Obec Krasov - Schválený závěrečný účet 2018 - 1.část

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Krasov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zpráva auditu 2018.pdf
KRAJSKÝ ÚŘAD
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Odbor podpory korporátního řízení a kontroly
28.října 117,702 18 Ostrava
<br>
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu
<br>
tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha
<br>
<br> fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800
ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz
<br>
<br> KUMSX022U7JT
<br>
<br>
<br>
<br> Zpráva
<br> o výsledku přezkoumání hospodaření obce Krasov <,>
IČ 00296121 za rok 2018
<br>
<br>
Na základě písemné žádosti ze dne 26.6.2018 provedla kontrolní skupina ve složení:
<br>
Kontrolní skupina Funkce Pověření č <.>
Identifikační
<br> karta č <.>
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX kontrolor pověřený řízením XXX/XX/XXXX XXXX
Ing.XXXXX XXXXXXXXXXX kontrolor XXX/XX/XXXX XXXX
<br>
dne X.X.2019 přezkoumání hospodaření obce k datu 31.12.2018,místem provedení přezkoumání
hospodaření byl Obecní úřad Krasov <.>
<br>
Kontrolní úkon,jímž bylo přezkoumání zahájeno:
<br> - doručení oznámení o zahájení přezkoumání hospodaření za rok 2018 dne 25.10.2018 <.>
<br>
Poslední kontrolní úkon předcházející vyhotovení zprávy:
<br> - rekapitulace provedeného přezkoumání se zástupci obce dne 6.3.2019 <.>
<br>
Zástupci územního celku přítomni při realizaci přezkoumání hospodaření:
<br> - XXXXXX XXXXXXXX,starostka
- XXXXX XXXXXXXXXX,účetní
<br>
Přezkoumání hospodaření obce za rok 2018 bylo provedeno v rozsahu stanoveném zákonem č.420/2004 Sb.<,>
o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších
předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) a v návaznosti na dílčí přezkoumání hospodaření vykonané dne
7.11.2018 <.>
<br> Čj.: MSK 36179/2019
<br> Sp.zn.:
KON/19909/2018/Sam
113.1 V10
<br>
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX
Telefon: XXX XXX XXX
Fax: XXX XXX XXX
E-mail: posta@msk.cz
<br>
<br>
Čj.: MSK 36179/2019 Sp.zn.: KON/19909/2018/Sam
<br>
<br>
2/10
tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní ...
dílčí zpráva 2018.pdf
KRAJSKÝ ÚŘAD
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Odbor podpory korporátního řízení a kontroly
28.října 117,702 18 Ostrava
<br>
<br>
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu
<br>
<br>
tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha
<br>
fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800
ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz
<br>
<br>
<br> KUMSX0211AC5
<br>
<br>
<br>
Zápis
<br> o výsledku dílčího přezkoumání hospodaření obce Krasov <,>
IČ 00296121 v roce 2018
<br>
<br> Na základě písemné žádosti ze dne 26.6.2018 provedla kontrolní skupina ve složení:
<br>
Jméno,příjmení Funkce Pověření č <.>
Identifikační
<br> karta č <.>
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX kontrolor pověřený řízením XXX/XX/XXXX XXXX
Ing.XXXXX XXXXXXXXXXX kontrolor XXX/XX/XXXX XXXX
<br>
<br>
dne X.11.2018 dílčí přezkoumání hospodaření obce k datu 30.9.2018,místem provedení přezkoumání
hospodaření byl Obecní úřad Krasov <.>
<br> Přezkoumání bylo zahájeno v souladu s § 5 odst.3 zákona č.420/2004 Sb.doručením oznámení dne
25.10.2018 <.>
<br>
Zástupci územního celku přítomni při realizaci dílčího přezkoumání hospodaření:
- XXXXXX XXXXXXXX,starostka
- XXXXX XXXXXXXXXX,účetní
<br>
Dílčí přezkoumání hospodaření obce v roce 2018 bylo provedeno v rozsahu stanoveném zákonem
č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí <,>
ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Čj.: MSK 160818/2018
<br> Sp.zn.:
KON/19909/2018/Sam
113.1 V10
<br>
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX
Telefon: XXX XXX XXX
Fax: XXX XXX XXX
E-mail: posta@msk.cz
<br>
<br>
<br> Čj.: MSK 160818/2018 Sp.zn.: KON/19909/2018/Sam
<br>
<br>
2/7
tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha
<br>
fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800
ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz
<b...
inventarizační zpráva 2018.doc
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2018
Obec: KRASOV
IČ: 00296121
Datum zpracování: 4.1.2019
Datum zahájení inventarizace: 7.12.2018
Datum ukončení inventarizace: 15.1.2019
Den,ke kterému byla inventarizace provedena: 31.12.2018
1.Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovaly v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly <.>
<br> Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy <.>
<br> 1.2.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
<br> Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> 1.3.Proškolení členů inventarizační komise
<br> Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 28.11.2018,přítomni byli všichni členové.Součásti školení byly i zásady o dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přijatých opatření.Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
<br> Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
<br> Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek dle data provedení prvotních inventur a byly zpracovány rozdílové inventury na přírůstky a úbytky včetně vypořádaných inventarizačních rozdílů do data inventarizační zprávy <.>
2.Výsledek inventarizace
<br> Účet
Název účtu
Zjištěný stav
Účetní stav
Rozdíl
<br> 018
drobný dlouhod.nehm.majetek
65778,00
65778,00
0,00 Kč
<br> 078
opr...
Protokol o schvalování účetní závěrky 2018.doc
Účetní jednotka
<br> Název: OBEC Krasov
Sídlo: Krasov 29,Krasov,PSČ 793 94
IČ: 00296121
Právní norma: ÚSC
<br> Předmět podnikání: hlavní činnost
<br> Protokol o schvalování účetní závěrky za rok 2018
Identifikace schvalované účetní závěrky:
Účetní závěrka k 31.12.2017
Za účetní jednotku: Obec Krasov
Krasov 29
IČ 00296121
Datum rozhodování o schválení účetní závěrky: 16.5.2019
Předložené podklady pro schválení účetní závěrky:
<br> Výkaz hodnocení plnění rozpočtu k 31.12.2018
Rozvaha k 31.12.2018
Výkaz zisku a ztráty k 31.12.2018
Příloha k 31.12.2018
Inventarizační zpráva k 31.12.2018
Předkladatel podkladů: účetní obce,XXXXX XXXXXXXXXX
Identifikace osob rozhodujících o schválení účetní závěrky dle §XX odst.2,písm.b) zákona
<br> č.128/2000 Sb <.>,o obcích:
Zastupitelé obce Krasov,přítomní při schvalování účetní závěrky:
XXXXXXXX XXXXXXXX
Vojtěch Bajcar
XXXXXXXXX XXXX
Petr Jelínk
XXXXX XXXXXXXX
XXXXXX XXXXXXX
Bc.XXXXXX XXXXXXXX
~ X ~
Výrok o schválení účetní závěrky:
Zastupitelstvo obce účetní závěrku za rok 2018 schvaluje <.>
Vyjádření účetní jednotky k výroku:
<br> Zastupitelstvo rozhodlo,že schvalovaná účetní závěrka poskytuje v rozsahu skutečností posuzovaných podle § 4 vyhlášky č.220/2013 Sb.věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví
a finanční situace obce Krasov.Schvalovací orgán v průběhu celého roku prostřednictvím
<br> správně prováděné předběžné a průběžné finanční kontroly efektivně posuzoval rizika a
možné ztráty v hospodaření,které mohly v průběhu roku účetní jednotku ovlivnit  a tím omezil vznik problémů,které by vedly k neschválení účetní závěrky <.>
Vyjádření účetní obce k výroku o schválení účetní závěrky:
Účetní akceptovala schválení účetní závěrky bez připomínek <.>
<br> Za účetní jednotku:
<br> XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX ………………………………….<.>
<br>
<br>
<br> podpis
<br> ~ 2 ~
schválený závěrečný účet.pdf
Obec Krasov Návrh závěrečného účtu za rok 2018
<br> KEO-W 1.11.273 Strana 1/11
<br> Obec Krasov
<br>
<br>
Schválený závěrečný účet za rok 2018 na zasedání
<br> dne 16.5.2019
sestavený ke dni 31.12.2018
<br>
<br>
<br> Údaje o organizaci
<br> Název Obec Krasov
<br> Adresa Krasov
<br> 79394 Krasov
<br> IČ 00296121
<br> Právní forma Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br>
<br>
<br> Kontaktní údaje
<br> Telefon 554 645 922
<br> E-mail obec.krasov@tiscali.cz
<br>
<br>
<br> Doplňující údaje o organizaci
<br>
<br>
<br> Obsah návrhu závěrečného účtu
<br> I.Rozpočtové hospodaření - detailně
<br> Rozpočtové hospodaření - sumárně
<br> Plnění běžných výdajů dle paragrafů
<br> II.Investiční a neinvestiční transfery ke státnímu rozpočtu
<br> Investiční a neinvestiční transfery k ostatním rozpočtům
<br> III.Majetek
<br> IV.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Krasov za rok 2018
<br> V.Finanční hospodaření zřízených organizací a jejich hospodaření
<br> VI.Tvorba a použití peněžních fondů
<br> VII.Přehled poskytnutých příspěvků a dotací
<br>
<br>
<br> Obec Krasov Návrh závěrečného účtu za rok 2018
<br> KEO-W 1.11.273 Strana 2/11
<br>
<br> Rozpočtové hospodaření dle tříd - detailně
<br> P Ř Í J M Y
<br>
<br>
<br> Položka Skutečnost
Rozpočet
<br> schválený
%
<br> Rozpočet
<br> upravený
% Rozdíl
<br> Třída 1 DAŇOVÉ PŘÍJMY Skutečnost schválený % upravený % Rozdíl
<br> 1111
Daň z příjmů fyzických osob placená
<br> plátci
1328091.20 1130000.00 117.53 1330000.00 99.86 1908.80
<br> 1112
Daň z příjmů fyzických osob placená
<br> poplatníky
31264.39 25000.00 125.06 25000.00 125.06 -6264.39
<br> 1113
Daň z příjmů fyzických osob vybíraná
<br> srážkou
123491.97 115000.00 107.38 115000.00 107.38 -8491.97
<br> 1121 Daň z příjmů právnických osob 1133761.35 1200000.00 94.48 1200000.00 94.48 66238.65
<br> 1122 Daň z příjmů právnických osob za obce 320150.00 1470000.00 21.78 1470000.00 21.78 1149850.00
<br> 1211 Daň z přidané hodnoty 2791383.77 2300000.00 121.36 2900000.00 96.25 10...

Načteno

edesky.cz/d/3102157

Meta

Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Volby   Prodej   Prodej   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Volby   Rozpočet   Rozpočet   Prodej   Pronájem   Rozpočet   Volby  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Krasov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz