Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hranice.
555/7;
MĚSTO HRANICE
<br> ODBOR vNıTŘNiOH vÉci
<br>
<br> vYŘıZuJE Dušan Micháıek
<br> TEL.: 581828257
FAX: 581828650
E-MAIL: duSan.michalek@mestoflhranice.cz
DATUM: 2015-12-18
<br> vÝZvA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zakázka Nákup elektrocentrály pro nouzově
Zásobování vybraných pracovišť MěÚ
Hranice <.>
<br> Zadavatel Město Hranice
<br> Způsob Zadání Směrnice QS 74-01
<br>
<br>
<br>
<br> 1.Název a sídlo zadavatele
Město HraniceÍ ICO 00301311I se Sídlem Pernštejnskě nám.č.p.1,753 01 Hranice <,>
<br> zastoupené Starostou města Jiřím Kudláčkem <.>
<br> 2.Předmět zakázky
Předmětem veřejně Zakázkyr je dodání elektrocentrály <.>
<br> Technické parametry:
<br> Jmenovité napětí ~ 400/230 V
<br> Frekvence - 50 Hz
<br> Jmenovitý proud - 34 A
<br> `Jmenovitý minimální výstupný výkon - 24 kVA
<br> COS fi - 0,8
<br> Počet fázi _ 3
<br> AVP.regulace
<br> Regulace otáček elektronická
<br> Schopnost Zajistit dostatečně Stabilní proud pro dobíjení baterii záložních zdrojů UPS typů -
DELL UPS 1920W RACK,APC Smart UPS 3000,APC Smart-UPS 1000 VA,APC SmartH
UPS 1500VA LCD,APC Smart UPS 3000 Rack Mount 3U,IBM 6000VA LCD 4U Rack UPS <.>
Motor - benzín nebo diesel
<br> Kapotovaně provedení Stroje
<br> Doplňující vybaveni: výdechově potrubí pro odvod tepla v dálce cca 2 m,výfuková hadice dělkv
cca 2ml udržovací nabíječka baterieł ekologická záchvtná vana pod Stroj,vyrovnávací gumová
<br> podložka pod Stroj <.>
<br> Prohlídka mista plnění proběhne dne 6.1.2016 v 10:00hod.na místě Saměm,Zahájení
prohlídky podatelna il Městského úřadu v Hranicích1 Pernštejnskě nám.č.1ı 753 01 Hranice
<br> 3.Doba a místo plnění
Předpokládaný termín dodání je Stanoven nejpozději do 15.3.2016 <.>
Místem plnění je budova MěU Hranice.Pernštejnskě nám.1,Hranice <.>
<br>.1-
<.>,<.>.<.> -“ I I C Š
Pernštejnske namestı 1 IC: 00301311 Tel.: 581 828 11 i E-mail: podatelna@mestoihranıce.cz w
753 01 Hranice Fax: 581 828 650 Isäjgom wmüëmır
ť_ť5‹_E=Eêı.-2L“_u_
viTÉz :Eirv :una
<br>
<br> ííí//č/
<br> 4.Kvalifikační předpoklady
Uchazeč doloží oprávnění k podnikání v předmětné činnosti _ v prosté kopii
<br> 5.Msob hodnoceni nabídek
<br> Nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší cena.Nabídková XXXX XXX DPH.<.>.<.>.<.>.<.>.100%
Požadovaná záruka min.24 měsíců <.>
<br> V rámci hodnotícího kritéria bude zadavatel hodnotit celkovou nabídnutou cenu bez DPH v Kč <.>
Hodnotící komise provede hodnocení nabídek podle výše (hodnoty) nabídkových cen
jednotlivých uchazečů tak.že Sestaví pořadí uchazečů od prvního k poslednímu s ohledem na
výši nabídkové ceny.Nejvýhodnější nabídkou je XXX ta.která nabízí nejnižší nabídkovou cenu <.>
Rozhodně je přitom výše nabídkové ceny bez DPH <.>
<br> 6.Požadavky na jednotný Způsob Zpracování nabídkové ceny
<br> Uchazeč je povinen uvést celkovou nabídkovou cenu.a to včlenění celková XXXX v Kč bez
DPH.Sazba DPH v %.celková DPH v Kč a celková XXXX v Kč včetně DPH <.>
<br> Celková nabídková XXXX XXXX stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a
veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky <.>
<br> Výše nabídkové ceny musí být garantovaná po celou dobu realizace.Zadavatel připouští
překročení výše nabídkové ceny pouze v Souvislosti Se změnou daňových předpisů týkajících
Se DPH.Nabídka bude Zpracována v českém jazyce.Elektronická forma podání Se
nepfipoušfi <.>
<br> 7.Další požadavky pro podání nabídky.“
<br> Součástí nabídky bude i návrh Smlouvy.V návrhu Smlouvy budou uvedeny obchodní podmínky
pro realizaci předmětné zakázky (např.doba a místo plnění,platební podmínky.Záruční doba <.>
Sankce)
<br> Dále bude v návrhu Smlouvy uvedeno.že :
<br> - obsah Smlouvy není obchodním tajemstvím a vybraný uchazeč Souhlasi se
zveřejněním Smlouvy <.>
<br> - splatnost faktur XXXX XXX.XX dní ode dne doručení Zadavateli.Fakturace bude
provedena na základě předání a převzetí předmětu plnění.Ze kterého bude pořízen
zapis
<br> - v případě nedodržení termínu plnění může Zadavatel uplatnit smluvní pokutu ve výši
1 000 Kč Za každý i započatý den prodlení
<br> - v záruční lhůtě je dodavatel povinen nastoupit na odstranění vad na předmětu plnění do
2 pracovních dnů od Obdržení výzvy ke sjednání nápravy a odstranit tuto Závadu do 5
pracovních dnů Od obdržení výzvy.Ve výjimečných případech je možné po písemné
dohodě Se Zadavatelem Stanovit termín jiný.Za porušení povinnosti nastoupit ve
Stanoveném termínu k Odstranění vad zaplatí dodavatel Zadavateli Smluvní pokutu ve
výši 0.5 % z kupní ceny bez DPH za každý byt' jen započatý den prodlení.Za porušení
povinností odstranit vady ve stanoveném termínu zaplatí dodavatel zadavateli smluvní
pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny bez DPH za každý byt' jen započatý den prodlení <.>
<br> 8.Lhůta pro podání nabidek
<br> Lhůta pro podání nabídek počíná běžet dnem obdržení výzvy a končí dne 19.1.2016 do 13:00
hod.Nabídky vpisemné formě předkládejte vuzavřených obálkách S výrazným označením
NEOTvíRAT,<.> SOUTĚŽ - ELEKTROCENTRÁLA “ a S Kontaktní adresou dodavatele <.>
<br> Za čas podání nabídky...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka