Město Brno - VŘ 071/2015 OSČ referent správních činností

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_071_15_OSC_referent_spravnich_cinnosti.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.071/2015
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
referent správních činností
s místem výkonu práce: Odbor správních činností,Oddělení cestovních dokladů
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Provádí komplexní výkon agend na úseku cestovních dokladů a občanských průkazů.Přijímá
žádosti o vydání cestovních dokladů a občanských průkazů.Zpracovává údaje v agendovém
informačním systému evidence cestovních dokladů (dále jen „AIS ECD“) a agendovém
informačním systému evidence občanských průkazů v rozsahu stanoveném zvláštními právními
předpisy.Poskytuje údaje z AIS ECD.Provádí v plném rozsahu správní řízení a vydává
rozhodnutí týkající se agendy cestovních dokladů.Projednává přestupky v I.stupni správního
řízení na úseku cestovních dokladů <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Mgr.XXXXX XXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 8 – platový tarif od 13.570,- +
příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
 střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
 praktická znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti (zákon
č.133/2000 Sb <.>,o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů; zákon č.328/1999 Sb <.>,o občanských průkazech,ve znění pozdějších
předpisů; zákon č.329/1999 Sb <.>,o cestovních dokladech,ve znění pozdějších předpisů;
zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů; zákon č.101/2000 Sb.<,>
o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů; zákon
č.200/1990 Sb <.>,o přestupcích,ve znění pozdějších předpisů; zákon č.111/2009 Sb.<,>
o základních registrech) <,>
 dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Internet,Outlook <,>
 velmi dobré komunikační schopnosti,schopnost jednat s lidmi,vysoké pracovní nasazení <,>
samostatnost,pečlivost,spolehlivost <,>
 obecná orientace ve veřejné správě <.>
Dále výhodou:
 praxe ve veřejné správě <,>
 zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel,občanských průkazů
a cestovních dokladů (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
 znalost některého světového jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
Termín nástupu: 1.1.2016 <.>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
 státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
 věk minimálně 18 let <,>
 způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
 ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení
o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
 strukturovaný životopis <,>
 výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
 ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
___________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
označené číslem a názvem výběrového řízení do 29.10.2015 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
 na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
 na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
 Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
funkční místo <.>
 Inf...

Načteno

edesky.cz/d/240596

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz