Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bohumín.
MĚSTO BOHUMÍN
Masarykova 158
735 81 Bohumín
<br> Čj.MUBO/45998/201 5/ORG/KVI
Vyřizuje: XXXXXXX XXXXXXXXX
Tel: XXX XXX XXX
E-mail: kvicalova.marketa@mubo.cz
Datum: 04.11.2015
Výzva k podání nabídky
pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky s názvem
„Dodávka kancelářských potřeb na rok 2016
pro Městský úřad Bohumín“
Tato výzva je vypracovaná v souladu se Směrnicí pro zadávání veřejných zakázek v
podmínkách města Bohumína jako podklad pro podání cenových nabídek uchazečů <.>
1.Zadavatel
Město Bohumín
zastoupené starostou Ing.Petrem Víchou
Sídlo: Masarykova 158,735 81 Bohumín
lC: 00297569
DIČ: CZ 00297569
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s <.>,pobočka Bohumín
Císlo účtu: 1721638359/0800
Kontaktní osoba: XXXXXXX XXXXXXXXX,referent organizačního odboru
X.Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro Městský úřad
Bohumín.Jednotlivé položky předmětu dodávek a jejich množství (viz příloha č.2
zadávací dokumentace) představují předpokládaný roční objem odebíraných
kancelářských potřeb.Zadavatel požaduje náhradní plnění v plném rozsahu
ročního odběru zboží,nikoliv XXX v rozsahu předpokládaného objemu <.>
X.Doba a místo plnění veřejné zakázky
3.1 Doba plnění veřejné zakázky:
Dodávky budou realizovány v průběhu roku 2016 na základě písemných objednávek
podle skutečné potřeby zadavatele,a to do 3 pracovních dnů od jejich doručení <.>
Zadavatel uzavře svybraným uchazečem smlouvu na dobu určitou,tj.od 1.1.2016
do 31.12.2016.Předpokládaný termín uzavření smlouvy prosinec 2015 <.>
—
<br> Bankovní spojeni:
Ceská spořitelna a.s <.>,pobočka Bohumín
Císlo účtu: 1721638359 / 0800
<br> IČ: 00297569
e-mail: info@mubo.cz
web: www.mesto-bohumin.cz
<br> 3.2 Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je:
Městský úřad Bohumín,Masarykova 158,735 81 Bohumín
Městský úřad Bohumín,Masarykova 225,735 81 Bohumín
<br> —
—
<br> budova A
budova B
<br> 4.Kritéria hodnocení
Pro zadání zakázky stanovil zadavatel jako základní hodnotící kriterium nejnižší
nabídkovou cenu za předpokládaný roční objem dodávek bez DPH <.>
5.Místo a způsob podání nabídek
Nabídky mohou být podány osobně nebo doporučenou poštou tak,aby byly
doručeny nejpozději do 25.11.2015 do 14,30 hodin <.>
Místem pro podání nabídek je Městský úřad Bohumín,ul.Masarykova 158,735 81
Bohumín,podatelna dv.č.119 <.>
Nabídky musí být v uzavřených neprůhledných obálkách opatřené na uzavření
razítky uchazečů a podpisem,označené nápisem:
„Veřejná zakázka Dodávka kancelářských potřeb na rok 2016 pro Městský
úřad Bohumín“
„Odbor organizační“
„Neotvírat“
-
<br> Nabídka musí být podána v českém jazyce,musí obsahovat:
• vyplněný krycí list nabídky dle přílohy č.1 zadávací dokumentace včetně cenové
nabídky <,>
• podepsaný návrh kupní smlouvy: součástí této smlouvy bude závazek
prodávajícího (dodavatele) dodat větší množství zboží za stejnou cenu za
kus včetně náhradního plnění <.>
• vyplněný položkový rozpočet - tabulka,příloha č.2
• kopie živnostenského oprávnění
6.Požadavky na zpracování cenové nabídky
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu v tomto členění:
<.>.<.>
<br>.<.> •
<br>.<.>
<br> <.>
<br> <.>
<br> ‚:‚ <.>
<br> TABULI(A kancelarskÓ potreby pro.MeUBohumin
<.>
<br> __________
_
<br> položka
<br> bližší specifikace
položky
<br> množství
<br> MJ
<br> cena za
lksll baleni
bez DPH
<br> cena celkem
bez DPH
<br> CELKEM
<br> Dodavatel je povinen nacenit všechny požadované položky dle přílohy č.2 zadávací
dokumentace (položkový rozpočet),přičemž zohlední požadovanou značku zboží <,>
pokud je uvedena.XXXX XXXX stanovena včetně dopravy <.>
Uchazeč je povinen předem se seznámit se všemi okolnostmi a podmínkami,které
mohou mít jakýkoliv vliv na cenu nabídky <.>
Bankovní spojení:
IČ: 00297569
Ceská spořitelna a.s <.>,pobočka Bohumín
e-mail: info@mubo.cz
Císlo účtu: 1721638359 / 0800
web: www.mesto-bohumin.cz
<br> 7.Otevírání obálek s nabídkami a hodnocení nabídek
Nabídky budou otevírány v pořadí,ve kterém byly zadavateli doručeny.Nabídky
předložené po uplynutí vyhlášené soutěžní lhůty nebudou přijaty.Zadavatel nepřijme
obálky s nabídkami,které nebudou takto označeny nebo ty,které budou poškozeny
tak,že se z nich dá obsah vyjmout <.>
<br> 8.Jiné podmínky
• Firmy,které nebyly zadavatelem písemně obeslány k podání nabídky,mohou na
základě této výzvy podat své nabídky <.>
• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení do doby uzavření rámcové
kupní smlouvy <.>
• Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu výběrového řízení změnit,upřesnit nebo
doplnit podmínky výběrového řízení,a to písemně a všem účastníkům
výběrového řízení shodně <.>
• Zadavatel současně sděluje,že předmětem objednávky mohou být i položky <,>
které nejsou uvedeny v položkovém rozpočtu.Cena těchto položek bude
stanovena dohodou mezi smluvními stranami <.>
• Náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel uchazečům nehradí <.>
<br> „otisk razítka«
Ing.XXXX XXXXX
sta rosta města
Příloha č.X
č.2
<br> —
<br> —
<br> Krycí list nabídky
Položkový rozpočet
<br> Bankovní spo...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Bohumín | ||
---|---|---|
19. 09. 2025 | Koordinované závazné stanovisko - Výrobní hala na výrobu instantních těstovin v Rychvaldu - dodatečné stavební povolení | |
18. 09. 2025 | OOP - PDZ: Stanovení přechodného dopravního značení - N. Bohumín, 9. května, smyčka kVN +rVN, výkopové práce pro uložení VN kabelu | |
18. 09. 2025 | Sdělení o změně rozpočtu | |
18. 09. 2025 | Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektrické energie č. 110061048966 | |
18. 09. 2025 | Rozhodnutí - povolení stavby: "RD Blaník" | |
...a další |