Město Brno - VŘ 077/2015 OI Referent účelové výstavby

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_077_15_OI_referent_ucelove_vystavby_2x_.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.077/2015
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na 2 funkční místa úředníků/úřednic
referent účelové výstavby
s místem výkonu práce: Odbor investiční,Oddělení přípravy a realizace pozemních staveb
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Zajišťuje přípravu a realizaci investičních akcí charakteru účelové výstavby statutárního města
včetně zajišťování výběru a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby,dozorování
průběhu realizace investic,přebírání prací,zajišťování přípravy,uzavírání a provádění změn
smluv,prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace,zpracování zápisů o předání
staveb,zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace,provádění průběžné
kontroly čerpání finančních prostředků z rozpočtu statutárního města Brna.Připravuje a
organizuje zadávací řízení u investičních akcí charakteru účelové výstavby a zpracovává
podkladové materiály pro rozhodnutí o výběru zhotovitele veřejné zakázky.Řídí harmonogram
investičních akcí a dohlíží na jeho plnění <.>
Funkční místo vhodné i pro absolventy VŠ <.>
Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXX XXXXX,tel.XXXXXXXXX <.>
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – základní platový tarif od
15 960,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
 vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním
programu technického,ekonomického nebo právního směru <,>
 znalost právních předpisů:
- zákon č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů;
- zákon č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění
pozdějších předpisů;
 dobrá znalost práce na PC - Word,Excel,Outlook,ASPI,MS Project <,>
 dobré organizační a komunikační schopnosti,vysoké pracovní nasazení <,>
 schopnost samostatného jednání,flexibilita,odpovědnost,pečlivost,spolehlivost <.>
Dále výhodou:
 praxe ve veřejné správě <,>
 praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek a oboru pozemních staveb (projekce,provádění <,>
rozpočtování) <,>
 běžná znalost alespoň jednoho světového jazyka <,>
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení <.>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení o
souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
___________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 9.11.2015 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např <.>
- na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
funkční místo <.>
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na
internetu (www.brno.cz) nebo na Personáln...

Načteno

edesky.cz/d/247174

Meta

Veřejná zakázka   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz