Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.099/2015
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
finanční specialista
s místem výkonu práce: Odbor rozpočtu a financování MMB
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Finanční specialista je součástí týmu oddělení financování.Věnuje se především vývoji <,>
zdokonalování a automatizaci reportů souvisejících s finanční situací města,dluhovým
financováním a investicemi.Vychází z XXX zachycených v rozpočtu a účetnictví města a dalších
evidencích <.>
Spolupracuje při přípravě podkladů pro audit,ratingové hodnocení,rozpočet města a rozpočtový
výhled města.Podílí se na přípravě materiálů do volených orgánů města <.>
Sleduje vývoj na kapitálovém trhu,výši úrokových sazeb a směnných kurzů <.>
Účastní se jednání o strategii zadlužení města a způsobech zhodnocování volných finančních
prostředků města <.>
Základními pracovními nástroji jsou Excel,ekonomický informační systém města (GINIS)
a datový sklad města <.>
Pozice vyžaduje analytické myšlení,aktivní znalost angličtiny,schopnost operativně řešit
problémy,samostatnost a kreativitu <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
XXXXXX XXXXXXX,vedoucí Oddělení
tel.č.: XXX 173 259 <.>
<br> financování <,>
<br> e-mail:
<br> rosicky.martin@brno.cz <,>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif od 17.870,- Kč
+ příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu <,>
analytické myšlení,schopnost samostatně řešit problémy <,>
výborná znalost práce s Excelem (např.datové kostky,VBA) <,>
orientace v produktech finančního trhu (dluhové instrumenty,úrokové sazby,deriváty) <,>
komunikační a prezentační dovednosti,schopnost vyjednávat <,>
kvalitní písemný projev a dobrá znalost českého jazyka <,>
znalost anglického jazyka v úrovni dostatečné na vedení jednání a porozumění smluvních
dokumentů <,>
samostatnost,pečlivost,zodpovědnost za zpracovávané výsledky <,>
schopnost a ochota se intenzivně vzdělávat <.>
Dále výhodou:
znalost dalšího cizího jazyka (francouzština,němčina) <,>
zkušenosti z veřejné správy <,>
základní orientace v účetnictví <,>
základní orientace v rozpočtu města <,>
zkušenosti s reportingem/controllingem <,>
znalost MS Access <.>
<br> Termín nástupu: leden 2016
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
věk minimálně 18 let <,>
způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení
o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
strukturovaný životopis <,>
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
__________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 11.1.2016 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
<br> Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
10. 07. 2025 | oznámení o zahájení řízení: nástavba a stavební úpravy BD | |
10. 07. 2025 | Novostavba RD Kosatcová 442/1 Lesná | |
10. 07. 2025 | oznámení - převzetí písemnosti: UR+SP-Revitalizace bytového domu Klímova 2-10 a Zborovská 33 -balkon | |
10. 07. 2025 | Stanovení OOP Vsetínská, B28 a V12c | |
10. 07. 2025 | Informace o přeletu vojenské techniky dne 31. července 2025 | |
...a další |