Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hrušovany u Brna.
Výzva k podání nabídky
<br> Obec Hrušovany si Vás dovoluje vyzvat k předložení nabídky na veřejnou zakázku malého
rozsahu
zadávanou mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,a dle Směrnice obce o zadávání zakázek malého
rozsahu transparentnosti,rovnosti a zákaz-u diskriminace
<br>
<br> Projekt modernizace bytů I.NP,ě.p.223 a 231,Vodní - mi
<br> Název zakázk r: ˇ
3 Hrusovany u Brna
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadavatel
<br> Název: Obec Hrušovany u Brna
<br>.IČ z 00281824,DIČ: Cz 00281824
<br> Sídlo: Masarykova 17,664 62 'Hrušovany u Brna ú
<br>
<br> Osoby oprávněné za
<br>,XXXXXXXX XXXXXXXXX,starosta obce
zadavatele jednat:
<br>
<br> 602 766 388
<br> Telefon:
starosta@ouhrusovanycz
<br>
<br>
<br>
<br> Eflmail:
<br>
<br>
<br> 1.Předmět a specifikace plnění veřejné zakázky malého rozsahu:
<br> Předmětem nabídky je vypracování kompletní projektové prováděcí dokumentace modernizace
bytových jader,bytových domů ě.p.223 a 231,ulice Vodní,664 62 Hrušovany u Brna <.>
<br> (dle Stavebního zákona ě.183/2006 Sb.a na základě vyhl.ě.499/2006 Sb.) v podrobnostech
prováděcí dokumentace,která bude podkladem pro realizaci modernizace bytů <.>
<br> (2) Rozsah řešení:
al Vyhotovcní pasportizace-diaitalizace skutečného (ti.současného) stavu obiektu <.>
<br> b! Základní prověření legislativních a technických požadavků na modernizaci bytů a Stanovení
předběžného odhadu nákladů <.>
<br> cizhotovegiprovagíěcí proiektové dokumentace modernjzaceítzıjmostumiové __[_)_$.1)_,která bude
zpracována v detailu dokumentace pro provádění staveb.Bude obsahovat veškerou dokumentaci v
podrobnostech potřebných pro provedení Stavby,včetně statických výkresů a výpočtů.Rovněž bude
obsahovat řešení detailů stavby,detailní projekty profesí,technologické postupy,výpisy prvků <,>
aplikaci odborného posouzení příčin vlhkostních poruch v l.NP do projektové dokumentace,včetně
navrhu nápravných opatření,rekonstrukce vnitřních omítek,rozvodů teplé a studené vody <,>
elektrických rozvodů,modernizace ZTK výměna zařízení WC a van),stoupaček,sanace podlah a
výmalby bytu.Projektová dokumentace bude zpracována dle zákona
<br> č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,- § 44-49 (zejména s ohledem na technické podmínky
<br> zadávací dokuı'nentacc) <.>
<br> d) Vyhotovení souhrnného rozpočtu stavby.podrobných položkovýeh rozpočtů,včetně samostatných
výkazů výměr na jednotlivé modernizované byty,neboť realizace bytů proběhne etapovitě <.>
<br> Výzva je uveřejněna na stránkách obce - sekce obecní úřad - zadávací řízení nebo k osobnímu
vyzvednutí u starosty obce <.>
<br> Po domluvě se Starostou obce Miroslavem lłožnoy-'skýın je vhodná prohlídka lokality <.>
<br> 2.Prokázání profesních k ralifíkačních předpokladů
<br> Uchazeč v nabídce prokáže kvalifikační předpoklady doložením oprávnění o oprávnění k podnikání
podle zvláštních předpisů vztahující se k předmětu zakázky (postačí neovčřené kopie) <.>
<br> 3.Prokázání zkušeností s obdobnými projekty
<br> Uchazeč v nabídce prokáže zkušenosti předložením seznamu min.tří zakázek obdobného charakteru <,>
jako je předmět zadávacího řízení,a které uchazeč úspěšně realizoval.Uvede zde též kontakty na
získání referencí o těchto zakázkách <.>
<br> 4.Požadavky a podmínky na zpracování nabídky
<br> Uchazeč předloží nabídku v souladu s požadavky této výzvy <.>
<br> Všechny náklady a výdaje spojené s vypracováním a předložením nabídky nese uchazeč <.>
<br> Nabídka bude obsahovat a bude členěna následujícím způsobem:
<br> a/ Základní údaje - název a přesnou identifikaci uchazeče,včetně uvedení kontaktu na
pověřeného zástupce pro případné další jednání
<br> b/ Kopie dokladů o prokázání požadavků na kvalií'ıkaci
<br> c/ Proka'zání zkušenosti s obdobnými projekty- seznam tří referenčních zakázek
<br> d/ Vyplněný „Krycí list nabídky“ dle přílohy č.l této výzvy
<br> e/ Smlouvu o dílo
<br> f/ Fakturace - lhůta splatnosti faktur 30 dní
<br> g/ Osvědčení o registraci k DPH
h/ Doklad o pojištěni firmy
ch/ Cestné prohlášení o bezdlužnosti společnosti
<br> Nabídky,které nesplní podmínky uvedené v této výzvč budou z hodnocení vyřazeny <.>
<br> 5/ Hodnotící kritéria
<br> Nabídky budou hodnoceny podle nabídkové ceny.Kriteriem výběru bude nejnižší celková
nabídková cena <.>
<br> Předpokládaná nabídková cena je 400.000,-Kč,včetně DPH
<br> 6/ Lhůta a místo předložení nabídek
<br> Lhůta pro podání nabídek končí 15.4.2016 v 10:00 hodin <.>
<br> Nabídky budou zadavateli doručeny v řádně uzavřené obálce opatřené na přelepu razítkem a na přední
straně označené: „NEOTVIRAT _ VZMR - Modernizace bytů I.NP,č.p.223 a 231 Vodní -
Hrušovany u Brna.Na obálce bude uvedena adresa,na nížje možné ji vrátit <.>
<br> Nabídky je možné doručit poštou nebo osobně předat každý pracovní den v době od 8.00 do
12.00 hodin na Obecním úřadě v Hrušovanech u Brna,podatelna úřadu
<br> 7/ Práva zadavatele
<br> ls.)
<br> V průběhu lhůty poptávkového řízení změnit,upřesnit nebo doplnit podmínky zadání a to
elektronickou nebo písemnou formou všem zájemcům shodné <.>
<br> Odmítnout všechny nabíd...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Hrušovany u Brna | ||
---|---|---|
15. 11. 2024 | Příloha - oprava kanaliz. řadu ul. Masarykova.pdf2.73 MB | |
15. 11. 2024 | Zveřejněný dokument480.74 KB | |
07. 11. 2024 | Zveřejněný dokument116.05 KB | |
07. 11. 2024 | Zveřejněný dokument1.41 MB | |
07. 11. 2024 | HZS - stanovisko ke spolupráci.pdf364.29 KB | |
...a další |