Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Česká Třebová.
INFORMACE
k zákonu č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím <,>
ve znění pozdějších předpisů
Na základě § 5 odstavce 1) výše citovaného zákona uvádíme následující údaje:
a) Informace o Městu Česká Třebová
Město Česká Třebová (dále jen město) vzniklo jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 a § 2 zákona
č.367/1990 Sb <.>,o obcích,ke dni 23.11.1990 a dle § 2 nového zákona o obcích č.128/2000 Sb <.>,ve znění
pozdějších předpisů,vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů
vyplývající,tedy je právnickou osobou ve smyslu § 118 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,(dále také
jako občanský zákoník),a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.Posláním města je zajištění veřejné
správy na svém území,případně výkon státní správy v územním obvodu,za podmínek stanovených zákony (viz
zejména hlava sedmá Ústavy ČR,§ 35 a § 61 zákona o obcích,čl.2 organizačního řádu MěÚ Česká Třebová) <.>
b) Organizační struktura Městského úřadu v České Třebové
Sídlo
Telefon
Fax
E-mail
E-podatelna
Informační centrum
Internetové stránky
Starosta města
I.místostarosta
II.místostarosta
Tajemník
<br> :
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
<br> Staré náměstí 78,Česká Třebová,560 02
465 500 111,500 114,500 115
465 531 159
epodatelna@ceska-trebova.cz
epodatelna@ceska-trebova.cz
info@ceska-trebova.cz
http:\\www.ceska-trebova.cz
XXXXXXXX XXXXXX
Ing.XXXXXXXX XXXXXXX
XXXXXXXX XXXXX
Ing.Věra Pirklová
<br> Provozní doba
<br> :
<br> pondělí
úterý
středa
čtvrtek
pátek
<br> 8.00
8.00
8.00
8.00
8.00
<br> -
<br> 11.00
11.00
11.00
11.00
11.00
<br> 12.00
12.00
12.00
12.00
12.00
<br> -
<br> 17.00
15.00
17.00
15.00
14.00
<br> Výkon některých činností je zajišťován mimo hlavní budovu městského úřadu:
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> :
:
<br> Habrmanova ulice 1642,Česká Třebová
Podbranská ulice 2043,Česká Třebová
<br> Odbory městského úřadu:
KANCELÁŘ TAJEMNÍKA
<br> tajemnice Ing.Věra Pirklová
<br> (1) Kancelář tajemníka
a)
b)
c)
d)
e)
f)
<br> asistentka XXXX XXXXXXX
vede evidenci právních a vnitřních předpisů města <,>
zajišťuje evidenci,archivaci a půjčování Sbírek zákonů ČR a Věstníků právních předpisů
Pardubického kraje zaměstnancům úřadu a občanům k nahlédnutí <,>
vede evidenci stížností a petic adresovaných orgánům města <,>
vede evidenci stížností řešených dle ustanovení § 175 správního řádu <,>
vede evidenci písemných žádostí o poskytnutí informací včetně jejich vyřízení a přípravy výroční
zprávy za předcházející kalendářní rok podle zákona o svobodném přístupu k informacím <,>
zajišťuje obstarávání záležitostí spojených s úřední činností tajemníka městského úřadu,eviduje
korespondenci a jiné písemnosti tajemníka a dle jeho pokynů vyřizuje korespondenci tajemníka <,>
<br> 1
<br> g)
<br> h)
i)
<br> ve spolupráci s tajemníkem zabezpečuje plnění povinností zaměstnavatele ve vztahu ke zvláštní
odborné způsobilosti pracovníků úřadu a zabezpečuje jejich vzdělávání podle zákona o úřednících
ÚSC <,>
vyhotovuje a rozesílá zápisy z porad vedení <,>
vykonává funkci spisového uzlu pro třídění došlé pošty v rámci kanceláře tajemníka <.>
<br> Kancelář tajemníka v oblasti přenesené působnosti provádí činnosti podle zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování
shody opisů nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon
o ověřování),ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> (2) Sekretariát
a)
b)
c)
d)
e)
f)
g)
h)
i)
<br> j)
k)
l)
m)
n)
o)
p)
<br> zajišťuje obstarávání záležitostí spojených s úřední činností starosty a místostarostů <,>
eviduje korespondenci a jiné písemnosti starosty a místostarostů <,>
podle pokynů vyřizuje korespondenci starosty a místostarostů <,>
podle pokynů organizuje úřední schůzky a jednání starosty a místostarostů <,>
podle pokynů zpracovává program pro zasedání zastupitelstva a schůze rady <,>
spolupracuje při přípravě zasedání zastupitelstva a schůzí rady,především při kompletaci a rozesílání
podkladů pro tato jednání <,>
zajišťuje vyhotovení listiny přítomných na zasedání rady a zastupitelstva <,>
zabezpečuje přípravu zasedání zastupitelstva a schůzí rady,především kompletuje a rozesílá podklady
pro tato jednání <,>
vyhotovuje zápisy ze zasedání zastupitelstva a schůzí rady,vyhotovuje a rozesílá usnesení
zastupitelstva a rady,vede archiv písemností souvisejících se zasedáními zastupitelstva a schůzemi
rady <,>
vede evidenci usnesení rady <,>
vede aktuální evidenci komisí zřízených radou města <,>
vede evidenci usnesení zastupitelstva a sleduje plnění termínů uložených úkolů <,>
vede evidenci výborů zřízených zastupitelstvem města (včetně osadních výborů) <,>
vede evidenci městem uzavřených smluv a zajišťuje jejich uložení včetně příloh a průvodního listu na
serveru <,>
zajišťuje organizaci slavnostních akcí při příležitosti významných návštěv a událostí významných pro
Město Česká Třebová <,>
vede a zpracovává pamětní knihu města a oddělené pamětní knihy pro jednotlivá partnerská města <.>
<br> (3) Oddělení personální a m...
Načteno
Meta
Prodej EIA Jednání zastupitelstva Územní plánování
Další dokumenty od Město Česká Třebová | ||
---|---|---|
07. 10. 2021 | Oznámení o přerušení dodávky el. energie | |
07. 10. 2021 | Pozvánka na jednání Zastupitelstva města Česká Třebová na pondělí 25.10.2021 | |
05. 10. 2021 | Záměr výpůjčky pozemku ppč. 644/5 v k.ú. a obci Česká Třebová | |
05. 10. 2021 | Záměr pachtu pozemku ppč. 384/1 v k.ú. Lhotka u České Třebové a záměr uzavřít dodatek č. 1 ke smlouvě o nájmu pozemků ppč. 2627/1 a ppč. 2627/2 v k.ú. Česká Třebová | |
05. 10. 2021 | Oznámení o přerušení dodávky el. energie | |
...a další |