Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Fulnek.
vÝZvA vč.ZADÁvAcícH PoDMiNEK
na Zpracování projektové dokumentace pro Ohlášení Stavby a na následnou realizaci akce
„Oprava místních komunikací ve Fulneku,včetně Zpracování projektové dokumentace
pro stavení povolení (ohlášení stavby)““
(Zakázka malého rozsahu zadaná mimo režim Zákona č.137/2006 Sb.)
<br> ZADAVATEL ZAKÁZKY
<br> město Fulnek
<br> na adrese: nám.Komenského 12,742 45 Fulnek
<br> zastoupené: lng.Dušanem Hynčicou,vedoucím odboru investic a životního prostředí
ıč; 002 97 861
<br> Tel.: 556 770 883
<br> Email: meu@fulnek.cz
<br> Kontaktní osoba: XXXXXXX XXXXXXXX,skockova.marcela@fulnek.cz,tel.: 556 770 882
<br> 1.Předmět Zakázky,zadávací dokumentace,místo a předpokládaná doba plnění
<br> Předmětem veřejné zakázky je Zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení
(ohlášení stavby) a následná realizace na akci „Opravu místních komunikací ve Fulneku <,>
včetně Zpracování projektové dokumentace pro Stavební povolení (ohlášení stavby)“,a to
na pero.č.30 a části p-arc.č.32/2,části parc.č.9 a části parc.523/2 vše v k.ú.Fulnek viz
příloha č.3+4 Zadávacíoh podmínek.Požadujeme zpracování projektové dokumentace v
souladu se Zákonem 13/1997 Sb <.>,vyhláška 148/2008 Sb <.>,v platném Znění.PD bude obsahovat
vyjádření správců síti,včetně poiožkových rozpočtů a výkazu výměr.PD bude řešit opravu
povrchu místních komunikací dle jednotlivých Stavebních objektů.(frézování povrchu vozovky <,>
odstranění nerovnosti,vysprávky výtlukù a hrbolů,očištění povrchů a položení ASB) finální
povrch komunikací požadujeme asfaltobeton <.>,vč.pokládky obrubniku vpüvodni trase a
vybudování odvodnění vozovky svodnicemi případně vybudování revizních šachtic a položení
spojovaciho potrubí do stávajících šachtic Provedení úpravy Zařízení inženýrských sítí
umístěných vkomunikacích dle vyjádření správcü'sítí,jedná se o úpravy nivelíty revizních
kanalizačních šachtic,dešťových vpusti a vodovodních šoupat apod <.>
<br> Součásti PD bude dokumentace dopravního 'značení (částečné omezení silničního provozu <,>
které může vzniknout při realizaci stavby.PD bude vyhotovena v tištěné podobě (2 pare) a 1x
<br> v elektronické podobě na CD (viz SOD) <.>
<br> Inženýrská činnost -“ zajištění vyjádření vlastníků technické infrastruktury a povolení
příslušného stavebníhoúřadů._ i _
<br> Dále se jedná o realizaci stavby dle stavebního povolení (ohlášení Stavby) spočívající v opravě
povrchu místních komunikací dle PD.(dále jen „dílo“ a „stavba“) <.>
<br> Podkladem pro zpracování nabídky jsou:
1.mapové podklady - vyznačené plochy oprav v řešeném území
2.návrh Smlouvy o dílo <.>
<br> Veškeré dokumentace bud-ou přístupné pomocí dálkového přístupu na internetu na profilu
Zadavatele:
<br> https://www.softender.cZ/home/profil/1258621
<br> kde si je dodavatelé mohou stáhnout do svého počítače <.>
<br> Místo plněníje: na parc.č.30 a části parc.č.32/2,9,a 523/2 vše k.ú.Fulnek
<br>
<br>
<br> Předpokládaný termín dokončeníje: Září 2018
<br> 2.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
<br> Zadavatel požaduje spínění těchto kvalifikačních předpokladů:
Právnické osoby - výpis z obchodního rejstříku a živnostenský list <,>
Fyzické osoby fl živnostenský list <.>
<br> (uchazeč prokáže předložením prosté kopie)
<br> Technicke' kvalifikační předpoklady
<br> Zadavatel požaduje doložení alespoň 5 referenčních zakázek odpovídající předmětu veřejné
zakázky (tj.zpracování projektové dokumentace na parkovací plochy) a v obdobném rozsahu <,>
provedených dodavatelem v poslednich 5 letech <.>
<br> Obsah a forma nabídky
<br> Nabídka bude podána v písemné podobě poštou nebo osobně na podatean MěÚ Fulnek <.>
<br> Nabídka bude zpracována v českém jazyce,v počtu 1× originál.<.>
<br> Zadavatel požaduje následující formální členění nabidky:
<br> a) Základní údaje o nabídce <.>
<br> b) Výpis z obchodního rejstříku,doklad o oprávněni podnikat- kopie <.>
<br> c) Doložení min.5 referenčních zakázek <.>
<br> d) Podepsaný návrh smlouvy o dílo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče
suvedením ceny dila,délky záruční doby a termínu zahájení dila (příloha č.2 těchto
zadávacích podmínek) <.>
<br> e) Rozpočet díla,který vznikne Z výkazu výměr <.>
<br> f) Časový harmonogram plnění předmětu veřejné zakázky <.>
<br> g) Seznam subdodavatelú,kterým má uchazeč v úmyslu zadat část veřejně zakázky,nebo
čestné prohlášení,že dílo bude provádět bez subdodavatelú <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení veškerých požadovaných dokumentů od vítězného
uchazeče v originále,příp.ověřené kopii v listinné podobě,po vyzvání <.>
<br> Nabídková cena díla bude kalkulována při respektování následujících podmínek,které
<br> budou zapracování do smlouvy o dílo
<br> 1.Pokud vinou vady PD (kterékoliv její části) dojde ke zvýšení smluvní ceny stavby mezi
budoucím dodavatelem stavby a objednatelem (rozumí se stavby,která je předmětem
projektové dokumentace podle této smlouvy),je zhotovitel povinen zaplatit objednateli
smluvní pokutu ve výši 10% z ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Fulnek | ||
---|---|---|
11. 08. 2025 | Dny rodin v Moravskoslezském kraji | |
11. 08. 2025 | Informace o počtu a sídle volebních okrsků - volby do Parlamentu ČR | |
08. 08. 2025 | Rozhodnutí - povolení stavby - Vnitroblok Pivovarská Fulnek | |
06. 08. 2025 | Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - Kombinovaná cyklostezka Fulnek - Děrné | |
30. 07. 2025 | Záměr pronajmout nemovitou věc č.j. 35/2025 v k.ú. Fulnek | |
...a další |