Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - Veřejná vyhláška-stanovení PÚP-Exit 3 a 10 z D10,opravy povrchu,ŘSD-Quo s.r.o.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

D10_RADONICE_-_SVÉMYSLICE_4.1.pdf (954 kB)
3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3,5 4,0 89 41 10 LIB E R E C M L.B O LE S LA V E 65 9 BRANDÝS N.L.4,0 3,5 70 0 m 3 PR AH A- RA DO NI CE -H.P OČ ER NIC E 3 PR AH A- RA DO NI CE -H.P OČ ER NIC E 1 16 00 m 10 0 RADONICE 10 PRAHA HORNÍ POČER NICE ML.XXXXX XXX Prům.zóna XX R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t LO G.Z ÓN A > 12 t LO G.Z ÓN A > 12 t km 3,5 25 ko ne c Z 4 + 10 -ti sv ětl a 2 0 0 m km 3,8 05 km 3,4 25 ko ne c V 1a P R A H A - H OR NÍ P OČ ER NI CE R A D O N IC E O S A D IT u V LK P ZN E P LA TN IT D LE P P K - P R E NE BO B UD E DE MO NT OV ÁN A IS 11 b IS 11 b B1 E1 3 ST AV BY VO ZID EL MI MO ZN E P LA TN IT D LE P P K - P R E P R A H A - H OR NÍ PO ČE RN IC E R A D O N IC E IS 11 b IS 11 b 1 5 0 m km 3,8 45 IS 10 a IS 10 b V1a (0,125) dl.100 m vedle stáv.V2a (6/12/0,125) 6 x Z5 á 10 m Z4 po 10 m Z4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=100m v délce odročovacího pruhu zhustit Z4 po 10 m (200 m) km 3,5 95 za čá tek Z4 + 10 -ti sv ětl a Z4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=100m DOČASNÉ SVODILO CHARAKTERISTIKY min.T3/W3 XXXX XXX.X:XX,DL.XX m,ZAKONČENÝ NÁBĚHOVÝM DÍLCEM DOČASNÉ SVODILO CHARAKTERISTIKY min.T3/W3 PŘÍMÁ DL.66 m Z4 po 10 m S 7 (300) spodní hrana umístěna ve výšce min.2,5 m nad vozovkou ZAKRÝT/ DEMONTOVAT 0 m 30 m IP17 -50 m -100 m -130 m 100 mZ4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=100m S 7 (3 00 ) 10 IP 21 m 2,2 B 15 (2,2m ) E 4 5 km IP 21 B 15 ( 2,2m ) IP 21 B 15 ( 2,2m ) DOČASNÉ SVODILO CHARAKTERISTIKY min.T3/W3 PŘÍMÁ DL.5675 m Z4 po 10 m,odstup 0,5 od čáry V1a Z5,2 x 5 kusů,odstup 5m.osazeno na hraně zpevněni Z5a po 5 m,u čáry V1a Z4 po 10 m klín dl.=85m Z4 po 10 m klín dl.=85m V1a (0,125) dl.50 m V4 (0,125) pro vymezení konstantní šířky V2b (1,5/1,5/0,25) dl.40 m V5 (0,5) V2b (1,5/1,5/0,25) dl.24 m V4 (0,125) dl.292 m V4 (0,125) dl.100 m V4 (0,125) dl.375 m DOČASNÉ SVODILO CHARAKTERISTIKY min.T3/W3 KLÍN DL.12 m ZAKONČENÝ NÁBĚHOVÝM DÍLCEM VJEZD PRO IZS 45 ° v místě připojení / odbočení bude držena konstan...
D10_RADONICE_-_SVÉMYSLICE_3.3.pdf (1823 kB)
3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3,5 3,5 1 16 00 m PRAHA RADONICE ML.BOLESLAV Prům.zóna 10 10 PRAHA 10 M L.B O L E S L A V RADONICE 10 PRAHA ML.XXXXXXXX XXXXX POČERNICE ML.BOLESLAV Prům.zóna XX HORNÍ POČERNICE PRAHA 10 RADO NICE M L.BO LESLAV 10 P R A H A R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t km 3,5 25 ko ne c Z 4 + 10 -ti sv ětl a km 3,6 20 K O N E C O P R A V Y km 3,4 25 ko ne c V 1a ZNEPLATNIT ZNEPLATNIT ZNEPLATNIT ZNEPLATNIT ZN E P LA TN IT P R A H A OSADIT NA SESTAVU U SMĚRNÍKU IS11b 10 POZOR NÁJEZD SMĚR PRAHA UZAVŘEN IP22 10 POZOR NÁJEZD SMĚR PRAHA UZAVŘEN IP22 10 P O Z O R NÁJEZD SMĚR PRAHA UZAVŘEN IP 22 1 0 ZN EP LA TN IT E13 STAVBY VOZIDEL MIMO B24b E13 STAVBY VOZIDEL MIMO B24a B 1E13 S T A V B Y V O Z ID E L M IM O Z 2 Z4 po 10 m B1 E13 STAVBY VOZIDEL MIMO Z2 Z4 po 10 m PRAHAIS11b OSADIT NA SESTAVU U SMĚRNÍK U IS11a PRAHA IS 11a P R A H A IS11a PRAHA PŮ SO BN OS T MD PŮ SO BN OS T MD V1a (0,12 5) dl.100 m vedle stáv.V 2a (6/12/0,12 5) 6 x Z5 á 10 m Z4 po 10 m klín dl.=100m Z4 + 10-ti sv ětlo běžící klín dl.=100m km 3,6 05 za čá tek Z4 + 10 -ti sv ětl a DOČASNÉ SV ODILO CHARAKT ERISTIKY min.T3/W 3 XXXX XXX.X:XX,DL.XX m,ZAK ONČENÝ NÁBĚHOVÝM DÍLCEM DOČASNÉ SV ODILO CHARAKT ERISTIKY min.T3/W 3 PŘÍMÁ DL.66 m Z4 po 10 m Z4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=1 00m S 7 (3 00 ) sp od ní hra na um íst ěn a ve vý šc e m in.2,5 m na d vo zo vk ou 10 IP 21 B 15 ( 2,2m ) IP 21 B 15 ( 2,2m ) DOČASNÉ SV ODILO CHARAKT ERISTIKY min.T3/W 3 PŘÍMÁ DL.56 75 m Z4 po 10 m klín dl.=85m Z4 po 10 m klín dl.=85m V4 (0,125) pro vymezení konstantní šířk y V4 (0,12 5) dl.375 m DOČASNÉ SV ODILO CHARAKT ERISTIKY min.T3/W 3 KLÍN DL.12 m ZAKONČENÝ NÁBĚHOVÝM DÍLCEM VJEZD PR O IZS v místě přip ojení / odbo čení bude d ržena konstantní š ířka tak jak n a volné tras e v PJP (3,0 + 3,65) km 3,605 konec přejezdu km 3,525 300 m (začátek přejezdu SDP) km 3,4 15 20 m D E M O N T O V A T B 20a 6 0 B 20a 6 0 km 3,400 ZA KR ÝT / D EM ON TO VA T PLZEŇ BRNO HR.KRÁLO VÉ 0 ÚSTÍ PRAHA - CENT RUM 1 Letiště 2,0 2,0 MLA...
D10_RADONICE_-_SVÉMYSLICE_3.2.pdf (1239 kB)
S 7 A 15 E 3a 2 0 0 0 m km 11,1 70 20 00 m S 7 A 15 E 3a 2 0 0 0 m B 22 a B 22 a k m 11,7 70 26 00 m E3 a B2 2a 40 0 m E3 a B2 2a 40 0 m km 1 2,17 0 30 00 m 0,25 m 0,25 m 0,50 m V4 V2a V4 3,75 m3,75 m 0,25 m 2,50 m0,50 m 0,25 m 0,25 m0,50 m 3,50 m 3,75 m 2,75 m 0,50 m V4 V2a ŘEZ A-A´ (km 7,400) PRAHA m 2,2 ML.BOLESLAVPRAHA ML.XXXXXXXX m X,X ZX X,XX m X,00 m 3,50 m T3/W3 3,15 m 3,50 m3,90 m V 2 a ( 6 /1 2 /0,1 2 5 ) V4 0,20 m 0,25 m 1 0,5 1 0,5 km 1 0,50 0 13 30 m P O ZO R 3 PR AH A - H.P OČ ER NIC E R AD O N IC E P O ZO R 3 UZ AV ŘE N UZ AV ŘE N IP 22 IP 22 PR AH A - H.P OČ ER NIC E R AD O N IC E 0,25 m 0,25 m 0,50 m V4 V2a V4 3,75 m3,75 m 0,25 m 2,50 m0,50 m 0,25 m 0,25 m0,50 m 3,50 m 3,75 m 2,75 m 0,50 m V4 V2a ŘEZ B-B´ (km 8,700) PRAHA m 2,2 ML.XXXXXXXX XXXXX ML.XXXXXXXX m X,X ZX TX/WX X,XX m 3,50 m3,90 m V 2 a ( 6 /1 2 /0,1 2 5 ) V4 0,20 m 0,25 m 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 9,0 10 1000m M L.B O LE S LA V 10 500 m 10 ÚVALY BRANDÝS N.L ČELÁKOVICE LIB E R E C 10 ÚVALY BRANDÝS N.L ČELÁKOVICE 101 10 ÚVALY BRANDÝS N.L ČELÁKOVICE 101 9,5 1 0,0 1 0,0 10 ÚV AL Y BR AN DÝ S N.L ČE LÁ KO VIC E 10 1 10 ÚV AL Y BR AN DÝ S N.L ČE LÁ KO VIC E 10 1 24 10 P R A H A E 65 PR AH A- -H.P OČ ER NIC E 8 9,5 9,0 8,5 8,0 7,5 7,0 6,5 > 12t R A D O N IC E > 12t R A D O N IC E > 12t R A D O N IC E > 12 t R A D O N IC E > 12 t R A D O N IC E km 9,2 45 17 5 m B 20 a 10 0 B 20 a 10 0 km 9,6 00 43 0 m E 3a S 7 A 15 80 0 m E 3a S 7 A 15 80 0 m km 9,9 70 80 0 m m2,2 km 9,8 10 64 0 m km 9,1 70 0 m,z ač.Z 4 + 10 -ti sv.+ ko ne c V 1a B 20 a 80 B 20 a 80 km 9,2 70 10 0 m + za čá tek V 1a C 4c B 15 ( 2,2m ) IS 10 d B 15 ( 2,2m ) IS 10 d B 15 ( 2,2m ) IS 10 d B 15 ( 2,2m ) IS 10 d S 7 (3 00 ) sp od ní hra na um íst ěn a ve vý šc e m in.2,5 m na d vo zo vk ou 10 km 7,6 70 ZA ČÁ TE K OP RA VY 100 m B 20 a 10 0 k m 9,0 00 E 4 5 km B 20 a 10 0 km 8,0 00 E 4 4 km B 20 a 10 0 km 7,0 00 E 4 3 km km 1 0,10 0 93 0 m P O ZO R 3 PR AH A - H.P OČ ER NIC E R AD O N IC E P O ZO R 3 UZ AV ŘE N UZ AV ŘE N IP 22 IP 22 PR ...
D10_RADONICE_-_SVÉMYSLICE_3.1.pdf (1430 kB)
3,0 M L.B O LE S LA V 10 400m 3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3 PRAHA- RADO NICE -H.POČERNICE 3,5 4,0 89 41 10 LIB E R E C M L.B O LE S LA V E 65 9 BRANDÝS N.L.4,5 5,0 5,0 4,5 4,0 3,5 3,0 8 10 00 m P R A H A 10 50 0m 3 PR AH A- RA DO NI CE -H.PO ČE RN ICE 70 0 m 3 PR AH A- RA DO NI CE -H.P OČ ER NIC E 3 PR AH A- RA DO NI CE -H.P OČ ER NIC E 1 16 00 m 10 0 PL ZE Ň B R N O HR.K RÁ LO VÉ 0 ÚS TÍ N.L.10 90 0 m 1 Le tiš tě 10 0 10 0 PL ZE Ň B R N O HR.K RÁ LO VÉ 0 ÚS TÍ N.L.10 40 0 m 1 Le tiš tě 2,5 2,5 RADONICE 10 PRAHA ML.XXXXX XXX Prům.zóna XX R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t R A D O N IC E LOG.ZÓNA > 12t LO G.Z ÓN A > 12 t LO G.Z ÓN A > 12 t LO G.Z ÓN A > 12 t ML AD Á B OL ES LA V > 12 t LO G.ZÓ NA > 12 t km 3,5 25 ko ne c Z 4 + 10 -ti sv ětl a km 3,6 20 K O N E C O P R A V Y 2 0 0 m km 3,8 05 km 3,4 25 ko ne c V 1a B 20 a 10 0 km 4,9 00 E 4 1 km B 20 a 80 km 4,8 70 P R A H A - H OR NÍ P OČ ER NI CE R A D O N IC E O S A D IT u V LK P ZN E P LA TN IT D LE P P K - P R E NE BO B UD E DE MO NT OV ÁN A ZN E P LA TN IT D LE P P K - P R E IS 11 b IS 11 b ZN EP LA TN IT D LE P PK - PR E ZNEPLATNIT ZNEPLATNIT E13STAVBY VOZIDEL MIMO B24a B1 E1 3 ST AV BY VO ZID EL MI MO Z4 po 10 m ZN E P LA TN IT D LE P P K - P R E P R A H A - H OR NÍ PO ČE RN IC E R A D O N IC E IS 11 b IS 11 b P R A H A - H OR NÍ PO ČE RN IC E R A D O N IC E O S A D IT u V LK P IS 11 b IS 11 b IS11a PRAHA P R A H A - H OR NÍ PO ČE RN IC E OS AD IT N A ST OJ KU P OR TÁ LU IS 11 b R A D O N IC E IS 11 b 1 0 0 m km 3,7 05 IS 10 a IS 10 bV1a (0,125) dl.100 m vedle stáv.V2a (6/12/0,125) 6 x Z5 á 10 m Z4 po 1 8 m Z4 po 18 m Z4 po 10 m klín dl.=100m Z4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=100m v délce odročovacího pruhu zhustit Z4 po 10 m (200 m) km 3,6 05 za čá tek Z4 + 10 -ti sv ětl a m 2,2 m 2,2 B 15 (2,2m ) IS 10d B 15 (2,2m ) IS 10d m 2,2 m 2,2 400 m 400 m B 15 (2,2m ) IS 10d B 15 (2,2m ) IS 10d Z4 + 10-ti světlo běžící klín dl.=100m DOČASNÉ SVODILO CHARA...
76239-2019_Veřejná_vyhláška-stanovení_PÚP-Exit_3_a_10_z_D10,.pdf (1451 kB)
Městský úřad Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Masarykovo náměstí 1,2
250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
<br>
<br>
<br> www.brandysko.cz
epodatelna@brandysko.cz
ID datové schránky: c5hb7xy
<br>
<br> Odbor dopravy
<br> Naše čj.:
<br>
MÚBNLSB-OD-76239/2019-KENJI
<br>
Quo s.r.o <.>
<br> IČ 26487985
Křižíkova č.p.2158
<br> 256 01 BENEŠOV U PRAHY
<br>
Naše sp.zn.: OD-20650/2019-KENJI
Vyřizuje: Mgr.Bc.XXXX XXXXX
Tel.: XXX XXX XXX
E-mail: jiri.kenda@brandysko.cz
Datum: 13.08.2019
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
<br>
Opatření obecné povahy
<br>
<br>
Městský úřad Brandýs nad Labem-Stará Boleslav,Odbor dopravy,jako příslušný správní orgán podle
ustanovení § 124 odst.(6) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a změnách
některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o silničním provozu“) <,>
na základě návrhu podaného dne 29.7.2019 spol.Ouo s.r.o <.>,IČ: 26487985,se sídlem Křižíkova 2158 <,>
Benešov (dále jen „Žadatel“) a předchozího projednání s Krajským ředitelstvím policie Středočeského
kraje,Dopravní inspektorát,Územní odbor Praha venkov - VÝCHOD (dále jen „Policie“) <,>
podle ustanovení § 77,odst.1) písm.c,zákona o silničním provozu
<br>
s t a n o v í
<br>
přechodnou úpravu provozu na silnici č.III/0113 k.ú.Radonice u Prahy (738247) a silnici č.II/101
k.ú.Brandýs nad Labem (609048),z důvodu uzavírek výjezdových větví z dálnice D10 při realizaci
akce s názvem: „D10-Radonice-Svémyslice LS,oprava povrchu vozovky“.Akce je rozdělena do dvou
etap,a to s označením 2a a 2b <.>
<br>
Termín platnosti přechodné úpravy je:
Etapa 2a - od 26.8.2019 do 24.9.2019;
Etapa 2b - od 24.9.2019 do 4.10.2019 <.>
<br> Přechodná úprava provozu spočívá v umístění přechodného dopravního značení a zařízení v rozsahu
předloženého dopravně inženýrského opatření (dále jen „DIO“) odsouhlaseného policií.DIO je
nedílnou součástí opatření obecné povahy jako příloha č.1.Dopravní značení bude provedeno podle
přílohy DIO s označením situace 3.1; 3.2; 3...

Načteno

edesky.cz/d/3189075

Meta

Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz