Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dobříš.
Město Dobříš
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
<br> ⌐
<br> NAŠE ZN.:
PID:
VYŘIZUJE:
TELEFON:
FAX:
E-MAIL:
<br> MDOB /2015/MR
MDOBP0083VK5
Ing.XXXXXXXX XXXXXX
XXX XXX XXX
XXX XXX XXX
modlik@mestodobris.cz
<br> DATUM:
<br> 2015-10-21
<br> Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky – informace o průběhu
zadávacího řízení veřejné zakázky malého rozsahu v souladu s oddílem
II <.>,čl.5,bodu 5.5 <.>,Směrnice města Dobříše č.3/2015 (dále jen Směrnice) <,>
o postupu při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu dle zákona
č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách – v souladu s § 12,odst.3 a § 18 <,>
odst.5,(dále jen „zákon“),ve znění pozdějších předpisů a dle
Metodického pokynu – Zadávání veřejných zakázek v Operačním
programu Životního prostředí pro období 2014-2020
ZŘ – Zpracování projktu „Modernizace sběrného dvora Dobříš“
Na základě posouzení a hodnocení nabídek,v rámci uzavřené výzvy k podání nabídky o
veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen „výzvy“),v souladu s oddílem II <.>,čl.5 <.>,bodu 5.5.<,>
Směrnice města Dobříše č.3/2015 a dle Metodického pokynu – Zadávání veřejných zakázek
v Operačním programu Životního prostředí pro období 2014-2020,na službu: „Zpracování
projektu „Modernizace sběrného dvora Dobříš“,v rozsahu požadovaném „výzvou“ ze
dne 15.10.2015,zadavatel rozhodl usnesením rady města č.38/22/2015/RM ze dne
21.10.2015,že:
- první v pořadí nejvhodnější nabídkou,nejlépe splňující kritéria
v podmínkách „výzvy“,je nabídka uchazeče N2:
Město Dobříš
Mírové náměstí 119
263 01 Dobříš
<br> IČ:
00242098
DIČ:CZ00242098
<br> Tel.: 318 533 311
Fax: 318 533 315
<br> vymezená
<br> www.mestodobris.cz
epodatelna@mestodobris.cz
ID datové schránky:pnxbx8u
<br> Ing.Arch.XXX XXXXXX,Borotice XX,XXX XX Borotice <,>
IČ : 71511539,hodnota základního hodnotícího kritéria – nejnižší nabídková cena –
96.000,00 Kč celkem (neplátce DPH)
- druhá nabídka v pořadí,splňující kritéria vymezená v podmínkách „výzvy“,je nabídka
uchazeče N3:
Ing.XXXXXXXX XXXXXX,Mládeže XXX,XXX XX Dobříš <,>
IČ : 11298821,hodnota základního hodnotícího kritéria – nabídková cena – 105.000,00 Kč
celkem (neplátce DPH)
- třetí nabídka v pořadí,splňující kritéria vymezená v podmínkách „výzvy“,je nabídka
uchazeče N1:
STAS - Dobříš spol.s.r.o <.>,Svaté Pole 135,263 01 Dobříš <,>
IČ : 45148457,hodnota základního hodnotícího kritéria – nabídková cena – 90.000,00 Kč bez
DPH (108.900,00 Kč s DPH)
Otevírání obálek s nabídkami,jejich posouzení a hodnocení provedla hodnotící komise dne
21.10.2015 ve složení: Ing.XXXXXXXX XXXXXX,Ing.XXXXX XXXXXXXX a Ing.XXXXX XXXXXXXX <.>
Komise provedla při otevírání obálek kontrolu úplnosti tří (3) předložených nabídek a
neshledala v jejich úplnosti žádné nedostatky.Komise provedla následně podrobné posouzení
všech předložených nabídek dle úplnosti všech požadavků,stanovených v zadávacích
podmínkách a potvrdila jejich úplnost.Komise provedla následně hodnocení nabídek dle
stanoveného jediného hodnotícího kritéria – nejnižší nabídkové ceny a doporučila akceptovat
zadavateli nabídku č.N2.Zadavatel,město Dobříš,doporučení hodnotící komise akceptoval –
viz usnesení rady města č.38/22/2015/RM ze 21.10.2015 <.>
Na základě výše uvedeného zadavatel vyzval vítězného uchazeče k předložení návrhu
smlouvy o dílo včetně předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů
prokazujících splnění kvalifikace.Do uzavření smlouvy o dílo umožnil zadavatel všem
hodnoceným uchazečům nahlédnout do zprávy o posouzení a hodnocení nabídek.Dne
22.10.2015 byla s vybraným uchazečem uzavřena smlouva o dílo,v souladu s usnesením
rady města č.38/22/2015/RM ze 21.10.2015 – viz.zveřejněná příloha <.>
Informaci zveřejnil na profilu zadavatele,XXXX XXXXXXXX
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
MDOBP9683VK5
o OPERAČNÍ PROGRAM ł-VROPSŤĂA QN“
V Ž 'V O T Nl P R O S T Ř E Dl - regionální rozvoj
<br> Níže psaného dne,měsíce a roku uzavírají Strany Smluvní
město Dobříš
<br> Pro vodu <,>
<br> vzduch a přírodu
<br>
<br>
<br> Se Sídlem: Mírové náměstí 119,Dobříš,PSČ 283 01
<br> ıč: 00242098
<br> Dıč: cZ00242098 (je plátcem DPH)
<br> zastoupení: Mgr.XXXXXXXXX XXXXX,Starosta
<br> bankovní Spojení: Česká SpOřitelna,as <.>,pobočka Příbram
<br> č.účtu: 27 ~ 521 732 389/0800
<br> kontaktní Osoby: ve věcech věcných- lng.XXXXXXXX XXXXXX,vedoucí Odboru
<br> místního rozvoje,tel.č.: 318 533 307
e-mail: modlik@mestodobris.cz
<br> (dále jen „objednatel„)
<br> a
<br> Název Společnosti: lng.arch.XXX XXXXXX
<br> Se Sídlem: Borotice XX,XXX XX BOrOtice
<br> ıč: 715 11 539
<br> Dıč; cZ8201071131 (není pıátøem DPH)
Zastoupení: lng.arch.XXX XXXXXX
<br> bankovní Spojení: mBank S.A <.>
<br> č.účtu: 670100-2209224178/6210
<br> kontaktní Odpovědné osoby: lng.arch.XXX XXXXXX
tel.č.: XXX XXX XXX; e-mail: jan.Zbiral@gmaíl.cOm
<br> (dále jen „zhotovitel„)
<br> ve Smyslu § 2586 a násl.Zákona č.89/2012 Sb <.>,Občanský Zákoník,v platném Znění (dá/e jen „
Občanský Zákoník'),tuto
<br> Smlouvu o dílo
<br> Preambule
<br> 1.Objednavatel prohlašuje,že realizace projektu bude v případě získání dotace podpořena
Z Operačního programu Životní prostředí 2014-2020 <,>
Číslo výzvy: 5
Číslo prioritní Osy: 3
Název prioritní OSy: Odpady a materiálové toky,ekologické Zátěže a rizika
Specifický cíl: 3.2 Zvýšit podíl materiálového a energetického využití Odpadů
<br> 1
<br> Název projektu: Modernizace sběrného dvora Dobříš
<br> 2.Skutečnost,že na realizaci akce je Záměr získání podpory Z OPŽP Z příslušného fondu bude
ZhOtOviteIem akceptována včetně všech povinnosti Z toho vyplývajících a všech požadavků
Programového dokumentu OPZP,Pravidly pro žadatele a příjemce OPŽP a výZvOu pro
podávání žádostí.Příslušné dokumenty závazné pro příjemce dotace a Souvisejicí závazné
podminky pro dodavatele jsou přístupné na WWW.Opr.cz <.>
<br> I <.>
Předmět díla
<br> 1.Předmětem této Smlouvy je Závazek zhotovitele provést pro Objednatele na vlastni nebezpečí a na
vlastní Odpovědnost dílo Spočivajici ve službě Zpracování projektu modernizace Sběrného
dvora Dobříš“ (dále jen „dílo“),a tO v SOuladu Se zadávací dokumentaci Objednatele S platnou
legislativou a normami <.>
<br> 2.Zhotovitel Se Zavazuje podle této smlouvy dokončit veškeré dílo k terminu plnění dohodnutému v
této smlouvě <.>
<br> 3.V rámci plnění této Smlouvy Zhotovitel Zabezpeči na vlastni náklad všechny Související práce <.>
Veškeré práce související s prováděním díla jsou kryty cenou dila <.>
<br> 4.Zhotovitel Se zavazuje,že plnění předmětu XXXX XXXX realizovat po celou dobu vSOuladu a
výhradně S předloženou nabídkou,která tvoří přílohou č.2 aje nedílnou Součást této smlouvy <.>
<br> 5.Při vytváření díla bude Zhotovitel jednat na Základě pokynů Objednatele a vycházet Z materiálů a
údajů dodaných Objednatelem a z těch,které Zajistí vlastni činnosti.Zhotovitel je povinen upozornit
Objednatele na nevhodný pokyn a všestranně chránit jeho zájmy <.>
<br> 6.Objednatel je povinen poskytovat Zhotovitelí veškerou Součinnost,kterou po něm lze rozumně
požadovat.Zejména je povinen umožnit Zhotovitelí ziskat ty podklady a dokumenty,které
Objednateli definuje a identifikuje v předstihu nezbytném pro pořízení těchto podkladů,jsOu-li v jeho
v dispozici <.>
<br> il <.>
Vymezení lhůt plnění díla
Zhotovitel Se Zavazuje dokončit předmět dila dle ust.či.l.a Objednatelem Odsouhlasené dílo dle
Zadávací požadavků a v rozsahu dle uSt.čl.l.této smlouvy předat nejpozději do 30.10.2015 objednateli
v místě sídla Objednatele na adrese Mírové nám.119,Dobříš,PSC 263 01 <.>
<br> lll <.>
Cena díla
<br> 1.Objednatel a Zhotovitel se dohodli,že cena předmětu díla činí 96000,- Kč bez DPH (Slovy:
devadesátšest tisíc korun českých bez DPH) <.>
<br> 2.Zhotovitel,který je plátcem DPH,jako plátce daně z přidané hodnoty připočítá k dohodnuté ceně
daň Z přidané hodnoty ve výši 21 %.Pokud Zákonná úprava daně Z přidané hodnoty bude v době
uskutečnění Zdanitelného plnění Obsahovat jinou než uvedenou Sazbu,připočte Zhotovitel ke
smluvené ceně díla tuto aktuální daňovou Sazbu <.>
<br> 3.Cena díla kryje veškeré náklady zhotovitele související S vytvořením dila.Cena za provedení XXXX a
dokončení dila byla mezi účastníky sjednána XXXX XXXX XXXXX a konečná <.>
<br> X.Zhotovitel a objednatel se dohodli,že v rámci platebních podmínek Zadavatel neposkytuje Zálohy a
Zhotovitel Zálohy nebude požadovat <.>
<br>
<br> 5 <.>
<br> Po předání a převzetí dila vystaví Zhotovitel fakturu.Faktura bude mít náležitosti daňového
<br> dokladu.Fakturovaná částka Se bude rovnat celkové ceně dila,tedy dohodnuté ceně díla Zvýšené
<br> O daň Z přidané hodnoty v Zákonné výší <.>
Jestliže daňový doklad (faktura) nebude obsahovat dohodnuté náležitosti nebo bude vystaven
předčasné či neoprávněné,je Objednatel oprávněn ta...
Město Dobříš,Mírové náměstí 119,263 01 Dobříš
<br> Výzva k podání nabídek
<br> Název zakázky:
<br> Zpracování projektu „Modernizace sběrného
dvora Dobříš“
<br> Předmět zakázky (služba <,>
dodávka nebo stavební práce):
<br> Služba
<br> Datum vyhlášení zakázky:
<br> 15.10.2015
<br> Číslo jednací
<br> MDOB0083VK5/2015/Mod
<br> Název / obchodní firma
zadavatele:
<br> Město Dobříš
<br> Druh zadavatele:
<br> Veřejný zadavatel
<br> Sídlo zadavatele:
<br> Mírové náměstí 119,263 01 Dobříš
<br> Osoba oprávněná jednat
jménem zadavatele,její
telefon a e-mailová adresa:
<br> Mgr.XXXXXXXXX XXXXX,starosta XXX XXX XXX <,>
vacek@mestodobris.cz
<br> IČ zadavatele:
<br> 00242098
<br> DIČ zadavatele:
<br> Lhůta pro podávání nabídek:
<br> CZ00242098
Ing.Miloslav Modlík/Ing.XXXXX XXXXXXXX <,>
XXX XXX XXX/XXX,modlik/oplistil@mestodobris.cz
Ve věcech technických – Mgr.XXX XXXXX,jednatel
společnosti Dokas Dobříš,s.r.o <.>,správce stávajícího
sběrného dvora,tel.606 407039,e-mail:
jan.marek@dokas.cz <.>
21.10.2015 do 10:00
<br> Místo pro podávání nabídek:
<br> Podatelna MěÚ Dobříš,Mírové nám.119,Dobříš
<br> Termín otevírání obálek:
Popis předmětu zakázky:
<br> 21.10.2015 – 10:00 zasedací místnost MěÚ Dobříš
<br> Kontaktní osoba zadavatele
ve věci zakázky,její telefon a
e-mailová adresa:
<br> Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve
zpracování projektové dokumentace včetně
položkového rozpočtu a analýzy potenciálu produkce
odpadů,zpracované dle závazné osnovy,která je
k dispozici na www.opzp.cz a bude podkladem pro
<br> žádost o poskytnutí podpory z OPŽP 2014-2020 a to
v souladu s Programovým dokumentem OPŽP <,>
Pravidly pro žadatele a příjemce OPŽP,5.výzvou <,>
Prioritní osy 3,specifického cíle 3.2.1 <.>
Projekt bude odevzdán
v elektronické podobě
<br> Zadávací dokumentace
<br> Předpokládaná hodnota
zakázky v Kč (bez DPH)
Lhůta dodání a zadávací
lhůta:
Místo dodání / převzetí
plnění:
Zadávací řízení se řídí:
<br> Hodnotící kritéria:
<br> Požadavky na prokázání
kvalifikace dodavatele:
<br> Požadavek na uvedení
kontaktní osoby uchazeče:
<br> v6
<br> ti
<br> výtiscích
<br> a
<br> 1
<br> x
<br> Části zadávací dokumentace:
- Příloha č.1 – Studie proveditelnosti – Sběrný dvůr
Dobříš,z roku 2011
- Příloha č.2 – Čestné prohlášení
- Příloha č.3 – Krycí list
- Příloha č.4 – Smlouva o dílo
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je
do 100 tis.Kč bez DPH <.>
Předpokládaný termín zahájení – nejpozději 22.10.2015 <.>
Termín dokončení – nejpozději do 30.10.2015 <.>
Zadavatel stanovuje zadávací lhůtu na 30 dní <.>
Město Dobříš
<br> Metodickým pokynem – Zadávání veřejných
zakázek v Operačním programu Životního prostředí
pro období 2014 - 2020 <.>
Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena
<br> 1) Základní kvalifikační předpoklady v souladu s §
53 výše uvedeného zákona a to formou čestného
prohlášení /odst.1,písm.a) až k) – vzor příloha
č.2
2) Profesní kvalifikační předpoklady v souladu s
§ 54,písm.a),b) a d) výše uvedeného zákona tj <.>
doklady o oprávnění k podnikání a odborné
způsobilosti k předmětu zakázky,včetně
předložení výpisu z obchodního rejstříku,či jiné
evidence ne starší než 90 dnů,má-li v ní být
uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů <.>
Oprávnění k podnikání doloží vybraný uchazeč
ve stejnopise nebo ověřené kopii před podpisem
smlouvy o dílo nebo objednávky <.>
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci
zakázky,její telefon a e-mailovou adresu <.>
<br> Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě
v jednom originále.<.> Požadavek na písemnou formu je
považován za splněný tehdy,pokud je nabídka
předložena v zalepené neprůhledné obálce v termínu
pro podání nabídek a je podepsána osobou oprávněnou
jednat jménem uchazeče.Všechny listy nabídky včetně
příloh budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou <.>
Obálky je nutné označit heslem „PD – modernizace
sběrného dvora Dobříš – NEOTEVÍRAT“
Nabídka musí obsahovat:
Požadavek na písemnou
formu nabídky:
<br> 1) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením
oprávněného
zástupce <,>
včetně
uvedení
telefonického a e-mailového spojení.V nabídce
musí být dále uvedena kontaktní osoba ve věci
veřejné zakázky,její adresa,e-mail a telefonní číslo <.>
– použít Příloha č.3 - Krycí list
2) Cena díla celkem bez DPH a s DPH (příloha č.3 –
Krycí list)
3) Podepsaný a doplněný návrh smlouvy respektující
obchodní a zvláštní podmínky – viz.Příloha č.4
4) Požadované
dodavatele
<br> Požadovaný jazyk nabídky:
<br> Povinnost uchovávat
doklady a umožnit kontroly:
<br> Další požadavky na
zpracování nabídky:
<br> Zadávací řízení se řídí:
<br> doklady
<br> o
<br> prokázání
<br> kvalifikace
<br> Český
Dodavatel je podle ustanovení § 2 písm.e) zákona č <.>
320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o
změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <,>
osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční
kontroly <.>
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek <.>
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit řízení v jakékoliv fázi
před podpisem smlouvy a to bez udání důvodu <,>
...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Dobříš | ||
---|---|---|
27. 11. 2024 | Forenzní značení jízdních kol | |
27. 11. 2024 | Povolení záměru | |
27. 11. 2024 | Rozhodnutí KÚ SČK – rozhodnutí o odvolání zrušeno a vráceno k novému projednání (dva BD a pět ŘD v ulici Západní) | |
26. 11. 2024 | Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pozici - kurátor/ka Muzea města Dobříše | |
26. 11. 2024 | Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pozici - administrativní pracovník ŽP (m/ž) | |
...a další |