Město Brno - VŘ 075/2015 ŽÚ referent st. správy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_075_15_referent_st.spr._10_2.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.075/2015
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
referent státní správy
s místem výkonu práce: Živnostenský úřad města Brna,Oddělení živností,referát registrace
živností právnických osob
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Zajišťuje výkon správních činností v oblasti koncesovaných a ohlašovacích živností pro
právnické osoby,komplexně zpracovává veškeré podklady při vydávání průkazů
živnostenských oprávnění,jejich změn a správních rozhodnutí na úseku živností řemeslných <,>
vázaných,koncesovaných a živnosti volné,provádí poradenství v oblasti živnostenského
podnikání týkající se provozování jednotlivých živností a zvláštních podmínek provozování
živnosti,spolupracuje s příslušnými finančními úřady,zdravotními pojišťovnami,správou
sociálního zabezpečení
při zajišťování agend vyplývajících z činnosti Centrálního
registračního místa.Vede správní řízení ve věcech rozhodování o XXX,že nebyly splněny
podmínky pro vznik živnostenského podnikání.Provádí nápravná opatření při zjištění zápisu
do živnostenského rejstříku v rozporu se zákonem <.>
Bližší informace o druhu práce podá: Bc.XXXXX XXXXXX,tel.č.XXX XXX XXX
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – platový tarif od 15.960,- +
příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
• vysokoškolské – bakalářský studijní program <,>
• znalost právních předpisů vztahujících se k živnostensko správní agendě,zejména:
- zákon č.455/1991 Sb <.>,o živnostenském podnikání,ve znění pozdějších předpisů <,>
- zákon č.570/1991 Sb <.>,o živnostenských úřadech,ve znění pozdějších předpisů <,>
- zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
- zákon č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů <,>
- zákon č.634/2004 Sb <.>,o správních poplatcích,ve znění pozdějších předpisů <,>
- zákon č.90/2012 Sb <.>,o obchodních společnostech a družstvech <,>
- zákon č.304/2013 Sb <.>,o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob <,>
- zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <,>
• velmi dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Outlook,ASPI
• velmi dobré komunikační dovednosti,kvalitní úroveň písemného projevu <,>
• organizační schopnosti,samostatnost v rozhodování,psychická odolnost <.>
Dále výhodou:
• praxe ve veřejné správě,zejména v oblasti živnostensko správní agendy <,>
• praktická znalost práce v IS RŽP <,>
<br> • zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě živnostenského podnikání (povinnost složit
zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
• znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <,>
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 5.11.2015 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,<,> je možno ověřit např.:
- na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1.<,>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování prav...

Načteno

edesky.cz/d/245534

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz