Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Osov.
Pravidla pro užívání prostor restaurace „U Donáta“
<br> Tato pravidla upravují krátkodobý pronájem prostor restaurace U Donáta <.>
<br> 1.Obec Osov je výlučným vlastníkem budovy nacházející se na pozemku parc.č.25/1 s
<br> adresou Osov č.p.3 (budova staré školy) a přilehlého pozemku parc.č.598 (zahrada),jež
<br> jsou určené ke krátkodobému pronájmu.Pronajímané prostory zahrnují:
<br> - prostor restaurace „U Donáta“ (výčep,salonek,kuchyňka)
<br> - sociální zařízení v přízemí budovy
<br> - přilehlá zahrada
<br>
<br> 2.Uvedené prostory je možné využívat k soukromým oslavám a firemním akcím <.>
<br> 3.Žádost o krátkodobý pronájem prostor pro soukromé oslavy a firemní akce se podává na
<br> OÚ Osov na formuláři „Žádost o krátkodobý pronájem prostor restaurace U Donáta“,který
<br> je k dispozici v tištěné podobě na OÚ Osov nebo ke stažení na webových stránkách obce
<br> Osov v sekci Úřední deska – ostatní <.>
<br> 4.V případě schválení krátkodobého pronájmu si pořadatel dohodne se zástupcem majitele
<br> objektu termín převzetí klíčů a předání pronajímaných prostor včetně vybavení <.>
<br> 5.Cena za pronájem činí 1.500,- Kč (včetně energií) za jednodenní akci + 1.000,- Kč vratná
<br> záloha na úhradu případných škod.Cena za pronájem musí být uhrazena nejpozději při
<br> převzetí klíčů od pronajímaných prostor <.>
<br> 6.V prostorách budovy platí zákaz kouření.Za dodržování zákazu zodpovídá pořadatel <.>
<br> 7.V pronajatých prostorách je zakázáno přibíjení výzdoby,reklam a jiných předmětů <.>
<br> Pořadatel odpovídá za škody vzniklé na majetku obce Osov v průběhu akce či následně při
<br> úklidu způsobené zničením,poškozením nebo ztrátou <.>
<br> 8.Po ukončení akce zajistí pořadatel na vlastní náklady úklid všech užívaných prostor (včetně
<br> zahrady) spočívající v zametení a vytření podlah,úklidu stolů a židlí,úklidu sociálních zařízení
<br> v přízemí budovy,úklidu a likvidaci odpadků a v případě vytápění kamny vymetení a likvidaci
<br> popela.Pronajímaný prostor pořadatel spolu se zástupcem majitele objektu před vrácením
<br> klíčů společně zkontrolují <.>
<br> 9.V případě,že nedošlo k žádným škodám na majetku bude vratná záloha vrácena pořadateli
<br> po kontrole a převzetí klíčů zástupcem majitele.V případě,že došlo ke škodám na majetku
<br> platí: drobné škody budou odečteny z vratné zálohy,která bude vyúčtována nejpozději do 5
<br> pracovních dnů od převzetí klíčů zástupcem majitele,kterou si pořadatel vyzvedne na OÚ
<br> Osov v úředních hodinách.Škody přesahující výši vratné zálohy budou vyúčtovány dodatečně <.>
<br> 10.Pořadatel je zodpovědný za dodržování pořádku v pronajatých prostorách,je povinen
<br> chránit pronajaté prostory včetně zařízení před poškozením a dbát na dodržování požárních a
<br> bezpečnostních předpisů <.>
<br> 11.V případech,které nejsou jednoznačně uvedeny v těchto pravidlech rozhodne starosta
<br> obce,v jeho nepřítomnosti místostarosta obce <.>
<br> 12.Tato pravidla schválilo zastupitelstvo obce Osov usnesením č.ze dne a nabývají účinnosti
<br> dnem
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX v.r <.>
<br> starostka obce Osov
Načteno
Meta
Pronájem
Další dokumenty od Obec Osov | ||
---|---|---|
24. 12. 2024 | Oznámení o rozhodnutí - povolení k nakládání s podzemním vodami DSO Šance | |
24. 12. 2024 | Pozvánka na členskou schůzi DSO Šance | |
20. 12. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu | |
20. 12. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu | |
20. 12. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu | |
...a další |