Město Dobříš - Výzva k podání cenových nabídek - VZMR - Dodávka softwaru – elektronizace veřejných zakázek, Dobříš

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dobříš.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 3 smlouva o dílo EVZ HO RM podpis.DOCX
Příloha č.3
<br> Registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007379
Název: Přívětivý a přátelský úřad Dobříš
SMLOUVA O DÍLO
I.Smluvní strany
<br> 1.1 <.>
Město Dobříš <,>
Sídlo: Mírové náměstí 119,Dobříš
IČ: 00242098,DIČ: CZ00242098
Zastoupená Bc.Janou Vlnasovou,starostkou města
zástupce pro věci technické: XXXX XXXXXXXX
<br> dále jen „objednatel“
<br>
<br>
1.2 <.>
……………………………………………………….<.>
Se sídlem ……………………………………………………
IČ: ………….<.> DIČ: …………………… <.>
Zastoupená ……………………………… <.>
Bankovní spojení:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> dále jen „zhotovitel“
<br>
<br> uzavírají Smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“) dle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“),a v souladu se zákonem č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) <.>
II.Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je specifikován přílohou č.1 – Zadávací dokumentace k veřejné zakázce malého rozsahu Dodávka softwaru,elektronizace veřejných zakázek,Dobříš ze dne: 18.9.2019
2.1.Dodané výstupy (dokumenty) budou označeny názvem projektu „Přívětivý a přátelský úřad“ vč.registračního čísla projektu Registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007379 a potřebnými logy dle pravidel publicity pro Program a dle instrukcí objednatele <.>
<br> III.Cena za dílo
3.1.Cena za dílo specifikované v čl.II.a Příloze č.1 této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran XXXX XXXX nejvýše přípustná,pro nabídnutý rozsah prací nepřekročitelná,a činí:
XXXX XXX DPH
DPH XX %
Cena vč.DPH
<br> ………………
………………
………………
<br>
3.2.DPH je vyčísleno ke dni uzavření této smlouvy,přičemž jeho skutečná výše bude dopočtena a účtována způsobem dle daňových předpisů platných v době vystavení daňového dokladu <.>
3.3.Celková cena zahrnuje veškeré náklady nezbytné k řádnému,úplnému a kvalitnímu provedení předmětu smlouvy (tj.také náklady na dopravu,tisk,kopírování,pojištění,správní a jiné poplatky,tlumočnické a pře...
Příloha č. 2 Krycí list EVZ HO RM podpis.DOCX
Registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007379
Název: Přívětivý a přátelský úřad Dobříš
<br>
<br> Příloha č.2 čj.: MDOB 27213/2019/Opp
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> Název akce:
<br> „Dodávka softwaru – elektronizace veřejných zakázek,Dobříš“
<br>
<br>
<br>
<br> NABÍDKOVÁ CENA CELKEM KČ:
Celkem bez DPH
<br>
DPH
<br>
Celkem s DPH
<br>
<br>
<br> Identifikační údaje uchazeče:
Obchodní jméno:
<br>
Sídlo:
<br>
IČO:
<br>
DIČ:
<br>
Jméno kontaktní osoby:
<br>
Telefon,e-mail:
<br>
<br>
Datum:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
<br> jméno a podpis osoby oprávněné jednat
Příloha č. 1 Technický popis EVZ HO RM podpis.pdf
Příloha č.1 čj.: MDOB 27213/2019/Opp
<br>
1 ze 2
<br> Technická specifikace
<br> 1.Platná certifikace nástroje dle zákona č.134/2016 Sb.v platném znění vč.souvisejících vyhlášek č <.>
260/2016 Sb <.>,248/2016 Sb <.>,173/2016 Sb <.>,172/2016 Sb <.>,170/2016 Sb <.>,169/2016 Sb.a 168/2016 Sb <.>
platných ke dni vyhlášení zakázky <.>
<br> 2.Nástroj musí plnit elektronickou komunikaci,oboustranně automatizovanou komunikaci vůči profilu
zadavatele na adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00242098 vedeného na IČO zadavatele
tzn.00242098 vč.automatického zveřejňování dokumentů vyplývajících z průběhu zakázky (nejen dle
zákona o zadávání veřejných zakázek,dále jen „ZZVZ“,ale i veřejné zakázky malého rozsahu,dále jen
„VZMR“ nad 50.000,00 Kč bez DPH,resp.500.000,00 Kč bez DPH) a automatizovaně odesílat
oznámení na Věstník veřejných zakázek („VVZ“) <.>
<br> 3.Dodaný software bude 5 let v záruce <.>
4.V rámci zakázky bude převedení veškerých dat ze současného profilu zadavatele – PVU od QCM a
<br> eTržiště Gemin,resp.jejich archivace dle zákonného požadavku.V případě pouhé zálohy bude možné
v systému zaevidovat základní údaje zakázky (názvy,termíny a všechny číselné hodnoty,implementace
těchto dat je součástí dodávky),aby byla zajištěna kontinuita a statistika měla průkaznou hodnotu <.>
Instalace,propojení,oživení,zkušební provoz na 14 dní a zaškolení administrátora v délce 8 hodin
(jeden pracovní den a v místě sídla zadavatele) <.>
<br> 5.Automatické doplnění informací o subjektu pomocí API (či jiného propojení) z registru ARES <.>
6.Přihlašování pomocí LDAP <.>
7.Bude poskytnuta neomezená licence počtu uživatelů (jak interních tak externích) po dobu trvání servisní
<br> smlouvy <.>
8.SW bude vždy kompatibilní s poslední oficiálně vydanou verzí internetových prohlížečů Internet
<br> Explorer a Google Chrome <.>
9.SW bude automatizovaně vyvolávat činnost ve spisové službě zadavatele – GINIS od Gordicu.Při
<br> založení zakázky v EVZ si systém sám založí číslo jednac...
Výzva k podání nabídek EVZ HO RM_001 podpis.pdf
Strana: 1 z 3
<br>
<br> Výzva k podání nabídek,na kterou se nevztahuje postup pro zadávací řízení dle zákona
č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek
<br> Číslo zakázky (bude doplněno
MPSV při uveřejnění)
<br> Název zakázky
Dodávka softwaru – elektronizace veřejných zakázek <,>
Dobříš
<br> Druh zakázky (služba <,>
dodávka nebo stavební práce)
<br> služba
<br> Datum vyhlášení výzvy
k podání nabídek/ č.j <.>
<br> 18.9.2019 / MDOB 27213/2019/Opp
<br> Registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007379
<br> Název projektu Přívětivý a přátelský úřad Dobříš
<br> Název / obchodní firma
zadavatele
<br> Město Dobříš
<br> Sídlo zadavatele Mírové náměstí 119,Dobříš
<br> Osoba oprávněná jednat za
zadavatele,její telefon
a e-mailová adresa
<br> Bc.XXXX XXXXXXXX,starostka
<br> XXX XXX XXX,vlnasova@mestodobris.cz
<br> IČ zadavatele / DIČ
zadavatele
<br> 00242098 / CZ00242098
<br> Kontaktní osoba zadavatele
ve věci zakázky,její telefon a
e-mailová adresa
<br> XXXX XXXXXXXX,petr.oplistil@mestodobris.cz
<br> mobil: XXX 623 386
<br> Lhůta pro podání nabídek 7.10.2019 do 13:00 hodin
<br> Místo pro podání nabídek
<br> Sídlo zadavatele – podatelna v otevírací době:
<br> Po a St od 07:30 do 17:00
<br> Út a Čt od 07:00 do 15:00
<br> Pá od 07:00 do 14:30
<br> Popis (specifikace) předmětu zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky je nákup služby elektronického procesního nástroje splňující
požadavky zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,a vyhlášky č.260/2016
Sb.v platném znění.Nad to bude nástroj procesně řídit,vytvářet a ukládat dokumentaci
i pro zakázky malého rozsahu (VZMR).Součástí je plně automatizované propojení
a přenosem XXX s profilem zadavatele,Věstníkem veřejných zakázek a spisovou službou
zadavatele.Nejedná se o tvorbu nového individuálního programového vybavení.Dle
předběžného průzkumu trhu požadujeme dodání již existujících modulů <.>
<br> Detailně zejména v příloze č.1 technický popis (dodavatel výslovně ke každému bodu
jednotlivě popíše způsob,j...

Načteno

edesky.cz/d/3264471

Meta

Veřejná zakázka   Pronájem   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Dobříš      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz