Město Rousínov - Otevřít Stavební úpravy MěÚ Rousínov - serverovna a strukturovaná kabeláž - Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je realizace stavby, která řeší úpravu půdního prostoru, kde ve 3NP bude umístěna serverovna. Stavebně se bude...

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rousínov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Projektová dokumentace (soubor ZIP)

Čestné prohlášení (soubor DOCX)

Čestné prohlášení
uchazeče
<br> ……………………………………………………………………………………………….<.>
Uchazeč čestně prohlašuje,že je ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku <.>
<br> V
<br> dne
<br> ……………………………………………………………….<.>
podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče

Čestné prohlášení §53 (soubor DOC)

Čestné prohlášení
(příloha č.1)
Já,níže podepsaný,čestně prohlašuji,že uchazeč
název ……………………………
sídlo nebo místo podnikání ……………………………
IČ ……………………………
splňuje základní kvalifikační požadavky tj <.>
a) vlastní právnická osoba a nikdo z jejich statutárních zástupců nebyl pravomocně odsouzen
pro trestný čin spáchaný ve prospěch zločinného spolčení,trestný čin účasti na zločinném
spolčení,legalizace výnosů z trestné činnosti,podílnictví,přijímání úplatku,podplácení <,>
nepřímého úplatkářství,podvodu,úvěrového podvodu,včetně případů,kdy jde o přípravu
nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu,nebo došlo k zahlazení odsouzení
za spáchání takového trestného činu;
b) vlastní právnická osoba a nikdo z jejich statutárních zástupců nebyl pravomocně odsouzen
pro trestný čin,jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle
zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového
trestného činu;
c) nikdo ze statutárních zástupců nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže
formou podplácení podle zvláštního právního předpisu;
d) vůči majetku dodavatele neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční
řízení,v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut
proto,že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,nebo nebyl konkurs
zrušen proto,že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle
zvláštních právních předpisů;
e) dodavatel není v likvidaci;
f) dodavatel nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky,a to jak v České republice <,>
tak v zemi sídla;
g) dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění;
h) dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku
na státní politiku zaměstnanosti;
i) dodavatel nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo
pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů,je-li podle § 54
písm.d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů;
<br> pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné
osoby odpovídající za činnost dodavatele,vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby
j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek <,>
k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu
nelegální práce podle zvláštního právního předpisu
<br> V……………………
<br> dne……………….<.>
<br> DOPLŇTE:
Jméno,příjmení,bydliště a podpis statutárních zástupců uchazeče:
<br> Jméno,příjmení a podpis osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby
<br> 2

Příloha nabídky (soubor DOC)

Příloha nabídky
Seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů uchazeče,kteří v posledních
3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním,funkčním či obdobném
poměru u zadavatele:
DOPLŇTE:
V zákonem požadovaném termínu byli v pracovněprávním,funkčním či obdobném poměru
u zadavatele tito členové statutárních orgánů,statutární orgány: (*)
<br> Nikdo ze statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů uchazeče nebyl v posledních
3 letech od konce lhůty pro podání nabídek v pracovněprávním,funkčním či obdobném
poměru u zadavatele (*)
<br> Dne:
Podpis:
(* nehodící-se škrtněte)
Příloha nabídky
DOPLŇTE:
Má-li dodavatel formu akciové společnosti dokládá:
Seznam vlastníků akcií,jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10% základního
kapitálu,vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídky:
<br> Dne:
Podpis:
<br> Příloha nabídky
DOPLŇTE:
Tímto prohlašuji,že uchazeč ………………………………………………………………… <.>
……………………………
neuzavřel ani neuzavře podle zvláštního právního předpisu (zákona 143/2001Sb.)
zakázanou dohodu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou <.>
<br> Dne:
Podpis:

Smlouva o dílo (soubor DOC)

Smlouva o dílo č <.>
1.Smluvní strany
Objednatel
Město Rousínov
se sídlem Rousínov,Sušilovo náměstí 56,PSČ 683 01
jehož jménem jedná starosta města Ing.XXXX XXXXXXX
IČ: XXXXXXXX
DIČ: - není plátce DPHBankovní spojení: 27-1561324309/0800 Česká spořitelna a.s <.>,pobočka Prostějov
Osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních:
 Ing.XXXX XXXXXXX <,>
tel.: XXX XXX XXX
Osoby oprávněné jednat ve věcech technických (technický dozor):
 Ing.XXXXX XXXXXXX <,>
tel: XXX XXX XXX
 XXXX XXXXXXXX <,>
tel: XXX XXX XXX
(dále jen „objednatel“)
a
Zhotovitel
Název:
Sídlo:
Zapsán v obchodním rejstříku:
Osoby oprávněné jednat
a) ve věcech smluvních
b) ve věcech technických
IČ :
DIČ :
Bankovní ústav:
Číslo účtu:
E-mail:
Tel.:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
Smlouva se uzavírá dle § 2586 zák.č.89/2012Sb <.>,občanského zákoníku k plnění veřejné zakázky
„Stavební úpravy MěÚ Rousínov – serverovna a strukturovaná kabeláž“
2.Předmět smlouvy
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je realizace stavby „Stavební
úpravy MěÚ Rousínov – serverovna a strukturovaná kabeláž“.Stavba řeší úpravu půdního
prostoru,kde ve 3NP bude umístěna serverovna.Stavebně se bude jednat o samostatnou
izolovanou místnost s klimatizací,ze které bude napojena celá budova slaboproudými rozvody <.>
Realizace stavby bude rozdělena do dvou etap:
<br> 1
<br> 1.etapa s termínem plnění do 28.12.2015
- servrerovna + montáž vzduchotechnických zařízení a klimatizace
- elektromontáže
2.etapa s termínem plnění do 31.3.2016
- montáž sdělovací a zabezpečovací techniky
- malby
- nátěry
Rozsah prací je specifikovaný projektovou dokumentací vypracovanou Ing.arch.Petrem Golešem <,>
Purkyňova 35a,612 00 Brno <.>
2.1.Zhotovitel se zavazuje provést dílo řádně a včas a předat je objednateli ve lhůtě dle čl.3 této
smlouvy.Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit za ně cenu dle čl.4 této smlouvy <.>
<br> 3.Termín realizace a místo plnění
3.1.Doba plnění
Termín předání staveniště:
Termín dokončení a převzetí díla:
-
<br> 07.12.2015
<br> 1.etapa do 28.12.2015
2.etapa do 31.03.2016
<br> 3.2.Místo plnění
Místem plnění smlouvy je katastrální území města Rousínov
adresa: Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56 <,>
parcela 896 objekt Městského úřadu Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56 – majitel
město Rousínov
3.3.Objednatel si vyhrazuje možnost posunutí termínu s ohledem na své provozní a organizační
potřeby a vybranému dodavateli z takového posunu za žádných okolností nemůže vyplývat
právo na účtování jakýchkoliv smluvních pokut,navýšení cen či náhrad škod <.>
3.4.Součástí této smlouvy je příloha č.2 k této smlouvě o dílo Týdenní harmonogram postupu
prací a jeho plnění <.>
3.5.Objednatel klade zvýšené požadavky na zabezpečení stavby,protože stavební objekt je
budovou Městského úřadu Rousínov a bude v době provádění stavebních prací v plném
provozu.Před samotnou realizací při provádění přípravných a pomocných prací a i v průběhu
stavby bude generální dodavatel,včetně svých subdodavatelů dbát zvýšené opatrnosti a
přizpůsobí svoji činnost charakteru a místu stavby s maximální možností omezit negativní
vlivy a dopad na stávající objekt a okolí stavby.Také je nutné brát zřetel na to,že stávající
objekt MěÚ Rousínov a jeho okolí budou po dobu realizace plně provozovány! Veškerá
činnost generálního dodavatele a jeho subdodavatelů bude koordinována s potřebami investora
a uživatelů kanceláří a přilehlých prostor,kteří budou vždy seznámeni s průběhem prací tak <,>
aby případně mohl v součinnosti s generálním dodavatelem korigovat využívání objektu <.>
Průběh prací tak bude vždy investorem odsouhlasen.S průběhem prací budou také seznámeni
uživatelé okolních objektů.Před zahájením prací se doporučuje provést pasportizaci stavu
konstrukcí,na které bude mít vestavba serverovny přímý vliv <.>
<br> 2
<br> 4.Cena za dílo
4.1.Cena za dílo (tj.celková cena za celou dobu plnění a za celý předmět smlouvy) se sjednává
XXXX XXXX nejvýše přípustná,a to ve výši
[bude doplněno] Kč bez DPH <,>
DPH 21 % ve výši
[bude doplněno] Kč
a XXXX celkem ve výši
[bude doplněno] Kč včetně DPH <.>
4.2.Cena za dílo je stanovena jako celková cena za celé plnění veřejné zakázky včetně všech
souvisejících činností.V této ceně jsou zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění veřejné
zakázky <.>
4.3.Zhotovitel odpovídá za úplnost ocenění celého díla v rozsahu výkazu výměr se zahrnutím
veškerých nákladů spojených s jeho úplným dokončením <.>
4.4.Nedílnou součástí této smlouvy je cenová kalkulace jako příloha č.1 (položkový rozpočet)
zpracovaná detailním rozpisem a oceněním všech položek dle výkazu výměr a v členění dle
stavebních objektů PD (položkový rozpočet).V jednotlivých položkách jsou zahrnuty veškeré
náklady na jejich provedení včetně vedlejších nákladů <.>
4.5.Zhotovitel prohlašuje,že jednotkové ceny použité pro ocenění díla jsou maximální po celou
dobu realizace díla <.>
4.6.Změna sjednané ceny je možná pouze:
 pokud po podpisu smlouvy a před termínem dokončení díla dojde ke změnám sazeb DPH;
 pokud se při reali...

Výzva k podání nabídek (soubor PDF)

Město Rousínov
Sušilovo náměstí 56,683 01 Rousínov,IČ: 00292281,tel.: 517 324 820,fax.: 517 324 845 <,>
radnice@rousinov.cz,www.rousinov.cz
<br> oznamuje zahájení výběrového řízení na stavební práce
<br> ve smyslu § 6 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen „zákon“) <,>
směrnice č.01/2014 MěÚ Rousínov,která upravuje postup při zadávání veřejných zakázek a
ostatních zakázek města (dále jen „směrnice“) <.>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
1) Název zakázky
<br> „Stavební úpravy MěÚ Rousínov – serverovna a strukturovaná kabeláž “
Zveřejnění tohoto výběrového řízení je na úřední desce MěÚ a na internetových stránkách
města <.>
2) Vymezení plnění veřejné zakázky
V rámci předmětu plnění zakázky bude zajištěno:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je realizace stavby
„Stavební úpravy MěÚ Rousínov – serverovna a strukturovaná kabeláž“.Stavba řeší
úpravu půdního prostoru,kde ve 3NP bude umístěna serverovna.Stavebně se bude jednat o
samostatnou izolovanou místnost s klimatizací,ze které bude napojena celá budova
slaboproudými rozvody <.>
Realizace stavby bude rozdělena do dvou etap:
<br> 1.etapa s termínem plnění do 28.12.2015
- serverrovna + montáž vzduchotechnických zařízení a klimatizace
- elektromontáže
2.etapa s termínem plnění do 31.3.2016
- montáž sdělovací a zabezpečovací techniky
- malby
- nátěry
Rozsah prací je specifikovaný projektovou dokumentací vypracovanou Ing.arch.Petrem
Golešem,Purkyňova 35a,612 00 Brno <.>
<br> Předpokládané podmínky plnění veřejné zakázky:
Dílo bude realizováno v souladu s platnými zákony ČR a ČSN a dle obecně závazných a
doporučených předpisů a metodik.Je-li v zadávací dokumentaci definován konkrétní výrobek
má se za to,že je tím definován minimální požadovaný standard a v nabídce může být
nahrazen i výrobkem srovnatelným <.>
Součástí nabídky bude smlouva o dílo,podepsaná oprávněnou osobou,která bude v plném
rozsahu respektovat podmínky uvedené v této zadávací dokumentaci <.>
Součástí realizace díla budou i činnosti spojené s inženýrskou činností – tj.zejména
dokumentace skutečného provedení <.>
<br> Po podpisu smlouvy o dílo bude předáno vybranému zhotoviteli předáno 1 paré předmětné
projektové dokumentace <.>
Podkladem pro zpracování nabídky
Podkladem pro zpracování nabídky je tato zadávací dokumentace,dále projektová
dokumentace „Stavební úpravy Měú Rousínov – serverovna a strukturovaná kabeláž“
zpracovaná Ing.arch.Petrem Golešem,Purkyňova 35a,612 00 Brno ve stupni DPS,výkaz
výměr.Nabídka bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací včetně jejich
příloh <.>
Zadávací dokumentaci lze také vyzvednout na
<br> http://www.rousinov.cz/deska.php?m=menu2
<br> 3) Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení stavby (předání staveniště): 7.12.2015
Dokončení stavby:
- 1.etapa do 28.12.2015
- 2.etapa do 31.03.2016
Místem plnění je:
Územní obvod Města Rousínova – místní část Rousínov
Místem plnění smlouvy je katastrální území města Rousínov
adresa: Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56 <,>
parcela 896 objekt Městského úřadu Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56 – majitel
město Rousínov
4) Způsob hodnocení nabídek
Podané nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídkové ceny <.>
5) Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
Nabídková XXXX XXXX stanovena pro danou dobu plnění XXXX XXXX nejvýše přípustná se
započtením veškerých nákladů,rizik,zisku a finančních vlivů (např.inflace); po celou dobu
realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci <.>
Požadavky na jednotný způsob doložení nabídkové ceny:
Celková cena díla v Kč bez DPH,vyčíslení DPH a celková cena díla včetně DPH <.>
Nabídkové ceny budou zahrnovat veškeré práce,dodávky a činnosti vyplývající ze
zadávacích podkladů <.>
Celková nabídková XXXX XXXX výsledným součtem cen jednotlivých položek uvedených ve
výkazu výměr,kterou musí uchazeč vyplnit ve všech položkách <.>
Nabídková cena díla bude kalkulována při respektování následujících podmínek:
Platební podmínky: Zadavatel nebude poskytovat „před“ zahájením prací zálohy <.>
Smlouva o dílo bude obsahovat ujednání o smluvních pokutách <.>
6) Místo pro podávání nabídky,doba,v níž lze nabídky podat a místo a termín otevírání
obálek
Soutěžní lhůta začíná následujícím dnem po zveřejnění výzvy <.>
2
<br> Nabídky mohou uchazeči doručit osobně nebo doporučeně poštou na adresu
Městský úřad Rousínov,Sušilovo nám.84/56,683 01 Rousínov (podatelna,kancelář č.8
nebo č.7) <.>
Nabídky musí být doručeny zadavateli do 30.11.2015 do 16:00 hodin.Za okamžik
převzetí nabídky zadavatelem je považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele <,>
případně osobně zástupcem zadavatele <.>
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30.11.2015 v 16:30 hodin v budově
Městského úřadu Rousínov,kancelář č.8 na adrese Sušilovo náměstí 84/56,683 01
Rousínov <.>
Při otevírání obálek mají právo být přítomni i zástupci uchazečů <.>
<br> 7) Informace o výsledku výběrového řízení
Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení ...

Načteno

edesky.cz/d/265298

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rousínov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz