Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bílovec.
ÚŘAD PRO CIVILNÍ LETECTVÍ
Letiště Ruzyně
<br> 160 08 PRAHA ó
<br> Sp.zn.: 16/730/0006/0PŘLP/02/16
<br> Č.j.: 1430-16-701 V Praze dne 18.2.2016
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Úřad pro civilní letectví jako věcně a místně příslušný Správní Orgán podle ustanovení
§ 89 odst.2 písm.o) Zákona ě.49/ 1997 Sb <.>,o civilním letectví a o změně a doplnění zákona č <.>
455/ 1991 Sb <.>,o živnostenském podnikání (živnostenský zákon),ve znění pozdějších
předpisů,(dále jen „zákon o civilním letectví“),v souladu sustanovením § 172 zákona ě <.>
500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „správní řád“),vydává
podle §37 odSt.1 zákona o civilním letectví návrh Opatření obecné povahy,kterým Se
zřizují:
<br> Ochranná pásma
VHF vysílačů a přijímačů umístěných na bývalé TWR na letišti Ostrava - Mošnov
<br> Článek I <.>
<br> Ochranné pásmo VHF vysílačů a přijímačů zasahuje nad katastrální území Mošnov 699934 <,>
Skotnice 748561,Sedlnice 747009,Nová Horka 600318,Albrechtičky 600300,Harty
720518,Petřvald u Nového Jičína 720500 <.>
<br> Seznam použitých zkratek
<br> LPZ letecké pozemní zařízení
LKMT letiště Ostrava - Mošnov
OP ochranné pásmo
<br> ÚCL Úřad pro civilní letectví
VHF velmi vysoké kmitoěty
<br> m nm.pr výškový Systém baltský po vyrovnání,nadmořská výška
WGS-84 světový geodetický Systém
<br> S-J TSK souřadnicový systém Jednotné trigonometrické sítě katastrální
L 14 letecký předpis Ministerstva dopravy ČR
<br> TWR věž letové kontroly
<br>
<br> 1 6/ 73 0/0006/0PŘLP/02/1 6
<br> Základní údaje
Zařízení VHF přijímačů a vysílačů Se nachází na střeše staré věže letové kontroly na letišti
Ostrava - Mošnov,nacházející Se v katastrálním území Mošnov (699934),parcelního čísla: st <.>
<br> 367.Všechny tři antény jsou instalovány na společném stožárku.Nadmořská výška terénu na
stanovišti je 253,39 m n.In.pr <.>
<br> Výsledné OP je tvořeno kružnici Se Středem vreprezentativním středu celé Soustavy VHF
antén na Stanovišti.Poloměry jednotlivých sektorů jsou Zvětšený O vzdálenost Středu OP od
nejvzdálenější z VHF antén,tedy o 0,6 m.Horizontálně je střed OP umístěn v místě nejnižší
z VHF antén,tedy antény číslo 3 <.>
<br> Souřadnice umístění:
Anténa č.1:
WGS-84: 49° 41 ' 28,33" N; 18° 06' 47,24"E
SvJTSK: X = l 116 500,72; Y = 484 156,35
nadmořská výška příruby antény: 271,06 m n.m.pr
Anténa č.2:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,24"E
S-JTSK: X = l 116 500,73; Y = 484 156,34
nadmořská výška příruby antény: 268,74 m n.m.pr
Anténa č.3:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,30"E
S-JTSK: X = l 116 500,94; Y = 484155,16
nadmořská výška příruby antény: 268,33 m n.m.pr
Souřadnice reprezentativního Středu celé Soustavy VHF:
WGS-84: 49° 41' 28,33" N; 18° 06' 47,27“E
S-JTSK: X = 1 116 500,83; Y = 484 155,75
<br> nadmořská výška nejnižší antény: 268,33 m n.m.pr
<br> Popis ochranného pásma
Ochranné pásmo VHF vysílače nebo přijímače je tvořeno třemi Sektory,pro které platí:
<br> Sektor A - má tvar kruhu se Středem vreprezentativním středu celé soustavy VHF a
poloměrem 30,6 m.V sektoru A:
I nesmí překážky,jejichž Souvislá plocha je větší než 0,5 m2 a zároveň jsou ve
vzdálenosti menší než 4 m od Středu dipólu,převyšovat vodorovnou rovinu
procházející 3 In pod středem anténního dipólu <.>
<br> I nesmí být žádná nadzemní vedení <.>
<br> 1 6/ 73 O/OOOó/OPŘLP/OZ/I 6
<br> Sektor B - má tvar mezikruží Se Středem v reprezentativním středu celé Soustavy VHF a
poloměry 30,6 In a 300,6 m.V sektoru B:
<br> I nesmí překážky převyšovat výšku Středu antény,pokud nejsou individuálně
posouzeny a Odsouhlaseny ÚCL <,>
<br> 0 nesmí být žádná nadzemní vedení ani železniční trakce <.>
<br> Sektor C - má tvar mezikruží Se středem v reprezentativním Středu celé Soustavy VHF a
poloměry 300,6 In a 2000,6 m.V Sektoru C musí být Stavby převyšující výšku antény
individuálně posouzeny a odsouhlaseny UCL <.>
<br> Vyhodnocení OP
<br> Do OP v sektoru B zasahuje trakční vedení železniční trati.Byla vypracována Studie pro
posouzení vlivu trakčního vedení na LPZ a následně po zprovoznění trati bylo provedeno
měření možného rušení.Z následného letového ověření nebyl prokázán negativní vliv na
zařízení <.>
<br> Do Sektoru C zasahuje v jihovýchodním Směru stávající terén - kopec za Mošnovem a dále
Stavby v průmyslové zóně Mošnov.Tyto překážky jsou ověřovány letovým měřením a nebyl
prokázán negativní vliv na zařízení <.>
<br> Článek II <.>
Odůvodnění
<br> Úřad pro civilní letectví na základě odsouhlasené dokumentace od provozovatele leteckého
pozemního zařízení jímž je Řízení letového provozu České republiky S.p <.>,Navigační 787,252
61 Jeneč zahájil zmoci úřední příslušné kroky ke zřízení ochranných pásem formou
předepsanou v § 37 zákona o civilním letectví a postupem podle části šesté Správního řádu <.>
Ochranná pásma zajišťují bezpečnost leteckého provozu a Spolehlivou funkci leteckých
pozemních zařízení.V případě souběhu ochranných pásem podle účelu různých druhů
leteckých staveb či leteckých pozemních zařízení se uplatní přísnější o...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování
Další dokumenty od Město Bílovec | ||
---|---|---|
09. 12. 2020 | Veřejná vyhláška-oznámení o zahájení správního řízení-vlk obecný | |
03. 12. 2020 | Veřejná vyhláška -místní úprava provozu na pozemní komunikaci - p.č.604/6....Bílovec-město | |
03. 12. 2020 | Veřejná vyhláška - přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci - Studénka nad Odrou, Butovice a Nová Horka | |
03. 12. 2020 | Veřejná vyhláška-stanovení místní úpravy provozu-Studénka,Butovice,Nová Horka | |
03. 12. 2020 | Oznámení o změně ceny vodného a stočného od 1.1.2021 | |
...a další |