydána souhlasné stanoviska (stanoviska s podmínkami).Předmětem akustického posouzeni pro potřeby DÚR bylo vyhodnocení vlivu provozu dopravy na obchvatu silnice lila —- jihovýchodní obchvat Příbrami 2.část v souladu s platnou legislativou (zá...
(nemá)/13
Č.j.MeUPB 1 law-onu; str.49
<br> l 1 <.>
<br> Nepropojenl "10 a propojky Zdabořaká - Rožmitále“ v km 4.300
<br> Dle platně územně plánovací dokumentace obce je mezi ulicemi Rozmitělska a Zdaboí'ská plánována jakožto veřejně prospěšná stavba nová propojka,která bude plnit tunkcí hlavní městská třídy,resp.funkci komunikace meziavrt'oveho významu.Propojka dle platného územního plánu má být napojena az na plánovaný jihovýchodní obchvat a to v km 4.360.V tomto místě je však most na místní komunikaci označený projektem jako 50 204.jeho: slí'kově poměry konstrukce (světlá konstrukční šířka 8,3 m,průjezdný komunikační profil pouhých 4138 mm) vsak neumožňují napojení propojky Zdabořska —— Rožmitálská.která počítá se základní kategorií komunikace MS GSD <.>
<br> Dle závazného požadavku územního plánu města Příbram nebylo možné do odklonění průjezdné dopravy,tj.do doby vybudování jihovýchodního obchvatu,vybudování výse zmíněno propojky.Navržená stavba jihovýchodního obchvatu však s napojením plánovaně propojky vůbec nepočítá.prestoze zamerem města Příbram je tuto propojku po odklonění tranzitní dopravy vybudovat,Tento úmysl město Příbram deklarovalo mimo jiné i schválením Akčního plánu zlepšování kvality ovzduší.který byl Zastupitelstvem mesta Příbram schválen na jeho jednání dne 11.06.2019 <.>
<br> V rámci koordinace navrhované stavby "18 Příbram - jihovýchodní obchvat — 2.část a plánované stavby propojky ulic Zdabořska a Rozmítalska město Příbram pozaduje rozšíření mostu SC 204 a vybudování oboustranných sjezdových ramp ze silnice lita tak.aby bylo možně plánované komunikace prODOíit <.>
<br> Nesplnění podmínky posudku ve smyslu 5 0 zákona č.10012001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní proetředl na napojení komerčně industriální zony 3K1 na stínící lí16
<br> Nebyla splněna podmínka Posudku ve smyslu 5 9 zákona č.10012001 Sb.<.> o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí).ve znění zákona ...
(nemá)/12
Č.j.McUPB „sms-zum str.45
<br>,“\ď_ ' („.ka 'Dr— _
<br>.)
<br> 4.<.> <.>
<br> XXXXX XXXXX <karas.tom©volny.cz> čtvrtek XX.června XXXX 21:54
<br> Josef Benda; ov.pribramzdabor©gmail.com JV obchvat
<br> Dobrý den,reagují na Vaše oznámení o plánovaném veřejném projednání dne 21.6.2019 <.>
<br> Zasílám námitku za občany zastoupené 1.víastníky dotčených pozemků v obci Tisová ( zastoupené panem Bendou z Tisové)
<br> 2.myslivce v dotčeném území ( zastoupené panem Říhou : Lázu)
<br> 3.příbramské cyklisty (zastoupene Křížem : Osečej
<br> 4.příbramské turisty ( zastoupené Šárkou Moulisovou : Tisové)
<br> S.příbramské běžce — SK Příbram,Triatlon klub Příbram ( zastoupený panem Švarcem : Příbrami,panem Fraňkem z obce Vysoké & panem Karasem : obce Tisová)
<br> 5.místní koňáky zastoupene panem Pety'rkem : obce Tisová
<br> 7.křesťanská sdružení a další praktikující křesťany : Čech izahraničí
<br> Jihovýchodní obchvat Příbrami považujeme za stavbu,která nesmazatelně změní život všem občanům & horšímu aje parafrází na Drdovo původně krasne "Městečko na dlanť',které rozhodnutím politiků
<br> bude nazýváno " Městečko s jizvou ve díani" <.>
<br> Nechť sl politici sáhnou do svědomí,zda je nutno budovat obchvat přes město ato s plánovanou průjezdnosti 10000 aut denně,jak avizovali zástupci ŘSD na schůzce s občany.Stavba oddělí občany od možnostl bezpečně a pohodlně se dostávat do přírody směrem XXXXX : města.Znesnadní život nám všem,obdobně jak je to již směrem severním na Prahu.Kdo chce dnes za sportem,turistikou,myslivosti,za přírodou,vydechnout : věčného shonu a smogu ve městě.míří směrem na jih.Tato možnost pro aktivní čast občanů končí.Přednost má automobilová doprava.Příbram se mění v město obklíčené asfaltem <.>
<br> Námitka směřuje alespoň k tomu,co lze zachránit a to k „budování mostu v místě' kde komunikaci přetíná turistická modrá značka.Tato vede v průběhu technické památky "5truhV'.Trasa je využívána všemi vy'še dotčenými,ale i dalšími mnoha lidmi : Příbrami.Několikrát do...
(nemá)/11
Č.j.McUPB [ museum str.41
<br> -g <,>
<br> pozemků „za ním“ migrační přechod respektive koridor má asi jiné parametry než most— dotoz zaslán.ing.Vrbovi e-mailem
<br> -na pozemku k.ú.Tisová p.č.1170 se nachází žulový pomníček,který je stavbou dotčeny v technické zprávě se jako objekt ÍSO/ nenachází,není popsána ani likvidace ani přemístění a chybí vyjádření vlastníků nejsou ani účastníky - investor byl též upozorněn zhruba před 3roky reakce nic - požaduji doplnit
<br> -pozemek p.č.1179,k.ú.Tisová - v mém vlastnictví,v lesní části se nachází historická báňská stavba „Struhy' též v mém vlastnictví,která stále funguje,byt' s poněkud jiným účelem nicméně v technické zprávě ISO! tento objekt chybí jak,likvidace tak případná náhrada či jakákoliv zmínka na rozdíl od štoly na Zdaboři.Neznám kategorie historických děl jedna je uvedena,druhá není přitom ani jedna,není zapsána jako památka postup požaduji stejný.- investor byl též upozorněn zhruba před 3roky reakce nic - požadují doplnit
<br> —zpřístupnění pozemku p.č.1039,k.ú.Tisavá - 50151 v přehledně situací nejsou zakresleny nově vybudované cesty investované Pozemkovým úřadem v 2015 následně předané obcí z,kterých je plánován přístup na pozemek p.č.1039.Požaduji přepracování přístupu na zmíněný pozemek a to z pozemku p.č.1148 přes pozemek p.č.1153 délka cca 30m viz.příloha č.3na rozdíl od PD navržené.Požaduji zdokladovat jednání mezi ŘSD a St.pozemkovým úřadem ve věci dobudování komunikace na pozemku p.č.1148 a též stanovisko ST.pozemkového úřadu v návaznosti na likvidaci nově vybudovaných komunikací v návaznosti na KPÚ z dotací s ohledem na dodržení podmínky udržitelnosti <.>
<br> -požadují ve smyslu hydrotechnicke'h posouzení kontrolu kvalita a vydatnosti studen na pozemcích v k.ú.Tisová na pčl 1164 a pč.1168 před stavbou přeložky,sledování v průběhu a po dokončení za mě účastí bez ohledu na výsledky před zahájením prací dohodnout smluvně případná řešení,která by negativně ovlivnila stav zmíněným sledováním.Co je psáno...
(nemá)/10
Č.j.Ma.-UPB „Moscow „1137
<br> -2-
<br> se o Této akci dověděla co nejméně lidí vopač ném případě by obec mohla dokumen? vyvěsit kdyby se chTěla chovat morálně no vývěsce v Tisové či Bohuiíně místa je XXX XXXX X Tak dá'r možnost lidem se nejen dozvědět,ale následně se i vyjádřil- v dostatečně dlouhém Termínu před konáním veřejného projednání.Je tento postup Správný? Veřejná vyhláška není dobrou věci pro občany a vlastníky dotčených pozemků to moi nikdo nevyvrátí.V ?uto chvíli ij.21.6.2019 Tvrdím,že min.80% vlasTníků pozemků do'rč ených stavbou či žijících v dotčeném území za k.ú.Tisová o Bohutín netuší o dnešním jednání vůbec nic.Tufo námitka nemíří na Měú Příbram pochopitelně nicméně je relevantni a zachycuje postup obce Bohufín již podruhé u Této stavby a asi je pouze v rovině filozofické neboť obec poivrzení o vyvěšení doloží a úřad nebude zkoumat a požadovat byt' kopii úřední desky,kTerá by uvádělo nejen v současné době zveřejněné dokumem'y,ale kopii úřední desky obce,kde by bylo zřejmé <.>,že Tento nebo info vyhláška opravdu vysela respektive byla zveřejněna <.>
<br> Dále mám další připomínky či námiiky,které vzhledem k časové nedostatečnosti,kieré způsobila obec formou oznámení uvedu níže možná na přeskáč ku,ale věřím,že se 5 Tím vyrovnáfe neboť budete mít asi více času než my vlastníci či obyvafelé dotčení stavbou nejsme úředníci „ale“ pouze vlastníci:
<br> - jako vlosiníci pozemků! já a moje manželka/ LV 185 a 817 nejsme uvedeni v rozdělovníku coby účosTníci řízení,byt' nás stavba připraví více než o 3ha pozemků je to snad málo pro uvedení do rozdělovníku
<br> — Technická zpráva uvádí šíří komunikace 2x35 + 2x0,25 + 2x 0,50m Tj.8,5m.V úseku,které se doiýkají našich pozemků /já a moje manželka pro upřesnění a to v k.ú.Tisová/ dochází k záboru díky cca 6m hlubokému zářezu k zabrání 80 až 90m pásu
<br> Č.j.MeUPB l mms mu „i.-.33
<br> -3-
<br> zemědělské půdy,na které hospodařím již drahnou dobu.Vím,že je to vyvoláno technickým řešením,lečexistují i jiná řeše...
(nemá)/9
Č.j.MeUPB | smrti:/no str.33
<br> Stavební úřad se při zjišťování skutečnosti řídil základními zásadami činnosti správních orgánů dle ustanovení 5 2 — 8 zákona č.500/2004 Sb.(správní řád) <.>
<br> Doloženě doklady,vyjádření a stanoviska:
<br> Projektová dokumentace pro územní rozhodnutí (dále DUR),Sdružení Valbek — Metroprojekt,datum 01/2017,autorizovaná Ing.Miroslavem Hanžlem,ČKAIT 0500954 - DÚR čistopis — Dokumentace v uzavřené formě pdf.Součástí dokumentace byly zejména následující studie a podklady:
<br> Aktualizace akustického posouzení.Ekola group,spol.s r.o <.>,Květen 2018,zak.č.18.0140-01
<br> Rozptylova studie.RNDr.XXXXX XXXXX,CSc <.>,Ing.XXXXXX XXXX,Ing.XXXX XXXXXXXX,ECO-ENVI- CONSULT.Jičín.duben XXXX
<br> Dendrologický prúzkum,Vaíbek,spol s.r.o <.>,01/2017
<br> Revizní biologický pruzkum.GeoVision s.r.o.<.> červen 2017,úkol 16 336 17 Projekt odpadového hospodářství,Valbek,spol s.r.o <.>,01/2017 Geodetické zaměření,Valbek.spol s r.o <.>,04/2016
<br> Báňský posudek.XXXXXXX XXXXXXX.květen XXXX
<br> HydrogeologiCke posouzení.Inset s.r.o <.>,září 2017
<br> Prognóza intenzit dopravy.Valbek,spol s r.o <.>,leden 2018
<br> Geotechnický průzkum Florentinské štoly,Inset s.r.o <.>,květen 2009
<br> vyjádření Městský úřad Příbram.Stavební úřad a územní plánování ze dne 4.7.2017 pod spis.zn.MeUPB 5867972017/SUÚPNV
<br> stanovisko Městský úřad Příbram,Stavební úřad a územní plánování,Památková péče ze dne 25.7.2017 č.j.MeUPB 67989/2017
<br> vyjádření Krajský úřad Středočeského kraje,Odbor život.prostředí a zemědělství ze dne 20.09.2017 č.j.079281/2017/KUKS
<br> vyjádření Krajský úřad Středočeského kraje,Odbor život.prostředí a zemědělství ze dne 23.10.2018 č.j.083613/2018/KUSK
<br> stanovisko vyjádření Krajský úřad Středočeského kraje,Odbor život.prostředí a zemědělství ze dne 26.06.2017 Č.j.079278/2017/KUSK
<br> vyjádření Krajský úřad Středočeského kraje,Odbor život.prostředí a zemědělství ze dne 27.2.2018 č.j.02416412018/KUSK
<br> rozhodnutí Krajský úřad Středočeské...
(nemá)/8
(',í.Mel/PB titulní-2019 str.29
<br> XXXXXX XXXXXXXXX.nar.XX.XX.XXXX,Nad Líbří č.p.217,Velká Chuchle,159 00 Praha 59
<br> Alžběta Reissíngerová.nar.16.03.1954,Jana Drdy Č.p.490,Příbram Vlí,261 01 Příbram 1
<br> XXX XXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Hluboš Č.p.163,262 22 Hluboš
<br> Ing.XXXXX XXXX,nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.28,262 41 Bohutín
<br> XXXX XXXXXX.nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.125.262 41 Bohutín
<br> XXXXX XXXXXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.70,262 41 Bohutín
<br> XXXX XXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Tisová Č.p.36,262 41 Bohutín
<br> XXXX XXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Havírna č.p.20,262 41 Bohutín
<br> XXXXXX XXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.47,262 41 Bohutín
<br> XXXXXXX XXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Šachetni č.p.307,Příbram V—Zdaboř,261 01 Příbram 1
<br> XXXX XXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Bohutín č.p.81,262 41 Bohutín
<br> XXXXX XXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.81,262 41 Bohutín
<br> XXXXX XXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Vysoká Pec č.p.269,262 41 Bohutín
<br> XXXX XXXXXXX.nar.XX.XX.XXXX.Vranovice č.p.58,262 42 Rožmitál pod Třemšínem
<br> XXXXX XXXXX,nar.XX.XX.XXXX,náměstí Píukovnika Vlčka č.p.685/10,Praha 9-Černý Most,198 00 Praha 98
<br> XXXXXX XXXXXXX.nar.XX.XX.XXXX.Antala Staška č.p.2059/80b,140 00 Praha 4—Krč
<br> XXXXXXX XXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Zapova č.p.1366,256 01 Benešov u Prahy
<br> XXXX XXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Havírna č.p.12,262 41 Bohutín
<br> XXXXXXXX XXXXX,nar.XX.XX.XXXX,Bohutín č.p.16,262 41 Bohutín
<br> XXXXX XXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Bohutín č.p.167,262 41 Bohutín
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX.nar.XX.XX.XXXX,Ružinovská č.p.1228/18,Praha 4-Krč,142 00 Praha 411 XXXX XXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Rožmitálská č.p.126,262 72 Březnice
<br> XXXXXX XXXXXX.nar.XX.XX.XXXX,Mánesova č.p.313,Příbram Il,261 01 Příbram 1
<br> XXXX XXXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Zdabořská č.p.61,Příbram V-Zdaboř,261 01 Příbram 1 XXXXX XXXXXXXXXXX.nar.XX.XX.XXXX,Bukovec č.p.190,739 85 Bukovec
<br> XXXXX XXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX.Jedličkova č.p.1991,289 22 Lysá nad Labem
<br> 1.SčV,a.s.<.> Ing.XXXXX XXXXXXXXXX,Ke Kablu č.p.XXX/X,Praha 15-Hostivař...
(nemá)/7
Č.j.McUPB iimrisizniu str.25
<br> 20 <.>
<br> 21 <.>
<br> 22 <.>
<br> 23 <.>
<br> b) Plochy pro dočasné deponie zemin a ornice vymezit tak.aby nenarušovaly ekologickou stabilitu,nezasahovaly do prvků ÚSES (biocenter a biokoridorů),do významných botanických a zoologických lokalit,a do lesních porostů <.>
<br> c) Stanovit množství potřebných surovin a materiálů pro výstavbu silnice.Stanovit objem zemin a ornice přemist'ovaných během výstavby <.>
<br> d) Stanovit přepravní trasy pro dopravu materiálů a surovin na staveniště.Stanovit přepravní trasy pro přepravu zemin a ornice v rámci staveniště a na deponie.Přednostně využívat plochu staveniště komunikace,minimalizovat zatěžování silniční sítě v okolí staveniště,zejména v obytné zástavbě,vyloučit pojiždění nákladních automobilů ve volné krajině) využívat co nejkratšlho napojení na stávající silniční sít' <.>
<br> e) Zpracovat časový plán realizace stavby.V časovém plánu stanovit harmonogram jednotlivých stavebních prací.nasazeni stavebních mechanizmů a využívání přepravních trap <.>
<br> f) Zpracovat návrh protierozních opatření pro období výstavby.Návrh bude obsahovat zřízeni protierozních sedimentačních jímek v místech křížení staveniště s vodotečemi.případně v místech předpokládaného odtoku dešťových vod ze staveniště.Umístění sedimentačních jímek konzultovat s vodohospodářským orgánem a s orgánem ochrany přírody <.>
<br> 9) Zpracovat havarijní plán pro období výstavby.který bude obsahovat seznam opatření pro případ úniku ropných látek na staveništi.Součástí havarijního plánu bude způsob informování orgánu ochrany veřejného zdraví a orgánů ochrany životního prostředí,případně správců vodních toků <.>
<br> Při výstavbě postupovat v souladu s plánem organizace výstavby.Realizovat stavbu s maximálním ohledem na okolí.zejména v úsecích křížení vodních toků a průchodu lesními porosty.Dočasné zábory půdy omezit na nezbytnou miru.vyloučit zásahy do prostředí mimo plochy staveniště (trvalého a dočasného záboru) a stanove...
(nemá)/6
C_i.McUPB llolóSJZíilQ str.21
<br> výstavbou mostů vedeni dotčená stavbou přeložena do nové trasy.Dle odměření bez ohledu na hloubkové uloženi je navrhovaná trasa přeložky shodné délky jako původní trasa <.>
<br> Dle podkladů správce se v dotčené trase nachází optotrubka HDPE 40/33 modrá se zafouknutým optickým kabelem ERlCSSON 16xE9/125,rezervní optotrubka HDPE 40133 černá a traťový kabel TCEPKPFLEY 10x4Nx0,8.Nejbližší optické spojky se nachází v žkm 71,676 a v žkm 70,056 trati Protivín-Zdice s dálkovými rezervami 10 a 2x19 rn,spojka na traťovém kabelu pak v žkm 70,697.Délka původní a navrhované přeložky je shodná.Na základě vyjádření správce (Stanovisko SŽDC,so <.>,OŘ Praha ze dne 15.3.2017) bude přeložka provedena přeložením optotrubek do nové trasy.Přeložka optických kabelů bude s ohledem na důležitost optického kabelu pro bezpečný provoz trati v celém úseku Příbram — Milín provedena v rozsahu obou stávajících spojek na optickém kabelu.Stávající rezervní optotrubka černá bude v místě přeložky v rámci so 46? v předstihu přerušena a pomocí spojek na ní bude napojen úsek přeložky optotrubky ve shodné barvě — černé.Následně budou obě stávající optotrubky rozpojeny ve stávajících rozebíratelných spojkách v žkm 71.676 a v žkm 70,056 trati Protivín- Zdice a do stávající rezervní optotrubky - černé bude zafouknut nový optický kabel v odpovídajícl délce cca 1,8 km a stávající optický kabel na něj bude za provozu postupně přepojován.Stávající optický kabel bude vyfouknut,aby na uvolněnou optotrubku mohl být napojen úsek přeložky optotrubky shodné barvy (modré) s uvolněnou a tato byla dále vykazována jako rezervní.Spojky budou provedeny postupně v trase tak,aby bylo možné uložení kabelů v chráničce či v kabelověm žlabu.Pro uvolnění prostoru pro novou trasu bude nutno odstranit náletové dřeviny na svahu železniční trati.Dále bude nutno stávající kabelový žlab v místě rekonstruovaného mostu (SO 206) v celé délce plánovaně opěrné zdi vyjmout a provizorně položit na stávají...
(nemá)/5
Č.j.MuUPB ] MMS/2019 str.17
<br> 50 441 Přeložka definitivní V0,km 4,926
<br> V rámci výstavby silnice |118 v úseku Bohutín - Brod dojde v místě výstavby mostu nad novou silnici I/18 k výstavbě provizorní objízdné komunikace včetně osvětlení této komunikace.Po dokončení výstavby mostu s cyklostezkou nad silnicí |í18 budou rozvody VO vráceny do trasy poděl upravené cyklostezky.Pro osvětlení upravované části cyklostezky jsou navrženy osvětlovací body výbojkové s charakteristikou pro cyklostezky.Vlastní provedení svítidel bude projednáno se správcem s ohledem na případné podminky dotačních programů.Na mostní konstrukci bude'umlstěn osv.bod v přírubovém provedení,v římse zábradlí bude uložena průběžná chránička pro kabelové vedení a zemnící pásek vyvedená v místě stožáru.Upevnění přirubového stožáru dle požadavku správce mostu.Napojení nového osvětlení bude v místě napojení provizorního osvětlení.Trasa rozvodu V0 bude směřovat cyklostezkou k mostu,v chráničce přes most a opět cyklostezkou k místu napojení na stávající rozvod.V průběhu trasy budou připojena sadová svítidla umístěná ve volném terénu mezi komunikací a cyklostezkou.Svítidla,včetně kabelového vedení podél objízdné komunikace budou zdemontována a předána správci.Kabelové vedení CYKY 4x 16 mm2 bude uloženo v celé délce trasa do flexibilní chráničky DN 50,bude uloženo do pískového lože ve výkopu 0.8x0.35 m ve volném terénu a v chráničce ve výkopu 0,6x1,2 v cyklostezce.Délka trasy kabelového vedení VO cca 230 m,instalováno 5 ks sadových svítidel se shodnými stožáry jako původní svítidlaISOW.Zdemontováno bude 7 ks sadových svítidel.Veškeré zdemontované zařízení bude předáno správci
<br> 60 450 Přeložka vedení CETIN,km 0,024-0,160
<br> V rámci výstavby napojovacího úseku silnice Ií18 dojde rozšířením komunikace a přeložením trafostanice k dotčení stávajících podzemních vedení sítí elektronické komunikace (PVSEK) situovaných přes a podél stávající silnice.Jedná se o vedení dálkového optického kabelu ozn.153 BH2 ...
(nemá)/4
Č.j.McUPB „6165/2019 str.13
<br> konstatovat,že v případě zásadního snížení vydatnosti některého zdroje,kterou nelze v podobné hydrogeologický složitých oblastech zcela vyloučit,bude nutno provést vybudování nového.nebo prohloubení stávajícího jímacího objektu.Stávající HG průzkum však doporučuje pouze vybudování náhradního vodního zdroje SB (užitková pro účely zahradnictví).V DUR je proto navrženo provedeni nového náhradního vodního zdroje.tzn.vrtané studny do 30m s napojením na stávající rozvody vody a NN na dotčeném pozemku p.č.143/6.Umístění je navrženo na daném pozemku ve vlastnictví stávajícího majitele ve vzdálenosti vyhovující kritériím Vyhlášky č.269/2009 Sb.Návrh případných dalšich náhradních individuálních vodních zdrojů bude proveden na základě upřesnění doplňujíciho IGP v dalším stupni PD.V předběžném IGP v r.2010 bylo systematickým šetřením ověřena existence jímacích objektů - domovních studni - v okolí navržené trasy.Do sledovaného souboru bylo zařazeno 25 studni.Většina obytných objektů situovaných v běžné zástavbě je připojena k veřejnému vodovodu.Studny jsou pak využívány na zahradní zálivku,nebo ponechány jako rezervní zdroj vody.Výjimkou jsou studny 86,88,819 na Zdaboři a studny 821 v Žežicích,jejichž voda je využívána s ohledem na funkci objektu v plném režimu.neboť pozemek nemá vodovodní přípojku.Ostatní objekty bez připojení na vodovodní řad píni funkci rekreačního objektu (zahrádkářská kolonie na jihozápadním konci Zdabořskě ulice a studna 87) voda ze studní je zde sezónně využívána jako pitná i užitková.V blízkosti trasy se nevyskytují žádné zdroje hromadného zásobování vodou.Hloubka hladiny podzemní vody ve studnách byla při měření v klimaticky standardních podmínkách (podzim 2009 až začátek února 2010) ve studnách zastižena v hloubkách od 0.54 do cca 15 m (S19).Ve vrtané studni S4 byla zastižena napjatá hladina vody udržovaná přepouštěcím ventilem na úrovni 0,07 m nad terénem.V době tání sněhové pokrývky byla hladina podzemní vody v něk...
(nemá)/3
Č.j.McUPB l Miloš/2019 str.9
<br> SO 190 Svislé a vodorovné dopravní značení II18
<br> Součásti 80 190 je provedení dopravního značení na hlavní trase 80 101 a úrovňových křižovatkách (80 110,111,112).Svislé dopravní značení - dcpravní značky budou navrženy a umístěny v souladu s platnými „Zásadami pro osazování dopravních značek na pozemních komunikacích“ (TP 65),schválených Ministerstvem dopravy ČR a Ministerstvem vnitra ČR v r.1995.Značky ani jejich nosné konstrukce nesmějí zasahovat do průjezdného profilu komunikace.Vodorovné dopravní značení - musí být provedeno jednotným způsobem.Vodorovné dopravní značení bude profilované s reflexní úpravou z materiálů dlouhodobé životnosti,které jsou schváleny Ministerstvem dopravy a ŘSD ČR <.>
<br> Objem řady 200 - mosmi OMEKTY A ZDI SO 201 Most na "18 přes silnici Ilíí1914 v km 0,496
<br> Nosnou konstrukci mostu tvoři železobetonová rámová konstrukce o jednom poli světlosti 10,89 m s přesypávkou a namzujícími gabionovými křídly.Most je šikmý.Založení mostu je navrženo jako hlubinné na vrtaných velkoprůměrových pilotách <.>
<br> SO 202 Most na II18 přes biokoridor v km 2,725
<br> Nosnou konstrukci mostu tvoří monolitická předpjaté betonová konstrukce o pěti polích.Most je kolmý.Rozpětí jednotlivých poli je 30,0 + 3x36,0 + 30,0 = 168,0 m.Příčný řez nosné konstrukce tvoři dvoutrámový průřez s vyloženými konzolami.Založení mostu je navrženo v souladu s doporučením IGP.Krajní opěry jsou založeny hlubině na velkoprůměrových pilotách.Vnitřní podpěry jsou založeny také hlubině.Spodní stavba odpovídá klasickému uspořádání (krajní opěry a mezilehlé pilíře) <.>
<br> 80 203 Most na 018 přes silnici IIII1911 v km 2,997
<br> Nosnou konstrukci mostu tvoři železobetonová rámová konstrukce o jednom poli svétiosti 10,89 m a navazujícími gabionovými křídly.Most je sikmý,šikmé rozpětí rámu je 16,7 m.Mostovka je tvořena lichobéžníkovou deskou proměnné výšky s minimální tloušťkou 0,85 m.Mostovku podporuji stojky vetknuté do patky.Založení mo...
(nemá)/2
(r_i.McUPB | lólóS/ZUW str.5
<br> Řada 500 Objekty trubních vedení - SO 520 Přeložka STL DN90 GasNet s.r.o <.>
<br> Řada 600 Objekty podzemních staveb - SC 601 Florentlnska štola - GTM DIAMO s.p.Řada 760 PHS a protihlukové stavební úpravy
<br> - SO 760 Protihluková opatření - KSUS SK
<br> Řada 800 Objekty úpravy územi
<br> - SO 801 Vegetační úpravy ll18 ŘSD ČR - 80 810 Kácení lesního porostu vlastník pozemku - SO 811 Kácení mimolesni zeleně vlastník pozemku - SO 830 Rekultivace ploch dočasného záboru vlastník pozemku - so sso Oplocenil/18 ŘSD CR
<br> Objem řady 000 - OBJEKTY PŘíPRAW STAVENIŠTĚ 80 001 Demolice mostu
<br> Stávající mostní objekt ev.č.1912-1 slouží k převedení silnice přes železniční trať.V současné době je podjizdná výška pod mostem navržena pro neelektrifikovanou železniční trať <.>
<br> Nově budovaný most na JV obchvatu |l18 Příbrami je již navržen na elektrifikovanou trat'.proto bylo navrženo zbourání i stávajícího mostu na silnici do Příbrami a vybudování nového mostu <.>
<br> 80 002 Demolice chatek
<br> Trasa budoucí silnice jihovýchodního obchvatu ll18 v km 5,455 — 5,508 prochazi zahrádkářskou kolonií.Z důvodu budování násypového tělesa SO 101 a budování opěry mostu 30 206 dojde k demolici 6 chatek <.>
<br> 80 020 Příprava území
<br> Před zahájením vlastních stavebních prací na stavbě hlavní trasy.souvisejících stavebních objektů a přeložek inženýrských síti je nutné provést některé práce,které souvisí s přípravou území.Jedná se zejména o sejmutí kulturních vrstev v pásech trvalých a dočasných záborů,demolice stávajících živičných vrstev vozovek a demolice stávajících bezpečnostních zařízení.V případě ohrožení geodetických bodů bude v rámci tohoto objektu provedena jejich ochrana,příp.jejich zrušení <.>
<br> Objekty řady 100 - OBJEKTY POZEMNÍCH KOMUNIKACÍ so 101 Přeložka silnice ms
<br> Stavební objekt SO 101 tvoří samotnou stavbu přeložky silnice l/18.Trasa navrhované silnice je orientovaná od jihu k východu.Osa přeložky ll18 je navržena z p...
(nemá)/1
M ESTS KY U RAD PRI B XXX Stavební úřad a územní plánování
<br> Vášdopis: __ OBECNÍ ÚŘAD “'“-“'"
<br> Spisová značka: SZ MeUPB/112275/2017/SUUPNr & 0 H U TÍM
<br> Číslo jednací: MeUPB 116165/2019 A___
<br> Datum? 10.01.2020 NUM
<br> '- __1_ Eri
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXXX XXXX & na XX M-
<br> E-mail: vladlmir.vrba©pribram.eu ' *?
<br> Telefon: 318 402 469 PmOhv' „.<.> <.>,—„.<.>.<.>.<.>.<.>.-„.<.>.<.>.<.> * „\ Cui nn nn nákaza" ccm lu- u.unu 133K)
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> ROZHODNUTÍ ÚZEMNÍ ROZHODNUTÍ Výroková část:
<br> Městský úřad Příbram,Stavební úřad a územní plánování,jako stavební úřad příslušný podle 5 13 odst.1 písm.c) zákona č.183/2006 Sb.<.> o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění pozdějších předpisů (dále jen "stavební zákon"),v územním řízení posoudil podle 9 84 až 91 stavebního zákona žádost o vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo zařízení (dále jen "rozhodnutí o umístění stavby'),kterou dne 12.12.2017 podala a následně 13 12 2018 doplnila společnost:
<br> Ředitelství silnic a dálnic ČR,IČO 65993390,Na Pankráci č.p.546/56,140 00 Praha 4-Nusle,kterou zastupuje SUDOP PRAHA a.s <.>,IČO 25793349,Olšanská č.p.2643/13,130 00 Praha 3-Žižkov
<br> (dále jen "2adatel"),a na základě tohoto posouzení:
<br> I.Vydává podle 5 79 a 92 stavebního zákona a 5 9 vyhlášky č.503/2006 Sb.<.> o podrobnější úpravě územního rozhodování,územního Opatření a stavebního řádu
<br> rozhodnutí o umístění stavby l/18 Příbram - Jihovýchodní obchvat - 2.část
<br> (dále jen "stavba") na pozemcích parc.č.540 (orná půda),parc.č.541 (orná půda),parc.č.542 (vodní plocha),parc.č.546/1 (orná půda),parc.č.552/8 (orná půda),parc.č.557 (orná půda),parc.č.559 (orná půda),parc.č.569/3 (orná půda),parc.č.569/7 (orná půda),parc.č.573 (trvaíý travní porost),parc.č.578/3 (trvalý travní porost),parc.č.578/5 (orná půda),parc.č.578/7 (orná půda).parc.č.578/9 (orná půda),parc.č.578/10 (orná půda),parc.č.578/11 (orná půda),parc.6.588/6 (zahrada),parc.č.588/17 (trvalý travní poro...

Načteno

edesky.cz/d/3545360

Meta

Územní plánování   Stavby   Územní plánování   Stavební informace   Volby   EIA   Stavby   Územní plánování   Stavební informace   Územní plánování   Stavební informace   EIA   Stavby   Stavby   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Volby   Prodej   EIA   EIA   Stavby   Územní plánování   EIA   Stavby   Územní plánování   Stavební informace   Stavby   Územní plánování   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Stavby   Územní plánování   Územní plánování   EIA   Stavby   Stavby   EIA   Stavby   Územní plánování   EIA   Veřejná vyhláška   Stavby   Územní plánování   Stavební informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Bohutín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz