Obec Jílovice - Tisková zpráva - Finanční úřad pro Jihočeský kraj (3 přílohy)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jílovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Tisková zpráva - organizační změna - územní pracoviště v Trhových Svinech.docx [0,07 MB]
Finanční úřad pro Jihočeský kraj
Mánesova 1803/3a,371 87 České Budějovice
Tel.: 387 722 307
<br>
TISKOVÁ ZPRÁVA
<br>
Od 1.ledna 2020 dojde na 3 územních pracovištích Finančního úřadu pro Jihočeský kraj k organizační změně.Tato organizační změna,nemá vliv na rozsah a dosah služeb,které občanům územní pracoviště doposud poskytují.Žádné územní pracoviště nebude optimalizací zrušeno ani přemístěno do jiného města.Současná dostupnost poskytovaných služeb tak bude zachována a občané nebudou odkázáni na služby jiného územního pracoviště,pouze v souladu s pokynem č.GFŘ-D-41 dojde ke změně umístění spisu <.>
<br> Územní pracoviště,na kterém dojde ke změně umístění spisu
Spravující územní pracoviště,na kterém bude nově umístěn spis
<br> Územní pracoviště v Dačicích
Územní pracoviště v Jindřichově Hradci
<br> Komenského 39/5
380 01 DAČICE
Telefon od 1.1.2020:
387 722 480
387 722 481
Česká ulice 1284
377 01 JINDŘICHŮV HRADEC 
Telefon: 384 353 111
<br> Územní pracoviště v Kaplici
Územní pracoviště v Českém Krumlově
<br> Kostelní 124
382 41 KAPLICE
Telefon od 1.1.2020:
387 722 470
387 722 471
Vyšehrad 169
381 01 ČESKÝ KRUMLOV 
Telefon: 380 760 111
<br> Územní pracoviště v Trhových Svinech
Územní pracoviště v Českých Budějovicích
<br> Budovatelská 1009
374 01 TRHOVÉ SVINY
Telefon od 1.1.2020:
387 722 460
387 722 461
F.A.GERSTNERA 1/5
370 01 ČESKÉ BUDĚJOVICE
Telefon: 387 723 111
<br>
<br> Poplatníkům se místně příslušný finanční úřad (Finanční úřad pro Jihočeský kraj) nezmění,proto nebudou vydávána žádná nová rozhodnutí o registraci <.>
Územní pracoviště v Dačicích,Kaplici a Trhových Svinech zůstávají ve svých stávajících prostorech.Budou zde zajištěny standardní činnosti podatelny,poskytování informací ve věcech daní,a to pořizování a ověřování výpisů z digitalizované části spisu v rozsahu Daňové informační schránky,přijetí žádostí a vydávání potvrzení o stavu osobního daňového účtu,poskytování základních informací k oblastem činnosti Finanční správy,distribuce daňových tiskopi...
Pokyn č. GFŘ-D-41 o umístění spisu nebo jeho příslušné části na finančních úřadech a na územních pracovištích finančních úřadů.pdf [0,33 MB]
Generální finanční ředitelství
Lazarská 15/7,117 22 Praha 1
<br>
<br>
<br> Č.j.85082/19/7700-10124-011654
<br>
<br> Pokyn č.GFŘ-D-41
o umístění spisu nebo jeho příslušné části na finančních úřadech a na územních
<br> pracovištích finančních úřadů
<br>
Tímto pokynem je určeno,na kterých územních pracovištích finančních úřadů je umístěn
spis daňových subjektů a účastníků řízení,resp.zda je umístěn v sídle finančních úřadů,a
jsou stanoveny zkratky orgánů Finanční správy České republiky (dále jen „orgány finanční
správy“)1.Spisem se pro účely tohoto pokynu rozumí spis nebo jeho příslušná část <.>
<br>
Čl.I
<br> Finanční úřady a jejich územní pracoviště
<br>
1.Názvy finančních úřadů jsou vymezeny v § 8 odst.1 zákona č.456/2011 Sb <.>,o Finanční
správě České republiky,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.456/2011
Sb.“).Územní pracoviště těchto finančních úřadů jsou jejich vnitřními organizačními
jednotkami / útvary; místně příslušným správcem daně,resp.správním orgánem je tedy
finanční úřad vykonávající působnost na území vyššího územního samosprávného
celku2,nikoli územní pracoviště.Územní pracoviště finančních úřadů,která se
nenacházejí v jejich sídlech,jsou stanovena vyhláškou č.48/2012 Sb <.>,o územních
pracovištích finančních úřadů,která se nenacházejí v jejich sídlech.Územní pracoviště
finančních úřadů,která se nacházejí v jejich sídlech,jsou stanovena Organizačním
řádem Finanční správy České republiky <.>
<br>
2.Zavádí se zkratky pro názvy jednotlivých finančních úřadů a jejich územních pracovišť <,>
<br> které mohou být použity zejména na doručenkách3 či písemných dokladech stvrzujících <,>
že písemnost byla doručena nebo že poštovní zásilka obsahující písemnost byla
dodána4.Tyto zkratky5 jsou uvedeny v tabulce v příloze č.1 k tomuto pokynu a je jimi
označen správce daně,resp.správní orgán,který písemnost doručuje.Zkratky se
nepoužijí pro označení správce daně6,resp.správního orgánu7 v rozhodnutích a jiných
písemnostech vydávaných při správě daní,res...
Činnosti ÚzP v režimu 2+2.docx [0,02 MB]
Výčet činností jako garantovaný rozsah služeb poskytovaných občanům územním pracovištěm v optimalizovaném režimu
<br> Činnost podatelny:
· přijímání podání činěných ústně do protokolu,listinných podání,včetně e-tiskopisů <,>
· kontrola formální správnosti (zejména podpisy) a úplnosti (povinné přílohy) podání,upozornění podatele na případné chyby a nedostatky[footnoteRef:1],[1: Týká se zejména přiznání k dani z příjmů fyzických či právnických osob,vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti / srážková daň,přiznání k dani silniční,přiznání k dani z nemovitých věcí,přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí,přihlášky k registraci či oznámení o změně registračních údajů,pokud tato podání nejsou podávána v elektronické podobě.]
<br> · upozornění podatele na skutečnost,že podaná žádost (nebo vydání žádané listiny) podléhá správnímu poplatku a poučení o možnostech jeho úhrady <.>
<br> Vydávání tiskopisů:
· výdej potřebných tiskopisů pro daňové subjekty
<br> Poskytování informací:
· podávání základních informací v osobním styku se subjekty a veřejností,příp.zodpovídání telefonických dotazů <,>
· zodpovídání dotazů směřujících především na způsob plnění základních daňových povinností,pravidel nebo podmínek jednotlivých druhů řízení,očekávatelných postupů ve vyřizování podání <,>
· sdělování doporučení a instrukcí k placení daní <,>
· upozornění na případnou povinnost podat tzv.formulářová podání (daňová přiznání,hlášení a vyúčtování,přihlášku k registraci,oznámení o změně registračních údajů) v elektronické podobě <,>
· zodpovídání dotazů ohledně elektronického podávání <,>
· zprostředkování kontaktu s úředními osobami z územního pracoviště,kde je umístěn spis,v konkrétní záležitosti <.>
<br> Vydávání potvrzení o bezdlužnosti / potvrzení o stavu osobního daňového účtu:
· přijetí žádosti,vč.upozornění žadatele na skutečnost,že vydání potvrzení podléhá správnímu poplatku,a poučení o možnostech jeho úhrady,a vydání potvrzení o bezdlužnosti / potvrzení o stavu osobního daňovéh...

Načteno

edesky.cz/d/3488058


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Jílovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz