Zlínský kraj - OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY - Záplavové území Juhyně km 0,000-12,370 a 16,835-29,450

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Zlínský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zu3-juhyne.pdf

KM
<br> 19
<br>,9 3
<br> 7
<br> KM 171
<,>
20
<br> 2
KM
<br> 0,1
<br>,8 0
KM 330
19
<,>
M
20
EK
TP
<br> 171
<br> 07
<br> N
SIL
<br> IČ
<br> 0
<br> 8
17
<br> 21
<br> 20
8
<br> 20
7
<br> K
21 M
<,> 6
47
KM
21
<,> 6
64
K
21 M
<,> 6
83
21
3
<br> 67
<br> 22
<,> 0
95
22
<,> 1
37
KM
<br> KM
<br> 22
7
<br> KM 22,810
<br> 247
<br> KM 22,853
2,864
KM 2
07
249
22,9
KM
946
22 <,>
250
KM
5
<,> 97
22
251
4
KM
9
<,> 9
22
2
M
5
2
K
8
<,> 07
23
3
KM
25
<br> KM
22,946
<br> PRÁH
<br> DN 3
<br> 00 - L
B
<br> 4
25
<br> KM
23,58
4
<br> PRÁH
<br> 23
<,> 1
KM
<br> 261
<br> KM
23,592
<br> 262
<br> KM
23,5
92
KM 2
3,614
KM 23,626
<br> PŘÍTOK ROSOŠNÝ - LB
<br> KM 23,908
<br> 271
<br> KM 23,972
<br> 272
<br>,1
23
<br> KM
<br> 221
<br> 28
1
<br> KM
22,457
LÁVKA O
CELOVÁ
TPE KM 21
<,> 760
<br> MO
<br> ST
<br> M
<br> KM 6
7
23,0
0
Ý
K
S
2,29
Ř
2
Á
M
POD
EK
S
P
O
T
H
<br> KM
<,> 135
3
2
Ý
SK
DÁŘ
2,390
O
P
KM 2
HO S
TPE
OS T
<br> 258
<br> 263
<br> 90
23,6
<br> 264
<br>,714
KM 2 3
KM 23,725
<br> 265
<br> KM 23,779
266
KM 23,803
267
KM 28
<,> 813
KM
23 <,>
268
818
<br> KM
23,813
TPE KM 23,100
<br> STUPEŇ
<br> 269
<br> LIMNIGR
<br> AF
<br> KM
23,818
TPE KM
23,110
<br> 277
<br> KM 24,280
<br> KM
<br> 24
<,> 48
<br> PB
<br> KM
22,259
STUPEŇ
TPE KM 21,62
3
KM
22,291
LÁVKA
OCELO

<br> 275
4,087
KM 2
276
KM 24,131
<br> KM
<br> KOTO
<br> KM
67
30
22,1
21,5
KM
TPE
<br> 23
KM 24,2
<br> 0
<br> T
OS
<br> P
SKÝ
B OV
HRA
<br> 7
25
<br> KM
<br> KM 24,077
<br> 28
<br> M

NIČ
SIL
<br> 0
KM 59
<,> 39
<,> 0
21
22
M
EK
TP
<br> 27
<,> 2
23
<br> 274
<br> KM
24,087
<br> KA
<br> 259
<br> KM 24,064
<br> 273
KM
MOST SILNIČNÍ
24,075
TPE KM 23,325
<br> 0 - LB
VÝUST DN 30
<br> KM
<br> 51
<br> km 0,005
<br> KM 23,835
<br> 270
<br> KM
23,785
TPE KM 23,068
<br> V

<br> 0
22
<br> 6
25
<br> T
<br> KM 23,522
<br> KM
23,626
<br> LÁVKA
<br> OS
<br> KM 68
9
21 <,>
<br> 399
23 <,>
KM
<br> 260
<br> Ý
SK
<br> M
<br> SP
HO
20
<,> 2
21
<br> 9
21
<br> 913
km
0,0
912
73
km
0,0
30
<br> VÝUS
T
<br> B
-P
<br> ÁŘ
OD
<br> 15
<br> 911
<br> KM
22,863
<br> 2
<br> 37
<br> 248
<br> LÁVKA
<br> K
<br> KM
22 <,>
238
KM
22 <,>
292
230
KM
22 <,>
327
234
KM
22 <,>
394
235
KM
22 <,>
KM
416
236
2
KM
2,4
46
22
237
KM
<,> 4
58
22
2
3
<,> 4
8
99
23
9
24
0
<br> KM 22,754
<br> 246
<br> KM
22,750
<br> PŘ
<br> O
ÍT
<br> 1
KM,82 M
K
21
E
TP
<br> 1
<,> 95
21 969
KM 21 <,>
KM 21,980
KM
<br> KM 22,734
<br> 245
<br> 0
<br> Ý
<br> 4
21
<br> 22
6
<br> KM
22,730
TPE KM 22,060
<br> SK
<br> ST
O
<br> 25
5
<br> IC
E
DN
<br>,6
21
<br> KM
<br> D
O
SP
<br> ÁŘ
<br> M
<br> KM
KM 22
<,>
22 152
<,> 1
67
22
8
22
9
<br> 200
KM
21
<,> 4
KM
77
21
<,> 5
47
<br> 199
<br> 198
K
2 M
KM 1,1
2 55
K 0,4
80
21 M
<,> 3
30
<br> TP
E
<br> -L
B
<br> PE
Ň
ST
U
SV
O
<br> KM,898
21,280
21
A
K
M
Ě
T
V
K
Š
I
E

KM 065
TP

U
22 <,>
A
VK
LB

00
N6
TD
S
U

<br> VÝUST DN 700 - LB
<br> 20
9
<br> KM
KM
21
21
<,> 5
KM
<,> 7 0
71
1
21
<,> 7
18
21
KM
1
21
<,> 8
21
06
2
<br> 21
<,> 14
<,> 15 4
5
KM
21,1
75
KM 2
1,21
1
<br> 19
7
<br> K
20 M
<,> 8
37
<br> Á
<br> MOST SILNIČNÍ
<br> 6
<br> 2
1,89
KM 2
98
8
<,>
1
0
2
216
3
21
KM
<,> 9 1
21
KM
217
020
8
22 <,>
21
2
KM
<,> 04
22
54
0
<,>
KM
1
222
2 2,0 7
M
2
K
2
3
22
KM
4
22
5
22
241
KM
22,5
62
242
KM
22,6
34
243
KM 2
2,663
244
KM 22
<,> 711
<br> 6
KM,54
21
ĚN
EV
Ř
D
<br> 5
20
<br> 20
<br> HO
<br> 0
<,> 1
3
21
KM,70 M
21 E K
TP
4
KM,81
21
<br> 23
<,> 8
9
21
<,> 8 3
KM
21
KM
<br> KM
<br> 19
6
<br> KM
<br> 19
5
<br> KM
<br> 4
19
<br> 20
3
<br> KM
KM 21,2
21 5 6
<,> 2
KM
80
20
21
1
<,> 3
11
20
2
<br> <,>
<br> 21
<,> 0
8
<,> 1 4
03
<br> 21
<br> 6
04
<br> KM
<br> 188
<br> KM
<br> 4
20
<br> 59
<,> 3
21
KM,397
21
5
KM
<,> 43
21
KM
<br> PR
ÁH
<br> 18
9
<br>,8
59
20
KM
<br> 20
<,> 7
98
20
<,> 81
KM
7
20 <,>
835
<br> KM
<br> 1
19
84
<,> 8
5
0
0
2
2
19
0,9
KM M 2
1
4
<,> 9
K
193
20
KM
961
<,>
0
2
KM
<br> KM
<br> 18
7
<br> 18
6
<br> 5
18
<br> 0
19
<br> PR
ÁH
<br> 5
<,> 33
20
6
<,> 35
20
M
3
95
K
17
<,> 3
20
42
4
<,> 4
KM
2
17
20
48
0 <,>
KM
5
2
17
KM
6
17
90
7
20,6
17
KM
5
<,> 71
182
20
7
<,> 74
KM
20
M
69
K
3
<,> 7
18
20
4
KM
18
KM
<br> 21
<br> 172
<br> PR
ÁH
<br> 23
9
<,> 5
17
20
9
M
5
K
0
<,> 5
18
20
96
KM
5
<,>
20
181
KM
40
6
<,>
20
KM
<br> 0,320
KM 2
<br> ĚN
Á
<br> 278
<br> 6
<br> 24
<,> 58
4
KM 24,4
<br> 24
<br> KM
24,604
<br> PŘÍTOK - LB
<br> 28
6
<br> 279
<br> KM 24,634
24
<,> 9
<br> 23
<br> 282
<br> 4,718
KM 2
<br> KM
24,752
TPE KM 24,060
<br> LÁVKA
<br> 400 VÝUST DN
<br> 283
<br> 2
KM
<br> KM
24,754
<br> LB
<br> 53
4,7
<br> 284
<br> 2
<br> 85
<br> POD
<br> O
PŘÍT
<br> KM 25,021
<br> B
TP
<br> 288
289
<br> 25,120
<br> 287
<br> KM 9
25,01
<br> Ý
ÁŘSK
<br> K-L
<br> 1
<,> 80
<br> 9
5,00
KM 2
<br> H
PRÁ
<br> HO S
<br> 24
<br> KM
<br> KM 9
0
24,8
<br> T
MOS
<br> KM
<br> KM
<br> DŘ
EV
<br> E
TP
<br> KA
<br> T
<br> 50
<br> LÁ
V
<br> LE
ŽE
<br> N

ZN
<br> OS
ÍM
<br>,7
18
<br> KM 25,251
<br> KM
1
25,11
<,> 400
4
2
E KM
2
KM
<br> 290
<br> 5
5,34
<br> 291
<br> MOST HOS
PO
<br> KM
25,839
TPE KM 25
<,> 073
KM
25,895
<br> DÁŘSKÝ
<br> PRÁH
<br> 295
<br> 80
0
<br> -L
<br> 297
<br> KM
<br> K
2 M
KM 7,23
0
2
K 6,45
...

zu2-juhyne.pdf

98
7,3
<br> 49
7,9
<br> 18
KM 7,6
9
<,> 62
<br> 69
KM 7,7
<br> KM
<br>,784
83
<br> 84
<br> 89
<br> 1
80
7 <,>
<br> 435
<br> JEZ
<br> 10 <,>
<br> H
PR Á
<br> 744
4
<,> 60
100
<br> 102
<br> 101
KM 4
0
8,60 M 8,95
K
TPE
<br> PEŇ
STU
<br> NÍ M
SILNIČ
KM
8,662
55
M 9,0
TPE K
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
VÝUST DN 500 - PB
8,810
TPE KM 9,200
<br> KM
9,253
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> 8
11
<br> KM
9,267
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> 4
<,> 23
11
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
<br> KM
9,411
<br> KM
9,488
TPE KM 9,880
<br> KM
9,591
TPE KM 9,980
<br> KM
JEZ STRNADLŮV
9,812
TPE KM 10,200
KM
ODBOČENÍ NÁHONU - PB
9,822
<br> KM 8,667
<br> 8,7
91
<br> 8
KM
<br> KM
<br> KM
8
3
7,61
AF
7,92
IGR
KM
LIMN
T PE
KM
9
3
7,62
7,92
KM
T PE
K - PB
Ý POTO
HÁJOV
KM
7,657
7
M 7,93
NA
TPE K
ZE MLÝ
PŘÍTOK
KM
7,713
7
M 8,01
TPE K
<br> 94
<br> 10 <,>
<br> KM
6,797
7,040
TPE KM
<br> 93
<br> KM 7,829
<br> KM 8,912
<br> KM 9,089
<br> KM 9,175
<br> KM 9,264
<br> KM 9,406
<br> KM 9,488
<br> KM
<br> 99
<br> 6
KM
<br> 49
1
<br> 85
<br> 8 <,>
30
7
<br> 7 <,>
<br> KM 6,797
<br> KM
<br> KM
<br> 103
<br> 104
<br> 105
<br> 106
<br> 107
<br> 108
<br> 226
10 <,>
<br> 115
<br> KM 9,591
<br> KM 9,702
<br> KM
<br>,892
KM 9
<br> KM 10,082
<br> 114
<br> KM 9,812
<br> 109
<br> KM
<br> 8 <,>
13
9
<br> KM 6,888
<br> KM
<br> KM
01
2
<br> 7
KM
<br> 95
<br> 2
<br> 7 <,>
99
3
<br> 97
<br> KM
8,912
<br> TPE KM 9,300
<br> KM
<br> KM
<br> 91
<br> 92
<br> 99
7 <,>
96
<br> 110
<br> 111
<br> 112
<br> 113
<br> KM 4
5
10,4
<br>,442
<br> OST
<br> 47
<br> KM
11,963
<br> 7
12
<br> K
PŘÍTO
OV
J ASE N
<br> E
UP
ST
Ň
<br> 31
KM 39
2,1
3
PEŇ
12,KM 1
STU
E
TP
KM 9
3
61
11,4
PEŇ
12,1
STU
KM
TPE
KM
0
45
11,4 M 12,19
K
NU - PB
TPE
NÍ NÁHO
KM
ODBOČE
11,398
<br> LÁ V
<br> 145
<br> BABICE
KM
SILNIČNÍ MOST 11,439
0
TPE KM 11,25
KM
VÝUST DN 500
11,445
<br>,9
12
<br> 144
<br> OST
NÍ M
NIČ
SIL
<br> KM 50
758
0
13 <,>
14 <,>
KM
TPE
<br> KM 14,9
17
<br> ON
ÁH
+N
KA
EN

KT
ÍTO

KM 11
00
2
1,2
1
11 <,>
M
EK
Ň
TP
STUPE
KM
11,233
<br> KM
<br> KM
1
<br> 142
<br> KM 15,095
<br> 128
<br> KM 6
7
00
13,5 M 13,3
K
TPE
<br> 134
<br> 135
<br> 136
<br> 4,68
3
<br> 130
<br> 0
<br>,962
<br> 77
<br> 3,771
KM 1
<br> 4
KM 13,8
<br> KM 1
3
<br>,7
<br> 3,1
56
<br>,5
13
<br> 14
<,> 60
3
<br> 14
<br> 8 <,>
39
0
<br> 98
<br> KM 11,426
<br> KM 11
<br>,621
<br> 2,150
KM 1
<br> 16
11,8
KM
<br> KM 11
<br> 122
<br> 123
<br> 69
2,4
<br> KM 12,661
<br> 1
KM
<br> 2,397
KM 1
<br> 126
<br> KM 13,253
<br> 125
<br> 124
<br> 129
<br> 14
<br> KM 13,392
<br> KM
<br> KM
1
<br> KA
<br> KM
15,211
<br> 14
<br> TPE KM 14,914
33
15,2
KM
<br> KM
<br> 146
<br> 15
<br>,5
<br> 7
<br> 63
14
<br> KM
<br> 15
<br>,7
<br> 8
<br> 26
<br> KM
<br> 9
14
<br> 8
<,> 11
16
<br> 0
15
1
<br> KM
<br> 158
<br> B
<br> K
<br> Z
<br> NÁ
DR
ŽE
<br> Ň
<br> K
18 M
TP,93
E 6
KM
18
<br>,2
80
<br> O
DB
<br> O
ČE
<br> NÍ
<br> NÁ
<br> HO
NU
<br> -P
<br> PŘ
ÍT
O
<br> Ň
PE
STU
<br> KM 18,168
KM 18,306
<br>,3
18
<br> KM
<br> 1
<br> U
ST
<br> KM
<br> 18
<br> KM
<br> 9
15
<br> 31
<,> 9
18
<br>,68
<br> KM
<br> 63
<br> 18
<,> 48
3
<br>,070
<br> 5
16
<br> KM 1
8
<br> 16
2
<br> KM
<br> K
18 M
<,> 75
18 2
<,> 1 2
0
KM
1
KM 8,93
18 1
<,> 2 8
0
<br> KM
TP
E
<br> KM
<br> 1
<br> 3
9,4
<br> 9
<br> Ň
<br> LE
ŽE
<br> U
ST
<br> Ň
PE
<br> 2
<,> 1 0
KM 657
19
<,>
9
M
1
EK
TP
<br> 167
<br> LEGENDA
<br> 8
16
<br> U
ST
<br> 9
16
<br> KM
<br> TP
E
<br> Ň
ST
UP
E
<br> 0
<,> 8 7
KM 439
18
<,>
9
M
1
EK
TP
<br> 03
<,> 2
19
<br> 321
19 <,>
KM
<br> ST
UP
E
<br> LB
80
0N
<br> Ň
PE
<br> 6
16
<br> 16
0
K
18 M
KM,518
17
<,> 8 5
0
<br> KM 483
<,>
17,860
16
KM
Ň
E
E
TP
KM 583
UP
<,>
ST
17,959
16
KM
0
Ň
E
E
<,> 10
TP
UP
17
M KM,724
ST
K
E
17
TP
O
9
N
KM,72 00
ÁR
OM
17 7,1
K
1
Z
JE
M
U
K
N
E
O
TP
ÁH
ÍN
N
ČE
O
DB
O
<br> 156
<br> E
TP
<br> ST
D
<br> Ň
<br>,724
KM 1 7
153
<br> VÝ
U
<br> E
UP
ST
<br> KM 362
<,>
17,740
16
KM
<br> KM
25
15
<br> KM 17,854
<br> TP
<br> PE
<br> K M 58 1
<,>
18
<br> 83
<br> 154
<br> Ň
<br>,4
17
<br> KM
TP
E K 17,7
4
M
17 3
<,> 11
5
<br> E
UP
ST
<br> 17
<,> 3
62
<br> 23
15
KM 205
<,>
17,580
16
M
EK
<br> 157
<br> 155
<br> 5
<,> 20
<br> KM 17,945
<br> 17
<br> U
ST
<br> KM
<br> KM
<br> 17
<,> 5
83
<br> 15
26
<br> KM
17,044
TPE KM 16,435
<br> KM
18 <,>
224
TP
ZA
EK
ÚS
M1
KM


7,6
18

90
KM
<,> 53
HO
2
NU
18 <,>
302
-P
B
TP
16
E
1
KM
SIL
KM
17 <,>
N
I
ČN
KM
750
18
ÍM
18
<,> 31
OS
<,> 70
0
T
KM
4
KM
V
18
ÝU
18
<,> 7
16
ST
<,>
52
3
TP 531
DN
E
25
KM
016
17
PB
4
<,> 91
TP

0
VK
E
A
KM
17
<,> 9
60
K
18 M
<,> 6
98
<br> 2
<br> 4
<br> 7,3
60
<br>,03
<br> KM
17 <,>
98
TPE 6
KM
1
<br> 17
<br> 7,04
<br> 37
<br> TP
E
<br> KM
1
<br>,9
<br> KM
17,032
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> 2
<br> KM
<br> 16
<br> 2
<br> K
<br> E
TP
<br> 152
<br> KM
21
<br> KM
<br> EŇ
UP
ST
<br> 15
<br> KM 385
<,>
16,085
16
KM
<br> 15
<br> KM 1
6,759
<br> KM
17,6
97
PŘÍT
TPE
OK K
KM 1
OMÁ
7,07
RNÍK
0
<br> 151
<br> ÍTO
<br> Ň
PE
<br> PŘ
<br> U
ST
<br> 78
6,4
<br> KM,726 0
15
<,> 54
15
KM
E
TP
<br> 15
24
<br> LÁVKA
<br> 119
<br> 120
<br> 121
<br> KM
12,773
<br> KM
13,219
<br> KM
13,496
<br> 81
<br> KM
<br> 14
1
<br> ...

zu1-juhyne.pdf

KM 0,629
20
<br> KM
<br> 1 <,>
<br> 3
07
1 <,>
<br> KM
<br> 0
11
<br> 26
<br> 25
1 <,>
<br> 7
<br> KM
<br> 54
0,9
<br> 1,0
<br> 45
<br> KM
<br> 33
<br> 1 <,>
<br> 9
63
<br> O
SP
HO
13
<,> 8
<br> 18
<br> 19
<br> 5
70
1 <,>
<br> 35
<br> 6
<br> KÝ
<br> 4
<br> M
<br> KM
<br> OS
<br> T
<br> 28
29
<br> 8
55
<br> ÍM
<br> 42
<br> 30
<br> 31
<br> 39
2 <,>
<br> 3
<br> 6
79
1 <,>
<br> KM
<br> 34
2 <,>
<br> 11
<br> KM
<br> 2,3
<br> 60
2,2
<br> KM
<br> KM
<br> 45
<br> 5
<br> KM
<br> 34
<br> 8
01
2 <,>
<br> 37
<br> KM
<br> 38
<br> 3
19
2 <,>
<br> 0
<br> 03
3,4
<br>,3 7
<br> KM
<br> 3
KM
<br> 76
3,0
<br> 78
2,9
<br> KM
<br> KM
<br> 6
92
1 <,>
<br> KM 2,7
93
<br> KM
<br> KM 2,893
<br> 52
<br> 53
<br> 56
<br> 58
<br> KM 12
3,4,617
3
KM
<br> E
TP
<br> B
-L
<br> KM 391 0
3,<,> 60
3
KM
<br> Ý
<br> E
TP
SK
UB
<br> 50
<br> T
OS
<br> 51
<br> 43
<br> KM
<br> 88
2,0
<br> 1 <,>
<br> 9
49
<br> 41
<br> KM
<br> KM
<br> 1 <,>
<br> 9
42
1 <,>
<br> ŘS
<br> 37
<br> DÁ
<br> 1 <,>
KM
<br> 7
88
1 <,>
<br> 39
<br> KM
<br> 84
1 <,>
<br> KM
<br> KM
<br> 36
<br> LB
<br> 5
<br> KM 395
2,408
2 <,>
KM M
K 396
2 <,>
<br> E
TP
070
<br> KM
<br> N
<br> 24
<br> KM
<,> 057
KM 1
<br> 32
<br> KM
<br> KM,884 50
1
8
1 <,>
E
TP
<br> EŇ
<br> D
N <,>
HO
<br> KM
<br> 1 <,>
32
<br> 0
KM,814 M
0 EK
TP
11
12
3
72
0 <,>
68
13
KM 0,7
14
99
KM
0,7 1 7
15
KM 0,8 30
16
KM M 0,8
K
60
0,8
17
KM
<br> KM
<br> Ň
PE
<br> NÁ
<br> 23
<br> 9
21
<br> U
ST
<br> 66
1,1 4
7
1,1
KM
<br> UP
ST
<br> OK
VT
<br> N

ER
<br> KM
<br> 40
<br> 38
2 <,>
6
44
2 <,>
<br> 2
<br> KM
<br> KM
<br> 44
46
<br> 44
2,5
<br>,603
KM 2
<br> 47
<br>,168
<br> KM 2,684
<br> 3
KM
<br> 48
<br> 49
<br>,39
<br> 6
<br>,261
KM 3
<br> 3
KM
<br> KM 3,549
<br> 54
<br> 55
<br> 57
<br> 59
<br> 68
<br> 69
<br> O
ÍT

4
<br>,873
<br> 9
<br> 9
<br> K
<br> -P
<br> 5
KM
<br> B
<br> 9
<,> 43
<br> KM 5,693
<br> KM 5,893
<br> KM 5,881
<br> KM 5,847
<br> 9
KM 5,1
<br> KM 4,8
9
<br> KM
4
<br> 56
3 <,>
KM,342 M
3 EK
TP
<br> 70
<br> 71
<br> 74
<br> 75
<br> 76
<br> 87
<br> 86
<br> 82
<br> KM 6,467
<br> 64
<br> Í
SILNIČN
<br> MOST
<br> STUPEŇ
<br>,776
KM 6
<br> KM 7,066
<br> 88
<br> 4
KM
<br>,618
<br> 67
<br>,499
<br> 3
<br> 78
<br> 49
7,9
<br> KM
8,912
<br> NIČ
SIL
<br> 83
84
<br> 85
<br> KM
<br> 103
<br> NÍ
<br> 1
80
7 <,>
<br> ST
MO
<br> EŇ
<br> 93
<br> KM 7,829
<br> KM 8,912
<br> ST
MO
<br> 94
<br> KM 9,089
KM 9,175
<br> KM 9,264
<br> KM 9,406
KM 9,488
<br> KM 9,591
<br> JEZ
<br> H
PR Á
<br> KM
<br> 4
<,> 60
<br> 8,7
91
<br> 100
<br> 102
<br> 7
KM 8,66
<br> 8
KM
<br> KM
8
3
AF
7,61
7,92
IGR
KM
LIMN
T PE
KM
9
3
7,62
7,92
KM
T PE
K - PB
Ý POTO
HÁJOV
KM
7,657
7
M 7,93
NA
TPE K
ZE MLÝ
PŘÍTOK
KM
7,713
7
M 8,01
TPE K
<br> KM
6,797
7,040
TPE KM
<br> Ý
SK
ÁŘ
OD
SP
HO
5
KM 1
9
<,> 13
5,8 KM 6
E
TP
<br> UP
20
KM 72
ST
5,7
M
5,4
EK
TP
30
KM 98
5,7
5,4 KM
E
TP
<br> 80
<br>,784
<br> KM 6,888
<br> KM 6,797
<br> 6
KM
<br> 73
<br> 79
<br> KM 6,200
<br>,0 0
<br> 6
<br> 5
KM
<br>,9 0
<br> 6
KM
<br> 5
KM
<br> 98
7,3
<br> KM
<br> 69
KM 7,7
<br> 18
KM 7,6
9
<,> 62
7
KM
<br> 95
<br> 2
KM,99
7
<br> 92
<br> 91
<br> 90
<br> KM
<br> KM 7,099
<br> A
VK
<br> KM
7,798
200
8 <,>
TPE KM
<br> KM
7,769
<br> KM
VÝUST DN
1000
LB
7,764
TPE KM 8,090
<br> 77
<br> 63
81
<br> KM 4
<,> 498

<br> TPE KM 9,300
<br> 104
105
<br> 106
<br> 107
108
<br> 109
<br> 99
KM 8,500
<br> 89
<br> 8 <,>
30
7
<br> 7 <,>
<br> 49
1
<br> KM
<br> KM
<br> 98
<br> 8 <,>
13
9
KM
<br> 7 <,>
99
3
KM
<br> PE
Ň
ST
U
<br> 0
<br> KAMENNÝ SKLUZ
<br> 97
<br> 72
96
<br> 0
KM 4,3
9
<br> 65
<,> 52
2
KM
4
<br>,24
7
KM
4
<br>,74
5 <,>
47
5
<br> LN
SI
AD
KL
<br> KM 3,806
<br> KM
<br> 27
<br> OK
ÍT

<br> 61
<br> KM
4,5
22
TP
EK
M4
<br> KM
K
M
<br> 8 <,>
39
0
<br> 66
TP
E
<br> KM 3,959
62
<br> KM 3,770
60
<br> KM 1,207
25
<br> 10
<br> 2
KM 1,1
4
22
<br> 5
<br> 0 <,>
70
KM
KM
1
TP
E K,1 6 4
M1
<,> 15
8
<br> 5
MO
ST
<br> 2
41
0 <,>
KM
4
<br> 91
0,3
KM
<br> 3
<br> KM
<br> 7
<br> 8
<,> 479
<br> 0,4
96
<br> KM
0
<br> KM
<br> 0 <,>
56
0
KM
<br> 8
<,> 23

VK
A
<br> 74
0,2
KM
<br> 2
KM
1
KM,05
1,6
05
1
TP
E
<br> 7
<br> 6
<br> KM 0,055
1
<br> 101
<br> KM 4
50
8,60 M 8,9
K
TPE
<br> PEŇ
STU
<br> NÍ M
SILNIČ
KM
8,662
55
M 9,0
TPE K
<br> KM
9,253
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
VÝUST DN 500 - PB
8,810
TPE KM 9,200
<br> KM
9,267
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> KM
9,411
<br> KM
9,488
TPE KM 9,880
KM
9,591
<br> OST
<br> LEGENDA
Q100
Q20
Q5
<br> PLOCHA ZÚ Q100
<br> PŘI POVODNI NEPRŮJEZDNÉ MOSTY
<br> Kraj: Zlínský
<br> Formát
Objednatel: Povodí Moravy,s.p <.>,Brno,Dřevařská 11
<br> Datum
<br> 2015
Účel
<br> Studie
Číslo zakázky
<br> S-2012/018
Výšk.systém
<br> Balt p.v <.>
Měřítko
<br> Č.výkresu
<br> ZÁPLAVOVÉ ÚZEMÍ JUHYNĚ KM 0,000-29,450
<br> Ing.V.Gimun
Ing.H.Závodná
<br> Ing.H.Závodná
<br> A.1 <.>
1:10 000
<br> SITUACE ZÁPLAVOVÉHO ÚZEMÍ JUHYNĚ
<br> Povodí Moravy,s.p <.>
Brno,Dřevařská 11
Kreslil
Ing.V.Gimun
<br> Vedoucí útvaru
Vypracoval
Ing.V.Gimun
<br> Ing.I.Jelínková
<br> Zodp.projektant

azzu3-juhyne.pdf

KM
<br> 19
<br>,9 3
<br> 7
<br> KM 171
<,>
20
<br> 2
KM
<br> 0,1
<br>,8 0
KM 330
19
<,>
M
20
EK
TP
<br> 171
<br> 07
<br> N
SIL
<br> IČ
<br> 0
<br> 8
17
<br> 21
<br> 20
8
<br> 20
7
<br> K
21 M
<,> 6
47
KM
21
<,> 6
64
K
21 M
<,> 6
83
21
3
<br> 67
<br> 22
<,> 0
95
22
<,> 1
37
KM
<br> KM
<br> 22
7
<br> KM 22,810
<br> 247
<br> KM 22,853
2,864
KM 2
07
249
22,9
KM
946
22 <,>
250
KM
5
<,> 97
22
251
4
KM
9
<,> 9
22
2
M
5
2
K
8
<,> 07
23
3
KM
25
<br> KM
22,946
<br> PRÁH
<br> DN 3
<br> 00 - L
B
<br> 4
25
<br> KM
23,58
4
<br> PRÁH
<br> 23
<,> 1
KM
<br> 261
<br> KM
23,592
<br> 262
<br> KM
23,5
92
KM 2
3,614
KM 23,626
<br> PŘÍTOK ROSOŠNÝ - LB
<br> KM 23,908
<br> 271
<br> KM 23,972
<br> 272
<br>,1
23
<br> KM
<br> 221
<br> 28
1
<br> KM
22,457
LÁVKA O
CELOVÁ
TPE KM 21
<,> 760
<br> MO
<br> ST
<br> M
<br> KM 6
7
23,0
0
Ý
K
S
2,29
Ř
2
Á
M
POD
EK
S
P
O
T
H
<br> KM
<,> 135
3
2
Ý
SK
DÁŘ
2,390
O
P
KM 2
HO S
TPE
OS T
<br> 258
<br> 263
<br> 90
23,6
<br> 264
<br>,714
KM 2 3
KM 23,725
<br> 265
<br> KM 23,779
266
KM 23,803
267
KM 28
<,> 813
KM
23 <,>
268
818
<br> KM
23,813
TPE KM 23,100
<br> STUPEŇ
<br> 269
<br> LIMNIGR
<br> AF
<br> KM
23,818
TPE KM
23,110
<br> 277
<br> KM 24,280
<br> KM
<br> 24
<,> 48
<br> PB
<br> KM
22,259
STUPEŇ
TPE KM 21,62
3
KM
22,291
LÁVKA
OCELO

<br> 275
4,087
KM 2
276
KM 24,131
<br> KM
<br> KOTO
<br> KM
67
30
22,1
21,5
KM
TPE
<br> 23
KM 24,2
<br> 0
<br> T
OS
<br> P
SKÝ
B OV
HRA
<br> 7
25
<br> KM
<br> KM 24,077
<br> 28
<br> M

NIČ
SIL
<br> 0
KM 59
<,> 39
<,> 0
21
22
M
EK
TP
<br> 27
<,> 2
23
<br> 274
<br> KM
24,087
<br> KA
<br> 259
<br> KM 24,064
<br> 273
KM
MOST SILNIČNÍ
24,075
TPE KM 23,325
<br> 0 - LB
VÝUST DN 30
<br> KM
<br> 51
<br> km 0,005
<br> KM 23,835
<br> 270
<br> KM
23,785
TPE KM 23,068
<br> V

<br> 0
22
<br> 6
25
<br> T
<br> KM 23,522
<br> KM
23,626
<br> LÁVKA
<br> OS
<br> KM 68
9
21 <,>
<br> 399
23 <,>
KM
<br> 260
<br> Ý
SK
<br> M
<br> SP
HO
20
<,> 2
21
<br> 9
21
<br> 913
km
0,0
912
73
km
0,0
30
<br> VÝUS
T
<br> B
-P
<br> ÁŘ
OD
<br> 15
<br> 911
<br> KM
22,863
<br> 2
<br> 37
<br> 248
<br> LÁVKA
<br> K
<br> KM
22 <,>
238
KM
22 <,>
292
230
KM
22 <,>
327
234
KM
22 <,>
394
235
KM
22 <,>
KM
416
236
2
KM
2,4
46
22
237
KM
<,> 4
58
22
2
3
<,> 4
8
99
23
9
24
0
<br> KM 22,754
<br> 246
<br> KM
22,750
<br> PŘ
<br> O
ÍT
<br> 1
KM,82 M
K
21
E
TP
<br> 1
<,> 95
21 969
KM 21 <,>
KM 21,980
KM
<br> KM 22,734
<br> 245
<br> 0
<br> Ý
<br> 4
21
<br> 22
6
<br> KM
22,730
TPE KM 22,060
<br> SK
<br> ST
O
<br> 25
5
<br> IC
E
DN
<br>,6
21
<br> KM
<br> D
O
SP
<br> ÁŘ
<br> M
<br> KM
KM 22
<,>
22 152
<,> 1
67
22
8
22
9
<br> 200
KM
21
<,> 4
KM
77
21
<,> 5
47
<br> 199
<br> 198
K
2 M
KM 1,1
2 55
K 0,4
80
21 M
<,> 3
30
<br> TP
E
<br> -L
B
<br> PE
Ň
ST
U
SV
O
<br> KM,898
21,280
21
A
K
M
Ě
T
V
K
Š
I
E

KM 065
TP

U
22 <,>
A
VK
LB

00
N6
TD
S
U

<br> VÝUST DN 700 - LB
<br> 20
9
<br> KM
KM
21
21
<,> 5
KM
<,> 7 0
71
1
21
<,> 7
18
21
KM
1
21
<,> 8
21
06
2
<br> 21
<,> 14
<,> 15 4
5
KM
21,1
75
KM 2
1,21
1
<br> 19
7
<br> K
20 M
<,> 8
37
<br> Á
<br> MOST SILNIČNÍ
<br> 6
<br> 2
1,89
KM 2
98
8
<,>
1
0
2
216
3
21
KM
<,> 9 1
21
KM
217
020
8
22 <,>
21
2
KM
<,> 04
22
54
0
<,>
KM
1
222
2 2,0 7
M
2
K
2
3
22
KM
4
22
5
22
241
KM
22,5
62
242
KM
22,6
34
243
KM 2
2,663
244
KM 22
<,> 711
<br> 6
KM,54
21
ĚN
EV
Ř
D
<br> 5
20
<br> 20
<br> HO
<br> 0
<,> 1
3
21
KM,70 M
21 E K
TP
4
KM,81
21
<br> 23
<,> 8
9
21
<,> 8 3
KM
21
KM
<br> KM
<br> 19
6
<br> KM
<br> 19
5
<br> KM
<br> 4
19
<br> 20
3
<br> KM
KM 21,2
21 5 6
<,> 2
KM
80
20
21
1
<,> 3
11
20
2
<br> <,>
<br> 21
<,> 0
8
<,> 1 4
03
<br> 21
<br> 6
04
<br> KM
<br> 188
<br> KM
<br> 4
20
<br> 59
<,> 3
21
KM,397
21
5
KM
<,> 43
21
KM
<br> PR
ÁH
<br> 18
9
<br>,8
59
20
KM
<br> 20
<,> 7
98
20
<,> 81
KM
7
20 <,>
835
<br> KM
<br> 1
19
84
<,> 8
5
0
0
2
2
19
0,9
KM M 2
1
4
<,> 9
K
193
20
KM
961
<,>
0
2
KM
<br> KM
<br> 18
7
<br> 18
6
<br> 5
18
<br> 0
19
<br> PR
ÁH
<br> 5
<,> 33
20
6
<,> 35
20
M
3
95
K
17
<,> 3
20
42
4
<,> 4
KM
2
17
20
48
0 <,>
KM
5
2
17
KM
6
17
90
7
20,6
17
KM
5
<,> 71
182
20
7
<,> 74
KM
20
M
69
K
3
<,> 7
18
20
4
KM
18
KM
<br> 21
<br> 172
<br> PR
ÁH
<br> 23
9
<,> 5
17
20
9
M
5
K
0
<,> 5
18
20
96
KM
5
<,>
20
181
KM
40
6
<,>
20
KM
<br> 0,320
KM 2
<br> ĚN
Á
<br> 278
<br> 6
<br> 24
<,> 58
4
KM 24,4
<br> 24
<br> KM
24,604
<br> PŘÍTOK - LB
<br> 28
6
<br> 279
<br> KM 24,634
24
<,> 9
<br> 23
<br> 282
<br> 4,718
KM 2
<br> KM
24,752
TPE KM 24,060
<br> LÁVKA
<br> 400 VÝUST DN
<br> 283
<br> 2
KM
<br> KM
24,754
<br> LB
<br> 53
4,7
<br> 284
<br> 2
<br> 85
<br> POD
<br> O
PŘÍT
<br> KM 25,021
<br> B
TP
<br> 288
289
<br> 25,120
<br> 287
<br> KM 9
25,01
<br> Ý
ÁŘSK
<br> K-L
<br> 1
<,> 80
<br> 9
5,00
KM 2
<br> H
PRÁ
<br> HO S
<br> 24
<br> KM
<br> KM 9
0
24,8
<br> T
MOS
<br> KM
<br> KM
<br> DŘ
EV
<br> E
TP
<br> KA
<br> T
<br> 50
<br> LÁ
V
<br> LE
ŽE
<br> N

ZN
<br> OS
ÍM
<br>,7
18
<br> KM 25,251
<br> KM
1
25,11
<,> 400
4
2
E KM
2
KM
<br> 290
<br> 5
5,34
<br> 291
<br> MOST HOS
PO
<br> KM
25,839
TPE KM 25
<,> 073
KM
25,895
<br> DÁŘSKÝ
<br> PRÁH
<br> 295
<br> 80
0
<br> -L
<br> 297
<br> KM
<br> K
2 M
KM 7,23
0
2
K 6,45
...

azzu2-juhyne.pdf

98
7,3
<br> 49
7,9
<br> 18
KM 7,6
9
<,> 62
<br> 69
KM 7,7
<br> KM
<br>,784
83
<br> 84
<br> 89
<br> 1
80
7 <,>
<br> 435
<br> JEZ
<br> 10 <,>
<br> H
PR Á
<br> 744
4
<,> 60
100
<br> 102
<br> 101
KM 4
0
8,60 M 8,95
K
TPE
<br> PEŇ
STU
<br> NÍ M
SILNIČ
KM
8,662
55
M 9,0
TPE K
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
VÝUST DN 500 - PB
8,810
TPE KM 9,200
<br> KM
9,253
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> 8
11
<br> KM
9,267
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> 4
<,> 23
11
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
<br> KM
9,411
<br> KM
9,488
TPE KM 9,880
<br> KM
9,591
TPE KM 9,980
<br> KM
JEZ STRNADLŮV
9,812
TPE KM 10,200
KM
ODBOČENÍ NÁHONU - PB
9,822
<br> KM 8,667
<br> 8,7
91
<br> 8
KM
<br> KM
<br> KM
8
3
7,61
AF
7,92
IGR
KM
LIMN
T PE
KM
9
3
7,62
7,92
KM
T PE
K - PB
Ý POTO
HÁJOV
KM
7,657
7
M 7,93
NA
TPE K
ZE MLÝ
PŘÍTOK
KM
7,713
7
M 8,01
TPE K
<br> 94
<br> 10 <,>
<br> KM
6,797
7,040
TPE KM
<br> 93
<br> KM 7,829
<br> KM 8,912
<br> KM 9,089
<br> KM 9,175
<br> KM 9,264
<br> KM 9,406
<br> KM 9,488
<br> KM
<br> 99
<br> 6
KM
<br> 49
1
<br> 85
<br> 8 <,>
30
7
<br> 7 <,>
<br> KM 6,797
<br> KM
<br> KM
<br> 103
<br> 104
<br> 105
<br> 106
<br> 107
<br> 108
<br> 226
10 <,>
<br> 115
<br> KM 9,591
<br> KM 9,702
<br> KM
<br>,892
KM 9
<br> KM 10,082
<br> 114
<br> KM 9,812
<br> 109
<br> KM
<br> 8 <,>
13
9
<br> KM 6,888
<br> KM
<br> KM
01
2
<br> 7
KM
<br> 95
<br> 2
<br> 7 <,>
99
3
<br> 97
<br> KM
8,912
<br> TPE KM 9,300
<br> KM
<br> KM
<br> 91
<br> 92
<br> 99
7 <,>
96
<br> 110
<br> 111
<br> 112
<br> 113
<br> KM 4
5
10,4
<br>,442
<br> OST
<br> 47
<br> KM
11,963
<br> 7
12
<br> K
PŘÍTO
OV
J ASE N
<br> E
UP
ST
Ň
<br> 31
KM 39
2,1
3
PEŇ
12,KM 1
STU
E
TP
KM 9
3
61
11,4
PEŇ
12,1
STU
KM
TPE
KM
0
45
11,4 M 12,19
K
NU - PB
TPE
NÍ NÁHO
KM
ODBOČE
11,398
<br> LÁ V
<br> 145
<br> BABICE
KM
SILNIČNÍ MOST 11,439
0
TPE KM 11,25
KM
VÝUST DN 500
11,445
<br>,9
12
<br> 144
<br> OST
NÍ M
NIČ
SIL
<br> KM 50
758
0
13 <,>
14 <,>
KM
TPE
<br> KM 14,9
17
<br> ON
ÁH
+N
KA
EN

KT
ÍTO

KM 11
00
2
1,2
1
11 <,>
M
EK
Ň
TP
STUPE
KM
11,233
<br> KM
<br> KM
1
<br> 142
<br> KM 15,095
<br> 128
<br> KM 6
7
00
13,5 M 13,3
K
TPE
<br> 134
<br> 135
<br> 136
<br> 4,68
3
<br> 130
<br> 0
<br>,962
<br> 77
<br> 3,771
KM 1
<br> 4
KM 13,8
<br> KM 1
3
<br>,7
<br> 3,1
56
<br>,5
13
<br> 14
<,> 60
3
<br> 14
<br> 8 <,>
39
0
<br> 98
<br> KM 11,426
<br> KM 11
<br>,621
<br> 2,150
KM 1
<br> 16
11,8
KM
<br> KM 11
<br> 122
<br> 123
<br> 69
2,4
<br> KM 12,661
<br> 1
KM
<br> 2,397
KM 1
<br> 126
<br> KM 13,253
<br> 125
<br> 124
<br> 129
<br> 14
<br> KM 13,392
<br> KM
<br> KM
1
<br> KA
<br> KM
15,211
<br> 14
<br> TPE KM 14,914
33
15,2
KM
<br> KM
<br> 146
<br> 15
<br>,5
<br> 7
<br> 63
14
<br> KM
<br> 15
<br>,7
<br> 8
<br> 26
<br> KM
<br> 9
14
<br> 8
<,> 11
16
<br> 0
15
1
<br> KM
<br> 158
<br> B
<br> K
<br> Z
<br> NÁ
DR
ŽE
<br> Ň
<br> K
18 M
TP,93
E 6
KM
18
<br>,2
80
<br> O
DB
<br> O
ČE
<br> NÍ
<br> NÁ
<br> HO
NU
<br> -P
<br> PŘ
ÍT
O
<br> Ň
PE
STU
<br> KM 18,168
KM 18,306
<br>,3
18
<br> KM
<br> 1
<br> U
ST
<br> KM
<br> 18
<br> KM
<br> 9
15
<br> 31
<,> 9
18
<br>,68
<br> KM
<br> 63
<br> 18
<,> 48
3
<br>,070
<br> 5
16
<br> KM 1
8
<br> 16
2
<br> KM
<br> K
18 M
<,> 75
18 2
<,> 1 2
0
KM
1
KM 8,93
18 1
<,> 2 8
0
<br> KM
TP
E
<br> KM
<br> 1
<br> 3
9,4
<br> 9
<br> Ň
<br> LE
ŽE
<br> U
ST
<br> Ň
PE
<br> LEGENDA
<br> 2
<,> 1 0
KM 657
19
<,>
9
M
1
EK
TP
<br> 167
<br> Q100
<br> 8
16
<br> U
ST
<br> 9
16
<br> KM
<br> TP
E
<br> Ň
ST
UP
E
<br> 0
<,> 8 7
KM 439
18
<,>
9
M
1
EK
TP
<br> 03
<,> 2
19
<br> 321
19 <,>
KM
<br> ST
UP
E
<br> LB
80
0N
<br> Ň
PE
<br> 6
16
<br> 16
0
K
18 M
KM,518
17
<,> 8 5
0
<br> KM 483
<,>
17,860
16
KM
Ň
E
E
TP
KM 583
UP
<,>
ST
17,959
16
KM
0
Ň
E
E
<,> 10
TP
UP
17
M KM,724
ST
K
E
17
TP
O
9
N
KM,72 00
ÁR
OM
17 7,1
K
1
Z
JE
M
U
K
N
E
O
TP
ÁH
ÍN
N
ČE
O
DB
O
<br> 156
<br> E
TP
<br> ST
D
<br> Ň
<br>,724
KM 1 7
153
<br> VÝ
U
<br> E
UP
ST
<br> KM 362
<,>
17,740
16
KM
<br> KM
25
15
<br> KM 17,854
<br> TP
<br> PE
<br> K M 58 1
<,>
18
<br> 83
<br> 154
<br> Ň
<br>,4
17
<br> KM
TP
E K 17,7
4
M
17 3
<,> 11
5
<br> E
UP
ST
<br> 17
<,> 3
62
<br> 23
15
KM 205
<,>
17,580
16
M
EK
<br> 157
<br> 155
<br> 5
<,> 20
<br> KM 17,945
<br> 17
<br> U
ST
<br> KM
<br> KM
<br> 17
<,> 5
83
<br> 15
26
<br> KM
17,044
TPE KM 16,435
<br> KM
18 <,>
224
TP
ZA
EK
ÚS
M1
KM


7,6
18

90
KM
<,> 53
HO
2
NU
18 <,>
302
-P
B
TP
16
E
1
KM
SIL
KM
17 <,>
N
I
ČN
KM
750
18
ÍM
18
<,> 31
OS
<,> 70
0
T
KM
4
KM
V
18
ÝU
18
<,> 7
16
ST
<,>
52
3
TP 531
DN
E
25
KM
016
17
PB
4
<,> 91
TP

0
VK
E
A
KM
17
<,> 9
60
K
18 M
<,> 6
98
<br> 2
<br> 4
<br> 7,3
60
<br>,03
<br> KM
17 <,>
98
TPE 6
KM
1
<br> 17
<br> 7,04
<br> 37
<br> TP
E
<br> KM
1
<br>,9
<br> KM
17,032
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> 2
<br> KM
<br> 16
<br> 2
<br> K
<br> E
TP
<br> 152
<br> KM
21
<br> KM
<br> EŇ
UP
ST
<br> 15
<br> KM 385
<,>
16,085
16
KM
<br> 15
<br> KM 1
6,759
<br> KM
17,6
97
PŘÍT
TPE
OK K
KM 1
OMÁ
7,07
RNÍK
0
<br> 151
<br> ÍTO
<br> Ň
PE
<br> PŘ
<br> U
ST
<br> 78
6,4
<br> KM,726 0
15
<,> 54
15
KM
E
TP
<br> 15
24
<br> LÁVKA
<br> 119
<br> 120
<br> 121
<br> KM
12,773
<br> KM
13,219
<br> KM
13,496
<br> 81
<br> KM
<br> ...

azzu1-juhyne.pdf

KM 0,629
20
<br> KM
<br> 1 <,>
<br> 3
07
1 <,>
<br> KM
<br> 0
11
<br> 26
<br> 25
1 <,>
<br> 7
<br> KM
<br> 54
0,9
<br> 1,0
<br> 45
<br> KM
<br> 33
<br> 1 <,>
<br> 9
63
<br> O
SP
HO
13
<,> 8
<br> 18
<br> 19
<br> 5
70
1 <,>
<br> 35
<br> 6
<br> KÝ
<br> 4
<br> M
<br> KM
<br> OS
<br> T
<br> 28
29
<br> 8
55
<br> ÍM
<br> 42
<br> 30
<br> 31
<br> 39
2 <,>
<br> 3
<br> 6
79
1 <,>
<br> KM
<br> 34
2 <,>
<br> 11
<br> KM
<br> 2,3
<br> 60
2,2
<br> KM
<br> KM
<br> 45
<br> 5
<br> KM
<br> 34
<br> 8
01
2 <,>
<br> 37
<br> KM
<br> 38
<br> 3
19
2 <,>
<br> 0
<br> 03
3,4
<br>,3 7
<br> KM
<br> 3
KM
<br> 76
3,0
<br> 78
2,9
<br> KM
<br> KM
<br> 6
92
1 <,>
<br> KM 2,7
93
<br> KM
<br> KM 2,893
<br> 52
<br> 53
<br> 56
<br> 58
<br> KM 12
3,4,617
3
KM
<br> E
TP
<br> B
-L
<br> KM 391 0
3,<,> 60
3
KM
<br> Ý
<br> E
TP
SK
UB
<br> 50
<br> T
OS
<br> 51
<br> 43
<br> KM
<br> 88
2,0
<br> 1 <,>
<br> 9
49
<br> 41
<br> KM
<br> KM
<br> 1 <,>
<br> 9
42
1 <,>
<br> ŘS
<br> 37
<br> DÁ
<br> 1 <,>
KM
<br> 7
88
1 <,>
<br> 39
<br> KM
<br> 84
1 <,>
<br> KM
<br> KM
<br> 36
<br> LB
<br> 5
<br> KM 395
2,408
2 <,>
KM M
K 396
2 <,>
<br> E
TP
070
<br> KM
<br> N
<br> 24
<br> KM
<,> 057
KM 1
<br> 32
<br> KM
<br> KM,884 50
1
8
1 <,>
E
TP
<br> EŇ
<br> D
N <,>
HO
<br> KM
<br> 1 <,>
32
<br> 0
KM,814 M
0 EK
TP
11
12
3
72
0 <,>
68
13
KM 0,7
14
99
KM
0,7 1 7
15
KM 0,8 30
16
KM M 0,8
K
60
0,8
17
KM
<br> KM
<br> Ň
PE
<br> NÁ
<br> 23
<br> 9
21
<br> U
ST
<br> 66
1,1 4
7
1,1
KM
<br> UP
ST
<br> OK
VT
<br> N

ER
<br> KM
<br> 40
<br> 38
2 <,>
6
44
2 <,>
<br> 2
<br> KM
<br> KM
<br> 44
46
<br> 44
2,5
<br>,603
KM 2
<br> 47
<br>,168
<br> KM 2,684
<br> 3
KM
<br> 48
<br> 49
<br>,39
<br> 6
<br>,261
KM 3
<br> 3
KM
<br> KM 3,549
<br> 54
<br> 55
<br> 57
<br> 59
<br> 68
<br> 69
<br> O
ÍT

4
<br>,873
<br> 9
<br> 9
<br> K
<br> -P
<br> 5
KM
<br> B
<br> 9
<,> 43
<br> KM 5,693
<br> KM 5,893
<br> KM 5,881
<br> KM 5,847
<br> 9
KM 5,1
<br> KM 4,8
9
<br> KM
4
<br> 56
3 <,>
KM,342 M
3 EK
TP
<br> 70
<br> 71
<br> 74
<br> 75
<br> 76
<br> 87
<br> 86
<br> 82
<br> KM 6,467
<br> 64
<br> Í
SILNIČN
<br> MOST
<br> STUPEŇ
<br>,776
KM 6
<br> KM 7,066
<br> 88
<br> 4
KM
<br>,618
<br> 67
<br>,499
<br> 3
<br> 78
<br> 49
7,9
<br> KM
8,912
<br> NIČ
SIL
<br> 83
84
<br> 85
<br> KM
<br> 103
<br> NÍ
<br> 1
80
7 <,>
<br> ST
MO
<br> EŇ
<br> 93
<br> KM 7,829
<br> KM 8,912
<br> ST
MO
<br> 94
<br> KM 9,089
KM 9,175
<br> KM 9,264
<br> KM 9,406
KM 9,488
<br> KM 9,591
<br> JEZ
<br> H
PR Á
<br> KM
<br> 4
<,> 60
<br> 8,7
91
<br> 100
<br> 102
<br> 7
KM 8,66
<br> 8
KM
<br> KM
8
3
AF
7,61
7,92
IGR
KM
LIMN
T PE
KM
9
3
7,62
7,92
KM
T PE
K - PB
Ý POTO
HÁJOV
KM
7,657
7
M 7,93
NA
TPE K
ZE MLÝ
PŘÍTOK
KM
7,713
7
M 8,01
TPE K
<br> KM
6,797
7,040
TPE KM
<br> Ý
SK
ÁŘ
OD
SP
HO
5
KM 1
9
<,> 13
5,8 KM 6
E
TP
<br> UP
20
KM 72
ST
5,7
M
5,4
EK
TP
30
KM 98
5,7
5,4 KM
E
TP
<br> 80
<br>,784
<br> KM 6,888
<br> KM 6,797
<br> 6
KM
<br> 73
<br> 79
<br> KM 6,200
<br>,0 0
<br> 6
<br> 5
KM
<br>,9 0
<br> 6
KM
<br> 5
KM
<br> 98
7,3
<br> KM
<br> 69
KM 7,7
<br> 18
KM 7,6
9
<,> 62
7
KM
<br> 95
<br> 2
KM,99
7
<br> 92
<br> 91
<br> 90
<br> KM
<br> KM 7,099
<br> A
VK
<br> KM
7,798
200
8 <,>
TPE KM
<br> KM
7,769
<br> KM
VÝUST DN
1000
LB
7,764
TPE KM 8,090
<br> 77
<br> 63
81
<br> KM 4
<,> 498

<br> TPE KM 9,300
<br> 104
105
<br> 106
<br> 107
108
<br> 109
<br> 99
KM 8,500
<br> 89
<br> 8 <,>
30
7
<br> 7 <,>
<br> 49
1
<br> KM
<br> KM
<br> 98
<br> 8 <,>
13
9
KM
<br> 7 <,>
99
3
KM
<br> PE
Ň
ST
U
<br> 0
<br> KAMENNÝ SKLUZ
<br> 97
<br> 72
96
<br> 0
KM 4,3
9
<br> 65
<,> 52
2
KM
4
<br>,24
7
KM
4
<br>,74
5 <,>
47
5
<br> LN
SI
AD
KL
<br> KM 3,806
<br> KM
<br> 27
<br> OK
ÍT

<br> 61
<br> KM
4,5
22
TP
EK
M4
<br> KM
K
M
<br> 8 <,>
39
0
<br> 66
TP
E
<br> KM 3,959
62
<br> KM 3,770
60
<br> KM 1,207
25
<br> 10
<br> 2
KM 1,1
4
22
<br> 5
<br> 0 <,>
70
KM
KM
1
TP
E K,1 6 4
M1
<,> 15
8
<br> 5
MO
ST
<br> 2
41
0 <,>
KM
4
<br> 91
0,3
KM
<br> 3
<br> KM
<br> 7
<br> 8
<,> 479
<br> 0,4
96
<br> KM
0
<br> KM
<br> 0 <,>
56
0
KM
<br> 8
<,> 23

VK
A
<br> 74
0,2
KM
<br> 2
KM
1
KM,05
1,6
05
1
TP
E
<br> 7
<br> 6
<br> KM 0,055
1
<br> 101
<br> KM 4
50
8,60 M 8,9
K
TPE
<br> PEŇ
STU
<br> NÍ M
SILNIČ
KM
8,662
55
M 9,0
TPE K
<br> KM
9,253
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> KM
VÝUST DN 500 - PB
8,810
TPE KM 9,200
<br> KM
9,267
<br> VÝUST DN 600 - PB
<br> STUPEŇ
<br> STUPEŇ
<br> KM
9,411
<br> KM
9,488
TPE KM 9,880
KM
9,591
<br> OST
<br> LEGENDA
Q100
<br> AKTIVNÍ ZÓNA JUHYNĚ
<br> AKTIVNÍ ZÓNA LOUČKY
AKTIVNÍ ZÓNA BEČVY
PLOCHA ZÚ Q100
<br> PŘI POVODNI NEPRŮJEZDNÉ MOSTY
<br> Formát
Kraj: Zlínský
<br> Ing.V.Gimun
Ing.H.Závodná
<br> Ing.H.Závodná
<br> Číslo zakázky
<br> S-2012/018
Výšk.systém
<br> Balt p.v <.>
Měřítko
<br> A.Z.1 <.>
1:10 000
<br> Č.výkresu
<br> SITUACE AKTIVNÍ ZÓNY ZÚ JUHYNĚ
<br> 2015
<br> Studie
<br> ZÁPLAVOVÉ ÚZEMÍ JUHYNĚ KM 0,000-29,450
<br> Datum
Účel
<br> Objednatel: Povodí Moravy,s.p <.>,Brno,Dřevařská 11
<br> Povodí Moravy,s.p <.>
Brno,Dřevařská 11
Kreslil
Ing.V.Gimun
<br> Vedoucí útvaru
Vypracoval
Ing.V.Gimun
<br> Ing.I.Jelínková
<br> Zodp.projektant

juhyne.pdf

II Krajský úřad
<br> Zlínského kraje
<br>
<br> Odbor životního prostředí a
Zemědělství Všem dle rozdělovníku
oddělení vodního hospodářství
<br>
<br>
<br> datum oprávněná úřední osoba číslo jednací spisová značka
7.října 2015 lng.XXXXXXX XXXXX KUZL XXXXX/XXXX KUSP XXXXXXXXXX ŽPZE-MT
vEŘEJNÁ vYHLÁšKA
<br> oPATŘENí oBEcNÉ PovAHY
<br> Krajský úřad Zlínského kraje,odbor životního prostředí a Zemědělství (dále jen KÚ Zlínského kraje
OŽPZE),jako věcně a místně příslušný vodoprávní úřad dle § 104 odst.2 písm.d) a § 107 odst.1
písm.o) Zák.č.254/2001 Sb.o vodách a o změně některých Zákonů,ve Znění pozdějších předpisů
(dále jen vodní Zákon) a § 173 Zák.č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále
jen správní řád),na podkladě návrhu správce povodí a správce významného vodního toku Juhyně
v úseku km 0,000 - 12,370 a v km 16,835 - 29,450,tj.Povodí Moravy,s.p <.>,Dřevařská 11,601 75
Brno,IČ 70890013 (dále jen navrhovatel) Ze dne 04.05.2015,pod č.j.KUZL 27603/20'15
<br> I.stanovuje Záplavově území toku Juhyně v km 0,000 - 12,370 a v úseku km 16,835 -
29,450 dle ustanovení § 66 odst.1 vodního Zákona pro rozliv 05,Q20,Q100 a
<br> Il.vymezuje aktivní Zónu zápavového území toku Juhyně v km 0,000 -fl 12,370 a v úseku
km 16,835 - 29,450.<.>
<br>
<br> Záplavově území ąaktivní Zóna Juhyně se týká těchto katastrálních území:
<br> Choryně,Kelč-Nové Město,Kelč-Staré Město,Lhota u Kelče,Babice u Kelče,Komárovice <,>
Kladeruby,Komárno,Kunovice,Osíčko,Podhradní Lhota,Rajnochovice
<br> Záplavově území se Stanovuje pro výskyt přirozené povodně s periodicitou jedenkrát Za pět,dvacet a
sto let - Q5,Q20 a Q100 v rozsahu vyznačeném vsituaci A.1.- A.3.a aktivní Zóna v rozsahu
vyznačeném v situacích A.Z.1.- A.Z.3.dokumentace „Záplavové území Juhyně km 0,000 - 29,450“
vypracované podnikem Povodí Moravy,s.p.v březnu 2014 <.>
<br> Současně se ruší Záplavově území toku Juhyně stanovené Okresním národním výborem v Kroměříži <,>
Odborem vodního a lesního hospodářství a Zemědělství,pro úsek km 16,200 - 29,500 ze dne
04.04.1990,č.j.Vod.235/1/29/368/90-Po <.>
<br> ooúvoDNĚNí
<br> KÚ Zlínského kraje OŽPZE obdržel dne 04.05.2015 žádost Povodí Moravy,s.p.Brno O stanovení
Záplavového území vodního toku Juhyně v úseku km 0,000 - 12,370 a v úseku km 16,835 - 29,450 <,>
včetně vymezení aktivní Zóny Záplavového území <.>
<br> Pro 'vodní tok Juhyně platí v současné době záplavové území stanovené vodoprávním úřadem -
Okresní národní výbor vKroměříži,odbor vodního a lesního hospodářství a Zemědělství dne
04.04.1990,č.j.Vod.235/1/29/368/90-Po.Záplavově území bylo stanoveno v úseku km 16,200 -
29,500 a bylo Zpracováno odborným odhadem- bez geodetickěho Zaměření a hydrotechnických
výpočtů.Nově Se záplavové území toku Juhyně stanovuje v úseku km 0,000 - 12,370 a v úseku km
16,835 - 29,450.Původní stanovení Záplavového území toku Juhyně Z roku 1990 se tímto opatřením
rusı <.>
<br>
<br> Krajský úřad Zlínského kraje lČ: 70891320
tř.Tomáše Bati 21 tel.: 577 043 359
761 90 Zlín e-mail: marcela.ticha@kr-Zlinsky.cz,www.kr-Zlinsky.cz
<br> II Krajský úřad
<br> Zlínského kraje
<br> Záplavová území vodních toků jsou administrativně určená území,která mohou být při výskytu
přirozeně povodně zaplavena vodou (dle § 66 odst.1 vodního Zákona).Jejich rozsah je povinen
stanovit na návrh správce vodního toku vodoprávní úřad.Ke stanovení Záplavového území pro
významné vodní toky je příslušným vodoprávním úřadem krajský úřad (významné vodní toky - dle
vyhlášky č.178/2012 Sb <.>,kterou se stanoví seznam významných vodních toků a Způsob provádění
činností souvisejících se správou vodních toků).Vzastavěných územích,v Zastavitelných plochách
podle územní dokumentace,případně podle potřeby v dalších územích,vymezí vodoprávní úřad na
návrh správce vodního toku aktivní Zónu Záplavového území podle nebezpečnosti povodňových
průtoků (dle § 66 odst.2 vodního Zákona).Dle § 66 odst.7 vodního Zákona Se Záplavová území a
jejich aktivní zóny stanovují opatřením obecné povahy (dle § 171 a násl.správního řádu) <.>
<br> Každá plánovaná výstavba vzáplavovém území musí být posuzována Sohledem na ovlivnění
odtokových poměrů v inundaci,s ohledem na možné hloubky a rychlosti vody a případné ohrožení
stavby.Vyjádření pro tyto stavby v Záplavovém území bude i nadále poskytovat Povodí Moravy,s.p <.>
Brno <.>
<br> Vpřípadě nově plánované výstavby staveb vzáplavovém území,které mohou ovlivnit odtokové
poměry,bude třeba i nadále lokalitu detailně p'řeměřit a průběhy hladin v dané lokalitě přepočítat a
vyhodnotit vhodná protipovodňová opatření a vliv na odtokové poměry.Zásadní příčné stavby
v ínundaci (např.komunikace),které by ovlivnily odtokové poměry,bude nutno posuzovat i pro případ
větších vod než Q100 <.>
<br> Vaktivní zóně záplavového území se nesmí dle ustanovení § 67 odst.1 a 2 vodního Zákona
umísťovat,povolovat ani provádět stavby svýjimkou vodních děl,jimiž Se upravuje _vodní tok <,>
převádějí povodňové průtoky,provádějí opatření na ochranu před povodněmi,nebo která jinak
souvisejí s v...

Načteno

edesky.cz/d/239136

Meta

Veřejná vyhláška   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Zlínský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz