Obec Cep - Informace pro občany- daň z nemovitých věcí 2017 (3 přílohy)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Cep.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

DNV_informace_poplatníci_obce_2016[1].doc [0,10 MB]

                                                                                       
<br> Finanční úřad pro Jihočeský kraj
<br> Mánesova 1803/3a,371 87 České Budějovice
<br> Územní pracoviště v Třeboni
Vrchlického 47,379 01 Třeboň
Oddělení majetkových daní I
Tel.:
384 752 111
<br>
<br>                                 
E-mail:
podatelna2214@fs.mfcr.cz
<br> ID datové schránky: exsn5sp
Informace k dani z nemovitých věcí
<br> na zdaňovací období roku 2017 pro obec:
<br> C E P 
<br> údaje k XXXX z pozemků
<br> katastrální území (k. ú.)
<br> kód k.ú.prům.XXXX XXX.půdy (Kč/mX)    zjednodušená evidence pozemků
<br> Cep
XXXXXX
4,13
není
<br>
Koeficient pro stavební pozemky (F) je stanoven obcí v jednotlivých částech obce takto:
<br>
<br>
k.ú.Cep
<br>
<br>
<br> 1,0
údaje k XXXX ze staveb a jednotek
<br> Koeficient je pro níže uvedený předmět daně stanoven obcí v jednotlivých částech obce takto:
<br> budova obytného domu (H)
ostatní budova tvořící příslušenství k budově obytného domu (I)
zdanitelná jednotka,jejíž převažující část podlahové plochy je užívaná pro bydlení – byt (R)
<br> ostatní zdanitelná jednotka (Z)
<br>
<br>
k.ú.Cep
<br>
<br>
<br> 1,0
podání daňového přiznání
<br> Daňové přiznání,případně dílčí daňové přiznání,je na zdaňovací období roku 2017 nutno podat příslušnému územnímu pracovišti,kde je umístěn spis poplatníka,nejpozději do 31. ledna 2017.Noví poplatníci daně podají daňové přiznání na územní pracoviště dle pokynu GFŘ – D – 23,který je k dispozici na každém územním pracovišti,případně na níže uvedené internetové adrese <.>
Přiznání k dani z nemovitých věcí lze zpracovat s využitím daňového portálu na internetové adrese: http://www.financnisprava.cz.V aplikaci „Daň z nemovitých věcí – koeficienty“ jsou pro zpracování daňového přiznání dostupné údaje za celou Českou republiku <.>
Pokud nebylo daňové přiznání podáno včas,případně nebylo podáno vůbec,vzniká při splnění zákonných podmínek poplatníkovi daně povinnost uhradit pokutu <.>
úřední hodiny podatelen územních pracovišť Finančního úřadu pro Jihočeský kraj
<br> pondělí,středa 8:00 - 17:00
úterý,čtvrtek
  8:00 - 15:30
pátek
8:00 - 14:00
<br> plaCENÍ daně z nemovitých věcí
Nepřesahuje-li celková roční daň z nemovitých věcí částku 5 000 Kč,je pro všechny poplatníky daně splatná najednou do 31. května 2017.Ke stejnému datu lze zaplatit daň najednou i při vyšší částce <.>
<br> Činí-li celková daň více jak 5 000 Kč,je daň splatná ve dvou stejných splátkách; u poplatníků daně provozujících zemědělskou výrobu a chov ryb splatných nejpozději do 31. srpna a do 30. listopadu 2017,u ostatních poplatníků daně splatných nejpozději do 31. května a do 30.listopadu 2017 <.>
Není-li splátka daně nebo splatná daň uhrazena nejpozději v den její splatnosti,vzniká poplatníkovi při splnění zákonných podmínek povinnost uhradit úrok z prodlení <.>
<br> bezhotovostní placení daně
bankovní účet Finančního úřadu pro Jihočeský kraj - číslo:
7755-77627231/0710
<br> IBAN: CZ25 0710 0077 5500 7762 7231
BIC kód: CNBACZPP
konstantní symbol:
1148 – platba převodním příkazem
variabilní symbol:
fyzická osoba – rodné číslo,právnická osoba – IČ
<br> úhrada daně prostřednictvím SIPO
Služba umožňuje poplatníkům bezstarostné placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO podle Podmínek zveřejněných Finanční správou <.>
<br> Pro zřízení služby poplatník vyplní „Oznámení o placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO“ a s dokladem o přidělení spojovacího čísla SIPO nebo aktuálním rozpisem bezhotovostní platby SIPO doručí územnímu pracovišti,na němž má veden spis k dani z nemovitých věcí.Spojovací číslo SIPO lze případně získat na kterékoliv poště.Pokud poplatník předá podklady do 31. ledna 2017,bude daň hrazena prostřednictvím SIPO od roku 2017.Daň bude automaticky hrazena i v následujících zdaňovacích obdobích i v případě změny výše stanovené daně z nemovitých věcí <.>
zaslání údajů pro placení daně na e-mail
Poplatníkům s touto zřízenou službou zašle správce daně před splatností první splátky daně každý rok informaci s údaji pro placení daně na jimi určenou e-mailovou adresu,tj.údaji o výši stanovené daně,nedoplatku nebo přeplatku,údaji pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu prostřednictvím internetového bankovnictví i mobilních platebních aplikací.V případě,že poplatník opomene uhradit daň včas,zašle správce daně na e-mail následně vyrozumění o nedoplatku <.>
<br> Pro zřízení služby od roku 2017 poplatník doručí vyplněnou „Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem“ do 15. března 2017 na územní pracoviště,na němž má uložen spis k dani z nemovitých věcí.Údaje pro placení daně z nemovitých věcí budou poplatníkovi automaticky zasílány e‑mailem i v následujících zdaňovacích obdobích <.>
<br> Nově zřizovaná služba je elektronickou náhradou za každoročně zasílané složenky pro placení daně a není určena právnickým osobám se zřízenou datovou schránkou,kterým správce daně zasílá podrobnou informaci pro placení daně do datové schránky...

DNV_e-mail_nabidka_2017__2_.docx [0,02 MB]

Č. j.: /16/2200-11460-301165
strana 2 (celkem 2)
<br>
<br> Finanční úřad pro Jihočeský kraj
Mánesova 1803/3a,371 87 České Budějovice
<br>
<br>
Datum: 7.prosince 2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Územní pracoviště v Třeboni
<br> Vrchlického 47,379 01 Třeboň
<br> Oddělení majetkových daní
<br>
<br> Tel.: 384 752 111                                 
E-mail: podatelna2214@fs.mfcr.cz
ID datové schránky: exsn5sp
<br>
<br> Nabídka nové služby pro poplatníky daně z nemovitých věcí
<br>
<br>
Od zdaňovacího období roku 2017 Finanční správa České republiky umožní poplatníkům daně z nemovitých věcí využít nové služby spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím emailu <.>
<br> Poplatníkům s touto zřízenou službou zašle správce daně před splatností první splátky daně místo složenky k úhradě daně každý rok informaci s údaji pro placení daně na jimi určenou e-mailovou adresu,tj.údaji o výši stanovené daně,nedoplatku nebo přeplatku,údaji pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu prostřednictvím internetového bankovnictví i mobilních platebních aplikací.V případě,že opomenete uhradit daň včas,zašle správce daně na e-mail následně vyrozumění o nedoplatku.Údaje pro placení daně z nemovitých věcí Vám budou automaticky zasílány emailem i v následujících zdaňovacích obdobích <.>
<br> Pro zřízení služby od roku 2017 zašlete,případně doručte nejlépe do konce měsíce ledna,nejpozději do 15. března 2017 vyplněnou a vlastnoručně podepsanou žádost v příloze na územní pracoviště,na němž má uložen svůj spis k dani z nemovitých věcí <.>
<br>
Poplatník daně s trvalým pobytem v obci zašle,případně doručí vyplněnou a vlastnoručně podepsanou žádost na adresu
<br> Finanční úřad pro Jihočeský kraj
Územní pracoviště v Třeboni
Vrchlického 47
379 01 Třeboň
<br>
Nově zřizovaná služba je elektronickou náhradou za každoročně zasílané složenky pro placení daně a není určena právnickým osobám se zřízenou datovou schránkou,kterým správce daně zasílá podrobnou informaci pro placení daně do datové schránky,ani poplatníkům,kteří platí daň prostřednictvím SIPO,jimž je zasílán rozpis plateb SIPO <.>

5559_1.pdf [0,10 MB]
Finančnímu úřadu pro
<br> Územnímu pracovišti v,ve,pro
<br> Číslo poplatníka daně
(rodné číslo nebo VČP fyzické osoby / IČ právnické osoby)
<br> otisk podacího razítka fi nančního úřadu
<br> ŽÁDOST
ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
<br> 01 Poplatník daně
příjmení a jméno,titul fyzické osoby / název právnické osoby
<br> 03 Adresa místa pobytu fyzické osoby / sídla právnické osoby (nepovinné údaje)
obec,část obce / ulice,číslo popisné/orientační
<br> 02 Kontakt
telefonní číslo
<br> PSČ
<br> žádám/e o zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo nedoplatku na dani
a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> Beru/bereme na vědomí,že po dobu
zasílání údajů pro placení daně e-mailem mi/nám nebudou správcem daně zasílány složenky na úhradu daně <.>
<br> Datum
<br> Vlastnoruční podpis poplatníka daně
<br> *) zvolte pouze jednu z možností a označte ji křížkem (×)
<br> 125 5559 MFin 5559 - vzor č.1
<br> žádám/e o změnu zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o změnu e-mailové adresy pro zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného
přeplatku nebo nedoplatku na XXXX a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> žádám/e o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e,aby mi/nám nebyly zasílány údaje o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo
nedoplatku na XXXX a další údaje pro placení daně e-mailem.Beru/bereme na vědomí,že v případě podání žádosti o ukončení zasí-
lání údajů pro placení daně e-mailem po 15.březnu zdaňovacího období mi/nám budou složenky zasílány až počínaje následujícím
zdaňovacím obdobím <.>
<br> Tiskopis vyplňte čitelně hůlkovým (tiskacím) písmem
<br>
<br> Základní informace k nové službě – zasílání údajů pro placení daně
z nemovitých věcí prostřednictvím e...

Načteno

edesky.cz/d/2223782

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Cep      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz