Město Bílovec - Návrh opatření obecné povahy-VHF vysílače Ostrava-Mošnov,Skotnice,Sedlnice...

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bílovec.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Návrh opatření obecné povahy-VHF vysílače Ostrava-Mošnov,Skotnice,Sedlnice...

ÚŘAD PRO CIVILNÍ LETECTVÍ
Letiště Ruzyně
<br> 160 08 PRAHA ó
<br> Sp.zn.: 16/730/0006/0PŘLP/02/16
<br> Č.j.: 1430-16-701 V Praze dne 18.2.2016
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Úřad pro civilní letectví jako věcně a místně příslušný Správní Orgán podle ustanovení
§ 89 odst.2 písm.o) Zákona ě.49/ 1997 Sb <.>,o civilním letectví a o změně a doplnění zákona č <.>
455/ 1991 Sb <.>,o živnostenském podnikání (živnostenský zákon),ve znění pozdějších
předpisů,(dále jen „zákon o civilním letectví“),v souladu sustanovením § 172 zákona ě <.>
500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „správní řád“),vydává
podle §37 odSt.1 zákona o civilním letectví návrh Opatření obecné povahy,kterým Se
zřizují:
<br> Ochranná pásma
VHF vysílačů a přijímačů umístěných na bývalé TWR na letišti Ostrava - Mošnov
<br> Článek I <.>
<br> Ochranné pásmo VHF vysílačů a přijímačů zasahuje nad katastrální území Mošnov 699934 <,>
Skotnice 748561,Sedlnice 747009,Nová Horka 600318,Albrechtičky 600300,Harty
720518,Petřvald u Nového Jičína 720500 <.>
<br> Seznam použitých zkratek
<br> LPZ letecké pozemní zařízení
LKMT letiště Ostrava - Mošnov
OP ochranné pásmo
<br> ÚCL Úřad pro civilní letectví
VHF velmi vysoké kmitoěty
<br> m nm.pr výškový Systém baltský po vyrovnání,nadmořská výška
WGS-84 světový geodetický Systém
<br> S-J TSK souřadnicový systém Jednotné trigonometrické sítě katastrální
L 14 letecký předpis Ministerstva dopravy ČR
<br> TWR věž letové kontroly
<br>
<br> 1 6/ 73 0/0006/0PŘLP/02/1 6
<br> Základní údaje
Zařízení VHF přijímačů a vysílačů Se nachází na střeše staré věže letové kontroly na letišti
Ostrava - Mošnov,nacházející Se v katastrálním území Mošnov (699934),parcelního čísla: st <.>
<br> 367.Všechny tři antény jsou instalovány na společném stožárku.Nadmořská výška terénu na
stanovišti je 253,39 m n.In.pr <.>
<br> Výsledné OP je tvořeno kružnici Se Středem vreprezentativním středu celé Soustavy VHF
antén na Stanovišti.Poloměry jednotlivých sektorů jsou Zvětšený O vzdálenost Středu OP od
nejvzdálenější z VHF antén,tedy o 0,6 m.Horizontálně je střed OP umístěn v místě nejnižší
z VHF antén,tedy antény číslo 3 <.>
<br> Souřadnice umístění:
Anténa č.1:
WGS-84: 49° 41 ' 28,33" N; 18° 06' 47,24"E
SvJTSK: X = l 116 500,72; Y = 484 156,35
nadmořská výška příruby antény: 271,06 m n.m.pr
Anténa č.2:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,24"E
S-JTSK: X = l 116 500,73; Y = 484 156,34
nadmořská výška příruby antény: 268,74 m n.m.pr
Anténa č.3:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,30"E
S-JTSK: X = l 116 500,94; Y = 484155,16
nadmořská výška příruby antény: 268,33 m n.m.pr
Souřadnice reprezentativního Středu celé Soustavy VHF:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,27“E
S-JTSK: X = 1 116 500,83; Y = 484 155,75
<br> nadmořská výška nejnižší antény: 268,33 m n.m.pr
<br> Popis ochranného pásma
Ochranné pásmo VHF vysílače nebo přijímače je tvořeno třemi Sektory,pro které platí:
<br> Sektor A - má tvar kruhu se Středem vreprezentativním středu celé soustavy VHF a
poloměrem 30,6 m.V sektoru A:
I nesmí překážky,jejichž Souvislá plocha je větší než 0,5 m2 a zároveň jsou ve
vzdálenosti menší než 4 m od Středu dipólu,převyšovat vodorovnou rovinu
procházející 3 In pod středem anténního dipólu <.>
<br> I nesmí být žádná nadzemní vedení <.>
<br> 1 6/ 73 O/OOOó/OPŘLP/OZ/I 6
<br> Sektor B - má tvar mezikruží Se Středem v reprezentativním středu celé Soustavy VHF a
poloměry 30,6 In a 300,6 m.V sektoru B:
<br> I nesmí překážky převyšovat výšku Středu antény,pokud nejsou individuálně
posouzeny a Odsouhlaseny ÚCL <,>
<br> 0 nesmí být žádná nadzemní vedení ani železniční trakce <.>
<br> Sektor C - má tvar mezikruží Se středem v reprezentativním Středu celé Soustavy VHF a
poloměry 300,6 In a 2000,6 m.V Sektoru C musí být Stavby převyšující výšku antény
individuálně posouzeny a odsouhlaseny UCL <.>
<br> Vyhodnocení OP
<br> Do OP v sektoru B zasahuje trakční vedení železniční trati.Byla vypracována Studie pro
posouzení vlivu trakčního vedení na LPZ a následně po zprovoznění trati bylo provedeno
měření možného rušení.Z následného letového ověření nebyl prokázán negativní vliv na
zařízení <.>
<br> Do Sektoru C zasahuje v jihovýchodním Směru stávající terén - kopec za Mošnovem a dále
Stavby v průmyslové zóně Mošnov.Tyto překážky jsou ověřovány letovým měřením a nebyl
prokázán negativní vliv na zařízení <.>
<br> Článek II <.>
Odůvodnění
<br> Úřad pro civilní letectví na základě odsouhlasené dokumentace od provozovatele leteckého
pozemního zařízení jímž je Řízení letového provozu České republiky S.p <.>,Navigační 787,252
61 Jeneč zahájil zmoci úřední příslušné kroky ke zřízení ochranných pásem formou
předepsanou v § 37 zákona o civilním letectví a postupem podle části šesté Správního řádu <.>
Ochranná pásma zajišťují bezpečnost leteckého provozu a Spolehlivou funkci leteckých
pozemních zařízení.V případě souběhu ochranných pásem podle účelu různých druhů
leteckých staveb či leteckých pozemních zařízení se uplatní přísnější o...

Načteno

edesky.cz/d/330194

Meta

Veřejná vyhláška   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Bílovec      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz