Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.022/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
vedoucího Referátu financování a správy bytového fondu
s místem výkonu práce: Bytový odbor
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Výkon samosprávy v oblasti financování a správy bytového fondu,zejména správy
rozpočtových prostředků,vystavování platebních příkazů,správy dotací a kontroly jejich
čerpání a užití v oblasti bytového fondu.Zpracování žádostí o dotace na podporu bydlení
na akce města,kontrola a evidence žádostí městských částí,kontrola dodržování dotačních
podmínek,kompletace dokladů po kolaudacích.Zpracování návrhu rozpočtu ORJ 6200
za oblast bydlení,sledování plnění a změn rozpočtu,zpracování rozpočtových opatření <,>
zajištění proplácení investičních faktur <.>
Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXX XXXXXXXXX – tel.: XXXXXXXXX
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě (platová třída 11-platový tarif od 17.870,-Kč.+příplatky dle nařízení vlády) <.>
Požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,ekonomického zaměření <,>
• minimálně 2 roky praxe <,>
• znalost právních předpisů vztahujících se k dané oblasti,zejména:
-zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve státní správě,v platném znění
-zákon č.218/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech,v platném znění
-zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích,v platném znění
• organizační a komunikační schopnosti <,>
• kvalita písemného projevu <,>
• znalost práce na PC – Word,Excel,BUILDPower <.>
Dále výhodou:
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti při financování hospodaření územních
a samosprávných celků a jeho přezkum (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců
od vzniku pracovního poměru) <,>
• praxe ve státní správě <,>
• znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
Další předpoklady
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>
jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> - věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a
prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz.poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz.poznámka*)
- Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady
pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů
(netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
- Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených po 1.12.1971)
možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je k dispozici na
http://www.brno.cz/ sekce Aktuality/Volná místa a výběrová řízení/Formuláře <.>
___________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s požadovanými náležitostmi a doklady zašlete či předejte v uzavřené
obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 17.3.2016 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona
č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu
a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (např.listin opatřených plastickým
textem nebo otiskem plastického razítka) je možno ověřit např.:
- na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
• Přih...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - Horova 12 | |
11. 07. 2025 | půdní vestavba Štolcova č.p. 201/11, Černovice | |
11. 07. 2025 | rozhodnutí ve zrychleném řízení: Automedia, Ambulance Lesná | |
11. 07. 2025 | Stanovení VPS na ul. Mácova 3 | |
11. 07. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Pod nemocnicí (obousměrný provoz na PK) | |
...a další |