Město Chrastava - strana 1-3 Zveřejnění informací agendy občanských průkazů

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Chrastava.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

strana 1-3 Zveřejnění informací agendy občanských průkazů

l 'f
<br> _ Wnø-ıh `nvˇv-ıvnn-vvın-fl n".fl- - ~ı›.nn-v.<.> x
<br> -n-.ąz z ‹ n,ø nn!,__ 0
<.> n -.-
<br>
<br> mo.IžNoŘftjìł'ı Fmvaııtmt;
<br> »RH V"\\z\il\'.`\l"\Lil\'.Í'Rf'\'Í'l1 M!"\'í-\ lll'flllłlt
<br> Liberec 29.10.2015
<br> Vážená paní starostko <,>
<br> Vážený pane starosto <,>
<br> dovolte mi,abych se v součinnosti s vedoucí odboru správního a živnostenského,Mgr.Jitkou
Stíchovou,a vedoucím oddělení dokladů a evidence obyvatel Magistrátu města Liberec <,>
Mg.Davidem IÍátorem,na Vás obrátil sprosbou o předání relevantních informací ve věci
<br> upřesnění postupu při vyřizování žádostí o doklady,zejména žádostí o občanské průkazy <.>
<br> Na Základě dosavadních Zkušeností vnímáme potřebu připomenout několik Zásadních informací <,>
které usnadní celý proces nejen úředníkům magistrátu,ale především žadatelům o doklady,kteří
<br> v současné době musí v této Záležitosti navštívit Magistrát města Liberec <.>
<br> Prosím o předání níže uvedených informací,pokud možno co největšímu počtu občanu Vaší
<br> obce/ mesta - např.prostřednictvím úřední desky,Webových Stránek,místního tisku apod <.>
<br> Úřední doba Magistrátu města Liberec
<br> - PO + ST fl 08.00 - 17.00 hod <.>
<br> - L'T“1`+ cT _ 08.00- 16.00 hød <.>
<br> - PÁ -v 08.00 - 14.00 hod._ každý poslední pátek v měsíci je zavřeno - sanitární den
<br> - SO _ 08.00 - 12.00 hod._ občan musi být předem objednán (hripzf/vslibereecfl __
bez objednání nelze Žádost vyřídit
<br> - pokud Se žadatel dostaví krátce před koncern úřední doby,může nastat Situace,že
nebude odbaven,vyvolávací systém je nastaven tak,aby všichni žadatelé,kterým systém
přidělil pořadové číslo,byli vyřízení _ systém automaticky dopočítává maximální možný
počet odbavených klientů do konce úřední doby <.>
<br>.<.>.'.nnvxvıvx-.nnn-.<.>._-n- „mn-.ˇ-n.nn-H
<br>.<.>,a i <,>
<.> :'í; 2:1“.<.> ".tıì 77- ĹŰ/Ö
<br> x 2
<br> v.I'-
ı.-fJ'-m- bál-'ni'
<br> /Afı M <.>,Zp/6'
<br> v-vn.4.<.>.<.> nn-._-.fl.<.>.n-nn.<.>
<br>
<br> 1/9" f HH
<br> Vyřízení občanských průkazů přímo v místě pobytu žadatele
<br> (ve výjimečných případech,s ohledem na Zdravotní stav nebo na vysoky věk žadatele)
<br>
<br> výše
<br> kontak
<br> v poslední době dochází bohužel ke zneužívání této služby,která výhradně určena pro
žadatele,jejichž zdravotní stav nedovolí se osobně dostavit na magistrát k vyřízení
nového občanského průkazu.V případě požadavku vyřízení žádosti o novy občanskýv
průkaz přímo v místě bydliště,je nutně se předem objednat (lze i telefonicky),přičemž
požadavek je evidován a dle pořadí následně vyřízen.Bohužel,stávající lhůta pro vyřízení
je až 3 měsíce,a to zdůvodu nejen velkého počtu žadatelů o tuto službu,ale i z
personálních a organizačních důvodů magistrátu,a také stále častěji z duvodu zneužívání
této služby ze strany žadatelů,kteří nepatří do výše uvedené skupiny žadatelů <.>
<br> pro starší seniory nebo žadatele obtížně pohyblivé,kteří se mohou dostavit na úřad
osobně či v doprovodu třetí osoby,nabízíme s ohledem na věk nebo Zdravotní stav
odbavení bez čekání.Doporučuji se předem objednat buď telefonicky přímo na oddělení
dokladu a evidence obyvatel magistrátu,nebo lze přímo po příchodu do budovy Nového
<br> magistrátu nahlásit na recepci požadavek mimořádného odbavení <.>
ˇ _ ob'ednání služby odbavení v místě ob -
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX XXX XXX XXX
XXXXXX XXXXXXXXX XXX XXX XXX
Mgr.XXXXX XXXXX XXX XXX XXX
<br> uvedená telefonní čísla lze využít iv případě dotazů k uvedeným informacím <.>
<br> Občan je povinen požádat O vydání nového občanského průkazu pokud:
<br> dojde ke změně údajů zapsaných.v Občanském průkazu - občan má povinnost
požádat o vydání nového průkazu nejpozději do 15 dnů ode dne účinnosti změny
končí platnost občanského průkazu - občan může požádat o vydání nového
občanského průkazu z důvodu končící platnosti 60 dnů předem,nejpozději však do 15
dnu po skončení |platnosti dokladu
při dovršení věku 15 let
O při podání žádosti o l.OP před dovršením věku 15 let,žádá zákonný zástupce
společně s dítětem,předloží rodný list dítěte a svůj občansijy průkaz,vyhotoven
občanský průkaz na 5 let za správní poplatek 50,- Kč
O při podání žádosti o l.OP v den dovršení věku '15 let čí později,si žádá občan
samostatně (bez zákonného zástupce) + rodný list žadatele,vyhotoven je
občanský průkaz na 10 let zdarma
<br> po získání státního občanství CR nebo po návratu ze zahraničí
<br> Vážená paní starostko,vážený pane starosto,cílem tohoto dopisu je především zefektivnění
vyřizo -ˇání agendy ‹'›bčansk_\"ch prukazu občanů s trvalým pobytem ve správním obvodu obce
s rozšířenou pusobností liberec,kteří z duvodu žádosti o občanský prukaz nebo cestovní pas
musí vážit mnohdyl dlouhou cestu.Snahou všech úředníků oddělení dokladu a evidence obvín'atel
Magistrátu města.Liberec je vyřizování záležitostí občanů co nejefektivněji a zatěžovat je v co
<br> nejmenší možné míře <.>
<br> Za spolupráci a pomoc při zveřejnění vyše uvedených informací Vám předem děkuji <.>
<br> S.pozdravem
<br> ('che a města viz r(.›zdělovník

Načteno

edesky.cz/d/253023

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Chrastava      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz