Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.
Město Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX
se sídlem MěÚ Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX <,>
Masarykovo nám.X,X,XXX 01 Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Tajemník MěÚ Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX vyhlašuje
v souladu se zákonem č.XXX/XXXX Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů
<br> výběrové řízení
na obsazení pracovní pozice
„Vedoucí úředník/úřednice oddělení sociálního zabezpečení
odboru sociálních věcí a zdravotnictví MěÚ Brandýs nad Labem – Stará Boleslav“
- místo výkonu práce: Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,Masarykovo nám X,X
- pracovní poměr na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
- pracovní úvazek: 40 hod./týden
- platové zařazení: 10.platová třída dle nař.vlády č.564/2006 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů
- předpokládaný termín nástupu: 1.4.2016
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy a samosprávy na úseku sociálních věcí
Předpoklady
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském,magisterském nebo doktorském studijním
programu zaměřeném na sociální práci,sociální politiku,sociální pedagogiku,sociální péči,sociální
patologii,právo,speciální pedagogiku nebo vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na
sociální práci a sociální pedagogiku,sociální a humanitární práci,sociální práci,sociálně právní
činnost,charitativní a sociální činnost
- dle § 4 zák.č.312/2002 Sb.: státní občanství ČR,případně cizí státní občan s trvalým pobytem na
území ČR,starší 18 let,způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
Požadavky:
- praxe v oblasti výkonu státní správy či samosprávy na úseku sociálních věcí alespoň 1 rok
- organizační a řídící schopnosti
- aktivní a samostatný přístup k práci
- velmi dobré komunikační schopnosti
- orientace v oblasti sociální politiky a sociální práce
- schopnost samostatného řešení problémů
- administrativní dovednosti,znalost práce na PC
- řidičské oprávnění skupiny B
- flexibilita a spolehlivost
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat:
- jméno,příjmení,titul
- datum a místo narození,státní příslušnost a místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (nebo dokladu povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana)
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče,tel.kontakt
K přihlášce zájemce dále přiloží:
- strukturovaný životopis s uvedením údajů o průběhu dosavadních zaměstnání
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,u cizích státních občanů též obdobný doklad
osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový dokument nevydá <,>
doloží cizí státní občan čestným prohlášením)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení
- zájemci narozeni do 01.12.1971 musí k přihlášce doložit lustrační osvědčení dle zák.č.451/1991 Sb.<,>
ve znění pozdějších předpisů
Místo,způsob a lhůta pro podání nabídky:
- poštou na adresu: Městský úřad Brandýs nad Labem - XXXXX XXXXXXXX,Masarykovo nám.X,XXX XX
Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,podací razítko nejpozději s datem XX.XX.2016
- nebo osobně do podatelny MěÚ Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,budova radnice Masarykovo
náměstí X,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX nejpozději do XX.XX.XXXX do XX.00 hod <.>
- označení obálky: „VŘ/VEDOUCÍ OSZ“
- přihlášku nelze zasílat elektronicky
Bližší informace podá: vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví MěÚ Brandýs nad Labem – Stará
Boleslav,Mgr.XXX XXXXXX,tel.XXX XXX XXX <.>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vyhlášené výběrové řízení kdykoliv zrušit,či nevybrat žádného
z přihlášených uchazečů/uchazeček <.>
V Brandýse nad Labem – Staré Boleslavi,dne 03.02.2016
Mgr.XXXXX XXXXXXXX
tajemník MěÚ
Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav | ||
---|---|---|
14. 03. 2025 | informace účastníkům - prodloužení lhůty: Polyfunkční dům, parc.č. 2226 Brandýs nad Labem | |
14. 03. 2025 | Veřejná vyhláška - Oznámení o zahájení | |
14. 03. 2025 | Oznámení o zahájení řízení - stanoviska: veřejné osvětlení II. etapa | |
14. 03. 2025 | Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektrické energie č. 110061007405 | |
14. 03. 2025 | Stanovení PÚP - Horoušánky (IV-12-6034402) | |
...a další |