Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kopřivnice.
ÚŘAD PRO CIvILNÍ LETECTvÍ
Letiště Ruzyně
<br> 160 08 PRAHA 6
<br> sp.zn.: 15/730/0044/OPŘLP/01/15
<br> V
<br> C.j.: 7494-15-701 VPraze dne 1.10.2015
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Úřad pro civilní letectví jako věcně a místně příslušný Správní Orgán podle ustanovení
§ 89 odst.2 písm.c) Zákona č.49/1997 Sb <.>,O civilním letectví a o změně a doplnění zákona ě <.>
455/1991 Sb <.>,o Živnostenském podnikání (živnostenský Zákon),ve Znění pozdějších
předpisů,(dále jen „Zákon O civilním 1etectví“),v souladu s ustanovením § 172 Zákona č <.>
500/2004 Sb <.>,správní řád,ve Znění pozdějších předpisů,(dále jen „správní řád“),vydává
podle §37 Odst.l Zákona O civilním letectví návrh opatření Obecné povahy,kterým Se
Zřizují:
<br> Ochranná pásma
<br> Letecký radíOvý zaměřovač VDF,letiště Ostrava - Mošnov
Článek I <.>
<br> Ochranné pásmo leteckého rádiového zaměřovače VDF zasahuje nad katastrální území
Mošnov 699934,Albrechtičky 600300 <.>
<br> Seznam použitých zkratek
<br> OP Ochranné pásmo
UCL Uřad pro civilní letectví
VDF Směrový Zaměřovač
<br> m nm.pr výškový Systém baltský po vyrovnání,nadmořská výška
WGS-84 světový geodetický Systém
<br> S-J TSK souřadnicový systém Jednotné tri gonometrické sítě katastrální
L 14 letecký předpis Ministerstva dopravy ČR
<br> RWY dráha
<br> TWY poj ezdová dráha
<br> MMP mobilní motorové prostředky
<br>
<br> ˇ'ŽÁŽz/íľ/f/
<br> 15/73 0/0044/OPŘLP/01/15
<br> Základní údaje
<br> Zařízení VDF Se nachází Zhruba ve Středu letiště Ostrava - Mošnov,jižně Od RW Y 04-22 <.>
Anténa systému je instalovaná na Stožáru ve výšce 4,4 m nad Okolním terénem.Stožár je
umístěn na volném prostranství přibližně 55 m Od TWY F,na parcele číslo 822/12 <,>
katastrálního území Mošnov.Nadmořská výška terénu na Stanovišti je 252,48 m n.m.pr <.>
<br> Souřadnice umístění:
WGS-84: 49° 41' 28,19"N; 18O 06' 29,60"E
S-JTSK: X=l 116 474,18; Y=484 509,27
<br> Popis Ochranného pásma
<br> Ochranné pásmo leteckých rádiových Zaměřovačů VDF je tvořeno pěti sektory,pro které
platí:
<br> Sektor A - má tvar kruhu Se středem voSe anténního Systému a o poloměru 65 m <.>
V sektoru A:
<br> 0 Terén musí být vodorovný
0 Nejsou přípustné žádné umělé ani přírodní překážky
<br> I Vegetace nesmí přesáhnout výšku l m
<br> Sektor B - má tvar mezikruží Se Středem v ose anténního Systému a O poloměrech 65 m a
250 m.V Sektoru B:
<br> 0 Nesmí Sklon terénu přesáhnout 2,3%
0 Nesmí drátěné ploty přesáhnout výšku 1,2 m
I Nesmí jednotlivě Stojící Stromy přesáhnout výšku 7 m
<br> 0 Nesmí být Skupiny stromů nebo les
<br> Sektor C - má tvar mezikruží Se Středem v ose anténního Systému a O poloměrech 250 m a
400 m.V Sektoru C:
<br> 0 Nesmí Sklon terénu přesáhnout 4%
<br> 0 Nesmí výška jednotlivých stromů přesáhnout výšku 12 m
0 Malé Stromové Skupiny jsou povoleny
<br> 0 Jsou povoleny domy a budovy až do zorného úhlu lO
<br> 0 Jsou povolena telefonní vedení do zorného úhlu 1,5O
<br> 0 Jsou povolena elektrická vedení do 10 kV do Zorného úhlu 1O
<br>
<br>
<br> ŽŰÝÁ'ŽÄFfˇKY/
<br> J 5/73 0/004 4/OPŘLP/01/J 5
<br> Sektor D má tvar mezikruží Se Středem v ose anténního Systému a o poloměrech 400 m a 600
m.V Sektoru D:
<br> 0 Nesmí Sklon terénu přesáhnout 8%
0 Jsou povoleny Skupiny Stromů i XXX do Zorného úhlu X,XX
X Jsou povoleny budovy s kovem do zorného úhlu 1,20
<br> 0 Jsou povolena elektrická vedení přes 10 kV do zorného úhlu 10
<br> Sektor E -je Oblast Se vzdáleností větší než 600 m Od anténního Systému,kde nesmí
zorný úhel překážek převyšovat zorný úhel Obzoru O více než 1,30,Stoupání nebo Sklon terénu
již nejsou Omezeny.Všechny údaje jsou definovány od povrchu země v místě instalace
Zařízení <.>
<br> Vyhodnocení OP
Dle technické dokumentace byly vyhodnoceny tyto následující překážky zasahující do OP:
I.Příjezd a parkování vozidel MMP
<br> Jedná Se o překážku bodového charakteru.Vstup do tohoto ochranného pásma bude
ošetřen Ze Strany řídících „provozním pokynem“.To znamená,že při využití
Zaměření pomocí VDF nesmí být prováděn pohyb MMP a letadel po TWY F <.>
Umístění dopravního značení Se zákazem vjezdu a hlášením na TWR tak nebude
provedeno.Přesný pohyb je popsán v dopravním řádu letiště a Současně všechny
Subjekty vstupující na plochu S ním budou seznámeni.Kontrola Se provádí letovým
měřením <.>
2.Pohyb letounů na RWY a TWY
<br> Jedná Se o překážku S krátkodobým působením a vliv je tedy Zanedbatelný.Ošetřeno
v dopravním řádu a umístěním dopravního značení jako v bodu l <.>
<br> 3.Parkoviště s Oplocením
<br> Jedná se o překážku v Sektoru B ve vzdálenosti ll m.Překážka je Ověřována
pravidelným letovým měřením <.>
<br> 4.Údržba travnatých ploch
Tato překážka nemá vliv.Při provádění údržby je zařízení mimo provoz
5.Činnosti a Objekty vně Oplocení letiště
<br> Tato překážka je Ověřována pravidelným letovým měřením
<br> Závěr vyhodnocení OP:
<br> Veškeré prověření funkcionality zařízení je ověřováno pravidelným letovým měřením a nebyl
prokázán negativní vliv na zařízení <.>
<br>
<br> 15/73 0/0044/OPŘLP/01/15
<br> Článek II <.>
...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování