Město Klimkovice - Návrh závěrečného účtu města za rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klimkovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Priloha_c_2_-_Rozvaha.pdf (2310 kB)
Priloha_c_4_Zprava_o_prezkumu_hospodareni_2017.pdf (2581 kB)
Elektronickýmis - 5.5.2018
<br> ' ' " Certi Gkái agiora půli-lm : KRAJ S KY U RAD Jiní-In.:.]:Ig.quijmunuru MORAVSKOSLEZSKY KRAJ “““““
<br> Odbor podpory korporátního řízení a kontroly 28.října 117,702 18 Ostrava
<br> (kat—Šíšís'félšs“a' ! i.: xa'f _
<br> a.: MSK 71420/2018 í “k;- *;.*.-cun ie !“
<br> Sp „ KDN/6748/2017/Sam |"7' '"" ' “ ' " ' " 113.1v1o i ' : zrn?
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXXXX.-- ';.- X Telefon: XXX XXX XXX ' ' " " " ' FaX: 595 622 282
<br> E-mail: posta©msk.cz
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření města Klimkovice,IC 00298051 za rok 2017
<br> Na základě písemné žádosti ze dne 21.2.2017 provedla kontrolní skupina ve složení:
<br>,<.>,<.>,<,> „ Identifikační K k ' F !( P.- ontrolms uplna un ce overenl : karta c.Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXXXX kontrolor pověřený řízením XXXíXXíXXXX XXXX Ing.XXXXXX XXXXXXX kontrolor XXXfXXfXXXX XXXX
<br> dne X.S.2018 přezkoumání hospodaření města kdatu 31.12.2017,místem provedení přezkoumání hospodaření byl Městský úřad Klimkovice <.>
<br> Kontrolní úkon,jímž bylo přezkoumání zahájeno: — doručení oznámení o zahájení přezkoumání hospodaření za rok 2017 dne 20.11.2017 <.>
<br> Poslední kontrolní úkon předcházející vyhotovení zprávy: - rekapitulace provedeného přezkoumání se zástupci města dne 9.5.2018 <.>
<br> Zástupci územního celku přítomni při realizaci dílčího přezkoumání hospodaření: Ing.XXXXXX XXXXXX,starosta — Ing.XXXXXX XXXXXXX,vedoucí ňnančního odboru - Ing.Pavla Vavrošováf tajemnice městského úřadu
<br> Přezkoumání hospodaření města za rok 2017 bylo provedeno v rozsahu stanoveném zákonem č.4209004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXXíXXXX Sb.) a v návaznosti na dílčí přezkoumání hospodaření vykonané ve dnech 29.11.2017 — 30.11.2017 <.>
<br> \\'\\'\\'.I'l'lSk.CZ
<br> Čj.: MSK 7142012018 Sp.zn.: KON16748120171Sam
<br> Přezkoumání hospodaření územního samosprávného celku (dále jen „územní celek“)...
Priloha_c_3_Inventarizacni_zprava_2017.pdf (754 kB)
Město Klimkovice,Lidická 1,742 83 Klimkovice,IČ: 00298051
<br> INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ZA ROK 2017
<br> Obec: Město Kiimkovice
<br> IČ: 00298051
<br> Okamžik zahájení inventur: 1.12.2017 Okamžik ukončení inventur: 31.1.2018
<br> Datum zpracování: 31.1.2018 1.Plán inventur byl zpracován a schválen dne 27.11.2017.Byly stanoveny termíny pro zahájení a ukončení činnosti inventurních komisí a termíny pro prvotní a rozdílové inventury majetku a závazků.Při inventarizaci bylo postupováno dle vnitřní směrnice a dle vyhlášky 270/2010 Sb.Inventarizační komise postupovaly v souladu s vyhláškou a směrnicí.Inventarizace proběhla řádně a podklady byly ověřeny na skutečnost.Byla zajištěna součinnost zaměstnanců odpovědných za majetek.Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly.Termíny byly dodrženy.Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech.Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků k 31.12.2017.2.Proškolení členů inventarizačních komisí Proškolení proběhlo v budově Městského úřadu Klimkovice na ul.Lidická 1 dne 1.12.2017.Provedení proškoleníje doloženo prezenční listinou.3.K zajištění inventarizace se zřídili tyto inventarizační komise:
<br> Hlavní inventarizační komise:
<br> Předseda: Ing.XXXX XXXXXXX Členové: p.XXXXX XXXXX,p.XXXXX XXXXX
<br> K zajištění inventarizace imenuií tyto inventarizační komise:
<br> Předseda komise: Členové komisí:
<br> Předseda komise: Členové komisí:
<br> Ing.XXXXXX XXXXXX,starosta Ing.XXXXX XXXXXXXXX,tajemnice MěÚ XXXXX XXXXXXXXX,referent odboru správního MěÚ
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXX Bc.XXXXXX XXXXXXX,vedoucí správního odboru MěÚ XXXXX XXXXX,vedoucí Technické správy města Klimkovic
<br> Podle přiložených inventurních soupisů byl zjištěn ke dni 31.12.2017 tento majetek a závazky
<br> Účetní stav
<br> Skutečný stav
<br> |n.soupis Účet — druh majetku,!závazků
<b...
Priloha_c_1_-_FIN2-12M_2017.pdf (4899 kB)
2017_Navrh_Zaverecny_ucet.doc (592 kB)

Kapitélove’ Male VVdaje aézné vv’daje MĚSTO KLIMKOVICE NÁVRH ZÁVĚREČNÝ ÚČET ZA ROK 2017 Zveřejněno: Sejmuto: Schváleno: Údaje o organizaci identifikační číslo 00298051 Pfijaté m transferv Pr'JmY Kapitélov Nedaflov Daflové,pfijmv název město Klimkovice ulice,č.p.Lidická 1 obec Klimkovice PSČ 742 83 Obsah závěrečného účtu 21.Plnění rozpočtu příjmů a výdajů 1.1 Výsledek rozpočtového hospodaření 2 1.2 Plnění příjmů rozpočtu 3 1.3 Plnění výdajů rozpočtu 5 1.4 Financování 10 2.Hospodaření s majetkem 11 2.1 Stav majetku,pohledávek a závazků k 31.12.2017 12 2.2 Inventarizace majetku,pohledávek a závazků 13 3.Peněžní fondy 13 3.1 Fond na opravy,rekonstrukce a modernizace bytových domů a bytů 14 3.2 Sociální fond 14 3.3 Fond sportu 14 4.Hospodaření příspěvkových organizací 14 4.1 Základní škola Klimkovice,příspěvková organizace 14 4.2 Mateřská škola Klimkovice 15 4.3 Domov pro seniory Klimkovice 16 4.4 Centrum volného času MOZAIKA Klimkovice 17 5.Vyúčtování finančních vztahů 17 5.1 Finanční vypořádání přijatých transferů od rozpočtů ústřední úrovně 18 5.2 Finanční vypořádání přijatých transferů od rozpočtů územní úrovně 18 5.3 Finanční vztahy k ostatním fyzickým a právnickým osobám 18 5.4 Vnitřní převody účetní jednotky 19 5.5 Poskytnuté transfery 19 6.Obchodní společnosti s majetkovou účastí 20 7.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření 21 Seznam příloh 21 1.Plnění rozpočtu příjmů a výdajů Rozpočet města na rok 2017 byl schválen usnesením 19.zasedání zastupitelstva města dne 14.12.2016 pod bodem 19/317.1 jako schodkový.Schodek vznikl zapojením investičních výdajů na projekt „Zateplení budovy č.p.245 na ulici Jarmily Glazarové v Klimkovicích.Schválený rozpočet příjmů představoval daňové příjmy ve výši 50.978.000,00 Kč,nedaňové příjmy 12.036.784,00 Kč,kapitálové příjmy 0,00 Kč a přijaté transfery 2.435.186,00 Kč - v tom částka 973.986,00 Kč představuje konsolidované příjmy,tj.peněžní převody v rámci účetní jednotky.Rozpočet výdajů byl schválen v celkové výši 71.930.440,00 Kč a byl tvořen běžnými výdaji ve výši 61.172.240,00 Kč a kapitálovými výdaji ve výši 10.758.200,00 Kč.V běžných výdajích je částka 973.986,00 Kč,která představuje konsolidované výdaje,tj.peněžní převody v rámci účetní jednotky.V dalším textu bude vykazován pouze stav příjmů a výdajů po konsolidaci bez konsolidačních položek pro objektivní posouzení hospodaření města.Konsolidace představuje výdaje a příjmy v rozpočtu v rámci peněžních převodů mezi vlastními účty města.1.1 Výsledek rozpočtového hospodaření Příjmy a výdaje města v členění dle rozpočtové skladby (v Kč) Třída Schválený rozpočet Upravený rozpočet Skutečnost Daňové příjmy 50 978 000,00 58 649 790,00 61 865 113,11 Nedaňové příjmy 12 036 784,00 14 437 464,00 14 895 720,28 Kapitálové příjmy 0,00 173 400,00 173 100,00 Přijaté transfery 1 461 200,00 7 833 817,89 13 531 770,81 Příjmy po konsolidaci celkem 64 475 984,00 81 094 471,89 84 767 751,28 Běžné výdaje 60 198 254,00 78 020 449,68 59 030 853,12 Kapitálové výdaje 10 758 200,00 24 517 830,20 12 087 236,82 Výdaje po konsolidaci celkem 70 956 454,00 102 538 279,88 71 118 089,94 Saldo příjmů a výdajů 6 480 470,00 21 443 807,99 13 649 661,34 Graf 1.1: Podíl jednotlivých příjmů na celkovém objemu Graf 1.2: Podíl jednotlivých výdajů na celkovém objemu 1.2 Plnění příjmů rozpočtu Celkové příjmy města Klimkovic byly rozpočtovány ve schváleném rozpočtu na rok 2017 ve výši 64.475.984,00 Kč.Po úpravách rozpočtu příjmy k 31.12.2017 dosáhly výše 81.094.471,89 Kč.Příjmy byly plněny na 104,53 %,tj.84.767.751,28 Kč,a to zejména v souvislosti s vyšším plněním daňových příjmů.Plnění příjmů v členění dle rozpočtové skladby (v Kč) § XXX XXXXX Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Plnění XXXX Plnění XXXX (v %)   1111 Daň z příjmu fyzických osob placená plátci 9 900 000,00 11 300 000,00 12 549 477,55 111,06%   1112 Daň z příjmů fyzických osob placená poplatníky 2 000 000,00 2 400 000,00 1 159 197,28 48,30%   1113 Daň z příjmů fyzických osob vybíraná srážkou 1 100 000,00 1 100 000,00 1 157 704,72 105,25%   1121 Daň z příjmů právnických osob 11 300 000,00 11 300 000,00 12 329 542,91 109,11%   1122 Daň z příjmů právnických osob za obce   3 123 790,00 3 123 790,00 100,00%   1211 Daň z přidané hodnoty 20 800 000,00 22 800 000,00 24 989 537,55 109,60%   1334 Odvody za odnětí půdy ze zem.půd.fondu 6 000,00 24 000,00 23 515,00 97,98% 1335 Poplatky za odnětí pozemků plnění funkcí lesa 3,60 -   1341 Poplatek ze psů 130 000,00 130 000,00 126 782,00 97,52%   1342 Poplatek za lázeňský nebo rekreační pobyt 870 000,00 970 000,00 969 790,00 99,98%   1343 Poplatek za užívání veřejného prostranství 40 000,00 44 000,00 44 000,00 100,00%   1345 Poplatek z ubytovací kapacity 32 000,00 32 000,00 33 366,00 104,27%   1361 Správní poplatky 120 000,00 131 000,00 142 690,00 108,92% 1381 Daň z hazardních her 615 000,00 621 146,84 101,00% 1382 Zrušený odvod z loterií a pod.her kromě výh.hr.př.180 000,00 180 000,00 76 676,57 42,60% 1383 Zrušený odvod z výherních hracích přístrojů 300 000,00 3...

64zu.doc (102 kB)

MĚSTO KLIMKOVICE
NÁVRH
ZÁVĚREČNÝ ÚČET ZA ROK 2017
Údaje o organizaci
<br> identifikační číslo
00298051
flnfl
KLIMKOVICE
<br>
<br>
název
město Klimkovice
<br> ulice,č.p <.>
Lidická 1
<br> obec
Klimkovice
PSČ
<br>
74283
<br> Obsah závěrečného účtu
11 <.>
Plnění rozpočtu příjmů a výdajů
<br> 2 <.>
Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
2
<br>
<br> 1.Plnění rozpočtu příjmů a výdajů
<br>
Rozpočet města na rok 2017 byl schválen usnesením 19.zasedání zastupitelstva města dne 14.12.2016 pod bodem 19/317.1 jako schodkový.Schodek vznikl zapojením investičních výdajů na projekt „Zateplení budovy č.p.245 na ulici Jarmily Glazarové v Klimkovicích.Schválený rozpočet příjmů představoval daňové příjmy ve výši 50.978.000,00 Kč,nedaňové příjmy 12.036.784,00 Kč,kapitálové příjmy 0,00 Kč a přijaté transfery 2.435.186,00 Kč - v tom částka 973.986,00 Kč představuje konsolidované příjmy,tj.peněžní převody v rámci účetní jednotky.Rozpočet výdajů byl schválen v celkové výši 71.930.440,00 Kč a byl tvořen běžnými výdaji ve výši 61.172.240,00 Kč a kapitálovými výdaji ve výši 10.758.200,00 Kč.V běžných výdajích je částka 973.986,00 Kč,která představuje konsolidované výdaje,tj.peněžní převody v rámci účetní jednotky <.>
<br> Příjmy a výdaje města v členění dle rozpočtové skladby (v Kč)
Třída
Schválený rozpočet
Upravený rozpočet
Skutečnost
<br>
<br>
<br>
Daňové příjmy
50 978 000,00
58 649 790,00
61 865 113,11
<br> Nedaňové příjmy
12 036 784,00
14 437 464,00
14 895 720,28
<br> Kapitálové příjmy
0,00
173 400,00
173 100,00
<br> Přijaté transfery
1 461 200,00
7 833 817,89
13 531 770,81
<br> Příjmy po konsolidaci celkem
64 475 984,00
81 094 471,89
84 767 751,28
<br> Běžné výdaje
60 198 254,00
78 020 449,68
59 030 853,12
<br> Kapitálové výdaje
10 758 200,00
24 517 830,20
12 087 236,82
<br> Výdaje po konsolidaci celkem
70 956 454,00
102 538 279,88
71 118 089,94
<br> Saldo příjmů a výdajů
6 480 470,00
21 443 807,99
13 649 661,34
<br>
2.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> Přezkoumání hospodaření bylo provedeno Krajským úřadem Moravskoslezského kraje dne 9. 5. 2018.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2017 je přílohou č.4 <.>
<br> Závěr přezkumu hospodaření města za rok 2017
Při přezkoumání dle § 2 a § 3 zákona č.420/2004 Sb.o přezkoumání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů za rok 2017
nebyly dle § 10 odst.3 písm.a) zjištěny chyby a nedostatky <.>
Identifikace rizik vyplývajících ze zjištění uvedených ve zprávě
<br> Při přezkoumání hospodaření za rok 2017 nebyla zjištěna rizika,která by mohla mít negativní dopad na hospodaření územního celku v budoucnosti <.>
<br> Podíl pohledávek,závazků a zastaveného majetku
<br> Dle předložených výkazů lze konstatovat,že
<br> · Podíl pohledávek na rozpočtu územního celku
<br>
<br> 2,26 %
<br> (celková hodnota dlouhodobých pohledávek činila Kč 323.303,00)
<br> · Podíl závazků na rozpočtu územního celku
<br>
<br> 9,53 %
<br> (celková hodnota dlouhodobých závazků činila Kč 22.340.478,20)
<br> · Podíl zastaveného majetku na celkovém majetku územního celku
0,00 %
<br> Rozpočtová odpovědnost obce
<br> Podíl dluhu k průměru příjmů za poslední 4 rozpočtové roky
<br>
25 %
<br> Dle předložených výkazů lze konstatovat,že dluh územního celku nepřekročil k rozvahovému dni 60 % průměru jeho příjmů za poslední 4 rozpočtové roky <.>
CELÝ OBSAH NÁVRHU ZÁVĚREČNÉHO ÚČTU SE VŠEMI PŘÍLOHAMI JE K DISPOZICI NA ELEKTRONICKÉ ÚŘEDNÍ DESCE NEBO NA MĚÚ KLIMKOVICE,KANCELÁŘ Č.7 <.>
<br> PŘIPOMÍNKY K NÁVRHU ZÁVĚREČNÉHO ÚČTU MĚSTA ZA ROK 2017 MOHOU OBČANÉ UPLATNIT PÍSEMNĚ VE LHŮTĚ STANOVENÉ PŘI JEHO ZVEŘEJNĚNÍ,NEBO ÚSTNĚ PŘI JEHO PROJEDNÁVÁNÍ NA ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA <.>
<br> 1

Načteno

edesky.cz/d/2185299

Meta

Veřejná zakázka   Pronájem   Rozpočet   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Město Klimkovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz