Obec Křenov - Vyhlášení výběrové řízení - referent bytového a nebytového fondu. (3 přílohy)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Křenov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Vyhlášení výběrové řízení - referent bytového a nebytového fondu.pdf [0,47 MB]
1/3
<br> MĚSTO JEVÍČKO
Palackého nám.1,549 43 Jevíčko
<br>
<br> Vyhlášení výběrového řízení č.1/2019
<br>
Tajemník Městského úřadu Jevíčko vyhlašuje výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa
<br> REFERENT/KA BYTOVÉHO A NEBYTOVÉHO FONDU
<br>
Pracovní činnost:
<br> - komplexní zajišťování správy majetku obce,jeho nabývání,pronájmu,zastavování,prodeje a
jiných forem disponování s tímto majetkem <,>
<br> - samostatný výkon kontroly na úseku hospodaření s majetkem územních samosprávných
celků <,>
<br> - průběžná kontrola technického stavu domů a bytů v majetku města <,>
- zpracovávání a aktualizace pasportů bytových jednotek a domů <,>
- protokolární a fyzické předávání bytů do užívání novým nájemcům a přebírání bytů vrácených
<br> nájemníky <,>
- vyúčtování spotřeby energií v nebytových prostorách a v bytech <,>
- zajišťování inflačních doložek,evidence nákladů na opravy v souladu s nařízením vlády <,>
<br> evidence podkladů pro vyúčtování služeb a podkladů pro fakturace <,>
- zajišťování výběrových řízení na provádění oprav majetku města,bytových a nebytových
<br> prostor včetně podkladů pro tato výběrová řízení <,>
- zodpovídá za čerpání finančních prostředků vyčleněných na údržbu majetku města <,>
- vedení evidence spotřeby el.energie,vody,plynu na jednotlivých odběrných místech <,>
<br> navrhuje úsporná opatření,provádí výběrová řízení na dodavatele energií,reaguje na výkyvy
spotřeb <,>
<br> - komplexní zajišťování agendy týkající se revizí (elektřina,plyn,požární ochrana atd.)
- zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedením města <.>
<br>
Charakteristika pozice:
<br> - pracovní poměr na dobu neurčitou <,>
- rozsah pracovní doby 40 hodin týdně (tj.úvazek 1,0) <,>
- neúředník,investičního oddělení <.>
<br>
Platové zařazení:
<br> - 9.platová třída a platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu se zákonem č.262/2006
Sb <.>,zákoníkem práce,nařízením vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných slu...
Přihláška do VŘ referent bytového a nebytovéího fondudle GDPR.doc [0,05 MB]
Přihláška DO výběrového řízení Číslo výběrového řízení: Název výběrového řízení: Jméno,příjmení a titul uchazeče: Datum a místo narození uchazeče: Státní příslušnost uchazeče: Místo trvalého pobytu uchazeče: Kontaktní adresa uchazeče: (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu) Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana: E-mailová adresa: Telefonní kontakt: …………………………… Datum a podpis uchazeče Informace o zpracování osobních údajů,souhlas se zpracováním osobních údajů a prohlášení o poskytnutí informací souvisejících s daným souhlasem se zpracováním osobních údajů – viz následující strany této přihlášky.Informace o zpracování osobních údajů Město Jevíčko zpracovává Vaše identifikační údaje na základě nezbytnosti pro plnění smlouvy (před uzavřením smlouvy) dle čl.6 odst.1 písm.b) Nařízení2.Více informací o zpracování,včetně Vašich práv,naleznete na adrese: https://www.jevicko.cz/index.php?id=8530&lang=cze Souhlas se zpracováním osobních údajů Na základě žádosti správce osobních údajů,kterým je Město Jevíčko,se sídlem Palackého nám. 1,569 43 Jevíčko,IČ: 00276791,se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování výběrového řízení (urychlení a zefektivnění komunikace,získání informací o vzdělání,praxi): (  dávám1 / (  nedávám1 souhlas e-mailová adresa (  dávám1 / (  nedávám1 souhlas telefon (  dávám1 / (  nedávám1 souhlas kontaktní adresa                                                                        (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu) (  dávám1 / (  nedávám1 souhlas profesní životopis (  dávám1 / (  nedávám1 souhlas doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání Příjemci osobních údajů: Osobní údaje nebudou předávány jiným příjemcům.Doba uložení osobních údajů: Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro realizaci výběrového řízení.Po uplynutí patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení budou nevyzvednuté doklady a podklady obsahující osobní údaje skartovány.Současně prohlašuji,ž...
OSOBNÍ DOTAZNÍK k VŘ referent bytového a nebytovéího fondu dle GDPR.docx [0,04 MB]
OSOBNÍ DOTAZNÍK ZAMĚSTNANCE
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Všechna dřívější příjmení[footnoteRef:1]: [1: Pro účely zpracování evidenčních listů důchodového pojištění zasílaných na OSSZ (dle § 37 zákona č.582/1991 Sb <.>,o organizaci a provádění sociálního zabezpečení).]
<br>
Datum a místo
narození:
<br> Rodné číslo:
<br>
<br>
Číslo OP:
<br>
Adresa trvalého pobytu:
<br> Doručovací adresa[footnoteRef:2]: [2: Pokud je odlišná od adresy trvalého pobytu.]
<br>
Tel.kontakt[footnoteRef:3]: [3: Pro účely zajištění efektivní komunikace mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem při řešení pracovně-právních záležitostí.]
<br>
Státní občanství:
Zdravotní pojišťovna:
<br> Mám zájem o zasílání platu,mzdy nebo odměny na bankovní účet
<br> Ano Ne
Číslo bankovního účtu[footnoteRef:4]: [4: Zaměstnanec je povinen změnu čísla bankovního účtu neprodleně písemně oznámit.]
<br>
<br> Pobíráte důchod? Ano (uveďte druh důchodu)[footnoteRef:5] Ne [5: Pro správný výpočet měsíčních záloh na daně.]
<br>
<br> Údaj o názvu a adrese cizozemského nositele
pojištění a cizozemském čísle pojištění[footnoteRef:6]: [6: Pokud byl zaměstnanec účasten důchodového pojištění v cizině a zaměstnavatel je jeho prvním zaměstnavatelem po ukončení důchodového pojištění v cizině.]
<br>
Zdravotní znevýhodnění[footnoteRef:7]: [7: Pro účely plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením na celkovém počtu zaměstnanců (dle § 83 zákona č.435/2004 Sb <.>,o zaměstnanosti).]
<br>
<br> Údaje o vzdělávání[footnoteRef:8] [8: Pro účely řádného výpočtu platu,mzdy,odměny.]
<br> Ukončené: Ano Ne
<br>
škola (název a sídlo)
rok ukončení
druh zkoušky
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Údaje o předchozí praxi[footnoteRef:9] [9: Pro účely řádného výpočtu platu,mzdy,odměny.]
<br>
zaměstnavatel (název a sídlo)
pracovní zařazení
zaměstnán od – do
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Jméno a příjmení manžela/ky <,>
název a adresa zaměstnavatele[foot...

Načteno

edesky.cz/d/2629434

Meta

Pronájem   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Křenov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz