Město Rousínov - Otevřít Elektronizace procesů a digitalizace dat - Předmětem plnění veřejné zakázky je SW pro digitalizaci stavebního archivu, SW pro hlasovací zařízení pro zastupitelstvo, SW portál občana...

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rousínov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Dílčí plnění č. 3 (soubor PDF)

Dílčí plnění 3: SW Portál občana
SW Portál občana - komplexní řešení pro komunikaci s občanem <.>
-
<br> zprostředkovává elektronickou komunikaci mezi občanem a městským úřadem <,>
webová aplikace,prostřednictvím které veřejnost vzdáleně přistupuje k úřadu a řeší s ním životní
situace ve vybraných oblastech občanských činností (realizovaných prostřednictvím úřadu) – např <.>
finance (např.přihláška/změna poplatku za komunální odpad,přihláška/změna poplatku za
psa,…),životní prostředí (např.podnět ke kácení dřevin rostoucích mimo les na obecním
pozemku,…),atd <.>
<br> Řešení Portál občana je rozděleno na 3 vzájemně integrované oblasti:
1 - Prezentační část – statická část portálu - popis služeb z pohledu jednotlivých přistupujících skupin <.>
2 - Aplikační část – dynamická část portálu - přístup k jednotlivým službám umožňující řešení
jednotlivých životních situací <.>
3 - Provozní část – rozhraní pro správu a nastavení informací Portálu občana <.>
1 – Prezentační část
a) Kontaktní formuláře
Pro vstup do portálu občana bude použit aktivní odkaz ze stávajících webových stránek Města
Rousínova na samostatné webové rozhraní.To bude veřejně přístupné <.>
Umožní občanovi komunikaci s městským úřadem pomocí vytvořených formulářů <.>
Občan bude moci formulář vyplnit na webovém rozhraní a odeslat přímo ze stránek na epodatelnu MěÚ Rousínov nebo si XXXX moci stáhnout formulář z webového rozhraní
v editovatelném formátu,vyplnit jej a odeslat elektronickou poštou.Portál bude umožňovat
připojení elektronického podpisu a připojení dalších dokumentů <.>
b) Online platby poplatků
Umožní po přihlášení do systému platbu poplatků městskému úřadu
(například platbu komunálního odpadu,platbu za psa atd.)
Budou použity standardní metody elektronických plateb na internetu <.>
c) Rezervační systém
Bude obsahovat vstup do jednotlivých rezervací a plateb na:
• Kulturní akce
• Hala Rousínov
• Tělocvična Tyršova
2 – Aplikační část
a) Kontaktní formuláře
Rozhraní bude obsahovat následující agendy:
• stavební úřad – oznámení podle stavebního zákona (výkresovou dokumentaci přiloží
občan v elektronické podobě nebo přinese v papírové podobě)
• žádost o kácení stromů
• komunální odpad – žádost o sdělení variabilního symbolu na platbu komunálního odpadu
• žádost o byt (pro seniory,startovací byt)
• žádost o poskytnutí finančního příspěvku pro neziskové organizace města
• návrh na projednání přestupků
• přiznání k místnímu poplatku za užívání veřejného prostranství
• žádost o hlášení v místním rozhlasu
• další formuláře k agendám,které si XXXX moci samostatně tvořit odpovědný pracovník
úřadu <.>
b) Online platby poplatků
Budou použity standardní metody elektronických plateb na internetu <.>
c) Rezervační systém
<br> -
<br> -
<br> -
<br> -
<br> -
<br> Kulturní akce
• na webu nabídka jednotlivých kulturních akcí
• přihlášení nebo registrace
• zobrazení volných míst v sále
• jejich výběr a rezervace
• při volbě e-Vstupenky platba standardními způsoby platby na internetu
• tisk e-Vstupenky
• způsob doručení vstupenek: osobně (platba na pokladně)
• e-Vstupenka (platba elektronicky)
• možnost rezervace a platby v hotovosti přímo na pokladně z rozhraní pracovníka úřadu
Hala Rousínov
Veřejný přístup na webu pro občana:
• rezervace zájemců bude prováděna po přihlášení přiděleným jménem a heslem
• grafické zobrazení možností obsazení XXXX - celé,poloviny,jednotlivých kurtů
• správcem bude určeno obsazování na 1 hod nebo na 1,5 hod
• červená - obsazeno,zelená - volná kapacita,možná rezervace podle daných pravidel
• pokud se ze závažných důvodů zájemce nebude moci dostavit,musí informovat správce
haly telefonem,SMS nebo e-mailem a to nejméně 24 hodin před rezervovaným
termínem,na základě toho uvolní správce rezervaci - červená → zelená
• pokud se tímto způsobem rezervace nezruší,musí být uhrazena
Vnitřní přístup:
• správci haly
• vedoucímu
• účetní
Navíc bude obsahovat jména osob,které si halu zarezervovaly <.>
Bude jiným odstínem barvy vidět uhrazené termíny,kdy a kým
Platby za místa bude přijímat
• správce XXXX v hotovosti.Vyznačí v systému termíny,které jsou hrazeny a kým jsou
hrazeny,na základě toho systém automaticky vygeneruje příjmový doklad v účetní řadě a
vytiskne jej na tiskárně.Ten bude správcem haly podepsán,orazítkován a předán
platícímu <.>
• účetní na základě zaplacené faktury
Systém bude schopen generovat soupis všech plateb za kalendářní měsíc,ten předá správce haly
v určeném termínu s vybranou hotovostí účetní,která mu jej potvrdí <.>
Druhou sestavou bude kalendář s vyznačenými termíny pronájmu,kde bude vidět,komu bylo
pronajato a kdo daný termín kdy zaplatil <.>
Tělocvična Tyršova
Veřejný přístup na webu pro občana
• rezervace zájemců bude prováděna po přihlášení přiděleným jménem a heslem
• obsazovat bude možné pouze celou tělocvičnu v grafickém rozhraní kalendáře
• tělocvična bude přístupná pouze po přidělení čipu ke vstupnímu terminálu tělocvičny
jejím správcem
• platba bude prováděna přímo správci tělocvičny
Vnitřní přístup - Sho...

Dílčí plnění č. 2 (soubor PDF)

Dílčí plnění 2: SW pro hlasovací zařízení pro zastupitelstvo města,řídící SW a
17 licencí pro koncová zařízení
Software pro přípravu,vedení,záznam a archivaci průběhu jednání zastupitelstva
<br> •
<br> •
<br> •
<br> •
<br> •
<br> •
<br> •

<br> •
<br> •
<br> •
<br> Systém bude pracovat se dvěma obrazovkami,pracovní pro ovládání,druhá,výstupní,pro přehledné
zobrazování výsledných dat prostřednictvím promítacího zařízení (dataprojektor) – průběh a výsledky
hlasování,během diskuse jméno aktuálního řečníka,doba trvání jeho vystoupení a rovněž jména
dalších přihlášených do diskuse.Použití dvou rozdílných obrazovek zajišťuje řídící počítač s operačním
systémem Windows 7 nebo 8 (8.1) ve všech verzích (není součástí plnění) <.>
Systém bude umožňovat přípravu jednání zastupitelstva – pomocí připojení řídícího počítače k síti
úřadu bude možné zobrazovat prostřednictvím promítacího zařízení podklady pro jednání,připravené
jednotlivými referenty <.>
Každému účastníkovi jednání s hlasovacím právem bude přidělen tablet,notebook nebo iphone
(nejsou součástí plnění).Jeho pomocí se účastník bude hlásit do diskuse a provádět svou volbu během
hlasování nebo prezence a dále se odhlašovat a znovu přihlašovat v případě opuštění jednání <.>
Tablet/notebook/iphone bude vybaven aplikací s tlačítky pro volby hlasování Pro,Proti a Zdržel se;
dále pro účely diskuse tlačítky pro přihlášku do diskuse a pro přihlášku s technickou poznámkou.Bude
též možné použitím dalšího tlačítka provést zrušení případně opravu již provedeného úkonu <.>
Zastupiteli se bude vždy v daném okamžiku na displeji zobrazovat,jaký aktuální úkon provedl
(prosvícením,popisem) <.>
V rámci prezence bude vytvořen přehled o XXX,kteří účastníci jsou u svých zapnutých hlasovacích
jednotek v danou chvíli.Dále bude možno doplnit u nepřítomných omluvené a bude vytvořen přehled
nepřítomných bez omluvy <.>
V rámci diskuze/rozpravy bude systém chronologicky evidovat přihlášky účastníků do diskuse v pořadí <,>
jak se přihlásili.Zvlášť budou evidovány elektronické přihlášky s technickou poznámkou.Dále bude
umožněno operativně,podle rozhodnutí předsedajícího,udělit slovo rovněž účastníkovi jednání
nepřihlášeného do diskuse,přeskočit při udělování slova v pořadí přihlášených,popř.dát slovo hostu
nebo veřejnosti.K jednotlivým bodům jednání bude možné v rámci přípravy jednání zadat usnesení
(jedno nebo více),které bude možné v průběhu diskuse měnit a rovněž bude možné během diskuse
vkládat nové návrhy usnesení.Text usnesení bude zobrazen na výstupní obrazovce a exportuje se do
tiskové sestavy výsledků hlasování <.>
Z každého jednání bude možné vytvořit textové výstupy <.>
Elektronické hlasování bude probíhat v předem nastavené vymezené době.Vymezený čas bude
ohraničen např.zvukovým znamením.Před hlasováním bude na výstupní obrazovce zobrazen text
usnesení,které bude předmětem hlasování.Po uplynutí vymezené doby se zobrazí konečné výsledky
hlasování <.>
Systém zaznamená a zobrazí jmenovité výsledky hlasování včetně konečných součtů jednotlivých
voleb.V systému budou evidovány nejenom volby Pro,Proti a Zdržel se,ale i Nehlasoval,Nepřítomen
a Omluven.Záznam z hlasování bude graficky zobrazen na výstupní obrazovce (tabulka se jmény a jak
kdo hlasoval) <.>
Dále bude možné výsledky hlasování v textové formě vytisknout,a to včetně názvu zasedání,bodu,v
jehož rámci hlasování proběhlo,textu usnesení a dalších informací.Záznam bude možné zpětně
vyhledat v archivu <.>
Z každého jednání bude možné vytvořit textové výstupy obsahující jednotlivá hlasování,prezenci a
průběh rozprav,konečný zápis,soubor s možností třídění bodů jednání včetně hlasování do
tematických okruhů <.>
<br> •
<br> •



<br> •
<br> Ovládací program umožní uložit pořízený zvukový záznam z jednání na pevný disk řídícího počítače
vybaveného zvukovou kartou.Ve výsledných zvukových souborech bude možné vyhledávat a
přehrávat podle potřeby konkrétní projev daného řečníka z požadované diskuse,celou vybranou
diskusi apod <.>,a to i ze záznamů z předcházejících zasedání <.>
K jednotlivým bodům jednání bude možné zadat více návrhů usnesení,a to jak před zasedáním v rámci
přípravy,tak během jednání (např.při diskusi) <.>
V průběhu jednání bude možné zobrazovat připravené obrazové materiály v elektronické podobě,tj <.>
např.plánků,fotografií,výpisů z KN apod.na výstupní obrazovku (tedy také projektorem na plátno) <.>
Systém bude výsledky hlasování evidovat,tisknout a archivovat <.>
Systém bude umožňovat vkládat libovolný počet textů usnesení k bodu,a to jak před zasedáním,tak v
jeho průběhu.Texty usnesení bude možné kdykoli zobrazit a editovat je (pokud daný text nebyl již
předmětem hlasování) <.>
Řídící počítač,na který bude ovládací SW nainstalovaný,bude možné libovolně připojit do počítačové
sítě nebo k internetu,za dodržení všech standardních bezpečnostních opatření <.>
<br> Závazné části obchodních podmínek stanovených zadavatelem
Termín plnění: říjen - listopad 2015
Místo dodání: Městský úřad Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56...

Dílčí plnění č. 1 (soubor PDF)

Dílčí plnění 1: Software pro digitalizaci stavebního archivu včetně dvou licencí
pro koncové stanice a základního školení
Specifikace SW pro archivaci
Digitalizace,indexace a využívání strukturovaného archívu významně přispěje k efektivnějšímu sdílení
dokumentů a informací v rámci úřadu.V současné době je archiv stavebního úřadu na MěÚ Rousínov veden
v listinné podobě <.>
SW musí řešit převod papírových dokumentů do digitální podoby a ukládat je ve formátech běžně používaných
nebo ve standardních formátech pro výměnu dat – PDF/A.Ukládat se budou na datový server,kam budou mít
jednotlivý uživatelé přístup 24 hodin denně <.>

<br> •

















<br> systém musí podporovat jak dávkové,tak i individuální skenování dokumentů možnost skenovat různé
druhy obsahu dokumentů v rámci jedné dávky automatická rotace naskenovaného dokumentu dle
toku textu
automatické nastavení kontrastu a jasu
automatické narovnání obrazu do svislé polohy
automatické vyhlazení hran dokumentu
automatické odstranění složitého pozadí dokumentu
automatické odstranění černých objektů po perforaci dokumentu
automatické odmazání prázdných stran na základě analýzy obrazu (technologie Kofax VRS)
automatické rozpoznání barevného a černobílého dokumentu a jeho skenování v příslušném módu
definice profilů optimalizace obrazu
korekce písma,doplnění pixelů
možnost manuální úpravy obrazu obsluhou
rozeznávání 1D a 2D čárových kódů na jedné stránce s možností separace a indexace dokumentu
separace dokumentů dle čárového kódu nebo prázdné strany nebo dle počtu stran
integrovaná indexace dokumentů
indexace dokumentů dle listu výběrů
manuální indexace dokumentů
zonální OCR
lokalizace uživatelského rozhraní do ČJ
možnost propojení skenovací aplikace s dodávaným důvěryhodným archivem
<br> uživatelsky přívětivé rozhraní (vzhled MS Officce)
Závazné části obchodních podmínek stanovených zadavatelem
Termín plnění: říjen - listopad 2015
Místo dodání: Městský úřad Rousínov,stavební archiv na ulici Tyršova 1222/18,Rousínov <,>
Způsob dodání:
Dodávka,instalace a zprovoznění SW,zaškolení obsluhy v užívání SW
<br> Ing.Jiří
Lukášek
<br> Digitálně podepsal Ing.Jiří
Lukášek
DN: c=CZ,o=Město Rousínov [IČ
00292281],ou=6055,cn=Ing.Jiří
Lukášek <,>
serialNumber=P477744 <,>
title=starosta
Datum: 2015.09.21 10:07:15
+02'00'

Výzva k podání nabídek (soubor PDF)

Výzva k podání nabídek a k prokázání splnění kvalifikace
dle §38 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění
<br> na veřejnou zakázku
Elektronizace procesů a digitalizace dat
Zadavatel veřejné zakázky (dále jen „zadavatel“),Město Rousínov,Sušilovo náměstí 84/56,Rousínov,IČ:
00292281,který je veřejným zadavatelem dle §2 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění
pozdějších předpisů,předkládá výzvu o zahájení zadávacího řízení – výzvu k podání nabídek (dále jen „výzvu
k podání nabídek“)
Výzva k podání nabídek a zadávací dokumentace jsou vypracovány jako podklad pro podání nabídek uchazečů
v souladu s platným zněním zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů <.>
Předmět veřejné zakázky je spolufinancován z Integrovaného operačního programu,Evropského fondu pro
regionální rozvoj,Evropské unie <.>
Prioritní osa IOP: Zavádění ICT v územní samosprávě – Cíl Konvergence <,>
Projekt Konsolidace ICT a elektronizace procesů – Rousínov
Reg.číslo: CZ.1.06/2.1.00/22.09512
<br> Textová část zadávací dokumentace veřejné zakázky na dodávky
zadané ve zjednodušeném podlimitním řízení
Název veřejné zakázky: Elektronizace procesů a digitalizace dat
Identifikační údaje o zadavateli:
Název zadavatele:
Sídlo zadavatele:
Právní forma:
IČO:
DIČ:
Statutární orgán:
Email:
Telefon:
Adresa profilu zadavatele:
<br> Město Rousínov
Sušilovo náměstí 84/56,Rousínov
obec
00292281
zadavatel není plátcem DPH
XXXX XXXXXXX - starosta
lukasek@rousinov.cz
XXX XXX XXX,732 319 065
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00292281
<br> Kontaktní osoba zadavatele:
Telefon:
Email:
<br> XXXXX XXXXXXX
XXX XXX XXX,XXX XXX XXX
grecova@rousinov.cz
<br> Zástupce zadavatele:
BIC - Innovation,zájmové sdružení právnických osob
adresa:
Příkop 27/2a,Brno
Kontaktní osoba zástupce zadavatele:
XXXXX XXXXXXX
Tel.:
XXX XXX XXX
E-mail:
vr.rousinov@gmail.com
<br> 1
<br> Vymezení druhu zakázky:
Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky s podílem služeb s dílčím plněním,která je zadávána v souladu s platným
zněním zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách a se Závaznými postupy pro zadávání zakázek
spolufinancovaných ze zdrojů EU ve zjednodušeném podlimitním řízení <.>
Vymezení předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
SW pro digitalizaci stavebního archivu,SW pro hlasovací zařízení pro zastupitelstvo,SW portál občana
Dělení předmětu zakázky – jednotlivá dílčí plnění:
<br> Dílčí plnění 1: Software pro digitalizaci stavebního archivu včetně dvou licencí pro koncové stanice a
základního školení

<br> Předpokládaná cena: 110 000 Kč bez DPH
<br> Dílčí plnění2: SW pro hlasovací zařízení pro zastupitelstvo města,řídící SW a 17 licencí pro koncová zařízení

<br> Předpokládaná cena: 140 495 Kč bez DPH
<br> Dílčí plnění 3: SW Portál občana

<br> rozděleno na 3 vzájemně integrované oblasti:
1 - Prezentační část – statická část portálu obsahující popis služeb z pohledu jednotlivých
přistupujících skupin <.>
2 - Aplikační část – dynamická část portálu poskytující přístup k jednotlivým službám
umožňující řešení jednotlivých životních situací <.>
3 - Provozní část – rozhraní pro správu a nastavení informací Portálu občana <.>
<br> •
<br> Předpokládaná cena:49 586 Kč bez DPH
<br> Celková předpokládaná cena 300 081 Kč bez DPH
Uchazeč může podat nabídku na kteroukoliv část předmětu zakázky,kterékoliv dílčí plnění,avšak na jednu
konkrétní část zakázky může uchazeč podat pouze jednu nabídku.Variantní řešení není přípustné <.>
Podrobné technické specifikace a požadavky k jednotlivým dílčím plněním jsou specifikovány v přílohách této
výzvy a zadávací dokumentace.Technická specifikace představuje minimální požadavky <.>
Místo a termíny plnění jsou definovány u jednotlivých částí zakázky,dílčích plnění v přílohách <.>
Klasifikace předmětu veřejné zakázky:
<br> Kód
48000000-8
<br> Název
Balíky programů a informační systémy
<br> Id
Id nadřízené
12094
0
<br> Datum zahájení zadávacího řízení: 21.9.2015
Lhůta pro podání nabídek
Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím po zahájení zadávacího řízení – zveřejnění
výzvy k podání nabídek a zadávací dokumentace na profilu zadavatele a končí 7.10.2015 v 10.00 hodin,Nabídky
musí být doručeny nejpozději do tohoto termínu na adresu provozovny zástupce zadavatele BIC innovation <,>
z.s.p.o <.>,Příkop 27/2A,602 00 Brno poštou nebo osobně v pracovní dny od 9.00 do 17.00 po předchozí domluvě
s kontaktní osobou zástupce zadavatele.Rozhodující pro splnění lhůty je moment doručení nabídky zadavateli <.>
<br> 2
<br> Obálky s nabídkami budou označeny názvem veřejné zakázky,částí zakázky – číslem dílčího plnění,na které je
nabídka podána,kontaktními údaji uchazeče a textem neotvírat <.>
Zadávací lhůta
Zadávací lhůtou je lhůta,po kterou je uchazeč svojí nabídkou vázán.Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem
skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky <.>
Délka zadávací lhůty 60 kalendářních dnů <.>
OBCHODNÍ...

Načteno

edesky.cz/d/224797

Meta

EIA   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rousínov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz