MČ Plzeň 1 - Výběrové řízení na obsazení pozice úředník/úřednice v Odboru krizového řízení MMP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Plzeň 1.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

urednik-urednice_v_OKR.pdf 271,80 kB

Tajemnice Magistrátu města Plzně
v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
<br> úředník/úřednice – pracovník/pracovnice odboru pro krizové plánování <,>
obranu státu a požární ochranu
v Odboru krizového řízení MMP
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č.564/2006 Sb.)
<br> Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
 Zajišťování připravenosti k řešení mimořádných událostí a krizových stavů,zejména v oblasti
kritické infrastruktury,činnosti orgánů krizového řízení,obranného plánování,mobilizačních
příprav a humanitárních opatření <.>
<br> Kvalifikační a odborné požadavky:
<br>  ukončené VŠ vzdělání,obor vojenský,technický,ekonomický,krizový management <,>
požární ochrana <,>
 odborná praxe 5 let podmínkou <,>
 základní orientace v problematice veřejné správy a analýzy rizik <,>
 dobrá znalost organizace a úkolů krizového řízení státu,jeho složek a samosprávných
celků <,>
 dobrá znalost branné,obranné a armádní problematiky,včetně související legislativy <,>
 velmi dobré komunikační,organizační a koordinační schopnosti <,>
 zkušenosti s řízením pracovní skupiny <,>
<br> 




<br> dobrá znalost práce s PC <,>
řidičský průkaz sk.B <,>
dobrý zdravotní stav a připravenost pracovat i v rámci pracovní pohotovosti <,>
souhlas s provedením bezpečnostní prověrky v souladu se zákonem č.412/2005 Sb.<,>
splnění požadavků dle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů <.>
<br> Nabízíme:
 zajímavé a perspektivní zaměstnání <,>
 motivující osobní příplatek,mimořádné odměny a další zaměstnanecké výhody (příspěvek na
penzijní připojištění,stravenky a další benefity) <.>
Předpokládaný datum nástupu: leden - únor 2016
<br> Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1.přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa,jméno,příjmení,titul,datum a místo
narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo občanského průkazu,datum a podpis) <,>
2.strukturovaný životopis <,>
3.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce <,>
4.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
5.personální dotazník a čestné prohlášení (je možno vyzvednout přímo na personálním oddělení
MMP nebo stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad,Pracovní místa) <.>
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 18.11.2015 Odbor personální Magistrátu města Plzně <,>
nám.Republiky 1,306 32 Plzeň.Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou <.>
Bližší informace na telefonu č.378 032 711 <.>

Načteno

edesky.cz/d/253553

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Plzeň 1      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz