Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ktiš.
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
Název zakázky: „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
Veřejná zakázka dle předmětu: Veřejná zakázka na dodávky
Veřejná zakázka dle limitu: Zakázka malého rozsahu
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH: 1.269.743,- Kč
Tato zakázka bude financována z Fondu soudržnosti EU a národních veřejných zdrojů <.>
<br> Zadavatel: Obec Ktiš
Adresa:
Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ: 00250503
Osoba pověřená jednat za zadavatele: XXXXX XXXXXXXX,starostka
Telefon: +XXX XXX XXX XXX
E-mail: ktis@ktis.cz
Pověřená osoba:
ENVIPARTNER,s.r.o <.>
<br> Brno,Vídeňská 55,PSČ 639 00
<br> IČ:
28358589
Kontaktní osoba pro výběrové řízení:
JUDr.XXXXXXX XXXXXX
Telefon:
+ XXX XXX XXX XXX
<br> E-mail:
salvet@envipartner.cz
1.Předmětem veřejné zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému pro obec Ktis.Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky dodávky a požadavky na její fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.Součástí zadávací dokumentace je rovněž podrobný položkový rozpočet a obchodní podmínky <.>
<br> Dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky musí postupovat v souladu se zákonnými normami upravující danou problematiku <.>
<br> Dodávkou se rozumí úplné a bezvadné provedení všech montážních prací,včetně dodávek potřebných materiálů a zařízení,nezbytných pro řádné dokončení předmětu veřejné zakázky,včetně zkušebního provozu a proškolení pracovníků zadavatele s obsluhou a údržbou <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky:
<br> Název
CPV
<br> Systémy pro veřejný rozhlas
<br>
48952000-6
<br>
<br> Prevence záplav
<br>
45246400-7
<br>
<br>
2.O zaslání kompletní zadávací dokumentace je možno požádat osobu pověřenou činnostmi zadavatele na emailové adrese: salvet@envipartner.cz <.>,tel.604 479 431 <.>
Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na úřední desce <.>
<br> 3.Místo a lhůta pro podání nabídek
<br> a) Nabídky mohou být podány osobně nebo doporučenou poštou na adresu sídla pověřené osoby: ENVIPARTNER,s.r.o <.>,Vídeňská 55,639 00 Brno,v pracovních dnech od 9.00 do 15.00 hod <.>,v den podání nabídek do 12 hod <.>
b) Lhůta pro podání nabídek končí dne 15.2.2017 ve 12 hod <.>
c) Otevírání obálek se uskuteční dne 15.2.2017 ve 12 hod.v sídle pověřené osoby <.>
4.Požadavky na kvalifikaci
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“).Splněním kvalifikace se rozumí:
a) splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona
b) splnění profesní způsobilosti podle § 77 zákona
c) splnění technické kvalifikace podle § 79 zákona
Podrobná specifikace požadavků na kvalifikaci je uvedena v zadávací dokumentaci <.>
<br> 5.Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií
<br> Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny.Jako nejvýhodnější nabídka bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty <.>
<br> Zadavatel nepřipouští variantní nabídky <.>
<br> 6.Nabídky musí být podány v českém jazyce.Bližší údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace <.>
7.Nejedná se o zadávací řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek č.134/2016 Sb <.>
<br> V Ktiši dne 2.2.2017
XXXXX XXXXXXXX,starostka
Obec Ktiš
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br> Příloha č.2
Prohlášení o splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona
<br> č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázkách
Prohlašuji tímto,že jsem dodavatel/uchazeč,který:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba,každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> Název a adresa uchazeče:
<br> ………………………
………………………
………………………
Toto prohlášení podepisuji jako ……………………… <.>
(funkce,např.: jednatel společnosti)
V ………………… dne ………………
<br> ……………………………………………………… <.>
<br> podpis
<br> titul,jméno,příjmení
Stránka 1 z 1
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.1
KRYCÍ LIST NABÍDKY
pro veřejnou zakázku
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> UCHAZEČ
<br> (obchodní firma nebo název)
<br>
Sídlo
<br> (celá adresa včetně PSČ)
<br>
<br>
Právní forma
<br>
<br>
Identifikační číslo
<br>
<br>
Daňové identifikační číslo
<br>
Kontaktní osoba
<br>
Tel.:
<br> Email:
<br>
<br> Nabídková cena celkem v Kč bez DPH (zaokrouhlit na celé koruny)
<br>
<br> V…………………… <.>,dne …………………….<.>
<br>
<br>
<br>
<br>
……………………………………… <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Razítko a podpis oprávněné osoby
OBCHODNÍ PODMÍNKY
<br> ve smyslu § 37 odstavec 1 písmeno c) zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek
<br> pro veřejnou zakázku na dodávku
<br> Úvod: Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány ve formě a struktuře smlouvy o dílo.Uchazeči do těchto obchodních podmínek pouze doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikační údaje,cenu a případné další údaje,jejichž doplnění text obchodních podmínek předpokládá) a následně takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy na veřejnou zakázku
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> SMLOUVA O DÍLO
uzavřená podle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> I <.>
<br> SMLUVNÍ STRANY
<br> Obec Ktiš
adresa:
<br> Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ:
<br> 00250503
DIČ:
<br>
CZ00250503
Číslo účtu:
<br> Číslo účtu ČNB:
<br> Jednající:
<br> Ilonou Mikešovou,starostkou
<br> (dále jen „objednatel“)
<br> na straně jedné
Zhotovitel
<br>
<br>
se sídlem:
<br>
IČ:
<br> DIČ
<br> Číslo účtu:
<br> Jednající:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
<br>
na straně druhé
II <.>
<br> ÚČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést realizaci projektu „Protipovodňová opatření obce Ktiš“,formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému (dále jen „dílo“).Účelem díla je zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky díla a požadavky na jeho fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí této smlouvy <.>
2.Dílo bude provedeno dle projektové dokumentace a rozpočtu,které jsou přílohou této smlouvy <.>
3.Dílo zahrnuje i veškeré stanovené zkoušky vyplývající z obecně závazných právních předpisů,jeho zprovoznění,odladění celého systému a zaškolení obsluhy <.>
4.Zhotovitel dílo provede v rozsahu své nabídky a dalších ujednání této smlouvy na svůj náklad,na své nebezpečí a ve sjednané době <.>
5.Objednatel se zavazuje poskytnout součinnost nezbytnou pro zhotovení díla,řádně provedené a dokončené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu <.>
6.Dílo bude realizováno pouze v případě,že na tuto akci bude poskytnuta podpora v rámci OPŽP <.>
<br>
<br>
<br>
III <.>
<br> DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ
1.Termín zahájení realizace díla plnění zakázky se předpokládá po obdržení Rozhodnutí o poskytnutí podpory od implementační agentury objednateli <.>
2.Předpokládaný termín zahájení realizace je květen 2017 <.>
3.Předpokládaný termín dokončení celého díla je prosinec 2017 <.>
4.Zhotovitel je oprávněn dokončit práce na díle i před sjednaným termínem dokončení díla a objednatel je povinen dříve dokončené dílo převzít <.>
5.Místem realizace díla je obec Ktiš <.>
IV <.>
<br> XXXX A PLATEBNÍ PODMÍNKY
<br> X.Cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu čl.II této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky zhotovitele,zpracované na základě projektové dokumentace a činí celkem:
<br> XXXX XXX DPH,- Kč
<br> DPH
<br>
<,> - Kč
<br> Cena včetně DPH,- Kč
<br> Tato cena je nejvýše přípustná <.>
<br> 2.Obsahem ceny jsou veškeré náklady zhotovitele nezbytné k realizaci díla,včetně všech nákladů s provedením díla věcně souvisejících <.>
3.Cenu uvedenou v odst.1 tohoto článku je možné překročit pouze na základě zákonné úpravy výše sazby DPH,a to od data účinnosti takové zákonné úpravy <.>
4.Objednatel neposkytne zhotoviteli zálohu <.>
<br> 5.Smluvní strany se dohodly,že předmět díla zůstává výlučným vlastnictvím zhotovitele do doby převzetí díla objednatelem <.>
6.Po ukončení realizace díla vystaví zhotovitel fakturu – daňový doklad.Cenu díla uhradí objednatel na základě faktury – daňového dokladu vystavené zhotovitelem bankovním převodem na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy <.>
7.Splatnost faktury – daňového dokladu je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne vystavení zhotovitelem a doručení do místa sídla objednatele.Přílohou faktury – daňového dokladu bude soupis provedených dodávek a služeb.Dnem doručení faktury – daňového dokladu se v pochybnostech rozumí nejpozději třetí pracovní den následující po odevzdání zásilky poště,není-li průkazné předání faktury provedeno jiným způsobem.Úhradou se rozumí den připsání fakturované částky na účet zhotovitele <.>
8.Faktura – daňový doklad zhotovitele musí formou a obsahem odpovídat zákonu o účetnictví a zákonu o dani z přidané hodnoty a musí obsahovat:
označení účetního dokladu a jeho pořadové číslo
<br> identifikační údaje objednatele včetně DIČ
<br> identifikační údaje zhotovitele včetně DIČ
<br> popis obsahu účetního dokladu
<br> datum vystavení
<br> datum splatnosti
<br> datum uskutečnění zdanitelného plnění
<br> výši ceny bez daně celkem
<br> sazbu daně
<br> výši daně celkem zaokrouhlenou dle příslušných předpisů
<br> cenu celkem včetně daně
<br> podpis odpovědné osoby zhotovitele
<br> přílohu - soupis provedených prací oceněný podle d...
List1
<br>
Bezdrátový rozhlas s digitálním kódováním s napojením na zadávací pracoviště složek IZS <.>
<br>
VÝKAZ VÝMĚR - OBEC KTIŠ
<br> Název MJ Počet Cena za MJ XXXX XXX DPH DPH XX% XXXX s XX% DPH
X.Vysílací a řídící pracoviště s digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
1.1 Vysílací anténa všesměrová - kompletní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.2 Vysílač vf.signálu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.3 Vysílací ústředna - řídící jednotka ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.4 Modul obousměrné komunikace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.5 Dynamický mikrofon s 5m přívodní šňůrou ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.6 Stojánek pod mikrofon s nastavením úhlu náklonu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.7 Řídící software ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.8 Modul digitální záznamník zpráv ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.9 Modul telefonního vstupu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.10 Montážní práce na řídící ústředně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.11 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.12 Revize ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.13 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.14 Modul napojení na JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
2.Zálohovací jednotka
2.1 Elektrocentrála 5,5 kW,jednofázová,4-takt ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.Přijímací bezdrátové hlásiče s obousměrným digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
3.1 Bezdrátový hlásič včetně zálohování a automatického dobíjení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.2 Modul obousměrné komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.3 Software komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.4 Tlakové reproduktory - nízkoimpedanční,106 dB ks 60 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.5 Anténa přijímací - kompletní sestava ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.6 Montážní materiál ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.7 Montážní práce ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.8 Oživení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.Elektronické sirénové jednotky - koncový prvek JSVI
4.1 Elektronická siréna ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.2 Komunikační modul JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.3 Akustická jednotka 600W ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.4 Stožár pro uchycení jednotky ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.5 Anténa všesměrová ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.6 Montážní práce na siréně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.Převaděč vysokofrekvenčního signálu včetně anténní sestavy
5.1 Převaděč vysokofrekvenčního signálu s analogovým/digitálním přenosem (nutno zajistit napětí 230V) ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.2 Anténní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.3 Montážní a oživovací práce na převaděči komp.1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
6.Modul napojení na JSVI - pro místní části
6.1 Modul napojení na JSVI ks 2 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.Vodoměrná stanice - Ultrazvuková sonda
7.1 Multifunkční měřící a řídící telemetrická stanice ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.2 Ultrazvuková sonda 4200 ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.3 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.4 Montážní materiál ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.5 Příprava,instalace a oživení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.6 Měření průtoků,metoda sklonu a plochy,měrná křivka průtoků ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.7 Aktivace SIM ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.8 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
8.Vodočetná lať
8.1 Vodočet smalt dělení po 2 cm,vyznačení celých m červeně,včetně rámu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.2 Vyrovnávací konzoly pro připevnění 1 bm vodočtu,povrchová úprava pískováním + žárový zinek,vyznačení SPA 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.3 Připevnění rámu a vodočtu –chemické kotvy,vyrovnání do svislé polohy,vložení podkladové desky a její připevnění,připevnění vodočtu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Cena celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
<br>
List2
<br>
List3
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Rozpočet Zákon 106/1999 Veřejná zakázka Veřejná zakázka Pronájem Rozpočet EIA Veřejná zakázka Rozpočet EIA EIA Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Ktiš | ||
---|---|---|
16. 04. 2025 | Informace o konání zasedání | |
11. 04. 2025 | DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2025 | |
04. 04. 2025 | Záměr na pronájem bytu | |
04. 04. 2025 | Záměr na pronájem bytu | |
27. 03. 2025 | Informace o konání zasedání | |
...a další |