Město Opava - oznámení o návrhu opatření obecné povahy pro stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunik... 19-606 - Magistrát města Opavy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Opava.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vyj. DI PČR(2).pdf
JID: PCR07ETRfo79714364
<br> P O L I C I E Č E S K É R E P U B L I K Y
Krajské ředitelství pol icie Moravskoslezského kraje
územní odbor Opava
dopravní inspektorát Opava
Hrnčířská 17,746 25 Opava
<br> Č.j.KRPT-187492-2/ČJ-2019-070606-01 Opava 6.listopadu 2019
<br> Počet stran: 2
<br>
<br>
70.4428.79714364
<br>
Magistrát města Opavy
Odbor dopravy
Horní náměstí 69
746 26 Opava
<br>
<br>
<br> Projednání místní úpravy provozu
K č.j.MMOP126720/2019
<br>
Policii České republiky,Krajskému ředitelství policie Moravskoslezského kraje,územnímu odboru
Opava,dopravnímu inspektorátu,jako dotčenému orgánu při stanovení místní úpravy provozu na
pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace podle zákona č.361/2000 Sb.<,>
o provozu na pozemních komunikacích,ustanovení § 77 odst.2 písm.b),byl opakovaně
předložen k projednání návrh stanovení dopravního značení opatřením obecné povahy na
pozemní komunikaci ul.Pod Vesníkem,Osvobození v obci Háj ve Slezsku,který je zpracovaný
formou projektu <.>
<br> Bylo předloženo:
<br> - žádost silničního správního úřadu <,>
- situace dopravního značení měřítko nečitelné - č.výkresu C2 <,>
- koordinační situace měřítko 1:250 - č.výkresu C 03 <,>
- souhrnná technická zpráva stavby - celkem 28 stran A4 <.>
<br> Návrh změny místní úpravy spočívá v doplnění SDZ dle předloženého projektu <.>
<br> Silniční správní úřad z hlediska bezpečnosti a plynulosti dopravy tímto s dotčeným orgánem
Policie České republiky,dopravním inspektorátem Opava projednává návrh přechodné úpravy
provozu v předloženém projektu <.>
<br> Dopravní inspektorát Opava se opakovaně seznámil s předloženým projektem <.>
<br> Zjištěné vady projektu z hlediska bezpečnosti a plynulosti dopravy:
<br> - opětovně jsou předložené výkresy velmi špatně čitelné (tudíž velmi špatně vyhodnotitelné) i při
jejich zvětšení (zejména kóty,texty ap.) <,>
- projektová dokumentace již (oproti minulému projektu) objasňuje úpravu přednosti v jízdě na
křižovatce Pod Vesníkem x Osvobození - ko...
sit_DZ_pro_stanovení(2).pdf
g
a
r
á
ž
<br> g
a
r
á
ž
<br> h o s p o
d á ř s k á
<br> h o s p o
d á ř s k á
<br> b u d o v
a
<br> b u d o v
a
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 8
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 8
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 6
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> 6
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 3
<br> 9
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 3
<br> 9
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 0
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 0
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 3
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 3
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> č
<br> p
<br> <.>
8
<br> 8
<br> č
<br> p
<br> <.>
8
<br> 8
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
6
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 4
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 4
<br> 2
<br> 4
<br> 3
<br> <.>
9
<br> 7
<br> 7
<br> 2
<br> 4
<br> 3
<br> <.>
9
<br> 7
<br> 7
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 9
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 9
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 1
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 1
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 2
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 3
<br> a
<br> č
<br> p
<br> <.>
4
<br> 3
<br> a
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> 4
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> 4
<br> s
<br> t
o
<br> d
<br> o
<br> l
a
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
1
<br> č
<br> p
<br> <.>
1
<br> garáž
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> <.>
B
<br> <.>
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> g
a
r
<br> á
ž
<br> g
a
r
<br> á
ž
<br> č
<br> p
<br> <.>
3
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> č
<br> p
<br> <.>
2
<br> P
<br> 6
<br> 0
<br> 1
<br> P
<br> 6
<br> 0
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> 0
<br> 3
<br> 4
<br> 0
<br> 0
<br> 3
<br> 4
<br> 0
<br> 0
<br> 8
<br> 4
<br> 0
<br> 0
<br> 8
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 2
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 2
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 3
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 3
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 4
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 4
<br> 4
<br> 0
<br> 4
<br> 5
<br...
C03_Koordinační_situace(2).pdf
2
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 211/2211/2
<br> 2
<br> 1
<br> 4
<br> 3
<br> 2
<br> 1
<br> 4
<br> 3
<br> 2
<br> 1
<br> 5
<br> 1
<br> 2
<br> 0
<br> 7
<br> 2
<br> 2
<br> 0
<br> 7
<br> 2
<br> 2
<br> 1
<br> 4
<br> 2
<br> 2
<br> 1
<br> 4
<br> 2
<br> 2
<br> 0
<br> 7
<br> 1
<br> 2
<br> 0
<br> 7
<br> 1
<br> 5
<br> 4
<br> 7
<br> 5
<br> 8
<br> 7
<br> 5
<br> 8
<br> 2
1
2
<br> 2
1
2
<br> 2
<br> 1
<br> 3
<br> 2
<br> 1
<br> 3
<br> 2
<br> 1
<br> 7
<br> 2
<br> 1
<br> 7
<br> 2
<br> 1
<br> 9
<br> 2
<br> 1
<br> 9
<br> 220220
<br> 2
<br> 2
<br> 1
<br> 2
<br> 2
<br> 1
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 0
<br> 1
<br> 2
<br> 0
<br> 1
<br> 2
0
3
<br> 2
0
3
<br> 2
<br> 0
<br> 4
<br> 2
<br> 0
<br> 4
<br> 2
<br> 0
<br> 5
<br> 2
<br> 0
<br> 5
<br> 2
<br> 0
<br> 6
<br> 2
<br> 0
<br> 6
<br> 197/2
<br> 1
<br> 9
<br> 9
<br> 1
<br> 9
<br> 9
<br> 2
<br> 0
<br> 0
<br> 2
<br> 0
<br> 0
<br> 2
<br> 0
<br> 8
<br> 2
<br> 0
<br> 8
<br> 2
<br> 0
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 2
<br> 0
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 2
0
9
/
2
<br> 2
0
9
/
2
<br> 2
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> 2
<br> 3
<br> 2
<br> 2
<br> 3
<br> 2
<br> 2
<br> 4
<br> 2
<br> 2
<br> 4
<br> 2
<br> 2
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> 6
<br> 2
<br> 2
<br> 6
<br> 2
<br> 2
<br> 7
<br> 2
<br> 2
<br> 7
<br> 2
2
8
<br> 2
2
8
<br> 2
2
9
<br> 2
2
9
<br> 2
<br> 3
<br> 0
<br> 2
<br> 3
<br> 0
<br> 8
4
5
<br> 8
4
5
<br> 1
0
4
<br> 1
0
4
<br> 1
<br> 0
<br> 7
<br> 1
<br> 0
<br> 7
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> 1
<br> 1
<br> 0
<br> 1
<br> 0
<br> 8
<br> 1
<br> 0
<br> 8
<br> 1
<br> 0
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> 9
<br> 2 3 1 / 22 3 1 / 2
<br> 232232
<br> 2
<br> 3
<br> 7
<br> 2
<br> 3
<br> 7
<br> 2
<br> 3
<br> 9
<br> 2
<br> 3
<br> 9
<br> 7
<br> 7
<br> 6
<br> 1
<br> 7
<br> 7
<br> 6
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> ul.Osvobozeníul.Osvobození
<br> ul.Pod Vesníkem
ul.Pod Vesníkem
<br> 5
<br> 4
<br> 8
<br> 5
<br> 4
<br> 8
<br> 5
<br> 4
<br> 9
<br> 5
<br> 4
<br> 9
<br> 6
<br> 0
<br> 0
<br> 6
<b...
1E26F15B.pdf
MAGISTRÁT MĚSTA OPAVY
<br> Kontaktní údaje: tel.: +420 553 756 111,fax: +420 553 756 141,http://www.opava-city.cz,Datová schránka: 5eabx4t
Úřední hodiny: PO: 8-11 12-17,ÚT: zavřeno,ST: 8-11 12-17,ČT: 8-11 12-14,PÁ: 8-11 12-14
IČ: 00300535,DIČ: CZ00300535,č.ú.: 27-1842619349/0800 (výdajový),č.ú.: 19-1842619349/0800 (příjmový)
<br>
Horní nám.69,746 01 Opava
<br> *MMOPX01O8SFG* Odbor dopravy
Oddělení správy dopravy a pozemních komunikací MMOPX01O8SFG
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> dle rozdělovníku
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
OZNÁMENÍ O NÁVRHU OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> pro stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
a výzva k uplatnění připomínek nebo námitek <.>
<br>
V E Ř E J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
Magistrát města Opavy,jako obecní úřad obce s rozšířenou působností,odbor dopravy,vykonávající
přenesenou působnost podle ustanovení § 61,odst.1,písmene c),zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích
(obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů,který je věcně příslušný podle ustanovení § 124,odst.1 a 6 <,>
a § 77,odst.1,písm.c),zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích a o změnách
některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“) <,>
ke stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích,zahájil řízení o návrhu opatření obecné
povahy podle ust.§ 171 a násl <.>,zákona 500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„správní řád“),a zveřejňuje návrh opatření obecné povahy spočívající ve:
<br>
Stanovení místní úpravy provozu
<br> - na pozemní komunikaci: místní komunikace na ul.Pod Vesníkem a Osvobození
<br> v obci Háj ve Slezsku,Smolkov
<br> - místo: v úseku od napojení na sil.III/4673 (ul.Vančurova)
<br> - popis značení: v návaznosti na celkovou rekonstrukci dotčených místních komunikací a
<br> z toho vyplývající změny v místní úpravě provozu bude umístěno svislé DZ a
vyznačeno vodorovného DZ dle předloženého projektu DZ,který je nedílnou
součástí tohoto Stanovení <.>
Pozn...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Opava      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz