Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.018/2016
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkci úředníka/úřednice
Vedoucí Referátu Zprostředkující subjekt ITI
Úsek technický
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) a v souladu s Metodickým pokynem
k rozvoji lidských zdrojů v programovém období 2014-2020 a v programovém období 20072013,vydaným Ministerstvem pro místní rozvoj ČR
Pracovní poměr:
Úvazek:
Platové zařazení:
<br> na dobu určitou do 31.12.2023 <,>
plný pracovní úvazek (40 hodin/týden) <,>
platová třída 12 – základní platový tarif od 19.360,- Kč + příplatky dle
nařízení vlády (platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb.<,>
zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády
č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů) <,>
Místo výkonu práce:pracoviště Magistrátu města Brna na území města Brna <.>
Vznik pracovního poměru: 1.4.2016,příp.dle dohody <.>
Charakteristika pozice:
Koordinace a výkon činností zprostředkujícího subjektu ITI v přenesené působnosti v souladu
s ustanovením § 18 odst.15 zákona č.248/2000 Sb <.>,o podpoře regionálního rozvoje,ve znění
pozdějších předpisů,a v souladu s veřejnoprávní smlouvou uzavřenou s příslušným řídícím
orgánem,tj.zejména koordinace a výkon:
- hodnocení žádostí o podporu integrovaných projektů předložených do příslušné výzvy <,>
v rozsahu svěřeném veřejnoprávní smlouvou a podle pravidel příslušného operačního
programu (OP) <,>
- výběru projektů na úrovni zprostředkujícího subjektu <,>
- vydávání závazných stanovisek o výběru operací jménem zprostředkujícího subjektu ITI <,>
pro účely řízení o poskytnutí dotace <,>
- vedení složek projektů a uchovávání dokladů o administrativní činnosti <,>
- provádění kontroly přijatelnosti a formálních náležitostí žádostí o podporu integrovaných
projektů ITI <,>
- spolupráce s řídícím orgánem příslušného operačního programu,konzultace se žadateli <,>
- řízení,koordinace a kontrola činností útvaru <,>
- řešení problémů v oblasti implementace po metodické stránce za spolupráce všech
zainteresovaných subjektů implementační struktury operačních programů či dalších
subjektů <,>
- účast v pracovních skupinách vytvořených k řešení specifických oblastí přípravy
a realizace příslušného operačního programu <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Mgr.XXXXX XXXXXXX,vedoucí Odboru implementace evropských fondů,tel.č.: 542 174 150 <,>
email: rericha.radek@brno.cz <.>
<br> 1
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan České republiky,popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v České
republice,(dokládá se listinou nebo písemným čestným prohlášením) <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- plná svéprávnost (dokládá se písemným čestným prohlášením) <,>
- ovládání jednacího jazyka <,>
- bezúhonnost <,>
- dosažení minimálně požadovaného vzdělání (dle kvalifikačních požadavků) <,>
- potřebná zdravotní způsobilost (dokládá se písemným čestným prohlášením) <.>
- splnění podmínek dle zák.451/1991 Sb <.>
Kvalifikační požadavky:
Dosažené vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu
se zaměřením na ekonomii,právo nebo regionální rozvoj <,>
Praxe:
- minimálně dvouletá praktická zkušenost v oblasti implementace projektů strukturálních
fondů EU <,>
Znalosti a dovednosti:
- znalost českých a evropských programových dokumentů,metodických pokynů a
související implementační struktury ITI (a specifická znalost pro realizaci relevantních
operačních programů ve vztahu k implementaci ITI) <,>
- znalost zákona č.248/2000 Sb <.>,o podpoře regionálního rozvoje,ve znění pozdějších
předpisů <,>
- znalost fungování veřejné správy a orientace v právních předpisech vztahujících se
k činnosti obcí,např.zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),zákon
č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,vše ve znění pozdějších
předpisů <,>
- orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané činnosti,např.zákon
č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,zákon č.218/2000 Sb <.>,o rozpočtových
pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla),vše ve znění
pozdějších předpisů <,>
- znalost angličtiny odpovídající stupni B2 (Společný evropský referenční rámec) a její
praktické využití slovem i písmem <,>
- dobrá znalost práce na PC – MS Office,event.další <,>
- manažerské dovednosti,zkušenosti s vedením týmu <,>
- organizační schopnosti,spolehlivost,schopnost samostatného jednání,kreativita,ochota
vzdělávat se,proaktivní přístup,psychická odolnost,vysoké pracovní nasazení <,>
- dobrý písemný projev,profesionální vystupování a komunikační schopnosti,vyjednávání <,>
kultivovanost,tvůrčí a strukturované myšlení,schopnost řešit problémy,odpovědnost za
vlastní rozho...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - Horova 12 | |
11. 07. 2025 | půdní vestavba Štolcova č.p. 201/11, Černovice | |
11. 07. 2025 | rozhodnutí ve zrychleném řízení: Automedia, Ambulance Lesná | |
11. 07. 2025 | Stanovení VPS na ul. Mácova 3 | |
11. 07. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Pod nemocnicí (obousměrný provoz na PK) | |
...a další |