Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Studénka.
f“ š
ø `žš-~fl
<br>
<br> MĚSTO STUDÉNKA
<br> tajemník městského úřadu
nám.Republiky 7 62,'742 13 Studénka
<br>
<br> vYHLÁŠENÍ vÝBĚRovÉHo ŘÍZENÍ
<br> Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje výběrové řízení Č.5/2015
na Obsazení pracovního místa
<br> REFERENT/ REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU
<br> s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
Druh práce: referent/referentka kontroly a ekonomické správy
Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu
<br> Počet obsazovaných míst: 1
<br> v I 'v r v ł ı I 'V I r o n n I n V I
Zarazenı: urednık - pozadavek na prokazanı zvlastnı odborne Zpusobılostı na useku „Financnı
v ı ı r ı ı' O.v „v 'v v
hospodarenı uzemnıch Samospravnych celku a Jeho prezkum podle vyhlasky c.512/2002 Sb.<,>
ıv.r - t.<.> ıv I O ł I.r ı O v I V-Vł
<br> o Zvlastnı odborné způsobılostı urednıku uzemnıch samosprávných celku,ve zneni pozdejsıch
v.O
predpisu <.>
<br> Platové zařazení: 9.platová třída a Stupeň podle délky uznané praxe,v souladu s nařízením
vlády Č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě;
možnost přiznání osobního příplatku - dle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění
pozdějších předpisů <.>
<br> Místo výkonu práce: město Studénka,Městský úřad Studénka <.>
<br> Charakteristika vykonávané práce:
<br> 0 Provádění následné veřejnosprávní kontroly u organizací zřízených městem Studénka <.>
<br> 0 Provádění kontrol u organizací zřízených městem Studénka,zejména z hlediska dodržování
zákonů a ostatních předpisů a plnění usnesení orgánů města týkajících se finančních vztahů
a nakládání s majetkem města <.>
<br> 0 Provádění kontrol čerpání a užití dotací Ze státního rozpočtu nebo jiných účelově vázaných
rozpočtových prostředků včetně Stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití
nebo zadržení <.>
<br> o Provádění následné kontrolní Činnosti ve vymezeném rozsahu u žadatelů O veřejnou finanční
podporu a u příjemců veřejné finanční podpory Z rozpočtu města Studénky <.>
<br> 0 Zajišťování agendy přeúčtování energií a služeb souvisejících s užíváním bytů a nebytových
prostor ve vlastnictví města <.>
<br> 0 Zajišťování agendy vyúčtování Stočného <.>
<br> Zabezpečování dalších činností v rámci Sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru <.>
<br> Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou <.>
<br> Předpoklady: dle § 4 Zákona č.312/2002 Sb <.>,O úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Nezbytnou podmínkou: praxe minímálně 3 XXXX v Oblasti účetnictví <.>
<br>
<br> Další požadavky: orientace v legislativě v oblasti finanční kontroly,poskytování plnění
spojených S užíváním bytů a nebytových prostor v domě S byty,veřejné správy,aktivní znalost
práce na PC -- MS Office (Word,Excel,Outlook),Internet,rozhodnost,samostatnost <,>
spolehlivost,pečlivost,vysoké pracovní nasazení,dobré komunikativní schopnosti,řidičské
oprávnění skupiny B <.>
<br> Výhodou: znalost účetnictví příspěvkových organizací,absolvování zkoušky Zvláštní odborné
o ı ı ř ı V I V l I I ł ł o ıı V f <,>
zpusobılostı na useku „Fınancnı hospodarenı uzemnıch samosprávnych celku a jeho prezkum <.>
<br> Požadované doklady:
<br> a) přihláška k výběrovému řízení <,>
<br> b) osobní dotazník <,>
<br> c) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností <,>
<br> d) úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
<br> e) výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob ne starší než 3 měsíce <.>
<br> Přihláška musí obsahovat: název výběrového řízení,číslo výběrového řízení,jméno <,>
příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,adresu trvalého pobytu,kontaktní
adresu,pokud je odlišná od adresy trvalého pobytu,číslo občanského průkazu nebo číslo
dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka,kontaktní údaje (eflmail <,>
telefonní kontakt),datum a podpis <.>
<br> K přihlášce uchazeč připojí rovněž prohlášení uchazeče o pracovní místo
v následujícím znění:
<br> „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení
dávám ve smyslu zákona 101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění,souhlas
k jejich Zpracování <.>
<br> Jméno,příjmení,datum narození a vlastnoruční podpis."
<br> Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů
po ukončení výběrového řízení.Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady
a podklady skartovány <.>
<br> Předpokládaný nástup: 1.ledna 2016 nebo dle dohody s vybraným uchazečem <.>
<br> Přihlášku a výše uvedené dokumenty doručte na podatean Městského úřadu Studénka
do 4.listopadu 2015 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně
požadovaných dokumentů,nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr.XXXX XXXXXXX,MPA <,>
tajemník MěÚ Studénka,nám.Republiky 762,742 13 Studénka,v zalepené obálce
Søznačenim vÝBĚRovÉ ŘÍZENÍ „REFERENT/REFERENTKA oDBoRu FINANcI
A ROZPOČTU" -- NEOTVÍRAT,s uvedením adresy podavatele.P...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno