Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.019/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
vedoucí Referátu prevence pro mladistvé
s místem výkonu práce: Oddělení sociální prevence pro mladistvé a mladé dospělé <,>
Odbor sociální péče
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Řídí Referát prevence pro mladistvé a zodpovídá za výkon činností daných tomuto referátu
Organizačním řádem MMB.Zajišťuje tzv.kontinuální péči o osoby ohrožené sociálním vyloučením
(noclehárny,ubytovny,sociální bydlení,pracovní rehabilitace,začleňování do pracovního procesu) <.>
Zajišťuje v souladu s platnými zákony provoz ubytovacího zařízení sociálních služeb a stravovací
provoz pro službu sociální prevence - Azylový dům pro mladistvé.Provádí samostatně výchovnou
a poradenskou činnost a pomoc pro účely socializace,resocializace a reedukace.Zabezpečuje
komplexní poradenské služby v oblasti sociální pomoci osobám ohroženým sociálním vyloučením <.>
Poskytuje sociální poradenství osobám využívajícím služeb oddělení včetně podpory rodin <.>
Zpracovává podklady k rozborům a statistickým přehledům.Rozhoduje o přijetí klienta do interní
resocializační péče na základě výsledků komplexního vyšetření klienta a ve spolupráci s příslušnými
sociálními kurátory.Rozhoduje o ukončení preventivní péče na základě dosažené úrovně sociálních
dovedností klientů a ve spolupráci s příslušnými sociálními kurátory doporučuje další případná
opatření v oblasti sociální péče a profesionální orientace.Poskytuje pracovní rehabilitaci <.>
Spolupracuje s orgány činnými v trestním řízení a dalšími státními orgány,s věznicemi <,>
zdravotnickými zařízeními,občanskými sdruženími,církvemi,charitativními a jinými organizacemi
při výkonu péče o občany ohrožené sociálním vyloučením.Metodicky řídí činnost ostatních
zaměstnanců oddělení spolu s dalšími odbornými pracovníky referátu <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXX XXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX
jan.gajdziok@centrum.cz
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – platový tarif od 15.960,- +
příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu se zaměřením na sociální péči <,>
splňující požadavky dle zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,ve znění pozdějších
předpisů <,>
• znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:
Zákon č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,ve znění pozdějších předpisů <,>
Zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
• praxe v sociální oblasti min.5 let <,>
• schopnost jednat s lidmi <,>
• znalost práce na PC – MS Office,event.další <.>
Dále výhodou:
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti v sociálních službách (povinnost složit zkoušku
v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
• sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik <,>
• pracovní zkušenosti s mládeží ohroženou sociálním vyloučením <,>
• znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br> Termín nástupu: duben 2016
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- - strukturovaný životopis <,>
- - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz.poznámka*) <,>
- - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz.poznámka*)
- - Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a
Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění
pozdějších předpisů (netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
- - Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených po 1.12 <.>
1971) možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
- Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - Horova 12 | |
11. 07. 2025 | půdní vestavba Štolcova č.p. 201/11, Černovice | |
11. 07. 2025 | rozhodnutí ve zrychleném řízení: Automedia, Ambulance Lesná | |
11. 07. 2025 | Stanovení VPS na ul. Mácova 3 | |
11. 07. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Pod nemocnicí (obousměrný provoz na PK) | |
...a další |