Obec Habrovany (Ústí nad Labem) - Schválená účetní závěrka obce Habrovany 2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Habrovany (Ústí nad Labem).


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Vykaz zisku a ztrat
V Ý K A Z Z I S K U A Z T R Á T Y
<br> ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVNÉ CELKY,SVAZKY OBCÍ,REGIONÁLNÍ RADY REGIONŮ SOUDRŽNOSTI
<br> sestavený k 31.12.2018
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> Obec Habrovany; IČO 00832201; Habrovany 48,400 02 Habrovany
<br> Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br> Okamžik sestavení: 8.2.2019 v 11:36
<br> Předmět činnosti:
<br> Název položky účet MinuléBěžné
<br> Hlavní činnost Hospodářská
činnost
<br> Hospodářská
činnost
<br> Hlavní činnost
<br> 1 2 43
<br> ÚČETNÍ OBDOBÍ
<br> A.N Á K L A D Y C E L K E M 2 313 235,27 1 640 249,37
<br> I.Náklady z činnosti 2 148 528,77 1 618 919,87
<br> 1.Spotřeba materiálu 60 327,00501 20 089,40
<br> 2.Spotřeba energie 75 585,00502 80 384,00
<br> 3.Spotřeba jiných neskladovatelných dodávek 15 492,00503 15 415,00
<br> 4.Prodané zboží 504
<br> 5.Aktivace dlouhodobého majetku 506
<br> 6.Aktivace oběžného majetku 507
<br> 7.Změna stavu zásob vlastní výroby 508
<br> 8.Opravy a udržování 418 181,86511 104 177,00
<br> 9.Cestovné 2 674,00512 5 332,00
<br> 10.Náklady na reprezentaci 12 481,00513 22 319,00
<br> 11.Aktivace vnitroorganizačních služeb 516
<br> 12.Ostatní služby 379 661,91518 371 612,47
<br> 13.Mzdové náklady 640 808,00521 555 295,00
<br> 14.Zákonné sociální pojištění 64 224,00524 55 286,00
<br> 15.Jiné sociální pojištění 610,00525 506,00
<br> 16.Zákonné sociální náklady 527
<br> 17.Jiné sociální náklady 528
<br> 18.Daň silniční 531
<br> 19.Daň z nemovitostí 532
<br> 20.Jiné daně a poplatky 538
<br> 22.Smluvní pokuty a úroky z prodlení 541
<br> 23.Jiné pokuty a penále 542
<br> 24.Dary a jiná bezúplatná předání 162 910,00543 117 802,00
<br> 25.Prodaný materiál 544
<br> 26.XXXXX a škody XXX
<br> XX.Tvorba fondů XXX
<br> 28.Odpisy dlouhodobého majetku 227 600,00551 212 700,00
<br> 29.Prodaný dlouhodobý nehmotný majetek 552
<br> 30.Prodaný dlouhodobý hmotný majetek 553
<br> 31.Prodané pozemky 554
<br> 32.Tvorba a zúčtování rezerv 555
<br> 33.Tvorba a zúčtování opravných polože...
Rozvaha
R O Z V A H A
<br> sestavená k 31.12.2018
<br> Obec Habrovany; IČO 00832201; Habrovany 48,400 02 Habrovany
<br> ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVNÉ CELKY,SVAZKY OBCÍ,REGIONÁLNÍ RADY REGIONŮ SOUDRŽNOSTI
<br> Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> Okamžik sestavení: 8.2.2019 v 11:36
<br> Předmět činnosti:
<br> BĚŽNÉNázev položky
MINULÉ
<br> BRUTTO KOREKCE NETTO
<br> 41 2 3
<br> ÚČETNÍ OBDOBÍ
<br> SU
<br> A K T I V A C E L K E M 3 112 038,98 12 333 605,6915 445 644,67 11 548 442,28
<br> A.Stálá aktiva 3 112 038,98 5 474 938,758 586 977,73 5 701 812,75
<br> I.Dlouhodobý nehmotný majetek 403 098,00 149 494,00552 592,00 174 848,00
<br> 1.Nehmotné výsledky výzkumu a vývoje 012
<br> 2.Software 013
<br> 3.Ocenitelná práva 014
<br> 4.Povolenky na emise a preferenční limity 015
<br> 5.Drobný dlouhodobý nehmotný majetek 142 008,00142 008,00018
<br> 6.Ostatní dlouhodobý nehmotný majetek 261 090,00 52 410,00313 500,00 77 764,00019
<br> 7.Nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek 97 084,0097 084,00 97 084,00041
<br> 8.Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek 051
<br> 9.Dlouhodobý nehmotný majetek určený k prodeji 035
<br> II.Dlouhodobý hmotný majetek 2 708 940,98 4 142 444,756 851 385,73 4 343 964,75
<br> 1.Pozemky 747 137,20747 137,20 747 137,20031
<br> 2.Kulturní předměty 032
<br> 3.Stavby 1 852 877,00 3 060 232,554 913 109,55 3 211 036,55021
<br> 4.Samostatné hmot.movité věci a soubory hmot.movitých věcí 138 665,00 277 315,00415 980,00 328 757,00022
<br> 5.Pěstitelské celky trvalých porostů 025
<br> 6.Drobný dlouhodobý hmotný majetek 717 398,98717 398,98028
<br> 7.Ostatní dlouhodobý hmotný majetek 029
<br> 8.Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek 57 760,0057 760,00 57 034,00042
<br> 9.Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek 052
<br> 10.Dlouhodobý hmotný majetek určený k prodeji 036
<br> III.Dlouhodobý finanční majetek 0,00 1 183 000,001 183 000,00 1 183 000,00
<br> 1.Majetkové účasti v osobách s rozhodujícím v...
Protokol ucetni zaverka 2018
PROTOKOL O SCHVALOVÁNÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY ZA ROK 2018
<br>
<br> Zastupitelstvo obce Habrovany schvaluje dle ustanovení § 84 odst.2 písm <.>
<br> b) zákona o obcích účetní závěrku roku 2018 včetně výsledku hospodaření <.>
<br>
<br> Obec Habrovany
<br> IČ 832201
<br> Projednáno zastupitelstvem obce Habrovany dne 18.6.2019
<br> Členové zastupitelstva obce vycházeli při schvalování účetní závěrky z účetních výkazů sestavených
<br> k rozvahovému dni 31.12.2018 - Rozvaha,Výkaz zisků a ztráty a Příloha,Inventarizační zprávy <,>
<br> zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření a zpráv z vnitřních finančních kontrol <.>
<br> Účetnictví za rok 2018 poskytuje věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace obce <.>
<br> Výsledek hospodaření obce za rok 2018 činí 635 938,27 Kč <.>
<br>
<br> Záznam o hlasování : pro 4,proti 0,omluveni: 1
<br> Pro: Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková,XXXXX XXXXXXXX,XXXXX XXXXXXXXXX,XXXX XXXXX
<br>
<br> Proti: X
<br>
<br> Zdržel se: 0
<br>
<br> Přehlasovaní členové připojují/nepřipojují písemné odůvodnění <.>
<br>
<br> Účetní závěrka za rok 2018 byla schválena DNE 18.6.2019
Protokol ucetni zaverka 2018
PROTOKOL O SCHVALOVÁNÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY ZA ROK 2018
<br> Zastupitelstvo obce Habrovany schvaluje dle ustanovení § 84 odst.2 písm.b) zákona o obcích účetní závěrku roku 2018 včetně výsledku hospodaření <.>
<br> Obec Habrovany
IČ 832201
Projednáno zastupitelstvem obce Habrovany dne 18.6.2019
Členové zastupitelstva obce vycházeli při schvalování účetní závěrky z účetních výkazů sestavených k rozvahovému dni 31.12.2018 - Rozvaha,Výkaz zisků a ztráty a Příloha,Inventarizační zprávy,zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření a zpráv z vnitřních finančních kontrol <.>
Účetnictví za rok 2018 poskytuje věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace obce <.>
Výsledek hospodaření obce za rok 2018 činí 635 938,27 Kč <.>
<br> Záznam o hlasování : pro 4,proti 0,omluveni: 1
Pro: Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková,XXXXX XXXXXXXX,XXXXX XXXXXXXXXX,XXXX XXXXX
<br> Proti: X
<br> Zdržel se: X
<br> Přehlasovaní členové připojují/nepřipojují písemné odůvodnění <.>
<br> Účetní závěrka za rok 2018 byla schválena DNE 18.6.2019
Priloha
ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVNÉ CELKY,SVAZKY OBCÍ,REGIONÁLNÍ RADY REGIONŮ SOUDRŽNOSTI
<br> P Ř Í L O H A
<br> sestavena k 31.12.2018
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> Obec Habrovany; IČO 00832201; Habrovany 48,400 02 Habrovany
<br> Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br> Okamžik sestavení: 3.2.2019 v 12:50
<br> Předmět činnosti:
<br> A.1.Informace podle § 7 odst.3 zákona
<br> A.2.Informace podle § 7 odst.4 zákona
<br> A.3.Informace podle § 7 odst.5 zákona
<br> Způsob zaokrouhlování :
Nákladové a výnosové účty jsou v Kč,přesně na 2 des.místa.Z těchto položek se sestaví výkaz Zisku a ztráty <.>
Výsledek,tj.součet výsledku hospodaření hlavní a hospodářské činnost se přenese do Rozvahy,kde jsou jednotlivé položy
poté
sečteny do součtových řádků <.>
Při zpracování výkazu Příloha se hodnoty některých položek porovnávají na předem zpracovaný výkaz Rozvaha <.>
Teprve potom se výkaz sestaví a vytvoří součtové řádky <.>
U výkazu Rozvaha je případný rozdíl mezi aktivy a pasivy umístěn k účtů: 378 nebo 379
<br>
<br> BĚŽNÉ MINULÉ
<br> Ú Č E T N Í O B D O B Í
SU
<br> Číslo Název
<br> P O L O Ž K A
<br> A.4.Informace podle § 7 odst.5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů
<br> P.I.Majetek a závazky účetní jednotky 0,000,00
<br> 1.Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek 901
<br> 2.Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek 902
<br> 3.Vyřazené pohledávky 905
<br> 4.Vyřazené závazky 906
<br> 5.Ostatní majetek 909
<br> P.II.Krátk.podm.pohl.z transferů a krátk.podm.závazky z transferů 0,000,00
<br> 1.Krátk.podm.pohledávky z předfinancování transferů 911
<br> 2.Krátk.podm.závazky z předfinancování transferů 912
<br> 3.Krátk.podm.pohledávky ze zahraničních transferů 913
<br> 4.Krátk.podm.závazky ze zahraničních transferů 914
<br> 5.Ostatní krátk.podm.pohledávky z transferů 915
<br> 6.Ostatní krátk.podm.závazky z transferů 916
<br> P.III.Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou 0,000,00
<br> 1.Krátk.podm.pohl.z důvodu úpl.užívání majetku jinou osobou...
9.Zprava financniho vyboru 4.Q.2018
Zpráva finančního výboru z kontroly hospodaření obce
<br> za 4.čtvrtletí 2018
<br>
<br> Provedené dne 08.01.2019
<br> Kontrola zahájena v 18:00 hodin
<br> Ukončena v 19:00 hodin
<br>
<br> Přítomni : Starostka obce Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková <,>
<br> Předseda finančního výboru XXXX XXXXX
<br> člen finančního výboru XXXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru XXXXX XXXXXXXXXX
<br>
<br> Pokladní doklady k XX.XX.2018
<br> Pokladní kniha k 31.12.2018
<br> Bankovní výpisy k 31.12.2018 z běžného účtu vedeného u KB a účtu vedeného u České národní banky
<br> Přijaté faktury k 31.12.2018
<br>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladny.Hotovost dle výčetky souhlasí ke dni 31.12.2018 na pokladní
<br> knihu v částce 0,- CZK <.>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladních dokladů za říjen-prosinec 2018 <.>
<br> Předloženy bankovní výpisy za období 1.10.2018 až 31.12.2018
<br>
<br> Zůstatek na účtu u KB běžný účet k 31.12.2018 3 559 308,64 CZK
<br> Zůstatek na účtu KB spořicí účet k 31.12.2018 1 503 264,89 CZK
<br> Zůstatek na účtu u ČNB běžný účet k 31.12.2018 1 753 355,44 CZK
<br>
<br> Předložen výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu územních samosprávných celků,provedena kontrola
<br> plnění rozpočtu.Bez výhrad <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vyjádření ke kontrole
<br> Starostka obce
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXX XXXXX
<br> Starostka obce předseda finančního výboru
<br>
<br>
<br>
<br> XXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXXXXX
<br> člen finančního výboru člen finančního výboru
<br>
<br>
<br> Finanční výbor souhlasí se zprávou z provedené kontroly hospodaření za 4.Q.2018 a pověřuje
<br> předsedu předložením zprávy zastupitelům <.>
<br>
<br> Zpráva z kontroly projednána dne 08.01.2019
8. Zprava financniho vyboru 3.Q.2018
Zpráva finančního výboru z kontroly hospodaření obce
<br> za 3.čtvrtletí 2018
<br>
<br> Provedené dne 18.10.2018
<br> Kontrola zahájena v 18,30 hodin
<br> Ukončena v 19,00 hodin
<br>
<br> Přítomni : Starostka obce Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková <,>
<br> Předseda finančního výboru XXXXX XXXXXXXX <,>
<br> člen finančního výboru XXXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru XXXXX XXXXXXX
<br>
<br> Pokladní doklady k XX.X.2018
<br> Pokladní kniha k 30.9.2018
<br> Bankovní výpisy k 30.9.2018 z běžného účtu vedeného u KB a účtu vedeného u České národní banky
<br> Přijaté faktury k 30.9.2018
<br>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladny.Hotovost dle výčetky souhlasí ke dni 30.9.2018 na pokladní
<br> knihu v částce 21 641,- CZK <.>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladních dokladů za červanec-září 2018 <.>
<br> Předloženy bankovní výpisy za období 1.7.2018 až 30.9.2018
<br>
<br> Zůstatek na účtu u KB běžný účet k 30.9.2018 3 554 926,55 CZK
<br> Zůstatek na účtu KB spořicí účet k 30.9.2018 1 503 227,31 CZK
<br> Zůstatek na účtu u ČNB běžný účet k 27.9.2018 1 652 388,64 CZK
<br>
<br> Předložen výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu územních samosprávných celků,provedena kontrola
<br> plnění rozpočtu.Bez výhrad <.>
<br>
<br>
<br> Vyjádření ke kontrole
<br> Starostka obce
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXXX
<br> Starostka obce předseda finančního výboru
<br>
<br>
<br>
<br> XXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru člen finančního výboru
<br>
<br>
<br> Finanční výbor souhlasí ze zprávou z provedené kontroly hospodaření za 2.Q.2018 a pověřuje
<br> předsedu předložením zprávy zastupitelům <.>
<br>
<br> Zpráva z kontroly projednána dne 29.10.2018
7. Zprava financniho vyboru 2.Q.2018
Zpráva finančního výboru z kontroly hospodaření obce
<br> za 2.čtvrtletí 2018
<br>
<br> Provedené dne 18.7.2018
<br> Kontrola zahájena v 17,30 hodin
<br> Ukončena v 18,10 hodin
<br>
<br> Přítomni : Starostka obce Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková <,>
<br> Předseda finančního výboru XXXXX XXXXXXXX <,>
<br> člen finančního výboru XXXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru XXXXX XXXXXXX
<br>
<br> Pokladní doklady k XX.X.2018
<br> Pokladní kniha k 30.6.2018
<br> Bankovní výpisy k 30.6.2018 z běžného účtu vedeného u KB a účtu vedeného u České národní banky
<br> Přijaté faktury k 30.6.2018
<br>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladny.Hotovost dle výčetky souhlasí ke dni 30.6.2018 na pokladní
<br> knihu v částce 34 860,- CZK <.>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladních dokladů za duben až červen 2018 <.>
<br> Předloženy bankovní výpisy za období 1.4.2018 až 30.6.2018
<br>
<br> Zůstatek na účtu u KB běžný účet k 30.6.2018 3 292 498,37 CZK
<br> Zůstatek na účtu KB spořicí účet k 30.6.2018 1 503 039,45 CZK
<br> Zůstatek na účtu u ČNB běžný účet k 29.6.2018 1 652 417,84 CZK
<br>
<br> Předložen výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu územních samosprávných celků,provedena kontrola
<br> plnění rozpočtu.Bez výhrad <.>
<br>
<br>
<br> Vyjádření ke kontrole
<br> Starostka obce
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXXX
<br> Starostka obce předseda finančního výboru
<br>
<br>
<br>
<br> XXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru člen finančního výboru
<br>
<br>
<br> Finanční výbor souhlasí ze zprávou z provedené kontroly hospodaření za 2.Q.2018 a pověřuje
<br> předsedu předložením zprávy zastupitelům <.>
<br>
<br> Zpráva z kontroly projednána dne 23.7.2018
6. Zprava financniho vyboru 1.Q.2018
Zpráva finančního výboru z kontroly hospodaření obce
<br> za 1.čtvrtletí 2018
<br>
<br> Provedené dne 18.4.2018
<br> Kontrola zahájena v 18,00 hodin
<br> Ukončena v 18,50 hodin
<br>
<br> Přítomni : Starostka obce XXXX XXXXXXXXXX Lésková <,>
<br> Předseda finančního výboru XXXXX XXXXXXXX <,>
<br> člen finančního výboru XXXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru XXXXX XXXXXXX
<br>
<br> Pokladní doklady k XX.X.2018
<br> Pokladní kniha k 31.3.2018
<br> Bankovní výpisy k 31.3.2018 z běžného účtu vedeného u KB a účtu vedeného u České národní banky
<br> Přijaté faktury k 31.3.2018
<br>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladny.Hotovost dle výčetky souhlasí ke dni 31.3.2018 na pokladní
<br> knihu v částce 8 921,- CZK <.>
<br> Provedena fyzická kontrola pokladních dokladů za leden až březen 2018 <.>
<br> Předloženy bankovní výpisy za období 1.1.2018 až 31.3.2018
<br>
<br> Zůstatek na účtu u KB běžný účet k 31.3.2018 3 071 037.80 CZK
<br> Zůstatek na účtu KB spořicí účet k 31.3.2018 1 502 964,30 CZK
<br> Zůstatek na účtu u ČNB běžný účet k 29.3.2018 1 607 452,64 CZK
<br>
<br> Předložen výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu územních samosprávných celků,provedena kontrola
<br> plnění rozpočtu.Bez výhrad <.>
<br>
<br>
<br> Vyjádření ke kontrole
<br> Starostka obce
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXXX
<br> Starostka obce předseda finančního výboru
<br>
<br>
<br>
<br> XXXXXX XXXXXXX XXXXX XXXXXXX
<br> člen finančního výboru člen finančního výboru
<br>
<br>
<br> Finanční výbor souhlasí ze zprávou z provedené kontroly hospodaření za 1.Q.2018 a pověřuje
<br> předsedu předložením zprávy zastupitelům <.>
<br>
<br> Zpráva z kontroly projednána dne 23.4.2018
5. inventarizacni zprava za 2018 Habrovany
Obec Habrovany,Habrovany 48,400 02 Ústí nad Labem
IČ: 00832201
Tel.: 475 215 254
Email: podatelna@obechabrovany.cz
<br> Datum zpracování: 31.1.2019
<br>
<br> Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice
k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.Plán inventur
Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovala
v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla
dodržena.Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a
nebyly zjištěny rozdíly <.>
Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu <.>
Termíny inventur byly dodrženy <.>
<br>
2.Proškolení členů inventarizačních komisí
Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 3.12.2018.Provedení proškolení doloženo
prezentační listinou.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti <.>
<br>
3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br>
<br> Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
Bez přijatých opatření.Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a
ověřeny na skutečnost.U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních
položek pasiv a podrozvahy,které je zaznamenán v inventarizačních soupisech <.>
Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků.Nebyly zjištěny žádné
inventarizační rozdíly <.>
<br> Za ÚIK:
Předseda: XXXX XXXXX podpis …………………………………
<br>
Člen: XXXXX XXXXXXXXXX podpis ………………………………………………
<br>
Člen: XXXXXX XXXXXXX podpis……………………………………………………
4.Audit
ZPRÁVA NEZÁVISLÉHO AUDITORA
<br>
o výsledku přezkoumání hospodaření
<br>
<br>
<br>
Podle zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů,auditorského standardu č.52,dalších relevantních přepisů vydaných Komorou
<br> auditorů České republiky,podle ustanovení § 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní
<br> zřízení),ve znění pozdějších předpisů a podle ustanovení § 10 zákona č.420/2004 Sb.<,>
<br> o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.420/2004 Sb.“) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> pro územní samosprávný celek
<br>
OBEC HABROVANY
<br>
IČO: 008 32 201
<br>
<br>
<br> za období od 1.1.2018 do 31.12.2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
ADaKa s.r.o.<,>
<br> Zapsána v OR vedeném Krajským soudem v Ústí n.L <.>,oddíl C,vložka 19093,číslo osvědčení KA ČR 409
<br> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZPRÁVA AUDITORA O OVĚŘENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY A PŘEZKUMU HOSPODAŘENÍ
<br> 2
<br> I.VŠEOBECNÉ INFORMACE
<br>
Statutární orgán územního samosprávného celku (dále jen „územní celek“):
<br> Ing.XXXX XXXXXXXXXX Lésková
<br> starostka obce Habrovany
<br>
<br> Auditor/auditorská společnost: ADaKa s.r.o <.>,licence KA ČR č.409
<br> Veleslavínova 1957/10
<br> 400 11 Ústí nad Labem
<br>
<br> Jména osob provádějících přezkoumání hospodaření územního celku:
<br> Ing.XXXXX XXXXXX - auditor (osvědčení č.XXXX)
<br> Ing.XXXXXX XXXXXXXXX - člen kontrolní skupiny
<br>
<br>
<br> Vymezení pravomoci auditora k provedení přezkoumání hospodaření obce Habrovany:
<br> Auditorská společnost provedla přezkoumání hospodaření obce Habrovany v souladu
<br> s ustanovením § 4 odst.7 zákona č.420/2004 Sb <.>,ustanovením § 2 písm.b) zákona
<br> č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších...

Načteno

edesky.cz/d/3096125

Meta

Prodej   Pronájem   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Habrovany (Ústí nad Labem)      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz