Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klášterec nad Ohří.
Žádost o poskytnutí dotace
pro žadatele – fyzickou osobu
<br> 1 Identifikace žadatele
Jméno a příjmení
Datum narození
Adresa bydliště
IČO,bylo-li
přiděleno
2 Požadovaná výše dotace v jednotlivých obdobích
Období
<br> Částka v Kč
<br> 01.04.2016 – 31.12.2016
01.01.2017 – 31.12.2017
01.01.2018 – 31.12.2018
01.01.2019 – 31.12.2019
01.01.2020 – 31.12.2020
01.01.2021 – 31.12.2021
01.01.2022 – 31.12.2022
01.01.2023 – 31.12.2023
01.01.2024 – 31.12.2024
01.01.2025 – 31.12.2025
01.01.2026 – 31.03.2026
3 Odůvodnění žádosti
Dotace na zajištění provozu sportovního areálu dle nabídky „Pronájem sportovního
areálu“ <.>
<br> Datum:
<br> ……………………………………………………
<br> Podpis:
<br> ……………………………………………………
<br> (Pozn.V případě zastoupení na základě plné moci je nutné doložit plnou moc.)
<br> Žádost o poskytnutí dotace
<br> pro žadatele – právnickou osobu
<br> 1 <.>
<br> Identifikace žadatele
Název
(popř.obchodní firma)
dle výpisu z obchodního rejstříku
<br> Sídlo
IČO
Právní forma
Statutární zástupce
Identifikace osob zastupujících
právnickou osobu s uvedením
právního důvodu zastoupení
Identifikace osob s podílem v této
právnické osobě
Identifikace osob,v nichž má přímý
podíl,a výše tohoto podílu
<br> 2 <.>
<br> Požadovaná výše dotace v jednotlivých obdobích
Období
<br> Částka v Kč
<br> 01.04.2016 – 31.12.2016
01.01.2017 – 31.12.2017
01.01.2018 – 31.12.2018
01.01.2019 – 31.12.2019
01.01.2020 – 31.12.2020
01.01.2021 – 31.12.2021
01.01.2022 – 31.12.2022
01.01.2023 – 31.12.2023
01.01.2024 – 31.12.2024
01.01.2025 – 31.12.2025
01.01.2026 – 31.03.2026
3.Odůvodnění žádosti
Dotace na zajištění provozu sportovního areálu dle nabídky „Pronájem sportovního
areálu“ <.>
<br> Datum:
……………………………………
Podpis: …………………………………
(Pozn.V případě zastoupení na základě plné moci je nutné doložit plnou moc.)
KRYCÍ LIST NABÍDKY
Název zakázky: „Pronájem sportovního areálu“
Datum zpracování nabídky:
Datum odevzdání nabídky:
Nabídku zpracoval:
Název,statutární zástupce,razítko a podpis uchazeče:
<br> Sportovní areál
Maximální roční zúčtovatelná částka za energie <,>
spotřebu vody na základě skutečné spotřeby,hrazená
zadavatelem v rámci dotace
Navrhovaná požadovaná
spotřebu vody
<br> roční
<br> částka
<br> za
<br> energie <,>
<br> Kompletní nabídková cena za provozování,včetně
zajištění oprav do 20.000 Kč bez DPH a spoluúčast na
opravách ve výši 20.000 Kč,a to za období od 1.4 <.>
2016 do 31.3.2026
Nabídková cena za provozování,včetně zajištění oprav
do 20.000 Kč bez DPH a spoluúčast na opravách ve výši
20.000 Kč,a to za období od 1.4.2016 do 31.12.2016
Nabídková cena za provozování,včetně zajištění oprav
do 20.000 Kč bez DPH a spoluúčast na opravách ve výši
20.000 Kč,a to za období od 1.1.2026 do 31.3.2026
<br> 3.300.000,- Kč
Jako uchazeč o zakázku:
<br> „Pronájem sportovního areálu“
předkládám
v souladu s vyhlášenými soutěžními podmínkami
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
TÍMTO ČESTNĚ PROHLAŠUJI,ŽE:
1 <.>
<br> na můj majetek nebyl prohlášen konkurs,ani nebylo proti mně zahájeno konkursní
řízení,vyrovnávací řízení,nebyl návrh na prohlášení konkursu zamítnut pro
nedostatek majetku úpadce,nejsem v likvidaci
<br> 2 <.>
<br> nemám v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
<br> 3 <.>
<br> nebyl jsem pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skutková podstata souvisí
s předmětem mého podnikání,nebyl jsem odsouzen pro trestný čin hospodářský
ani trestný čin proti majetku
<br> 4 <.>
<br> nemám splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní
pojištění,na pojistném a na penále na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na
státní politiku zaměstnanosti
<br> 5 <.>
<br> uchazeč není vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek
<br> V …………………….<.> dne …………… <.>
<br> podpis
MĚSTO KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ
Náměstí Dr.E.Beneše 85
431 51 Klášterec nad Ohří
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> PODMÍNKY ZADÁNÍ ZAKÁZKY
<br> Název zakázky:
<br> „Pronájem sportovního areálu“
<br> Zadavatel zakázky:
<br> Město Klášterec nad Ohří
<br> 1
<br> 1.Podklady pro zpracování nabídky
Tato zadávací dokumentace obsahuje souhrn veškerých údajů a informací nezbytných pro
zpracování nabídky,které plně reprezentují závazné požadavky a záměry zadavatele <.>
Z těchto podkladů je uchazeč povinen závazně vycházet při zpracování své nabídky <.>
<br> Povinnosti provozovatele
1.komplexní zajištění provozu sportovního areálu (údržba veškerých povrchů
sportovišť),včetně zázemí a okolí
2.běžná údržba objektů,pozemků (výška trávy max.12 cm),ostatních porostů
(křoviny,stromy) a oplocení
3.zajištění ledové plochy (mokrou technologií) ve sportovním areálu,a to po dobu
minimálně 8 měsíců v roce
4.zajistit veřejné bruslení (2 x týdně,z toho jednou o víkendu,případně o svátcích,a
to vždy od měsíce září)
5.zajistit údržbu fotbalového hřiště (min.50 x ročně zajistit sekání,včetně hnojení a
zálivky)
6.umožnit v areálu 5 x ročně akce města Klášterce nad Ohří
7.respektovat uzavřené smlouvy (viz.Příloha č.3),včetně práv sportovních oddílů TJ
Klášterec nad Ohří a FK Klášterec nad Ohří a recipročních sportovních aktivit
8.hradit veškeré provozní náklady (energie,vodné a stočné) a škody způsobené na
majetku cizí osobou,jakož i škody způsobené návštěvníkům areálu v souvislosti
s provozem areálu
9.provozovat kulturní a osvětovou činnost směřující k podpoře sportu,mládeže a
dobré propagaci města
10.zajistit opravy svěřeného majetku do výše 20.000 Kč bez DPH,v ostatních případech
se spoluúčastí ve výši 20.000 Kč,pokud se nebude jednat o investiční akci <.>
Doplňující údaje:
Roční nájemné je stanoveno ve výši 300.000 Kč bez DPH za celý areál <.>
Dokumentace objektů je k nahlédnutí po telefonické domluvě na Městském úřadu
Klášterec nad Ohří,oddělení správy majetku a bytového fondu <.>
Prohlídka objektů je možná po telefonické domluvě (tel.č.474 359 634) <.>
Do nabídky je nutné zahrnout provoz objektů a s tím souvisejících nákladů na
řádnou údržbu,včetně přilehlých pozemků,oplocení.Např.zajišťovat potřebné
revize objektu,pojištění objektu,údržba pozemků,režijní náklady apod <.>
Zajištění převodu potřebných energií pro provoz /elektřina,plyn,voda/ na
provozovatele do 14 dnů od podpisu smlouvy na provozování a jejich platba za
spotřebu.Převod vyřizuje vybraný provozovatel <.>
Zahrnout veškeré práce a činnosti,které souvisí s provozováním a nutnou či
stanovenou údržbou objektu včetně předaných pozemků a oplocení <.>
<br> 2
<br> 2.Informace o zadavateli
2.1.Základní údaje
Název:
Statutární zástupce:
Sídlo:
IČO:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br> Město Klášterec nad Ohří
Ing.XXXXXX XXXXX - starosta města
Náměstí Dr.E.Beneše 85,431 51 Klášterec nad Ohří
00261939
Komerční banka a.s <.>,pobočka Klášterec nad Ohří
27-4429430247/0100,274429420217/0100
<br> 2.2.Kontaktní osoby
-ve věcech organizačních a technických této výzvy je XXXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí oddělení
správy majetku a bytového fondu
tel.: 474 359 634,724 067 137
e-mail: frajbisova@muklasterec.cz
<br> 3.Popis stávajícího stavu
Stávající objekty jsou majetkem města Klášterce nad Ohří.Sportovní areál se nachází na
pozemcích parc.č.894 o výměře 315 m2,jehož součástí je stavba č.p.417,par.č.895 o
výměře 143 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.896 o výměře 24 m2,parc.č <.>
897 o výměře 810 m2,jehož součástí je stavba č.p.356,par.č.898/1 o výměře 2.286 m2 <,>
parc.č.898/2 o výměře 328 m2,parc.č.898/3 o výměře 1.075 m2,parc.č.898/4 o
výměře 1.746 m2,parc.č.898/5 o výměře 88 m2,parc.č.898/6 o výměře 823 m2,parc.č <.>
898/7 o výměře 4.106 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.898/8 o výměře 110
m2,parc.č.898/9 o výměře 211 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.898/10 o
výměře 49 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.899/1 o výměře 4.446 m2,parc <.>
č.899/2 o výměře 342 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.899/4 o výměře 43
m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc.č.900/1 o výměře 23.773 m2,parc.č.900/3 o
výměře 1.325 m2,parc.č.900/4 o výměře 673 m2,p.č.1730/37 o výměře 6.527 m2 vše
v k.ú.Miřetice u Klášterce nad Ohří a pozemku parc.č.2215/4 o výměře 382 m2 v k.ú <.>
Klášterec nad Ohří.Více viz dokumentace a prohlídka objektu <.>
<br> 4.Termín,místo a předmět plnění zakázky
4.1.Termín plnění zakázky
Doba plnění zakázky je 10 let,a to od 1.4.2016 do 31.3.2026 <.>
4.2.Místo plnění zakázky
Místem plnění zakázky je sportovní areál v Klášterci nad Ohří <.>
4.3.Předmět plnění zakázky
Předmětem plnění zakázky je provozování sportovního areálu,přičemž komerční a
podnikatelská činnost nesmí omezovat základní funkce sportovně-rekreačních areálu <.>
<br> 3
<br> 5.Kvalifikační předpoklady k plnění zakázky
Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady pro plnění zakázky <.>
5.1.Požadované kvalifikační předpoklady
Kvalifikační předpoklady pro plnění zakázky s...
Město Klášterec nad Ohří
nám.Dr.E.Beneše 85
431 51 Klášterec nad Ohří
IČ 00261939
<br> Oddělení správy majetku a bytového fondu
XXXXXXXX XXXXXXXXXX
tel.: +XXX XXX XXX XXX
mail: frajbisova@muklasterec.cz
datum: 12.1.2016
<br> MĚSTO KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ
dle zákona č.128/2000 Sb <.>,§ 39 odst.1
<br> zveřejňuje tímto záměr pronájmu objektů a pozemků ve sportovním
areálu
Sportovní areál se nachází na pozemcích parc.č.894 o výměře 315 m2,jehož
součástí je stavba č.p.417,par.č.895 o výměře 143 m2,jehož součástí je
stavba bez čp/če,parc.č.896 o výměře 24 m2,parc.č.897 o výměře 810 m2 <,>
jehož součástí je stavba č.p.356,par.č.898/1 o výměře 2.286 m2,parc.č <.>
898/2 o výměře 328 m2,parc.č.898/3 o výměře 1.075 m2,parc.č.898/4 o
výměře 1.746 m2,parc.č.898/5 o výměře 88 m2,parc.č.898/6 o výměře 823
m2,parc.č.898/7 o výměře 4.106 m2,jehož součástí je stavba bez čp/če,parc <.>
č.898/8 o výměře 110 m2,parc.č.898/9 o výměře 211 m2,jehož součástí je
stavba bez čp/če,parc.č.898/10 o výměře 49 m2,jehož součástí je stavba bez
čp/če,parc.č.899/1 o výměře 4.446 m2,parc.č.899/2 o výměře 342 m2,jehož
součástí je stavba bez čp/če,parc.č.899/4 o výměře 43 m2,jehož součástí je
stavba bez čp/če,parc.č.900/1 o výměře 23.773 m2,parc.č.900/3 o výměře
1.325 m2,parc.č.900/4 o výměře 673 m2,p.č.1730/37 o výměře 6.527 m2 vše
v k.ú.Miřetice u Klášterce nad Ohří a pozemku parc.č.2215/4 o výměře 382 m2
v k.ú.Klášterec nad Ohří <.>
Doba pronájmu je určena do 31.3.2026.Zadávací dokumentace zakázky je
k dispozici na Městském úřadu v Klášterci nad Ohří (oddělení správy majetku a
bytového fondu,v kanceláři č.308 – paní Frajbišová,tel.474 359 634) případně
na webových stránkách města Klášterce nad Ohří www.klasterec.cz
Nabídky je možné podávat do 29.1.2016 do 12.00 hod na podatelně
Městského úřadu v Klášterci nad Ohří <.>
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
starosta města Klášterce nad Ohří
<br> Zveřejněno na úřední desce Městského úřadu:
Zveřejněno na elektronické úřední desce Městského úřadu:
<br> www.klasterec.cz
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Klášterec nad Ohří | ||
---|---|---|
16. 04. 2025 | Město Klášterec nad Ohří nabízí k pronájmu byt. jednotku č. 33, Královéhradecká 420, Klášterec nad Ohří | |
15. 04. 2025 | Sbírka usnesení 50. schůze rady města dne 09.04.2025 | |
15. 04. 2025 | Rozhodnutí-povolení stavby: stavební úpravy a změna užívání Pedikúra KNO, Miřetice u KNO, Osvobozená č.p.143 | |
14. 04. 2025 | Aukční vyhláška na pozemky č. 1393/4 a 1393/5 (závlahová nádrž Šumná) v k.ú. Klášterec nad Ohří | |
14. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - hromadný předpisný seznam na daň z nemovitých věcí na rok 2025 | |
...a další |