Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.021/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
sociální pedagog
s místem výkonu práce: Oddělení sociální prevence pro mladistvé a mladé dospělé <,>
Odbor sociální péče
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Provádí výchovnou a vzdělávací činnost v zařízení sociální péče včetně hodnocení výsledků <,>
metodickou a poradenskou činnost,vzdělávací a výchovnou činnost na základě znalostí
speciální pedagogiky.Zpracovává podklady k rozborům a statistickým přehledům.Vyjadřuje
se k rozhodnutí o přijetí klienta do resocializační péče na základě údajů komplexního
psychologického vyšetření ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení.Spolupodílí se na
určení metod resocializace a jejího cíle u všech osob v preventivní péči.Organizuje sportovní
a jiné zájmové činnosti.Spolupracuje a podílí se na přípravě ostatních pracovníků oddělení v
oblasti sociální práce s osobami vyžadujícími zvláštní péči.Spolupracuje s orgány činnými
v trestním řízení a dalšími státními orgány,s věznicemi,zdravotnickými zařízeními <,>
občanskými sdruženími,církvemi,charitativními a jinými organizacemi při výkonu péče o
občany ohrožené sociálním vyloučením <.>
Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXX XXXXXXXX – tel.: XXX XXX XXX
jan.gajdziok@centrum.cz
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – platový tarif od 16.440,- +
příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením na sociální
pedagogiku splňující požadavky dle zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách <,>
ve znění pozdějších předpisů <,>
• znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:
zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
zákon č.108/2006 Sb <.>,o sociální službách,ve znění pozdějších předpisů <,>
zákon č.111/2006 Sb <.>,o pomoci v hmotné nouzi,ve znění pozdějších předpisů <,>
• schopnost jednat s lidmi <,>
• znalost uživatelské práce na PC – Word,Internet <.>
Dále výhodou:
• 5 let praxe v dané oblasti péče <,>
• znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/sociálního pracovníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.a § 110 zákona č.108/2006 Sb.jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost,zdravotní způsobilost a odborná způsobilost
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <,>
- zdravotní způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka <.>
___________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 15.3.2016 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
<br> Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není
Vaše přihláška úplná a ne...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - Horova 12 | |
11. 07. 2025 | půdní vestavba Štolcova č.p. 201/11, Černovice | |
11. 07. 2025 | rozhodnutí ve zrychleném řízení: Automedia, Ambulance Lesná | |
11. 07. 2025 | Stanovení VPS na ul. Mácova 3 | |
11. 07. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Pod nemocnicí (obousměrný provoz na PK) | |
...a další |