Město Brno - VŘ 065/2015 vedoucí Referátu registrace živností právnických osob ŽÚmB

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_065_15_ZUmB_vedouci_Ref.registrace_pravnickych_osob.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení č.065/2015
Tajemník Magistrátu města Brna
vyhlašuje výběrové řízení na funkci úředníka/úřednice
vedoucí Referátu registrace živností právnických osob
s místem výkonu práce: Oddělení živností,Živnostenský úřad města Brna
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
Charakteristika pozice:
Vedoucí referátu řídí kolektiv 12 pracovníků,kteří vyřizují odborné agendy na úseku
živnostenského podnikání právnických osob včetně zahraničních,zajišťuje zpracování
veškerých podkladů pro vydávání průkazů živnostenských oprávnění,jejich změn a správních
rozhodnutí na úseku živností ohlašovacích a koncesovaných,zabezpečuje spolupráci
s příslušnými finančními úřady,zdravotními pojišťovnami,správou sociálního zabezpečení
a úřadem práce při výkonu agend vyplývajících z činnosti Centrálního registračního místa <.>
Bližší informace o druhu práce podá:
Mgr.XXXXX XXXXXXX <,>
vedoucí Oddělení živností,tel.č.542173392
Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – základní platový tarif od
15 960 Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu <,>
- znalost právních předpisů vztahujících se k živnostenskosprávní agendě,zejména:
 zákon č.455/1991 Sb <.>,o živnostenském podnikání,ve znění pozdějších předpisů <,>
 zákon č.570/1991 Sb <.>,o živnostenských úřadech,ve znění pozdějších předpisů <,>
 zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
 zákon č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů <,>
 zákon č.634/2004 Sb <.>,o správních poplatcích,ve znění pozdějších předpisů <,>
 zákon č.90/2012 Sb <.>,o obchodních společnostech a družstvech <,>
 zákon č.304/2013 Sb <.>,o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob,ve znění
pozdějších předpisů <,>
 zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <,>
- velmi dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Outlook,ASPI <,>
- velmi dobré komunikační dovednosti,kvalitní úroveň písemného projevu <,>
- organizační schopnosti,samostatnost v rozhodování,psychická odolnost <.>
Dále výhodou:
- praxe ve veřejné správě,zejména v oblasti živnostenskosprávní agendy <,>
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě živnostenského podnikání (povinnost
složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
- zkušenosti s vedením kolektivu <,>
- praktická znalost práce v IS RŽP <,>
- vzdělání v oboru právo nebo veřejná správa <,>
- znalost některého světového jazyka (angličtina,němčina) <.>
Termín nástupu: bezprostředně po ukončení výběrového řízení <.>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
Stanovené v § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <,>
- Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady
pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů
(netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
- Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených po 1.12.1971)
možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je k dispozici na
http://www.brno.cz/ sekce Občan/Volná místa a výběrová řízení/Formuláře <.>
__________________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady předejte či zašlete v uzavřené obálce označené
číslem a názvem výběrového řízení do 2.října 2015 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám.1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
...

Načteno

edesky.cz/d/223508

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz