Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Šumná.
Zadávací dokumentace Šumná - bezbariérové chodníky II.etapa/Celkový situační výkres.pdf Zadávací dokumentace Šumná - bezbariérové chodníky II.etapa/Návrh SOD chodníky.doc Projekt: „Šumná – bezbariérové chodníky II.etapa“ NÁVRH SMLOUVY O DÍLO č.…….<.> … NÁVRH SMLOUVA O DÍLO č.……… uzavřená podle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník v platném znění (dále již „Občanský zákoník“) I.Účastníci smlouvy 1.Obec Šumná Šumná 149 671 02 Šumná IČ: 00293610 Zastoupena: XXXX XXXXXX,starosta obce (dále jen objednatel) X.…………………………………….Sídlo: Zapsaná v obchodním rejstříku Bankovní spojení IČ: DIČ: Zastoupená: (dále jen zhotovitel) II.Předmět smlouvy 2.1.Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele kompletní dílo: Stavební práce: „Šumná – bezbariérové chodníky II.etapa“ Předmět plnění: Předmětem plnění je stavba chodníků,které budou sloužit ke zvýšení bezpečnosti chodců,zlepšení dopravních podmínek a životního prostředí v obci.Jedná se o chodník podél komunikace druhé třídy II/408 v k.ú.Šumná.Podrobněji je předmět smlouvy o dílo specifikován v projektové dokumentaci vypracované panem Ing.Michalem Bartolšicem,AQUA CENTRUM Břeclav,s.r.o.Předmětem smlouvy o dílo je tedy úplné,funkční a bezvadné kompletní provedení všech stavebních a montážních prací a konstrukcí včetně dodávek potřebných materiálů,zařízení nezbytných pro řádné dokončení provozuschopného díla a dále provedení všech činností souvisejících s dodávkou stavebních a montážních prací a konstrukcí,jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné (např.zařízení staveniště,bezpečnostní opatření apod.).2.2.Objednatel má právo upravit rozsah předmětu díla.Pokud objednatel toto právo uplatní,je zhotovitel povinen na omezení nebo rozšíření rozsahu díla,po vzájemném projednání,přistoupit.2.3.Závaznými podklady k provedení díla je tato smlouva a nabídka prací zhotovitele,s uvedenými jednotkovými cenami a celkovým rozpočtem,dle dohodnutých parametrů.Znalost uvedených smluvních podkladů je touto smlouvou potvrzena.2.4.Zhotovitel se zavazuje provést dílo vlastním jménem a na vlastní odpovědnost.2.5.Objednatel se zavazuje,že dokončené dílo převezme a zaplatí za jeho zhotovení dohodnutou cenu.III.Povinnosti objednatele 3.1 Objednatel poskytne zhotoviteli součinnost a bude na jeho připomínky reagovat do tří pracovních dnů od jejich písemného oznámení,u složitějších případů po dohodě se zhotovitelem do pěti pracovních dnů,nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuta lhůta jiná,a to písemným sdělením.3.2.Objednatel předá zhotoviteli za účelem provedení díla k termínu realizace díla: a) pozemek k realizaci díla v souladu s podmínkami této smlouvy,o předání pozemku k realizaci se smluvní strany zavazují sepsat zápis předávací protokol IV.Povinnosti zhotovitele 4.1.V rámci ceny,kromě povinností stanovených a vyplývajících z ostatních článků této smlouvy,je zhotovitel povinen: a) provádět práce řádným způsobem v souladu se specifikacemi,platnými normami a technickou praxí.b) pečovat o předaný pozemek k realizaci díla.c) uvést všechny povrchy dotčené realizací díla do původního stavu (komunikace,chodníky,zeleň) d) dodržovat podmínky dané povoleními k realizaci díla.e) neumožnit výkon nelegální práce podle zvláštního právního předpisu f) zajistit a dodržet podmínku,že na realizaci díla se nebudou podílet nelegální pracovníci zhotovitele ani jiného smluvního subdodavatele 4.2 Zhotovitel při protokolárním předání a převzetí díla objednatelem předává pozemek vyčištěný od přípravných materiálů a odpadů způsobených svým zásahem.4.3.V případě,že jedna ze smluvních stran zjistí rozpory mezi ustanoveními této smlouvy,bude neprodleně písemně informovat stranu druhou.Rozpory budou do 7 dnů projednány smluvními stranami a dohodnuty příp.změny smlouvy.V.Lhůty zhotovení díla 5.1.Zhotovitel provede dílo v těchto lhůtách: Doba plnění díla je stanovena na dobu určitou.Realizace prací bude probíhat v následujících termínech: · Předání a převzetí staveniště: do 5 dne od podpisu smlouvy · Zahájení stavebních prací: do 1 dne od převzetí staveniště · Limitní termín pro dokončení stavebních prací: 30.11. 2018 · Limitní termín pro předání a převzetí díla: do 1 dne po lhůtě pro dokončení stavebních prací Zadavatelem stanovený požadovaný termín dokončení stavebních prací je stanoven jako limitní termín.Nabídka uchazeče může obsahovat jakýkoliv termín dokončení před tímto termínem nebo právě v tomto termínu,ale nikoliv po tomto termínu.5.2.Zhotovitel je oprávněn k přiměřenému prodloužení doby dokončení díla v případech,že: a) objednatel nesplní své závazky a povinnosti dle této smlouvy a závazky vyplývající z právních předpisů,b) objednatel požaduje změny smlouvy přesahující o 10 % objemu díla.VI.Cena za dílo 6.1.Objednatel zaplatí zhotoviteli za provedení díla dle čl.I této smlouvy nejvýše přípustnou cenu: …………………,-- Kč bez DPH …………………,-- Kč výše DPH …………………,-- Kč (celková cena vč.DPH) Daň z přidané hodnoty bude účtována ve výši podle platných předpisů v době vzniku zdanitelného plnění.6...
Načteno
Meta
Územní plánování Nabídka zaměstnání Rozpočet Stavby Dopravní informace Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Šumná | ||
---|---|---|
27. 11. 2024 | Vak_kalkulace rok 2025 | |
21. 11. 2024 | Vak_návrh rozpočtu na rok 2025 | |
21. 11. 2024 | Vak_střednědobý výhled na obd. 2026-2028 | |
21. 11. 2024 | Aukční vyhláška | |
20. 11. 2024 | Informace o konání 9.zasedání zastupitelstva obce Šumná | |
...a další |