Město Dašice - Veřejná vyhláška

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dašice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Situace3_opr_PK_II322_Dasice_napojeni_silnice_II322_na_D35
STÁVAJÍCÍ
SJEZD
<br>
STÁVAJÍCÍ
SJEZD
<br>
STÁVAJÍCÍ
<br> SJEZD
<br>
STÁVAJÍCÍ
<br> SJEZD POLNÍ CESTY
<br> 2,0
2,1 2,2
<br> 2,4
<br> 2,6
<br> 2,7
2,8
<br> 2,0
2,1 2,2
<br> 2,3
<br> 2,4
<br> 2,5
<br> 2,8
2,9
<br> 2,020
<br> 2,040
<br> 2,060
<br> 2,080
<br> 2,100
<br> 2,120
<br> 2,140
<br> 2,160
<br> 2,180
<br> 2,200
<br> 2,220
<br> 2,240
<br> 2,260
<br> 2,280
<br> 2,300
<br> 2,320
<br> 2,340
<br> 2,360
<br> 2,380
<br> 2,400
<br> 2,420
<br> 2,440
<br> 2,460
<br> 2,480
<br> 2,520
<br> 2,540
<br> 2,560
<br> 2,580
<br> 2,600
<br> 2,620
<br> 2,640
<br> 2,660
<br> 2,680
<br> 2,700
<br> 2,720
<br> 2,740
<br> 2,760
<br> 2,780
<br> 2,800
<br> 2,820
<br> 2,840
<br> 2,880
<br> 2,900
<br> 2,920
<br> 2,940
<br> 8.60
<br> 100.000
<br> 0,3
<br> 0,0
<br> 0,1
<br> 0,3
<br> 0,1
<br> 0,2
<br> 0,2
<br> POLNÍ
CESTA
<br> P5
<br> P3,0/30
<br> POLNÍ CESTA P6
P4,0/30
<br> PO
LN
<br> Í C
ES
<br> TA
P
<br> 7
P4
<br>,0/
20
<br> POLNÍ CESTA P7
<br> P4,0/20
<br> PROPU
STEK D
<br> N1200
<br> 0
<br> 20
<br> 40
<br> 60
<br> 80
<br> 120
<br> 140
<br> 160
<br> 180
<br> 220
<br> 240
<br> 260
<br> 280
<br> 300
<br> 320
<br> 330
<br> 142
<br> P
<br> K
<br>
0
<br> <.>
9
<br> 6
<br> 2
<br> 5
<br> 4
<br> 7
<br> K
<br> P
<br>
1
<br> <.>
0
<br> 2
<br> 1
<br> 4
<br> 5
<br> 5
<br> P
<br> T
<br>
1
<br> <.>
1
<br> 1
<br> 1
<br> 4
<br> 5
<br> 5
<br> K
<br> Ú
<br>
1
<br> <.>
1
<br> 1
<br> 6
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 0
<br> <.>
<br> 6
<br> 0
<br> <.>
<br> 7
<br> 0
<br> <.>
<br> 8
<br> 0
<br> <.>
<br> 9
<br> 1
<br> <.>
0
<br> L
<br> =
<br> 6
<br> 0
<br> R
<br> =
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> L
<br> =
<br> 6
<br> 0
<br> R=100
<br> KP 0.3
19764
<br> P
<br> T
<br>
0
<br> <.>
3
<br> 7
<br> 9
<br> 7
<br> 6
<br> 4
<br> K
<br> Ú
<br>
0
<br> <.>
3
<br> 8
<br> 1
<br> 5
<br> 7
<br> 4
<br> L
<br> =
<br> 6
<br> 0
<br> R
<br> O
<br> Z
<br> H
<br> R
<br> A
<br> N
<br> Í
<br>
<br> O
<br> B
<br> J
<br> E
<br> K
<br> T
<br> Ů
<br> ROZHRANÍ
OBJEKTŮ
<br> 3
<br> %
<br> 2,720
<br> P
<br> 4
<br> C
<br> 1
<br> k
m
<br>
0
<br> <,>
0
<br> 6
<b...
Situace2_opr_PK_II322_Dasice_napojeni_silnice_II322_na_D35
vedoucí projektantzodpovědný projektant
<br> číslo zakázky
<br> datum číslo přílohy
<br> měřítko stupeňvýkres
<br> kraj
<br> hlavní inženýr projektukontroloval
<br> stavební objekt
<br> název akce
<br> spolupráceobjednatel
<br> místo stavby
tel : 495 219 036,495 212 647,fax : 495 221 677
<br> Bozděchova 1668,500 02 Hradec Králové
<br> e-mail : dik@dik - hk.cz,http : www.dik-hk.cz
<br> NAPOJENÍ SILNICE II/322 NA D35 MÚK DAŠICE
<br> SO 191 TRVALÉ DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> PARDUBICKÝ KRAJ
KOMENSKÉHO 125
<br> 532 11 PARDUBICE
<br> DAŠICE
<br> SITUACE DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ - ČÁST 2
<br> ING.XXXXX XXXXXXXX
<br> ING.XXXXX XXXXX
<br> PARDUBICKÝ
<br> X : XXXX DSP
<br> ING.XXXXX XXXXX
<br>
<br> AXXX/XX
<br> X/XXXX
C.8.3
<br> NAPOJENÍ SILNICE II/322 NA D35 MÚK DAŠICE
SITUACE DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ - ČÁST 2
M 1 : 1 000 S
<br> STÁVAJÍCÍSJEZD
<br>
STÁVAJÍCÍSJEZD
<br> STÁVAJÍCÍSJEZD
<br> 1,2
<br> 2 <,>
0
<br> 1,220
<br> 1,240
<br> 1,280
<br> 0,9
<br> 1,0
<br> 1,1
<br> 1,3 1,4
1,5
<br> 1,6
<br> 1,7
<br> 1,8
<br> 1,9
<br> 2 <,>
0
<br> 0,820 0,840 0,860 0,880
<br> 0,920 0,940 0,960 0,980
<br> 1,020 1,040 1,060
<br> 1,080
<br> 1,140
<br> 1,160
<br> 1,180 1,240
<br> 1,260
<br> 1,280
<br> 1,320
<br> 1,340
<br> 1,360
<br> 1,380
<br> 1,420
<br> 1,440
<br> 1,460
<br> 1,480
<br> 1,500
<br> 1,520
<br> 1,540
<br> 1,560
<br> 1,580
<br> 1,620
<br> 1,640
<br> 1,660
<br> 1,680
<br> 1,720
<br> 1,740
<br> 1,760
<br> 1,780
<br> 1,820
<br> 1,840
<br> 1,860
<br> 1,880
<br> 1,920
<br> 1,940
<br> 1,960
<br> 1,980
<br> 2,020
<br> 2,040
<br> 2,060
<br> 0,1
<br> 0,0
<br> 0,3
<br> 0,4
<br> 0,5
<br> 0,1
<br> 0,2 0,3
<br> 0,4
<br> 0,5
<br> 0,6
<br> PO
LN
<br> Í C
ES
<br> TA
P
<br> 3
P3
<br>,0/
20
<br> POLNÍ CESTA P4P3,0/20
<br> POLN
Í CES
<br> TA P
4
<br> P3,0/
20
<br> VÝHYBNA
<br> VÝHYBNA
<br> PROP
USTEK
<br> DN12
00
<br> P
<br> 4
<br> C
<br> 1
<br> k
<br> m
<br>
1
<br> <,>
0
<br> 9
<br> 0
<br> P
<br> 4
<br> C
<br> 1
<br> k
<br> m
<br>
1
<br> <,>
1
<br> 5
<br> 3
<br> P
<br> 4
<br> C
<br> 1
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> ...
Situace1_opr_PK_II322_Dasice_napojeni_silnice_II322_na_D35
P
<br> 1
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> ST
ÁV
<br> AJ
ÍC
<br> Í
SJ
<br> EZ
D
<br>
STÁVAJÍCÍSJEZD
<br> STÁVAJÍCÍSJEZD
<br> S
TÁ
<br> VA
JÍC
<br> Í
<br> SJ
EZ
<br> D
<br> 0,8
<br> 0,760
<br> 0,7 0,9
<br> 0,720
<br> 0,740
<br> 0,780
<br> 0,820
<br> 0,840
<br> 0,860
<br> 0,880
<br> 0,920
<br> 0,5
0,1
<br> 0,2 0,3 0,6
<br> 0,120
<br> 0 0,020
<br> 0,040
<br> 0,060
<br> 0,080
<br> 0,100
<br> 0,140 0,160
<br> 0,180
<br> 0,440 0,460
<br> 0,480
<br> 0,520
<br> 0,540
<br> 0,560
<br> 0,580
<br> 0,200
<br> 0,220
<br> 0,240
<br> 0,280
<br> 0,300
<br> 0,620
<br> 0,640
<br> 0,660
<br> 0,680
<br> 0,1 0,2 0,30,0
<br> 0,1 0,2 0,3
<br> 0,0
<br> 0,1
0,2
<br> 0,3
<br> 0,0
<br> POLN
Í CES
<br> TA P1
<br> P3,0/2
0
<br> POLNÍ CESTA P2
P3,0/20
<br> POLNÍ CESTA P3
P3,0/20
<br> PO
LN
<br> Í C
ES
<br> TA
P
<br> 1
<br> P4
<,> 0/
<br> 20
<br> VÝHYBNA
<br> BROD
<br> BROD
<br> P
4
<br> C
1
<br> k
m
<br>
0
<,>
4
4
1
<br> P
<br> 4
<br> C
<br> 1
<br> k
m
<br>
0
<,>
1
2
0
<br> 0
0
<br> P
4
<br> C
1
<br> k
m
<br> 0
<,> 1
<br> 2
0
0
<br> 0
<br> P
4
<br> C
1
<br> k
m
<br>
0
<,>
3
7
9
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> k
m
<br>
0
<,>
4
9
0
<br> I
S
<br> 9
b
<br> 2
5
0
<br> m
<br> D
A
<br> Š
I
C
<br> E
<br> P
A
<br> R
D
<br> U
B
<br> I
C
<br> E
3
2
2
<br> 3
4
0
<br> C
H
<br> R
U
<br> D
I
M
<br> k
m
<br>
0
<,>
6
8
0
<br> I
S
<br> 9
b
<br> 2
5
0
<br> m
<br> D
O
<br> L
N
<br> Í
<br> R
<br> O
V
<br> E
Ň
<br> D
A
<br> Š
I
C
<br> E
<br> 3
2
2
<br> 3
4
0
<br> 3
5
<br> C
H
<br> R
U
<br> D
I
M
<br> H
R
<br> <.>
<br> K
<br> R
Á
<br> L
O
<br> V
É
<br> O
L
<br> O
M
<br> O
U
<br> C
<br> k
m
<br>
0
<,>
1
4
0
<br> I
<br> S
<br> 9
<br> b
<br> 2
<br> 4
<br> 0
<br>
m
<br> D
<br> A
<br> Š
<br> I
C
<br> E
<br> 3
<br> 2
<br> 2
<br> P
<br> A
<br> R
<br> D
<br> U
<br> B
<br> I
C
<br> E
<br> 3
<br> 2
<br> 2
<br> 3
<br> 5
<br> D
<br> O
<br> L
<br> N
<br> Í
<br> R
<br> O
<br> V
<br> E
<br> Ň
<br> H
<br> R
<br> <.>
<br> K
<br> R
<br> Á
<br> L
<br> O
<br> V
<br> É
<br> O
<br> L
<br> O
<br> M
<br> O
<br> U
<br> C
<br> k
<br> m
<br>
<br> -
<br> 0...
Celkova_situace_PK_II322_Dasice_napojeni_silnice_II322_na_D35
II/34
<br> 0
UHŘ
<br> ETI
CKÁ
<br> LH
OTA
III/
<br> 32
24
<br> 6
<br>
II/322PARDUBICE
<br>
<br> III/32255
<br> PRACHOVICE
<br> III/
32
<br> 24
6
<br> KO
ST
<br> ĚN
ICE
<br>
<br> II/3
22
<br> KO
MÁ
<br> RO
V
<br> D35
<br> OSTROV
<br> D35ČASY
<br> III/32254
<br> LÁNY U DAŠIC
<br>
SJEZD ZRUŠIT
<br>
SJ
<br> EZ
D
<br> SJ
EZ
<br> D SJ
EZ
<br> D
<br> SJ
EZ
<br> D
<br>
SJEZD
<br>
<br> SJE
ZD
<br> KÚ KM 2,952
<br> ZÚ KM 0,000
<br> 0,760
<br> 1,220
<br> 1,240
<br> 1,280
<br> 0
<br> 0,5
<br> 1,0
1,5
<br> 2 <,>
0
<br> 2 <,>
5
<br> 0,720 0,740
<br> 0,780
<br> 0,820 0,840 0,860 0,880
<br> 0,920 0,940 0,960 0,980
<br> 1,020
<br> 1,040
<br> 1,060
<br> 1,080 1,120
<br> 1,140
<br> 1,160
<br> 1,180
<br> 1,240
<br> 1,260
<br> 1,280
<br> 1,320
<br> 1,340
<br> 1,360
<br> 1,380
<br> 1,420
<br> 1,440
<br> 1,460
<br> 1,480
<br> 1,500
<br> 1,520
<br> 1,540
<br> 1,560
<br> 1,580
<br> 1,620
<br> 1,640
<br> 1,660
<br> 1,680
<br> 1,720
<br> 1,740
<br> 1,760
<br> 1,780
<br> 1,820
<br> 1,840
<br> 1,860
<br> 1,880
<br> 1,920
<br> 1,940
<br> 1,960
<br> 1,980
<br> 2,020
<br> 2,040
<br> 2,060
<br> 2,080
<br> 2,100
<br> 2,120
<br> 2,140
<br> 2,160
<br> 2,180
<br> 2,200
<br> 2,220
<br> 2,240
<br> 2,260
<br> 2,280
<br> 2,300
<br> 2,320
<br> 2,340
<br> 2,360
<br> 2,380
<br> 2,400
<br> 2,420
<br> 2,440
<br> 2,460
<br> 2,480
<br> 2,520
<br> 2,540
<br> 2,560
<br> 2,580
<br> 2,600
<br> 2,620
<br> 2,640
<br> 2,660
<br> 2,680
<br> 2,700
<br> 2,720
<br> 2,740
<br> 2,760
<br> 2,780
<br> 2,800
<br> 2,820
<br> 2,840
<br> 2,880
<br> 2,900
<br> 2,920
<br> 2,940
<br> 0,120
<br> 0
<br> 0,020
<br> 0,040
<br> 0,060
<br> 0,080
<br> 0,100 0,140
<br> 0,160
<br> 0,180
<br> 0,420 0,440
<br> 0,460 0,480
<br> 0,520 0,540 0,560 0,580
<br> 0,200
<br> 0,220
<br> 0,240
<br> 0,260
<br> 0,280 0,300
<br> 0,620 0,640 0,660 0,680
<br> KÚ 0,370
<br> ZÚ 0,056
<br> 0,50
%
<br> 0,51
%
<br> 0 <,>
22
<br> 3
6
<br> 0,060
<br> 0,080
<br> 0,100
<br> 0,120
<br> 0,140
<br> 0,160
<br> 0,180
<br> 0,200
<br> 0,220
<br> 0,240
<br> 0,260
<br> 0,280
...
vv_navrh_oop_mistni_uprava_provozu_PK_II322_Dasice_napojeni_silnice_II322_na_D35
Pernštýnské nám.1,Pardubice • bankovní spojení: KB,a.s <.>,Pardubice,č.ú.: 008010-0000326561/0100,tel.: +420 466 859 366,fax:: 466 859 352,e-mail:
posta@mmp.cz,www.pardubice.eu • úřední hodiny: pondělí a středa: 8 - 17 hodin,úterý a čtvrtek 8 - 15,30 hodin,pátek 8 – 14,30 hodin
<br>
<br> MAGISTRÁT MĚSTA PARDUBIC
ODBOR DOPRAVY
<br> Oddělení speciálního stavebního úřadu a dopravy
<br> Sp.zn.<.> : SZ_MMP 2101/2019/9
Č.j.: MmP 24083/2019
vyřizuje: Mgr.XXXXXX XXXXXXXXXX
telefon: XXX XXX XXX
e-mail: tereza.korytarova@mmp.cz
<br> V Pardubicích dne 5.3.2019
<br> k vyvěšení:
Magistrát města Pardubic,odbor dopravy
Městský úřad Dašice,Komenského 25,533 03 Dašice,IČO: 00273481
<br>
<br>
V e ř e j n á v y h l á š k a
<br>
Oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění
připomínek nebo námitek
<br>
Magistrát města Pardubic,odbor dopravy,správní orgán oprávněný ke stanovení místní úpravy provozu na
pozemních komunikacích podle ustanovení § 77 odst.1 písmeno c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“ <,>
podle § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,dále jen „správní řád“,ve smyslu
§ 77 odst.5 zákona o provozu na pozemních komunikacích
<br>
oznamuje zahájení řízení o
<br>
stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Návrh opatření obecné povahy spočívá v označení místní úpravy provozu pro stavbu "Napojení silnice II/322 na
D35 MÚK Dašice" po dokončení.Magistrát města Pardubic,odbor dopravy (dále též „správní orgán“) obdržel
žádost od Pardubického kraje,se sídlem Komenského náměstí 125,532 11 Pardubice,IČ: 70892822,v zastoupení
na základě plné moci právnickou osobou Dopravně inženýrská kancelář,s.r.o <.>,se sídlem Bozděchova 1668/13a <,>
500 02 Hradec Králové,IČ: 27466868,o vydání stanovení místní úpravy provozu s návrhem rozmístění dopravního
značení <.>
<br> Návrh užití dopravních značek:
<br> A2b,A4,A22,B4,B20a (7...

Načteno

edesky.cz/d/2768611

Meta

Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Dašice
17. 02. 2025
13. 02. 2025
11. 02. 2025
07. 02. 2025
07. 02. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Dašice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz