Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
přijme
do pracovního poměru na dobu určitou do 31.12.2023 zaměstnance/zaměstnankyni na pozici
koordinátor a administrátor ITI
s místem výkonu práce: Kancelář strategie města MMB
(inzerát č.011/2016)
Charakteristika pozice:
Koordinátor a administrátor ITI se podílí na naplňování integrované strategie,za svoji činnost
je odpovědný Manažerovi ITI.Úzce spolupracuje s koordinátorem územní spolupráce,který
je v kontaktu s jednotlivými nositeli integrovaných projektů v rámci ITI.Svolává a připravuje
podklady pro jednání tematických pracovních skupin,vyhotovuje zápisy z jednání,vytváří a
předává Manažerovi ITI výstupy z pracovních skupin pro jednání Řídícího výboru včetně
formulace doporučení pro Řídicí výbor ITI.Podílí se na nastavování specifických výzev pro
ITI.Vede průběžnou agendu pro přípravu pravidelných zpráv o realizaci ITI,podílí se na
průběžném vyhodnocování strategie ITI a pravidelných monitorovacích zpráv vč.sledování
termínů pro předkládání zpráv a průběžné administrace.Orientuje se v oblasti regionálního
rozvoje a strategického plánování,operačních programů financovaných z ESIF,zná základy
projektového řízení.Vykonává nestereotypní a zodpovědnou práci,která vytváří příležitost
k seberealizaci a osobnímu růstu,pracuje v příjemném pracovním prostředí v centru Brna <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Ing.XXXX XXXXXXX,manažer ITI a strategických projektů Kanceláře strategie města <,>
tel.č.: 542 172 058 <.>
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 - platový tarif dle započtené
praxe od 17.870,- Kč do 26.870,- Kč + příplatky podle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu <,>
orientace v regionální politice ČR a politikách EU se zaměřením na urbánní agendu <,>
dobré komunikační a organizační schopnosti <,>
pečlivost,důslednost,spolehlivost,zaměření na detail <,>
schopnost stanovit si priority a dodržovat termíny <,>
schopnost samostatného jednání,vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,odolnost
vůči stresu <,>
znalost programů MS Word,MS Excel,MS Powerpoint,MS Sharepoint <.>
Dále výhodou:
praktické zkušenosti se systémem Benefit/Monit/MS2014+,konkrétně s administrací
projektů (monitorovací zprávy,žádosti o platbu,apod.) <,>
zkušenosti s tvorbou a realizací projektů spolufinancovaných ze Strukturálních fondů a
s nimi spojenou administrativou <,>
zkušenosti s organizací workshopů a konferencí <,>
zkušenosti se spoluprací se zástupci místní samosprávy,neziskových organizací
i podnikatelských subjektů <,>
<br>
<br> nadšení a motivace pro práci v oblasti regionálního rozvoje Brněnské metropolitní oblasti <,>
znalost principů veřejné správy a samosprávy <,>
všeobecný přehled <,>
schopnost a chuť učit se novému <.>
<br> Termín nástupu: ihned po ukončení výběru
Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zašlete do 12.února 2016 (včetně)
na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 BRNO
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběr kdykoliv v jeho průběhu <.>
Oznámení vyvěšeno dne: 28.1.2016
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - Horova 12 | |
11. 07. 2025 | půdní vestavba Štolcova č.p. 201/11, Černovice | |
11. 07. 2025 | rozhodnutí ve zrychleném řízení: Automedia, Ambulance Lesná | |
11. 07. 2025 | Stanovení VPS na ul. Mácova 3 | |
11. 07. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Pod nemocnicí (obousměrný provoz na PK) | |
...a další |